Kun butterfly clickaan niin en pysty liikuttamaan etu ja keskisormea kovin nopeasti koska ne tuntuvat jotenkin jäykiltä ja keskisormen ja nimettömän välinen jännekkin tuntuu aika jäykältä mutta vasemman käden sormet ja jänteet eivät jostain syystä ole niin jäykät joten pystyn butterfly clickaamaan sillä paremmin.
Saan vasemmalla kädellä lähes vaivattomasti 10cps (ei double clickaava hiiri) kun taas saan oikealla saan vain noin 7cps (joka on sama kuin normaalilla clickaus tavalla) vaivan kanssa.
Voiko tämä johtua siitä että pidän puhelinta monta tuntia päivässä kädeesä kun katselen videoita ja ehkä puhelin on enimmäkseen oikealla kädellä jolloin sormet jäykkenevät vai voiko sormien jäykkyys johtua jostain muusta?
Kuinka voisin saada jäykkyyden pois sormistani.
Onko esim jotain venytysliikkeitä sormille jotka voisivat auttaa? Kuinka voisin käyttää puhelintani ilman että sormeni jäykkenevät?
En pysty butterfly clickata oikealla kädellä yhtä nopeasti kuin vasemmalla kädellä.
Anonyymi
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011