Haluatko taivaaseen?

Anonyymi

Tee oikea valinta.

4

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita dynamiittia jakkarasi alle

• Anonyymi

Hätäkös tuonne.
      Tylsät kinkerit luvassa.

• Onko apatia ja synkkyys valtaamassa mielet ja ajatukset?
      Ovatko Trollitkin ihmeissään isäntiensä otteista ja julmuuksista Ukrainassa? Ukrainalaisten puolesta tahdomme kaikki rukoilla, että saatanan joukkojen voima valuisi hiekkaan.
      Kaikesta ympärillämme menevistä ja olevista tapahtumista huolimatta meidän Jumalamme elää ja Jeesuksen Kristuksen lunastyö on voimissaan.
      Saatana on irti vain vähän aikaa.
      Pian tulee aika, jolloin saatana ja kaikki, jotka pahuuden valtaa kumartavat ja tottelevat, sidotaan ja heitetään tuliseen järveen - pysyvästi.
      Turvaudu Jeesuksen Kristuksen sovintotyöhön niin pelastut. Se voi kuulostaa fraasilta, mutta se on ainoa totuus ja ainoa turva, kun silmämme painuu viimeisen kerran kiinni - olkoon kuolemamme millainen tahansa ja missä tahansa.
      Kun ne sitten avautuvat seuraavan kerran, niin ne avautuvat Jumalan luona ja kaikkien niiden enkelien luona, jotka meitä ovat täällä suojelleet.
      Usko siis Kristukseen. Hän puhdistaa sinut Jumalalle kelpaavaksi ja esittelee sinut Isälle Jumalalle ja Isä Jumala toivottaa sinut syli avoinna taivaan ihanuuteen.
      Valinta kannattaa tehdä heti, jos et ole vielä tehnyt.

• Anonyymi

Kallis on Jeesuksen veren hinta. Jeesuksen viaton veri puhdistaa syntiset synneistään. Jos vielä elät synnittömyyden, tai siivosyntisyyden harhassasi, kuka oletkin, rukoile itsellesi synnintuntoa ja Jumalan armon nälkää ja janoa.

1. Tim. 1:15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.
        1. Tim. 1:16 Mutta sentähden minä sain laupeuden,
        - että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä,
        - esikuvaksi niille, jotka tulevat uskomaan häneen, itsellensä iankaikkiseksi elämäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6406
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4021
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      39
      3355
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2750
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      618
      1340
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      743
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      63
      728
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      719
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      718
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      709
    Aihe