Kaupunkilainen...

Minne katseesi kohdistuu? Onko se oma napa vai huomaatko kaiken mikä näkyy?

Pystyy hyvin huomioimaan sen seikan, että kun ihminen itse ei tarvitse jotain, niin sitä ei tarvitse kukaan. Jokin asia taas ei sinänsä kosketa, kun se ei kohdistu juuri itseen tai lähipiiriin. Tämä seikka taas tulee esiin tuossa, kun halutaan tämän maan osallistuvan enemmän tuohon riipivään tapahtumaan ulkomailla.

Koirille ei saa laittaa mitään verorahoilla, kun ei nyt satu itsellä olemaan sitä koiraa. Latuihin ei saa panostaa, kun ei hiihdäkkään...
Näitä esimerkkejä on paljon.
Mikä saa ihmisen niin ahtaaksi ja itsekkääksi?? Tätä minä jaksan ihmetellä...

66

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällä hetkellä olen kyllä itsestäni huolestunut, koska on terveysongelmia..

      Olen joulukuusta asti yskinyt.. Ihan hirveetä, pahoja kohtauksia. Myöhemmin tässä kuussa pääsen tutkimuksiin.

      On myös ollut itsetuhoinen olo, koska masentaa oloni, yksinäisyys ja se että että olen hyödytön.. Ei minusta ole kuin vaivaa.. Olen katsonut lääkkeitäni ja miettinyt että voisin napata niitä kunnolla ja lähteä pois.. Siksi menen myös tämän takia pian juttelemaan lääkärille.

      • Hei Kittie, olenkin ihmetellyt, kun sua ei ole näkynyt.
        Kurjaa, että sun yskä ei anna periksi, ja että sulla on muitakin ongelmia :(
        Mua riipaisi tuo, kun kirjoitit kokevasi itsesi hyödyttömäksi ja yksinäiseksi sekä koet, että olet vaivaksi :((

        En osaa sanoa tähän kuin sen, että hyvä kun pääset lääkäriin juttelemaan. En usko, että kukaan sun läheisistäs tai aviomiehesi kokisi sua vaivaks tai taakaksi. He rakastaa sua ja sun ystävät välittää susta varmasti kovasti ❤

        Myös me sun palstakaverit välitetään susta paljon. Älä koskaan unohda sitä ❤


      • Hei Kittie, olenkin ihmetellyt, kun sua ei ole näkynyt.
        Kurjaa, että sun yskä ei anna periksi, ja että sulla on muitakin ongelmia :(
        Mua riipaisi tuo, kun kirjoitit kokevasi itsesi hyödyttömäksi ja yksinäiseksi sekä koet, että olet vaivaksi :((

        En osaa sanoa tähän kuin sen, että hyvä kun pääset lääkäriin juttelemaan. En usko, että kukaan sun läheisistäs tai aviomiehesi kokisi sua vaivaks tai taakaksi. He rakastaa sua ja sun ystävät välittää susta varmasti kovasti ❤

        Myös me sun palstakaverit välitetään susta paljon. Älä koskaan unohda sitä ❤


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hei Kittie, olenkin ihmetellyt, kun sua ei ole näkynyt.
        Kurjaa, että sun yskä ei anna periksi, ja että sulla on muitakin ongelmia :(
        Mua riipaisi tuo, kun kirjoitit kokevasi itsesi hyödyttömäksi ja yksinäiseksi sekä koet, että olet vaivaksi :((

        En osaa sanoa tähän kuin sen, että hyvä kun pääset lääkäriin juttelemaan. En usko, että kukaan sun läheisistäs tai aviomiehesi kokisi sua vaivaks tai taakaksi. He rakastaa sua ja sun ystävät välittää susta varmasti kovasti ❤

        Myös me sun palstakaverit välitetään susta paljon. Älä koskaan unohda sitä ❤

        Nyt tuli sitten kahteen kertaan, kun tää sivuston toiminta on kyllä tökkinyt tosi pahasti!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hei Kittie, olenkin ihmetellyt, kun sua ei ole näkynyt.
        Kurjaa, että sun yskä ei anna periksi, ja että sulla on muitakin ongelmia :(
        Mua riipaisi tuo, kun kirjoitit kokevasi itsesi hyödyttömäksi ja yksinäiseksi sekä koet, että olet vaivaksi :((

