Viron entinen presidentti HS:ssa: Venäjällä on rikollinen fasistihallinto

Anonyymi

Viron entinen presidentti Toomas Hendrik Ilves tunnetaan suorapuheisista lausunnoista Venäjästä. Varoitukset eivät ole hänen mukaansa turhia, sillä pahimmat pelot Venäjän todellisesta luonteesta kuitenkin käyvät toteen.

–Venäjällä on rikollinen fasistihallinto, joka tappaa ihmisiä ilman mitään syytä. Venäjä pitää saattaa vastuuseen rikoksistaan, toteaa Ilves Helsingin Sanomien haastattelussa.

https://www.verkkouutiset.fi/viron-entinen-presidentti-sivaltaa-hsssa-venajalla-on-rikollinen-fasistihallinto/

8

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt mediassa julkaistaan täällä julkaisukelpaamattomia sääntöjen vastaisia kommentteja: YLE: "Kremliläiset pitäisi hirttää". MTV3: "Putin on rotta". Kuukausi sitten tällaiset kommentit menivät täällä sensuuriin.

• Anonyymi

Laitas linkit.

• Anonyymi

Virossa on iso Venäläisvähemmistö.

• Anonyymi

Viron entinen presidentti Toomas Hendrik Ilves kehuu Suomen ulkopoliittista linjaa.
      – Minä rakastan nykyisin Suomen ulkopolitiikkaa, Ilves sanoo, mutta lisää siihen perään että Suomella on vielä paljon hyvitettävää lähimenneisyydestä.

Ja oikeassahan Ilves on: meillä ei ole koskaan tehty lustraatioa, avattu Tiitisen listoja tai selvitetty Halosen, Tuomiojan ja Lipposen rikoksia.

• Anonyymi

Juttu luettavissa verkkouutisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juttu luettavissa verkkouutisista.

Emme todellakaan ole saaneet lukea Hawoskan, puna-Ekin ja Lipin aktiivisesta katumisesta :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme todellakaan ole saaneet lukea Hawoskan, puna-Ekin ja Lipin aktiivisesta katumisesta :(

Emmekä ole myöskään valtamedian, varsinkaan YLE:n taholta saaneet lukea yhtään mitään heidän sikailuistaan tai siitä että YLEn tutkivat journalistit olisivat demarien tunkiota vähän kaivaneet ja kertoneet suomalaisille mitä kaikkea sieltä löytyy.

• Anonyymi

Ylellä on vuosien saatossa ollut useampikin sellainen jonka paikka olisi ollut tiedonantajassa mutta onhan se siistiytynyt ja hyvinkin luotettava nykyään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      244
      4881
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2273
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      231
      1942
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1814
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1670
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1527
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1404
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      61
      1308
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1301
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1171
    Aihe