Kuka nainen ikään katsomatta antaa nuolla pimppaansa. Olen vanhempi mies ja uudeltamaalta. Haluja olis vaikka kuinka.
Suuseksiä haluan ja paljon
15
1447
Vastaukset
- Anonyymi
Maksatko?
- Anonyymi
Joo kyllä voin maksaakin jos haluut nlln
- Anonyymi
Tykkäisin nuolettaa pitkään ilman kiirettä kun kotona ei mielenkiintoa.
Yhdyntää en kuiteskaan haluis vieraan kanssa näillä näkymin ei kokonaan pois suljettu. T. Rva 43- Anonyymi
Missäpäin rva 43 olisit ?
- Anonyymi
Kyllä kävisi ilman yhdyntää , miten yhteys ja milloin tavattais, olen aloittaja
- Anonyymi
HML löyyy sulle auttaja
T: 47m
- Anonyymi
Hiiva on kaupassa maito-osastolla kaupan taka-osassa.
Vaikka itse olen yksin oleva mies 50 niin en kyllä lähtisi linjalle ”keinolla millä hyvänsä ” ” millaiselta naiselta tahansa”. - Anonyymi
Täällä myös kiinnostunut N35 Uudeltamaalta. Miten saan sinuun yhteyden?
- Anonyymi
Jos kieli hoito uudeltamaalta kiinnosta niin täälöä ois 40v mies uudeltamaalta..pistä viestiä [email protected]
- Anonyymi
Keski-suomen Neidoille, Rouville intohimoinen180/90 48v. 👅-mies tarjolla. [email protected]
- Anonyymi
Satakunnassa m40 181cm hoikahko/sporttinen kielimies
- Anonyymi
Olen 60v Leskirouva. Tykkään noin 30 v terveistä fiksuista miehistä. Heillä yllättävän
hyvä kesto. Kielitaito opit joillakin hukassa. Mutta pienellä koulutuksella, hyvä tulee.
Pisin suhde kestänyt nyt kolme vuotta. Sopimus kuulumme vain toisillemme. Onko
muilla samankaltaista suhdetta. Hyvää se että on vakio patukka, ja taudit ei tartu....
Olen harkinnut seuraavaksi ikäryhmää 25v käyttöön. - Anonyymi
Olkoon asia miten kiva tahansa, niin joku kohtuus kuitenkin miten se toteutuisi. Itse olen päälle 50 ja haluaisin esim nuolla niin ei tulisi mieleenkään tavoitella esim 40v tai 60v ikäistä! Ja on siinä muutakin asioita!
- Anonyymi
Nuoletko vittua jonka haju on kuin silakkamarkkinoilla? Haittaako bakteerivaginoosi? Tai se että on perseeseen asti revennyt synnytyksessä? Löysä ja haiseva on.
Ketjusta on poistettu 95 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835