        En osaa sanoa tähän kuin sen, että hyvä kun pääset lääkäriin juttelemaan. En usko, että kukaan sun läheisistäs tai aviomiehesi kokisi sua vaivaks tai taakaksi. He rakastaa sua ja sun ystävät välittää susta varmasti kovasti ❤

        Myös me sun palstakaverit välitetään susta paljon. Älä koskaan unohda sitä ❤

        Pelottaa kyllä tämä yskä, ja väsymys.. Saa nähdä mistä johtuu..

        No, en tiedä onko nyt iso juttu jos en olisi täällä, välillä vaan tuntuu siltä että ei väliä.

        Tuo sota on kauhea asia, muuta en osaa sanoa..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Pelottaa kyllä tämä yskä, ja väsymys.. Saa nähdä mistä johtuu..

        No, en tiedä onko nyt iso juttu jos en olisi täällä, välillä vaan tuntuu siltä että ei väliä.

        Tuo sota on kauhea asia, muuta en osaa sanoa..

        En muista, että oonko kertonu, mut mun yhdellä läheisellä oli aikoinaan yskä, joka kesti 3kk. Lekurin mukaan se oli flunssan jälkeinen astmainfektio...jos oikee muistan. Se parani sit kuukauden astmalääkekuurilla. Kyllä sunki yskään on varmasti joku hyvä hoito. Aina ku joku oire pitkittyy, niin se vaikuttaa myös mielialaan, ku ei tiedä mistä vika löytyy ja onko se vakavaa. Usein löytyy kuitenki ihan hoidettava syy, joten yritä jaksaa ❤

        Susta tuntuu varmasti kaiken keskellä pahalta, mutta älä lannistu. Sulla on läheiset jotka välittää sun olemassaolosta ja lääkärit osaa auttaa myös tuon mielialan hoitamisessa.


      • Anonyymi

        Artsikin diggaa susta Kittie et kyl täällä välitetään susta kovasti :) Toi yskä voi jäädä päälle flunssan jälkeen. Jos se vaivaa nukkuessa sä teet näin: nostat tyynyi kohoasentoon sillai snadisti et pää nousee. Sit sä lasket peiton siten et se on korkeintaan vatsan peitteenä. Tää tehoo yöyskimiseen:) Codesan-tableteilla sä voit koittaa hillitä myös yskänpuuskii.

        - Artsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Artsikin diggaa susta Kittie et kyl täällä välitetään susta kovasti :) Toi yskä voi jäädä päälle flunssan jälkeen. Jos se vaivaa nukkuessa sä teet näin: nostat tyynyi kohoasentoon sillai snadisti et pää nousee. Sit sä lasket peiton siten et se on korkeintaan vatsan peitteenä. Tää tehoo yöyskimiseen:) Codesan-tableteilla sä voit koittaa hillitä myös yskänpuuskii.

        - Artsi

        Mä tsekkasin ton nimen vielä, elikkäs ovat Codetabs imeskelytablettien nimellä nykyään.

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä tsekkasin ton nimen vielä, elikkäs ovat Codetabs imeskelytablettien nimellä nykyään.

        - Artsi

        Yks myös hyvä konsti on Vicks Vabo Rup...(en osaa kirjottaa nimeä) nii hieroa sitä illalla rintaan ja jalkapohjiin kunnolla. On testattu ja tehokkaaks koettu.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Yks myös hyvä konsti on Vicks Vabo Rup...(en osaa kirjottaa nimeä) nii hieroa sitä illalla rintaan ja jalkapohjiin kunnolla. On testattu ja tehokkaaks koettu.

        Ai sä meinaat Vicks VapoRub -voidetta. Sitäkin kandee kyl kokeilla :)

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä meinaat Vicks VapoRub -voidetta. Sitäkin kandee kyl kokeilla :)

        - Artsi

        Ollu varma, että tuliko toi viesti tänne...

