siis kuun alussa maksetaan tuleva netin käyttö loppukuun ajalle? mistä lähtien se on näin päin tehty eikä vasta sen jälkeen kun kuukausi on mennyt ohitse? tuntuu ihan rikollisfirmalle muutenkin joka heittää laskuja paljon tiuhempaan kuin pitäisi.
miksi elisa laskuttaa netinkäyttöä ennalta käsin?
Anonyymi
4
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran kuussa se lasku tulee ja saman se maksaa käytit tai et
- Anonyymi
et nyt tajunnu vai? siis yleensä aiemmin se tuli näin että käytä nettiä kuukausi x, maksa lasku ensikuun alussa. nyt maksetaan etukäteen. muutenkin noita laskuja tupsahtelee harva se päivä.
- Anonyymi
mun aivot ainakin sanoo että niitä laskuja tulee liian usein ja elisa viilaa linsiin jatkuvasti vaikka en pystykkään sitä todistamaan mitenkään.
- Anonyymi
Aloittajalla on useita maksuhäiriömerkintöjä ja hän tietää varmasti mistä on kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058859Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723268- 171744
- 771136
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65920