siis kuun alussa maksetaan tuleva netin käyttö loppukuun ajalle? mistä lähtien se on näin päin tehty eikä vasta sen jälkeen kun kuukausi on mennyt ohitse? tuntuu ihan rikollisfirmalle muutenkin joka heittää laskuja paljon tiuhempaan kuin pitäisi.
miksi elisa laskuttaa netinkäyttöä ennalta käsin?
Anonyymi
4
94
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran kuussa se lasku tulee ja saman se maksaa käytit tai et
- Anonyymi
et nyt tajunnu vai? siis yleensä aiemmin se tuli näin että käytä nettiä kuukausi x, maksa lasku ensikuun alussa. nyt maksetaan etukäteen. muutenkin noita laskuja tupsahtelee harva se päivä.
- Anonyymi
mun aivot ainakin sanoo että niitä laskuja tulee liian usein ja elisa viilaa linsiin jatkuvasti vaikka en pystykkään sitä todistamaan mitenkään.
- Anonyymi
Aloittajalla on useita maksuhäiriömerkintöjä ja hän tietää varmasti mistä on kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769