        Juu, tarkotin just tuota :)


      • Nyt Kittie piristyt ja katse positiivisella mielellä tulevaisuuteen. Yksin et ole siinäkään mielessä että myös täällä palstalla sulla on useitakin ystäviä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Artsikin diggaa susta Kittie et kyl täällä välitetään susta kovasti :) Toi yskä voi jäädä päälle flunssan jälkeen. Jos se vaivaa nukkuessa sä teet näin: nostat tyynyi kohoasentoon sillai snadisti et pää nousee. Sit sä lasket peiton siten et se on korkeintaan vatsan peitteenä. Tää tehoo yöyskimiseen:) Codesan-tableteilla sä voit koittaa hillitä myös yskänpuuskii.

        - Artsi

        Ei onneksi yöllä vaivaa. Päivisin on enemmän tai vähemmän yskää, kurkkukipua ym.. Codesania en ole varmaan kokeillut. Sain avaavaa lääkettä, mitä astmaatikot käyttää, mutta en kyllä huomaa mitään vaikutusta.

        Kiitos paljon huolenpidosta! 11 päivä menen lekurille juttelemaan mielialastani. Myöhemmin on sitten lekuri ja labrakäynti missä yskää/keuhkoja tutkitaan..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Yks myös hyvä konsti on Vicks Vabo Rup...(en osaa kirjottaa nimeä) nii hieroa sitä illalla rintaan ja jalkapohjiin kunnolla. On testattu ja tehokkaaks koettu.

        Okei, täytyy kokeilla. Koiru ei välttämättä tykkää siitä kun istuu minun rinnan päällä ja olkapäällä, siis lääkkeen tuoksu voi olla vahva koirun nenään.. 😊


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Okei, täytyy kokeilla. Koiru ei välttämättä tykkää siitä kun istuu minun rinnan päällä ja olkapäällä, siis lääkkeen tuoksu voi olla vahva koirun nenään.. 😊

        Kokeile ihmeessä!

        Mä laitan joskus hartioihin jääsalvaa, niin kisuli lähtee pikasee kauemmas. Se tuoksu on kans sellanen voimakas :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kokeile ihmeessä!

        Mä laitan joskus hartioihin jääsalvaa, niin kisuli lähtee pikasee kauemmas. Se tuoksu on kans sellanen voimakas :)

        Minäpä kokeillen, ostan seuraavana kauppareissulla.


      • Toljanter kirjoitti:

        Nyt Kittie piristyt ja katse positiivisella mielellä tulevaisuuteen. Yksin et ole siinäkään mielessä että myös täällä palstalla sulla on useitakin ystäviä...

        Kiitos! ❤️ Yritetään..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minäpä kokeillen, ostan seuraavana kauppareissulla.

        Apteekista tuota saa sit :)

        Ja tuu tänne aina juttelemaan, ku jaksat. Sä kyllä varmasti selviät niin yskästä ku kaikesta muustakin ❤


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Okei, täytyy kokeilla. Koiru ei välttämättä tykkää siitä kun istuu minun rinnan päällä ja olkapäällä, siis lääkkeen tuoksu voi olla vahva koirun nenään.. 😊

        Olet allerginen sille koiralle .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet allerginen sille koiralle .

        No jospa ei nyt ihan tuollaista heitellä noin vaan.
        Lemmikin omistavalle se lemmikki on tärkeä, joten miksi suotta heittää ilmoille tuollasta ja pelotella turhaan.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No jospa ei nyt ihan tuollaista heitellä noin vaan.
        Lemmikin omistavalle se lemmikki on tärkeä, joten miksi suotta heittää ilmoille tuollasta ja pelotella turhaan.

        Olkoon niin tärkeä kuin tykkää,ei se mahdollista allergiaa poista. Tutkimuksiin Mars.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon niin tärkeä kuin tykkää,ei se mahdollista allergiaa poista. Tutkimuksiin Mars.

        No ei sitä kukaan ole väittänytkään, mutta turhaan sitä etukäteen lietsoo tuollasta.

        Jokainen lemmikinomistaja tietää, että voi allergisoitua, mutta turha maalata etukäteen piruja seinille ja ahdistaa tuollasella asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet allerginen sille koiralle .

        Joo, ja muista imuroida hyvin kotonasi. Sekä tuulettaa huoneet
        Tyhjää roskikset ja pese likaiset vaatteet.
        Ei millään pahalla, vinkkejä vain.


      • Anonyymi

        Kannattaa lopettaa ihan ekaksi tupakan polttaminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa lopettaa ihan ekaksi tupakan polttaminen.

        Kittie ei polta ja toiseks, niin varmasti huolehtii kotinsa puhtaudesta.

        Yleensä vinkit on avuksi, mutta tuollaiset ovat nyt vähän piip.


      • Kenties ilon ja onnen lähde sun sisällä on lakannut pulppuamasta ja siksi sulla on surkea olo. Se taas on saanut sinut tuntemaan itsesi turhaksi ja hyödyttömäksi, mikä ei TODELLAKAAN pidä paikkaansa. Yritä löytää onni alkajaisiksi ihan pienistä asioista. Sulla on ihanan söpö koira, jolle olet maailman tärkein ihminen. Olet lahjakas ja taiteellinen ja tosi rakas kaikille sun läheisille. Siis myöskin meille, jotka olemme ystävystyneet sun kanssa palstan kautta... ♡♡♡♡♡


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kenties ilon ja onnen lähde sun sisällä on lakannut pulppuamasta ja siksi sulla on surkea olo. Se taas on saanut sinut tuntemaan itsesi turhaksi ja hyödyttömäksi, mikä ei TODELLAKAAN pidä paikkaansa. Yritä löytää onni alkajaisiksi ihan pienistä asioista. Sulla on ihanan söpö koira, jolle olet maailman tärkein ihminen. Olet lahjakas ja taiteellinen ja tosi rakas kaikille sun läheisille. Siis myöskin meille, jotka olemme ystävystyneet sun kanssa palstan kautta... ♡♡♡♡♡

        Totta joka sana 💞


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kenties ilon ja onnen lähde sun sisällä on lakannut pulppuamasta ja siksi sulla on surkea olo. Se taas on saanut sinut tuntemaan itsesi turhaksi ja hyödyttömäksi, mikä ei TODELLAKAAN pidä paikkaansa. Yritä löytää onni alkajaisiksi ihan pienistä asioista. Sulla on ihanan söpö koira, jolle olet maailman tärkein ihminen. Olet lahjakas ja taiteellinen ja tosi rakas kaikille sun läheisille. Siis myöskin meille, jotka olemme ystävystyneet sun kanssa palstan kautta... ♡♡♡♡♡

        Kiitos paljon tuesta. ❤️


    • Anonyymi

      Ei taas tämä sama

    • Anonyymi

      Tuollaisen avauksen voi tehdä vain sellainen joka ei itse maksa veroja ollenkaan.

      • Tällaisen avauksen voi tehdä ihminen, joka ei ajattele vain itseään.


      • Anonyymi

        Ilmeisesti olet kokemusasiantuntija...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti olet kokemusasiantuntija...

        Juu, koiralla testattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti olet kokemusasiantuntija...

        Vickiä lautettiin ennen lähinnä rintakehälle, jotta on helpompi hengittää. Ei jalkapohjiin. Jalkoihin villasukat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vickiä lautettiin ennen lähinnä rintakehälle, jotta on helpompi hengittää. Ei jalkapohjiin. Jalkoihin villasukat.

        Jalkapohjiin sitä käytetään myös, sillä se on tehokas kun hieroo sen kunnolla. Päälle tietty voi laittaa jotku sukat.


    • Anonyymi

      Jos kaupunki kuluttaa enemmän kuin veronmaksajat pystyvät maksamaan, niin voi käydä, että niitä maksajia ei kohta olekkaan.

      • No tuskin laittavat, jos ei varaa olisi.


    • Anonyymi

      Aika ihme ketjuja kokkola palstalla, joku venäjävakoilu salakielijuttu?

      • Siis täh??


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Siis täh??

        Vakoiletko vierasvaltion hyväksi, tai oletko kaksois tai kolmoisagenttii? Onko tämä ketju salakielinen raporttisi?


    • Anonyymi

      "Minne katseesi kohdistuu? Onko se oma napa vai huomaatko kaiken mikä näkyy?"

      Juu, naapurin rouvan, ja oikeastaan yhden kassalla istuvankin tissejäkin katselen ihan mielelläni.

      Uidessakin välillä näkyy mukavia.

      Oma napa ei kyllä ihmeelliseltä näytä ja välillä on kurjaa kun siitä pitää kaivaa pahalle haisevaa nöyhtää. Onneksi se ei sentään maistu kovin pahalle.

    • Anonyymi

      Kyllä taitaa olla Kittiellä asiat huonosti. Nuo oireet kyllä sopivat hyvin keuhkosyöpään, jos toki noihin rekattujen tarjoamiin tauteihinkin.

      • Oli siinä kans fiksu ihminen. ://

        Yskää voi olla kymmenistä eri syistä, joten tuollaiset pelottelut muutenkin alakuloiselle ihmiselle on täyttä typeryyttä!!

        Onneksi Kittie valmiiks tietää, että täältä löytyy moneen junaan...


    • En vastaile vanhoihin aloituksiin, joten kirjoitan tähän asiasta, josta joku oli kirjottanu tuohon aiempaan aloitukseen.

      Minä olen kirjoittanut tuosta järkystä kahden maan jutusta ihan vain omia mielipiteitäni. En ole väittänyt olevani asiantuntija, eikä minun tarvitse sellainen ollakkaa.
      Tämä on keskustelupalsta, jossa ihan tavikset voi jutella. Voi kirjoittaa mitä mieltä jostain on, tai vaan ihmetellä miksi jokin on kuten on.
      Ei siihen tarvitse tulla pätemään ja esittämään jotain viisasta, ja samalla yrittää saada näyttämään se toinen tyhmältä.

      Minä olen tavis ja ajattelen taviksen aivoilla. Jos sitä ei kestä, niin jättää lukematta. Hyvin yksinkertaista, eikö vain?

      • Anonyymi

        Kahden maan jutut ovat heidän asioitaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kahden maan jutut ovat heidän asioitaan.

        Ai, ettei niistä voi muka täällä keskustella?
        Sattuu olemaan naapurimaa tämä toinen osapuoli..


    • Anonyymi

      Koirista puheenollen. Ei voi muuta kuin ihmetellä, että jotkut jättävät koiransa jätökset KESKELLE polkua!
      Ei voi pitää mukana pussia myös talvella johon kakat saa kerättyä.
      Tai sitten mukana pikku lapioa, jolla voi kakan viskata kauemmaksi polulta.
      Se kakka kun tarttuu piikkikenkään, niin ...

      • No tuosta olen samaa mieltä. Lumet kun sulaa, niin on usein pyörätiet /jalkakäytävät ällöttävän näköset.
        On se määrä kyllä vähentynyt siitä, mitä se ennen oli.


      • Minä ja mieheni keräämme koiran kakat aina pois.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minä ja mieheni keräämme koiran kakat aina pois.

        Noin tekee kaikki fiksut koiranomistajat :)


    • Anonyymi

      Torin laidalla on paikallinen kremln.

    • Anonyymi

      Aloittaja kyseli alkajaisiksi kiinnostaako oma napa eniten vai sitten jokin muu. Omasta puolestani vastaan ettei oma napa kiinnosta minua lainkaan, tyttöystäväni (kultahääpäivä lähestyy ) napa sitäkin enemmän, oikeastaan koko napapiiri. Fyysisen läheisyyden kannalta navalla on yleisestikin ottaen tärkeä rooli.

      • Olipa muikea viesti...

        Parempihan sitä onkin tuijottaa toisten napaan, ku omaansa :)

        Onnea tulevaan kultahääpäivään 🌹🌹


    • Aika outo juttu, jonka oon tässä lähiaikoina saanut huomata...

      Siis koronan aikaan oli näitä rokotevastaisia ihmisiä, osa jopa ihan kiisti koko koronan olemassaolon. Näiden kanssa tuli kyllä otettua monesti yhteen, kun ne jutut meni niin yli.

      No, nyt nämä samat ihmiset on sitä mieltä, ettei tuon itänaapurin jehu olekkaan se pääpahis, jota nyt mollataan ympäri maailmaa, vaan oikeasti syytä saa hakea tästä hyökätyn maan pressasta!
      Mä en oikeasti olis koskaan uskonut, että tästä maasta löytyy tällaista ajattelua ja sitä levitetään internetissä. Ja vieläpä ihan täysin suomalaiset tavalliset ihmiset! Rokotteet jotenkin vielä meni, mutta että käännetään tuokin asia ihan päinvastoin :{

      Onkohan sitä olemassa vaan ihmistyyppiä, joka haluaa väkisin olla vastaan valtavirtaa?
      Tähän tapaan, että kun sanoo nyt olevan ilta, niin väittää että on aamu.

      Tänään juttelin yhden kanssa puhelimessa, ja tuli kyllä fiilis, että ei ole todellista :[

      • Anonyymi

        Ammattivänkääjät vänkäävät asiasta kuin asiasta, aina pitää olla eri mieltä.


      • Anonyymi

        Ylläplt0 näyttää poistaneen partahepun aloituksen joka käsitteli disinformaatiota. Että semmoista toimintaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ammattivänkääjät vänkäävät asiasta kuin asiasta, aina pitää olla eri mieltä.

        Ihan niinku tuo olis joku vastarantalahko, kun väännetään asiat toiseen suuntaan ja kiistetään kaikki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ylläplt0 näyttää poistaneen partahepun aloituksen joka käsitteli disinformaatiota. Että semmoista toimintaa.

        Oho...
        On se menny täällä oudoks, kun ei kohta tiedä mitä oikein saa mistäkin asiasta kirjoittaa.
        Uskalla edes maiden nimiä mainita, kun pian poistavat samantien.

        Joku kirjoittikin, että jos on oikeasti ollu poiston arvoinen, niin eipä ole poistettu.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oho...
        On se menny täällä oudoks, kun ei kohta tiedä mitä oikein saa mistäkin asiasta kirjoittaa.
        Uskalla edes maiden nimiä mainita, kun pian poistavat samantien.

        Joku kirjoittikin, että jos on oikeasti ollu poiston arvoinen, niin eipä ole poistettu.

        No mä taisin sanookin siinä Toljanterille et tää jutska ei kauaa vanhene. Olin sit oikeessa.


      • artagnan kirjoitti:

        No mä taisin sanookin siinä Toljanterille et tää jutska ei kauaa vanhene. Olin sit oikeessa.

        No mä jotenki pidin sitä ihan sellaisena, ettei siinä olis pitäny olla mitään väärää.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No mä jotenki pidin sitä ihan sellaisena, ettei siinä olis pitäny olla mitään väärää.

        No nii mäki pidin. Hän joka paukuttaa noita poistoi näkee nää jutskat kuiteskin vähän eri tapaan.

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nii mäki pidin. Hän joka paukuttaa noita poistoi näkee nää jutskat kuiteskin vähän eri tapaan.

        - Artsi

        Sanotaankö näin nätisti, että hällä kello raksuttaa väärinpäin...


    • Anonyymi

      Bensa alkaa olla aikas himskatin tyyristä eikä dieseli sen halvempaa ole,varmaan tässä on jotaki keksittävä mutta mitä

    • Anonyymi

      Nämä edellamainitut asiat eivät ole ongelmia vaan elämää, kun luo itselleen vastuuta ja tekemistä niin elämä toimii melko hyvin, kukaan ei selviä ilman vastoinkäymisiä mutta tärkeintä on se miten ne käsittelee, toki kaikilla on oman-näköinen elämä koska olemme ainutlaatuisia jokainen, jos kokonaisuus on valoisa niin kestää hyvin sen muunkin minkä tulee vastaan ja näillä mennään kohti kesää :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe