Viputie 2 /Kilanhovi

Anonyymi

Katsellut tästä asuntoa. Myynnissä ja vuokrattavana useasti, onko asumiskokemuksia täältä? Sijainti olis hyvä, keskellä kylää, Jäähalli reeneihin luistinkassin kantaa eikä treduunkasn pitkä matka oo.
Onko hyvä taloyhtiöasua tai siis asukasystävällinen asua?
Omistus ja vuokra asumiskokemuksia kaipaan. Vielä mietin, kumpi olis parempi.

17

1774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Talossa on alko ongelma-

      • Anonyymi

        Eikös Tampereella oleva Vipunen ja Kangasalan Viputie ole eri jutut... vai onko samaa ilmiöö havaittavissa molemmissa?


    • Anonyymi

      Talossa on paljon rahaa.

    • Anonyymi

      Mä en Alko ongelmaa en ole havainnut, mummo ongelman kylläkin

    • Anonyymi

      Siitä parivuotta ohi kulkeneena koululaisena....
      Ne kyltit... "älä tallo" "varo istutuksia" "ei kulkua"
      🤣🤣🤣 meitä on moneen junaan, toiset vaan jää asemalle pääsemättä junaan.

    • Anonyymi

      Narkkaneinen pesä.

      • Anonyymi

        En oo nähny, mihin perustuu???


    • Anonyymi

      Kiva asua

    • Anonyymi

      Asuu mummoja ja ihan tavallisia ihmisiä, kivat uudet asuintilat, iso sauna ja kylppäri. Kiva asua.

    • Anonyymi

      Mä asuin vuokralla hetken. En jaksanut kokovuotta. Omasta mielestäni ihan rauhassa asuin. Mutta valituksia tehtailtiin, milloin mistäkin.

      Siellä on pari mielenvikaista muoria, jotka vihaavat vuokralaisia ja koiria. Kaikki vuokralaiset heidän mielestään pahoja.
      Ne on sellaisia skitsofreenikkoja ja näkee ja kuulee vissiinkin harhoja. Sit tehtailee niitä valituksia isännöitsijälle ja se välittää eteenpäin.
      Uskomatonta. Ei jatkoon. Soittelee poliisejakin milloin mistäkin, turhasta.

      Sinne meni kuukauden sopimussakko. En ikinä muuttaisi sinne!

    • Anonyymi

      Kallen juhlat

      • Anonyymi

        Ei tässä tapauksessa. Ei juhlittu, vaan ihan normisti asuin. Kuten muutkin ihmiset.
        Mulla vain oli koira. Sitä käytiin haukuttamassa "räpsättiin" postiluukkua Saivat tehtyä Valituksen. Olin muutaman kerran kotona, kun tämä tapahtui.
        Kävin yöllä vessassa, vedin vessan. Useampana yönä. Tein smoothieta klo 22.30

        Kyllä valitus lista on pitkä, mutta kuitenkin omasta mielestäni olen ihan normi asuja. Ihan normi juttuja, ketään en häiriköinyt, mutta he häiriköivät ja tekivät sitten valituksia,

        Sinne meni, sopimussakkona kuukaudenvuokra, mutta sainpahan pitää mielenterveyteni.


    • Anonyymi

      Asuin hetken. En jaksanut kokovuotta minäkään.
      Aina oli jotakin valitusta, olisi pitänyt kengät ottaa sisälle astuttaessa pois. Kulkea rappukäytävässä sukilla.
      Ja kaikkea muuta. Narina mummolla oli aina asiaa. No sinne meni meilläkin kuukauden vuokra sopimussakkona.
      Nyt asutaan kaupungin kämpässä. Suosittelen. Säästä itsesi. Älä muuta viputielle.

      Asunnot on joo ihan ok. Mutta ne mummot on ihan sairaita.

    • Anonyymi

      Siniset valot ja peräkammarin poikia.

    • Anonyymi

      Mä kun muutin, laitoin/naputin taulua seinään, oli arkipäivä ja kello 10. yläkerrasta huomattiin taulun seinään kiinnitys heti ja kopsutettiin harjanvarrella lattiaa. Että silleen.
      Enää en siellä asu. Enkä toista kertaa muuttaisi sinne. Saati asuntoa ostaisi.

      Siellä tosiaan sellaisia tarkkailija mummoja, niiltä ei mikään jää huomiotta. Taitaisi Ulla Taalasmaa jäädä kakkoseksi näille.
      Mummosäännöillä elettävä. Onnea matkaan jos sinne päätät lähteä. Sillä sitä tulet tarvitsemaan. Mahdoton Paikka asua.

      Kolmivuoro työtä tehneenä, Annan neuvon. Iltavuoron jälkeen ei suihkuun.
      Siitä tulee huomautus. Sain useamman.
      Siksi Piti muuttaa pois.

    • Anonyymi

      Omistus parempi. Vuokralaiset savustetaan. Tosin omistus asuminen ei takaa ettetkö joudu kyttääjien seurantalistalle. Riski sanoisin.
      Paikkana ihan ok, mutta jos olet 65 seniori ja eläkeläinen niin saatat pärjätä hyvinkin.

    • Anonyymi

      😅muorit näkivät vaivaa mun tuulettamisesta, olivat tarkkaan katselleet miten ja milloin tuuletan. Valittivat jatkuvasti, tai lähinnä se yks. Ja Koittivat kieltää multa tuuletuksen, koska tuuletus lisää yhteisiä lämpökustannuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe