Uuraisten keskustan hallituksen jäsen Tellervo Lehtoranta on Paikallisuutisten toimittaja. Työssään Lehtoranta voi aina sujauttaa lehteen sopivissa yhteyksissä keskustan propagandaa. Paikallisuutisten pitäisi olla puolueeton lehti. Siksi Paikallisuutisten on syytä harkita Lehtorannan irtisanomista.
Onko Paikallisuutiset keskustan propagandalehti?
18
1314
Vastaukset
- Anonyymi
Tellervo Lehtorannan olisi parasta erota. Paikallsuutisista. Silloin ei tarvitse erottaa.
- Anonyymi
Paikallislehtien toimittajien on syytä pysyä erossa puoluepolitiikasta.
- Anonyymi
Tellervo Lehtorannan eri tarvitse välttämättä erotra lehdestä. Riittäne, että hän eroaa keskustapuolueesta. Tämä ei ole kuitenkaan aivan ongelmatonta, koska lukijat muistavat kuitenkin, että kepulainen hän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tellervo Lehtorannan eri tarvitse välttämättä erotra lehdestä. Riittäne, että hän eroaa keskustapuolueesta. Tämä ei ole kuitenkaan aivan ongelmatonta, koska lukijat muistavat kuitenkin, että kepulainen hän on.
Opettele oikeinkirjoitus, ennenkuin tänne julkisesti viestittelet. Kamalan näköistä kun aikuinen ihminen, eikä osaa äidinkielen perusasioita. Vaikkakin lapsen kengissähän nuo ovat ajatuksesikin, eli ei kai voi vaatia?😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele oikeinkirjoitus, ennenkuin tänne julkisesti viestittelet. Kamalan näköistä kun aikuinen ihminen, eikä osaa äidinkielen perusasioita. Vaikkakin lapsen kengissähän nuo ovat ajatuksesikin, eli ei kai voi vaatia?😉
Haastan sinut oikeinkirjoituskilpailuun. Missä tapaamme ja milloin? Toivottavasti kestät tappiosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkertainen alakoulun opettaja, joka luulee, että oikeiskirjoitus- ja konekirjoitustaito ovat samoja asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais osua ja upota Tellervon faniin älä itke kyllä Telle susta huolehtii
- Anonyymi
Voi teitä perssuomalaisia kun teillä on huvit🤪🤪
- Anonyymi
Teillä kepulaisilla vasta huvit ovat.
- Anonyymi
Moni Paikallisuutisten tilaaja harkitsee varmaankin lehden tilauksen uudistamista.
- Anonyymi
Varmaan kaikki Perssuomalaiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kaikki Perssuomalaiset
Onko Paikallisuutisilla varaa menettää perussuomalaiset tilaajansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Paikallisuutisilla varaa menettää perussuomalaiset tilaajansa?
Ymmärtääkseni Paikallisuutisten on pidettävä kiinni kaikista tilaajistaan. Perussuomalaisia ei kannata suututtaa.
- Anonyymi
Tellervo Lehtorannan olisi syytä antaa jonkinlainen selvitys kaksoisroolistaan. Tietysti myös Paikallisuutisilta odotetaan selvitystä.
- Anonyymi
Paikallisuutiset huomio aina hyvin näkyvästi keksustan kansandustajien ja johtajien vierailut Uuraisille. Tellervo Lehtoranta on yleensä näiden juttijen toimittaja.
- Anonyymi
Parasta on kai luopua Paikallisuutisten tilauksestaa ensi vuonna, jos Lehtoranta jatkaa toimittajana.
- Anonyymi
Todennäköisesti kepu on sijoittanut Tellervo Lehtorannan Paikallisuutisten toimitukseen agentikseen. Hänen tehtävänään on tällöin kertoa parhain päin kaikista kepun kähminnöistä ja sekoiluista.
- Anonyymi
Kepun propagandauutiset eivät kiinnosta minua. Siksi Paikallisuutisten tilausta ei uudisteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2702145Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161530Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2111306Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851145- 711046
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60943TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18914- 51856
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126840Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61823