Uutisten tavoittama salolainen kertoo ihmetellleensä sitä, että talot on rakennettu niin lähelle kallionseinämää.
– Olen kauhistellut kyseistä asuinpaikkaa useasti ohi ajaessani. Se on kuin olisi rakentanut talonsa Vesuviuksen kylkeen. Tontit ovat suoraan kallionseinämän alapuolella.
Salo ja salolaiset kannattaa aina kiertää kaukaa
5
240
Vastaukset
- Anonyymi
Päinvastoin, paikka on mitä mainioin, kun kallio on idän suunnassa ja antaa näin suojaa mulkku Putinin ohjuksia vastaan.
Idästä ei koskaan ole tullut muutaa hyvää, kun nouseva aurinko aamulla..- Anonyymi
Samaa mieltä olen ja vahvasti epäilen joskos salossa asuvat ryllandian ja suomen kaksoispassin omaavat desantit ovat kangenneet sen lohkareen liikkeelle yöllä.
- Anonyymi
Noin 35vuotta sitten sieltä kalliolta tippui pieni lapsi maahan. Oli ollut vanhempiensa kanssa siellä kallion päällä,lapsi oli päässyt vanhemmiltaan karkuun ja juoksi liian lähelle reunaa,ja lopputulos surullinen.
- Anonyymi
Salon ympäristössä näitä korkeita mäkiä riitä.Murskataan sepelilsi.
- Anonyymi
Anteeksi vain mutta siitä on 40 vuotta kun se pienokainen tippui sieltä kalliolta alas ja kuoli,ei 35vuotta niinkuin joku kirjoitti. Se oli tosi surullinen tarina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232648- 1642081
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1161341Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971256
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291194En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078