Luotan rakkauteen kaikessa ja ja ja hän saa lopulta kaiken,aivan kaiken koska rakkaus.
Hän och minä lopulta olemma yhtä 👉🤍👈
Kaikki , aivan kaikki on Korkeimman kädessä
9
95
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon luvattu. Toivottavasti on lupauksille myös lunastaja.
- Anonyymi
Hanki järki
- Anonyymi
Hän antoi tämän yhteyden meidän välillemme. Ja ehkä joskus myöhemmin saattaa meidät tiiviimmin yhteen.. 💛
- Anonyymi
Ei mitään myöhemmin.
- Anonyymi
Kannattaa varmaan itsekin tehdä jotain asioiden eteen, eikä odottaa että vain Jumala toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa varmaan itsekin tehdä jotain asioiden eteen, eikä odottaa että vain Jumala toimii.
Ei kannata "itse" tehdä mitään. Vaan tehdä se minkä Jumala vaikuttaa ja saa aikaan. Elävä Jumala ei ole hätäisiä varten. Iisak sai vaimonsa 40 vuotiaana. Abraham ja Saara saivat poikansa Iisakin, vanhuksina (Jumala teki ihmeen, pitäen lupauksensa, että he saisivat lapsen). Jaakob joutui tekemään appiukolleen vuosia töitä ennenkuin sai rakastamansa naisen vaimokseen. Jumalan tahto on ihmisen himoja ja haluja vastaan. Jeesus joutui häpäistäväksi, ruoskittavaksi ja ristiinnaulittavaksi ja kuolemaan, kunnes hänet nostettiin Jumalan oikealle puolelle. Jumala tekee niille hyvin, jotka häneen luottavat ja turvaavat. Raamattu ei opeta että pitäisi itse kyetä. On suurempaa nojata Jeesukseen. Kaiken tarvittavan saa Jumalalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata "itse" tehdä mitään. Vaan tehdä se minkä Jumala vaikuttaa ja saa aikaan. Elävä Jumala ei ole hätäisiä varten. Iisak sai vaimonsa 40 vuotiaana. Abraham ja Saara saivat poikansa Iisakin, vanhuksina (Jumala teki ihmeen, pitäen lupauksensa, että he saisivat lapsen). Jaakob joutui tekemään appiukolleen vuosia töitä ennenkuin sai rakastamansa naisen vaimokseen. Jumalan tahto on ihmisen himoja ja haluja vastaan. Jeesus joutui häpäistäväksi, ruoskittavaksi ja ristiinnaulittavaksi ja kuolemaan, kunnes hänet nostettiin Jumalan oikealle puolelle. Jumala tekee niille hyvin, jotka häneen luottavat ja turvaavat. Raamattu ei opeta että pitäisi itse kyetä. On suurempaa nojata Jeesukseen. Kaiken tarvittavan saa Jumalalta.
.. .
Tämä ei tietenkään tarkoita että ilman ihmisen omaa toimintaa kaikki tapahtuu. Tarkoittaa että Jumala tulee ja vaikuttaa oikea-aikaiset ja oikeat teot ihmisessä joka häneen turvaa, eikä luota itseensä.
- Anonyymi
Harmi tää on varmaa jolleki suomenruotsalaiselle
- Anonyymi
🤩🤩😙😂?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714