Selvästi pakotteet vaikuttavat Venäjän aloittamaan sotaan. Eivät kuitenkaan tarpeeksi, koska venäläisillä on horjumattomia mahtavia ystäviä: Eritrea, Intia, Brasilia, Kiina. En tiedä, miten saisi aikaan ihan tavallisen kansalaisten ostoboikotin netin välityksellä, mutta joku osaava voisi laittaa sellaisen alulle. Luulen, että Eritrealaisten tuotteiden poisjättäminen ostokorista ei olisi vaikeaa. Ehkei muidenkaan. Ja ainoa, joka voi vaikuttaa tilanteeseen, on Kiina.
Pakotteita lisää
5
151
Vastaukset
- Anonyymi
Kiina on edelleen ystävällisessä väleissä Venäjän kanssa. Hmm..
- Anonyymi
En aio ostaa kiinanpommeja enkä tikkamasalaa.
- Anonyymi
Uuden vuoden ilotulitus poikottiin, välineet tulee kiinasta.
- Anonyymi
Saksalaiset ovat geneettisesti samoja kuin venäläiset.Vain silkkitiellä käytetty Tasken-
tin kieli eroittaa heidät. Siksi Saksa ei luovu maakaasusta , Maakaasua käyttävä osa
Saksan teollisuudesta voi olla pimeenä siksi kunnes nesteytetylle maakaasulle on ra-
kennettu säiliöt. Sellaisen pörtön rakentaminen kestää 2,5 ...3 kuukautta. Jos on raken-
nettava 10 pörttöä niin kasataan 10 työnjohtajaa , 6 levyseppää , 8 hitsaajaa , 1 nosturi
kulettajineen tällaisia ryhmiä siis 10 2 mittamiestä. Asutusta ei saisi olla 10 km lähe-
mpänä. Sitten, kun kallion sisälle ehditään kaivaa kunnon varastot, voisi näitä pörttöjä
käyttää öljyvarastoina. Ennenvanhaan maakaasun nestemäisenä siirtoon tehtiin Turun
Wärtsilässä pallon muotoiset tankit 53mm alumiini levystä. Kestävät sisäistä painetta
maapallon lämpimimmissä kolkissa ajellessa . so. 53 astetta celsiusta. Valitettavasti te-
lakalle tuli kesäksi iso joukko korealaisia insinööri vaihto oppolaita, Heillä oli nätit muis-
tilehtiöt ja kynät. Panivat kaiken näkemänsä muistiin. Sitten näiden erikois alusten val-
mistus siirtyi etelä korean hyndai nimiselle telakalle. - Anonyymi
Aikoinaan Ruotsin vallan aikaan ruotsalaiset taistelivat urhoollisesti venäläisiä vastaan tarvittaessa viimeiseen suomalaiseen asti.
Nyt EU asettaa urhoollisesti pakotteita Venäjälle tarvittaessa viimeiseen suomalaiseen tuotteeseen tai palveluun asti.
Jos meidän kahjot (poliittinen eliitti) saavat päähänsä viedä Suomi vielä Natoonkin, toteutuvat nuo molemmat.
Finis Finland
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882