Aivan, olen kokematon tekemään 4mc liitosta. Ja en ole käyttänyt vittuilevan suomi24 hakua en , enkä käytä.
Eka liitos on käsissä pikapuoliin. Avasin pussin missä on liitos kappaleet. Jaa tämäkö on nyt liitos joka pitää kestää esim 30v ,noi voi vittt.... näyttää aivan kiinalaisen heikkolaatuisen lelun liittimeltä! vatti rohs liitinpari MC4 model smc4 pv connector (viivakoodista) 6438168097510 pussissa.
Ja eikö ole enemmän luottamusta herättäviä vaikka kullitettuja liittimiä? Vai hermoilenko turhaa? Kiipeän vain kerran katolle kun tämä aennus on tehty se saa oll asiellä kauan ja itse olen jo siinä vaiheessa vihannes tasoa kun 30v on kulunut ja aika uusia jotain. Tämä liitos tulee veneeseen nyt. Puristus asianmukaisilla pihdeillä. Nimimerkillä hermoileeko isoisä turhaan. Voit vittuilla vapaasti mutta ei kiinnosta itkemisesi ,etsi joku heikompi kohde.
4MC liitoksesta TAAS
Anonyymi
4
119
Vastaukset
- Anonyymi
Pidätkö 30 V jotenkin suurena ja vaarallisena jännitteenä, sehän on vielä lasten leikkikaluille sallittu jännite. 😄
- Anonyymi
Jeps 30V on onnettoman vähän, liitin kestänee varmasti helposti vähintään kymmenkertaisen jännitteen.
Virtakestoisuus on se jolla merkitystä.
- Anonyymi
Pääasia tietenkin että tämäkin palsta on aktivoitu !
- Anonyymi
Aktiivipelle vauhdissa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244312Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132968Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43955Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22950PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117783Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38756- 37754
- 107719
- 135677