Suuseksiä haluan ja paljon

Anonyymi

Kuka nainen ikään katsomatta antaa nuolla pimppaansa. Olen vanhempi mies ja uudeltamaalta. Haluja olis vaikka kuinka.

15

1491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maksatko?

• Anonyymi

Joo kyllä voin maksaakin jos haluut nlln

• Anonyymi

Tykkäisin nuolettaa pitkään ilman kiirettä kun kotona ei mielenkiintoa.
      Yhdyntää en kuiteskaan haluis vieraan kanssa näillä näkymin ei kokonaan pois suljettu. T. Rva 43

• Anonyymi

Missäpäin rva 43 olisit ?

• Täällä on vapaa ja halukas kielimies. Pitkään ja ilman kiirettä :) aahh..

• Anonyymi

Kyllä kävisi ilman yhdyntää , miten yhteys ja milloin tavattais, olen aloittaja

• Anonyymi

HML löyyy sulle auttaja
        T: 47m

• Anonyymi

Hiiva on kaupassa maito-osastolla kaupan taka-osassa.

Vaikka itse olen yksin oleva mies 50 niin en kyllä lähtisi linjalle ”keinolla millä hyvänsä ” ” millaiselta naiselta tahansa”.

• Anonyymi

Täällä myös kiinnostunut N35 Uudeltamaalta. Miten saan sinuun yhteyden?

• Anonyymi

Jos kieli hoito uudeltamaalta kiinnosta niin täälöä ois 40v mies uudeltamaalta..pistä viestiä [email protected]

• Anonyymi

Keski-suomen Neidoille, Rouville intohimoinen180/90 48v. 👅-mies tarjolla. [email protected]

• Anonyymi

Satakunnassa m40 181cm hoikahko/sporttinen kielimies

• Anonyymi

Olen 60v Leskirouva. Tykkään noin 30 v terveistä fiksuista miehistä. Heillä yllättävän
      hyvä kesto. Kielitaito opit joillakin hukassa. Mutta pienellä koulutuksella, hyvä tulee.
      Pisin suhde kestänyt nyt kolme vuotta. Sopimus kuulumme vain toisillemme. Onko
      muilla samankaltaista suhdetta. Hyvää se että on vakio patukka, ja taudit ei tartu....
      Olen harkinnut seuraavaksi ikäryhmää 25v käyttöön.

• Anonyymi

Olkoon asia miten kiva tahansa, niin joku kohtuus kuitenkin miten se toteutuisi. Itse olen päälle 50 ja haluaisin esim nuolla niin ei tulisi mieleenkään tavoitella esim 40v tai 60v ikäistä! Ja on siinä muutakin asioita!

• Anonyymi

Nuoletko vittua jonka haju on kuin silakkamarkkinoilla? Haittaako bakteerivaginoosi? Tai se että on perseeseen asti revennyt synnytyksessä? Löysä ja haiseva on.

Ketjusta on poistettu 95 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      199
      14992
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      126
      10480
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      77
      9481
    4. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9311
    5. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      51
      9139
    6. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      56
      6915
    7. 180
      6490
    8. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      159
      6132
    9. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      31
      5571
    10. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      14
      5499
    Aihe