Rakastan sua mies.

Anonyymi

Enkä tiedä saanko sinua koskaan elämääni.

Ikävä.

30

1531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama juttu Sinua kohtaan nainen!

      Valtaisa ikävä.

      • Anonyymi

        Höpö höpö juttuja, kukaan tunne valtaisaa ikävää tuntematonta ihmistä kohtaan. Viittaan
        kohtaan " sama juttu SINUA kohtaan " .


      • Anonyymi

        Voinee kysyä ekalta vastaajalta myös miksi ihmeessä sinä puutut näihin, mitä tekemistä sinun ikävälläsi jotakuta kohtaan on aloittajalla jota et tunne etkä tiedä hänestä mitään.
        Etkö kestä kritiikkiä itseäsi kohtaan kun näin pillastut ja olet myös poistattunut aiemman kommentin. Turha haukkua muita koska itse teet samaa mistä muita syytät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voinee kysyä ekalta vastaajalta myös miksi ihmeessä sinä puutut näihin, mitä tekemistä sinun ikävälläsi jotakuta kohtaan on aloittajalla jota et tunne etkä tiedä hänestä mitään.
        Etkö kestä kritiikkiä itseäsi kohtaan kun näin pillastut ja olet myös poistattunut aiemman kommentin. Turha haukkua muita koska itse teet samaa mistä muita syytät.

        Ottaahan se nyt kunnian päälle, siinähän verrattiin tervejärkisiä näihin höpöleikkijöihin. Mutta - kun se poistettiin miksi ei poistettu myös paskasäkiksi haukkumista, pahempihan se on ja kertoo ihmisen tasosta aika paljon.


      • Anonyymi

        Voi sentään, koita nyt selvitä tämän valtaisan ikäväsi kanssa aloittajaa kohtaan.
        Viikonloppuja toivotellen.


      • Anonyymi

        Yksinkertaisuutta ei ole tervejärkisyys, yksinkertaista on haukkua ketään sillä nimityksellä.


      • Anonyymi

        Miksi aina ilkeys ja pahansuopuus päällimmäisenä.


      • Anonyymi

        Yksinkertaisuutta on se että vastaa tuntemattomalle kun vastaa hänelle. ))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö juttuja, kukaan tunne valtaisaa ikävää tuntematonta ihmistä kohtaan. Viittaan
        kohtaan " sama juttu SINUA kohtaan " .

        Ja minä viittaan sinun höpöhöpöihisi. Suksi vitt*un!


    • Anonyymi

      Ei sitä ihmistä ainakaan palstan kautta elämäänsä saa. Tämä on pelkkää hiekkalaatikkoleikkiä. Ja vielä aikuisten.

      • Anonyymi

        Se on totta. Liekö tarkoituskaan koskaan saada? -miesivusta


    • Anonyymi

      Odottele, Keijo, tulen pian…

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toi on kiva - i like it


    • Anonyymi

      Niin valtaisa minullakin. Mutta mikä. Prkl näitä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä myös sua.

    • Anonyymi

      Olisiko se niin suuri menetys sittenkään? Onhan tuolla miehiä vaikka millä mitalla.

      • Anonyymi

        😄😄😄😄


      • Anonyymi

        Oli se suuri menetys. Sinä olet se oikea mulle, usko tai älä ❤️ tiedän sen kokemuksesta. Yksikään miehistä ei ole sinä. Lähellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se suuri menetys. Sinä olet se oikea mulle, usko tai älä ❤️ tiedän sen kokemuksesta. Yksikään miehistä ei ole sinä. Lähellekään.

        🙄 🥲 🙃 🤗 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙄 🥲 🙃 🤗 😘

        Tämän pitäisi todistaa aika paljon jo itsessään, että kirjoittelen tänne ❤️ Kyllähän valinnanvaraa löytyy oikean elämän puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän pitäisi todistaa aika paljon jo itsessään, että kirjoittelen tänne ❤️ Kyllähän valinnanvaraa löytyy oikean elämän puolella.

        Oikeassa olet, kun sitä ajattelen niin kuin sanot. Tuskin vilkaisisitkaan palstaa muuten. 😉❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet, kun sitä ajattelen niin kuin sanot. Tuskin vilkaisisitkaan palstaa muuten. 😉❤️

        Aikuinen mies kirjoittelee itselleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen mies kirjoittelee itselleen

        Aikuinen mies kirjoitti vastauksen toiselle, ei itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen mies kirjoitti vastauksen toiselle, ei itselleen.

        Juu tottakai ja täällä jokainen huuhaadialogi on totta


    • Anonyymi

      Mä en saa ikinä sitä miestä 😔💔

      • Anonyymi

        Samoin sanoin sanoi eräs Mäen Anna 🙏


    • Anonyymi

      Toivottavasti toiveesi toteutuu ja saat kaipaamasi elämääsi ja parempaa tasoa olevan kuin
      se joka väittää täällä muita yksinkertaiseksi. Tsemppiä aloittajalle.

      • Anonyymi

        Peukkua tälle.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe