Samaan aikaan kun suomalainen yhtiö Fortum lämmittää satoja tuhansia venäläisiä koteja Venäjä katkaisee sähkön ja lämmön sadoista tuhansilta ukrainalaisilta kodeista Mariupolissa ja tuhoaa heidän kotejaan ympäri Ukrainaa ja tappaa heidän "veljeskansaansa". Tästä syystä venäläiset eivät ansaitse Fortumin kautta suomalaisten tukea.tällaista tukea
Venäläiset eivät ansaitse Fortumin lämpöä
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, Fortumin tulisi vetäytyä YK:n vahvistaman laittoman hyökkäyksen tehneestä maasta pikimmiten
- Anonyymi
Nyt taitaisi ollakin sopiva sauma sanoa Fortumin sähkösopimus irti, että Venäläisille riittäisi lämpöä. Kiitoksia Rauramo vinkistä.!!
- Anonyymi
Täähän olikin hyvä vinkki. Saattaisi hävitä se virnistys naamalta, miten meitä Suomalaisia kusetetaan ja meidän rahoilla lämmitetään tätä meidän naapuria. Voi olla seuraava kädenpuristus aika kylmä Putinin kanssa, kun Suomalaiset lopettaa sähkön oston Fortumilta. Olisikohan lähtölaskenta alkanut jollakin.. ; )
- Anonyymi
Minä irtisanon jo ensiviikolla sähkösopimuksen Fortumin kanssa. Kestikihän sitä vain 15 vuotta.
Ja kehoitan myös muita tekemään samalla tavalla, koska Rauramo ahneuksissaan ei aio lopettaa sähköntuotantoa Ukrainaan hyökänneelle venäjälle. Kuinka monen lapsen ja naisen kuoleman Ukrainassa aiot ottaa kontollesi näillä toimillasi?
Muut kansalliset firmat ovat jo tekemässä osuuttaan. Vai pelkäätkö pallisi puolesta??
Sehän menee nyt joka tapauksessa.
Elikkä.. Uusi Lilius on astunut Fortumin johtoon. Iso virhe.!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861809Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1361260YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621090- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan77897Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84838Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.124799