Hei! Olen 42v yksinäinen mies jota elämä ei aina ole kohdellut oikein. Olin naimisissa ja usean vuoden yrittämisen jälkeen vaimoni oli vihdoin raskaana. koitti kevät 2016 ja synnytys jossa lapsemme menehtyi, maailmani mureni..Tästä muutama kuukausi niin aloin hoitamaan surua alkoholilla ja siinähän ei sitten hyvin käynyt.. seurasi avioero jota seurasi luottotietojen menetys ja niin edelleen.. Luojan kiitos ymmärtäväisen pomoni olen saanut pitää työpaikkani. Olen 3 vuotta maksanut velkojani pois ja elänyt kädestä suuhun koska rahaa ei vaan jää mihinkään ylimääräiseen. Raitista minusta ei tule koskaan mutta juon alkoholia enään 1-2 kertaa kuukaudessa. Nyt ollaan kuitenkin siinä pisteessä että olen vaarassa menettää työpaikkani koska vanha toyotani antoi viimeiset kilometrinsä. tämä on viimeinen keinoni kirjoittaa tänne jos löytyisi joku hyväsydämminen ihminen joka haluaisi auttaa jollain tapaan että saisin jonkun näköisen kulkineen..Julkisilla kulku ei onnistu kun olen vuorotyössä ja matkaa tulee yhteesä 38km. en kaipaan mitään moraalisaarnoja enkä muutakaan negatiivistä enempään elämääni vaan oikeasti jonkun kenellä olisi mahdollisuus auttaa. Kerron mielelläni lisää jos tälläinen henkilö jostain löytyy ja uskon että sen verran on vielä hyvyyttä maailmassa. Minut saa kiinni jarihei80 googlen palvelu. Vain asiallisia viestäjä kiitos
taloudellinen ahdinko
Anonyymi
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702071
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371455Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634