Mestari on oraakkeli

Anonyymi

18

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      osuko ja uppos?

    • Verum_an_falsum

      Hienosti profetoitu!
      Sääli vain, että ne luokiteltiin "pelonlietsonnaksi" ja "vihapuheeksi" ennen kuin ne kävivät toteen.

      • Anonyymi

        Ja juuri siksi PS halusi päästää maahamme yli 100 000 mamua elätettäväksemme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja juuri siksi PS halusi päästää maahamme yli 100 000 mamua elätettäväksemme?

        Juha Sipilän ja Niiniston kutsuhuudot kaikui lähi-itään

        kertoo Lapin Kansa 17.7.2021 Luppo liite


    • Anonyymi

      Kyllä on uskomaton persuoraakkeli. Osasi sanoa 2014 Krimin valloituksen ja itä-Ukrainan selkkausten jälkeen, että Venäjä on uhka Ukrainalle ja Euroopalle. Tuo ei tullut kenellekän mieleen.

      Kaikki persuhan kyllä uskoivat, että nyt on kaikki hyvin ja kannattaa heikentää EU:ta.

      • Kaikki muut puolueet haistattivat paskat Halla-ahon "profetialle".
        Heillä oli niin kiire maailman halaamisessa, että tuli Putinkin otettua syleilyyn.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Kaikki muut puolueet haistattivat paskat Halla-ahon "profetialle".
        Heillä oli niin kiire maailman halaamisessa, että tuli Putinkin otettua syleilyyn.

        Rasistinen mulkku löytää niin monia "vihollisia", että väkisinkin joku niistä osoittautuu diktaattoriksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rasistinen mulkku löytää niin monia "vihollisia", että väkisinkin joku niistä osoittautuu diktaattoriksi.

        Vaikka Marin rasistinen mulkku onkin, niin on outoa, että hän ei sitten tullut koskaan epäilleeksi Putinia.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Vaikka Marin rasistinen mulkku onkin, niin on outoa, että hän ei sitten tullut koskaan epäilleeksi Putinia.

        Hullu-ahon scripta-kirjoitukset paljastavat hänen sairaan luonteensa ja sinun vihasi Marinia kohtaan on jopa psykoottista. Etkö ole itse huomannut asiaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hullu-ahon scripta-kirjoitukset paljastavat hänen sairaan luonteensa ja sinun vihasi Marinia kohtaan on jopa psykoottista. Etkö ole itse huomannut asiaa?

        Halla-ahon teot ja puheet osoittavat hänen olevan viisas mies ja Marin kuuluu naisiin, jotka vihaavat naisia.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Halla-ahon teot ja puheet osoittavat hänen olevan viisas mies ja Marin kuuluu naisiin, jotka vihaavat naisia.

        Hullu-ahon scripta-kirjoitukset paljastavat hänen sairaan luonteensa ja sinun vihasi Marinia kohtaan on jopa psykoottista. Etkö todellakaan ole itse huomannut vielä asiaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hullu-ahon scripta-kirjoitukset paljastavat hänen sairaan luonteensa ja sinun vihasi Marinia kohtaan on jopa psykoottista. Etkö todellakaan ole itse huomannut vielä asiaa?

        En pidä naisista, jotka esineellistävät naisia.
        Halla-aho on "vaarallinen", koska hän kertoo totuuden, ennen kuin se on edes julistettu salonkikelpoiseksi.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Vaikka Marin rasistinen mulkku onkin, niin on outoa, että hän ei sitten tullut koskaan epäilleeksi Putinia.

        S. Niinistö tuntee Putinin. Hän sanoi Putinin olleen erilainen ajattelussaan ja oli valmis keskustelemaan, kuuntelemaan. Kunnes muuttui melko äskettäin.

        Mielestäni muuttuminen tässä mielessä oli reaktiivinen. Joutui ilmeisesti mm. Bidenin painostamaksi. Ja muusta vastaavasta.

        Selvää on jokaiselle ilman oraakkeleita, että Putinin hallinto näkee Ukrainan vahvasti Euraasian talousliittoon kuuluvaksi.

        Tämä ei ole tietenkään Venäjän puolustus, mutta selittäisi mielestäni sen, että Venäjä uskoi saavansa Ukrainan helposti hallintaansa.
        Tällaista se on vaikka olisi suvereeni maa ja kansainvälinen oikeus.

        Suvereenit maat joutuvat vastakkain kun tilanne kärjistyy.


    • Anonyymi

      Vihreän siirtymän mestari nykyään!

    • Hulluahohan on toki meidän matriksin Neo? Vai onko peräti arkkitehti? Mutta normaalia työläistä vihaa ja työttömiä, sekä sairaita vielä enemmän. Ei hän klykenisi koskaan tekemään budjettia, missä heikkoa ei potkittaisi päähän.

      Te vitun vammaiset ette vain tajua sitä. Sen takia olette menossa teuraalle, kuin röhkivä sika.

    • Anonyymi

      tyhmä kun kassaneiti 🤣vai ohi kassanko veti 🤔

    • Anonyymi

      Syksy 2021 kysely:

      Vakiintuneista puolueista Venäjä-myönteisimpiä ovat perussuomalaisten kannattajat. Heistä 48 prosentin mielestä ei ole mitään syytä suhtautua Venäjään kielteisesti.

    • Anonyymi

      Kiitos jälleen Mestari <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe