Ensimmäinen konkkaan mennyt Teboil, ainakin täällä pohjoisessa.
KONKURSSIASIA
Velallinen: Arctic Life Oy
Y-tunnus: 3146029-6
c/o: Jari P.
Lähiosoite: Isokatu
Postinumero: 90120
Postitoimipaikka: OULU
Kotikunta: Oulu
Sähköposti:
MENETTELYN ALOITTAMISPÄÄTÖS
Menettelyn alkamispäivä: 2.3.2022
Menettelyn alkamisaika: 14:30
Edellä on ihan julkista tietoa maksukyvyttömyysrekisterin nettisivuilta. Silti tämän päivän Kalevan pitää jotenkin piilotella konkurssia eikä Kaleva ole vaivautunut tarkistamaan uutisen taustoja eikä yrityksen todellista tilannetta. Ei ole ensimmäinen kerta kun aina muutoin tarvittaessa apuun huudetut journalistin ohjeet heitetään roskapönttöön.
Teboil Kaakkurinhovi konkurssiin
24
4270
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko sulla kyseisen firman osakkeita vai mikä siinä konkassa niin sua kiinnostaa.
- Anonyymi
Miksi ruokkisimme venäjää mitenkään?
- Anonyymi
Polttoainemyynti toimii entisellään. Ruokapuoli konkassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polttoainemyynti toimii entisellään. Ruokapuoli konkassa
Polttoainepuolta pyörittää Teboil itse. Joka ikinen voittosentti valuu Venäjälle ja sen sotatoimiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polttoainepuolta pyörittää Teboil itse. Joka ikinen voittosentti valuu Venäjälle ja sen sotatoimiin.
Valtio maksaa energiasta 300.000.000 päivässä suoraa venäjälle. Kun taas teboil Yrittäjä maksaa enemmän suomen varoja
82. Helsinki Oy Teboil Ab 26 963 637 verot 5 389 897 veroprosetti 20,0
27 miljoonalla ei kauheasti sotaa rahoiteta.
Vain suomalainen on noin yksinkertainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtio maksaa energiasta 300.000.000 päivässä suoraa venäjälle. Kun taas teboil Yrittäjä maksaa enemmän suomen varoja
82. Helsinki Oy Teboil Ab 26 963 637 verot 5 389 897 veroprosetti 20,0
27 miljoonalla ei kauheasti sotaa rahoiteta.
Vain suomalainen on noin yksinkertainen.Minä maksan työeläkkeestäni 31,5 % veroja vaikka en kirkolle mitään. Työssäollessani 42 %. Oli siinä vanhanpojanveroakin.... Ja asuntolainasta maks 11 % korkoa plus joku laittomaksi osoittautunut kiinteä lisä. Pohjolan Yhdyspankille, sittemmin Meritalle, nykyiselle Nordealle. Inflaatio ei siihen aikaan syönyt velkaa pois, nyt myöhemmin kyllä säästöjä sitäkin ahneemmin.
Vastikkeeksi olen saanut kirjaston palvelut. Auratut tiet maksan autostani, joka täytti just 33 vuotta ja vielä kelpasi katsastuksessa. On minulla varalta 1950-luvun (luultavasti) polkupyöräkin. Just paikkasin sen takarenkaan. Oli lasinsiru tehnyt tehtävänsä...
Suomessa kansa juo konjakkia edustajiensa suilla. Vieläkö muuten ministeriviinalaki on voimassa ja käytössä? Lahjuksínahan ne saavatkin ainakin Jouluksi mahtavan lahjakorin, miten lienee salaisemmat lahjukset. Vaikka palkkiorahat taatusti riittäisivät vaikka kokoaikaiseen humalaan eikä sittenkään mitään puuttuisi. Tuloksista päätellen monen toiminta viittaakin sellaiseen menoon...
- Anonyymi
Tämä konkurssi ei liity Venäjän aloittamaan sotaan tai siihen liittyviin asioihin. Yrityksen vaikeudet ovat alkaneet jo aiemmin.
- Anonyymi
No hienoa kun annat informaatiota.en tosin tiedä ketä se kiinnostaa.
- Anonyymi
Toppilan TB ja Tupoksen TB legendaarisia paikkoja, muistoissain ain.
- Anonyymi
Tupoksen Teboil oli läpi yön auki. Siellä kävi kahvilla muusikoita mm. Kirka oli kerran yhtaikaa yöpalalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupoksen Teboil oli läpi yön auki. Siellä kävi kahvilla muusikoita mm. Kirka oli kerran yhtaikaa yöpalalla.
Toivottavasti ei parkunut siellä vaan käytti suutaan vain syömiseen.
- Anonyymi
🚚🛻🚙🚕🚗 pruuum autot hurisee hyvällä tb bensalla
- Anonyymi
Sympatiamme ovat entisen yrittäjien ja työntekijöiden puolella.
- Anonyymi
Väärä sijainti tainnut olla alusta asti, eikä koko paikasta tullut koskaan mitenkään suosittu. En osaa sanoa mikä siinä mättää, mutta paikka vaan ei ole viihtyisä. Oikeastaan en keksi mitään syytä, miksi siellä kukaan haluaisi poiketa .Ja taitaa koko Teboil ketjun taru olla muutenkin loppu, kun kaikki asiakkaat on kaikonneet tyystin nykyisen tilanteen takia. Ihan ymmärrettävää, ettei kukaan halua tukea Lukoilin tytäryhtiötä tässä tilanteessa.
- Anonyymi
Typerät ritaharjulaiset käyvät edelleen tankkaamassa Ritaharjun teboilin kylmäasemalla. Varsinaisia riemuidiootteja, Putinin lemmikkejä.
- Anonyymi
Tankkaa sota-apua ryssille
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=1OfDJxxYz3E
joko maisemat samat? - Anonyymi
Putinin pökö-persuilta loppuu bakelssi kun Putinin lompakko ohenee.
- Anonyymi
kyltit ja värit pois
- Anonyymi
Persut on oulun selkäranka.
- Anonyymi
Myös Kaukovainion Teboil on mennyt konkkaan.
- Anonyymi
Samoin Kärsämäen Teboil, jäi mainitsematta.
- Anonyymi
Jotain remonttia tekevät Kaakkurin Teboilin pihalle.
- Anonyymi
Kaakkurin homeisen Teboilin purku on terveys näkökulmasta pahasti myöhässä.
Miten on laillista myydä jotain sohvia siinä nyt, nehän on pilalla kaikki jo uutena ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651413Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia105835- 53673
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39667YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä45663- 53647
Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025635Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69611Kävin nainen verotoimistossa katsomassa sinun tulot ja verot
Näyttää siltä että hyvin pärjättäisiin yhdessä vaikka en kuluttaisi itseäni työnteolla?54609