Viron entinen presidentti Toomas Hendrik Ilves tunnetaan suorapuheisista lausunnoista Venäjästä. Varoitukset eivät ole hänen mukaansa turhia, sillä pahimmat pelot Venäjän todellisesta luonteesta kuitenkin käyvät toteen.
–Venäjällä on rikollinen fasistihallinto, joka tappaa ihmisiä ilman mitään syytä. Venäjä pitää saattaa vastuuseen rikoksistaan, toteaa Ilves Helsingin Sanomien haastattelussa.
https://www.verkkouutiset.fi/viron-entinen-presidentti-sivaltaa-hsssa-venajalla-on-rikollinen-fasistihallinto/
Viron entinen presidentti HS:ssa: Venäjällä on rikollinen fasistihallinto
8
141
Vastaukset
Nyt mediassa julkaistaan täällä julkaisukelpaamattomia sääntöjen vastaisia kommentteja: YLE: "Kremliläiset pitäisi hirttää". MTV3: "Putin on rotta". Kuukausi sitten tällaiset kommentit menivät täällä sensuuriin.
- Anonyymi
Laitas linkit.
- Anonyymi
Virossa on iso Venäläisvähemmistö.
- Anonyymi
Viron entinen presidentti Toomas Hendrik Ilves kehuu Suomen ulkopoliittista linjaa.
– Minä rakastan nykyisin Suomen ulkopolitiikkaa, Ilves sanoo, mutta lisää siihen perään että Suomella on vielä paljon hyvitettävää lähimenneisyydestä.
Ja oikeassahan Ilves on: meillä ei ole koskaan tehty lustraatioa, avattu Tiitisen listoja tai selvitetty Halosen, Tuomiojan ja Lipposen rikoksia.- Anonyymi
Juttu luettavissa verkkouutisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttu luettavissa verkkouutisista.
Emme todellakaan ole saaneet lukea Hawoskan, puna-Ekin ja Lipin aktiivisesta katumisesta :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme todellakaan ole saaneet lukea Hawoskan, puna-Ekin ja Lipin aktiivisesta katumisesta :(
Emmekä ole myöskään valtamedian, varsinkaan YLE:n taholta saaneet lukea yhtään mitään heidän sikailuistaan tai siitä että YLEn tutkivat journalistit olisivat demarien tunkiota vähän kaivaneet ja kertoneet suomalaisille mitä kaikkea sieltä löytyy.
- Anonyymi
Ylellä on vuosien saatossa ollut useampikin sellainen jonka paikka olisi ollut tiedonantajassa mutta onhan se siistiytynyt ja hyvinkin luotettava nykyään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2444881- 1252273
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2311942Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641814- 1801670
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881527- 541404
- 611308
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171