Suuseksiä haluan ja paljon

Anonyymi

Kuka nainen ikään katsomatta antaa nuolla pimppaansa. Olen vanhempi mies ja uudeltamaalta. Haluja olis vaikka kuinka.

15

1473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maksatko?

• Anonyymi

Joo kyllä voin maksaakin jos haluut nlln

• Anonyymi

Tykkäisin nuolettaa pitkään ilman kiirettä kun kotona ei mielenkiintoa.
      Yhdyntää en kuiteskaan haluis vieraan kanssa näillä näkymin ei kokonaan pois suljettu. T. Rva 43

• Anonyymi

Missäpäin rva 43 olisit ?

• Täällä on vapaa ja halukas kielimies. Pitkään ja ilman kiirettä :) aahh..

• Anonyymi

Kyllä kävisi ilman yhdyntää , miten yhteys ja milloin tavattais, olen aloittaja

• Anonyymi

HML löyyy sulle auttaja
        T: 47m

• Anonyymi

Hiiva on kaupassa maito-osastolla kaupan taka-osassa.

Vaikka itse olen yksin oleva mies 50 niin en kyllä lähtisi linjalle ”keinolla millä hyvänsä ” ” millaiselta naiselta tahansa”.

• Anonyymi

Täällä myös kiinnostunut N35 Uudeltamaalta. Miten saan sinuun yhteyden?

• Anonyymi

Jos kieli hoito uudeltamaalta kiinnosta niin täälöä ois 40v mies uudeltamaalta..pistä viestiä [email protected]

• Anonyymi

Keski-suomen Neidoille, Rouville intohimoinen180/90 48v. 👅-mies tarjolla. [email protected]

• Anonyymi

Satakunnassa m40 181cm hoikahko/sporttinen kielimies

• Anonyymi

Olen 60v Leskirouva. Tykkään noin 30 v terveistä fiksuista miehistä. Heillä yllättävän
      hyvä kesto. Kielitaito opit joillakin hukassa. Mutta pienellä koulutuksella, hyvä tulee.
      Pisin suhde kestänyt nyt kolme vuotta. Sopimus kuulumme vain toisillemme. Onko
      muilla samankaltaista suhdetta. Hyvää se että on vakio patukka, ja taudit ei tartu....
      Olen harkinnut seuraavaksi ikäryhmää 25v käyttöön.

• Anonyymi

Olkoon asia miten kiva tahansa, niin joku kohtuus kuitenkin miten se toteutuisi. Itse olen päälle 50 ja haluaisin esim nuolla niin ei tulisi mieleenkään tavoitella esim 40v tai 60v ikäistä! Ja on siinä muutakin asioita!

• Anonyymi

Nuoletko vittua jonka haju on kuin silakkamarkkinoilla? Haittaako bakteerivaginoosi? Tai se että on perseeseen asti revennyt synnytyksessä? Löysä ja haiseva on.

Ketjusta on poistettu 95 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1668
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1435
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1153
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      60
      1110
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1035
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      950
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      942
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      811
    Aihe