Suuseksiä haluan ja paljon

Anonyymi

Kuka nainen ikään katsomatta antaa nuolla pimppaansa. Olen vanhempi mies ja uudeltamaalta. Haluja olis vaikka kuinka.

15

1415

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maksatko?

      • Anonyymi

        Joo kyllä voin maksaakin jos haluut nlln


    • Anonyymi

      Tykkäisin nuolettaa pitkään ilman kiirettä kun kotona ei mielenkiintoa.
      Yhdyntää en kuiteskaan haluis vieraan kanssa näillä näkymin ei kokonaan pois suljettu. T. Rva 43

      • Anonyymi

        Missäpäin rva 43 olisit ?


      • Täällä on vapaa ja halukas kielimies. Pitkään ja ilman kiirettä :) aahh..


      • Anonyymi

        Kyllä kävisi ilman yhdyntää , miten yhteys ja milloin tavattais, olen aloittaja


      • Anonyymi

        HML löyyy sulle auttaja
        T: 47m


    • Anonyymi

      Hiiva on kaupassa maito-osastolla kaupan taka-osassa.

      Vaikka itse olen yksin oleva mies 50 niin en kyllä lähtisi linjalle ”keinolla millä hyvänsä ” ” millaiselta naiselta tahansa”.

    • Anonyymi

      Täällä myös kiinnostunut N35 Uudeltamaalta. Miten saan sinuun yhteyden?

      • Anonyymi

        Jos kieli hoito uudeltamaalta kiinnosta niin täälöä ois 40v mies uudeltamaalta..pistä viestiä [email protected]


    • Anonyymi

      Keski-suomen Neidoille, Rouville intohimoinen180/90 48v. 👅-mies tarjolla. [email protected]

    • Anonyymi

      Satakunnassa m40 181cm hoikahko/sporttinen kielimies

    • Anonyymi

      Olen 60v Leskirouva. Tykkään noin 30 v terveistä fiksuista miehistä. Heillä yllättävän
      hyvä kesto. Kielitaito opit joillakin hukassa. Mutta pienellä koulutuksella, hyvä tulee.
      Pisin suhde kestänyt nyt kolme vuotta. Sopimus kuulumme vain toisillemme. Onko
      muilla samankaltaista suhdetta. Hyvää se että on vakio patukka, ja taudit ei tartu....
      Olen harkinnut seuraavaksi ikäryhmää 25v käyttöön.

    • Anonyymi

      Olkoon asia miten kiva tahansa, niin joku kohtuus kuitenkin miten se toteutuisi. Itse olen päälle 50 ja haluaisin esim nuolla niin ei tulisi mieleenkään tavoitella esim 40v tai 60v ikäistä! Ja on siinä muutakin asioita!

    • Anonyymi

      Nuoletko vittua jonka haju on kuin silakkamarkkinoilla? Haittaako bakteerivaginoosi? Tai se että on perseeseen asti revennyt synnytyksessä? Löysä ja haiseva on.

    Ketjusta on poistettu 95 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      291
      19791
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4089
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      307
      1805
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1237
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      273
      1189
    Aihe