Joka sivulla

Anonyymi

kuin hajua aikoinaan.
Omahyväisyys ja kahtiajako, me hyvät = vakkarit, te huonot anonyymit = kertakävijät.
Poistot sekoittaa, ketju katkeaa, mihin vastaus häviää, voi luoja noita huolia.
Olisi edes asiaa, onko mitään uutta tulossa, taas se, taas tuo ja luuloilla on pitkät askeleet pois totuudesta.
Mihin Sinä uskot, vai uskotko mihinkään?

Huomenna sataa lunta, loppuviikolla alkaa kevät, vai alkaako, ennustuksiin ei kannata luottaa, voi tulla vilu kesähousuissa.

40

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikeaa täällä on keskustella, kun manipuloija sabotoi palstaa.
      Yritäpä siinä "sanoa jotain asiaa".

• Anonyymi

suomi24:n "kermana" itseään pitäviä on kielletty kommentoimasta,
      se on anteeksiantamatonta:

"Johan nyt on käsittämätöntä, että palstalle tullaan arvostelemaan VANHUSTEN taitoja toimia".

• Anonyymi

Täällä on nähty vain yksi kirjoittaja, joka on kieltänyt kommentoimasta kirjoituksiaan.

• 7.3.22: 17:50 Anonyymi.
        Palataanpa hiukan tähän asiaan.
        Tämä on palsta, joka on avattu ikäryhmälle 80 .
        Anonyymi kirjoittaja arvostelee kirjoittajia 6.3.22 klo 18:26:

"Kun ketjuun tulee 200 viestiä. eivät vanhukset osaa kelata ketjua alaspäin. . . . NOJATUOLEJAKIN on tarjolla jo monta, vanhukset aloittavat uuden, kun taidot loppuvat."
        - Tätä ei vanhus olisi saanut kommentoida, anonyymi piti sitä pahana.

Minusta on huonoa käytöstä ja epäkohteliasta tulla palstalle arvostelemaan ja ällistelemään toisia kirjoittajia, joten katsoin, että minulla on myös oikeus kommentoida.
        Anonyymi ei kestä vastaustani, koska hän mielestään on oikeutettu ivaamaan nimettömänä palstan muita käyttäjiä ja nimittää heitä nokkavasti vanhuksiksi.
        80 henkilöt ovat ihmisiä, jotka ikänsä puolesta katsotaan vanhusväestöön kuuluvaksi.
        Ikäpalstoja on jokaiselle vuosikymmenelle.
        Siksi on mielestäni käsittämätöntä, että palstalle tullaan arvostelemaan vanhusten taitoja toimia. En tosiaan ymmärrä.
        Yllättääkö se, että vanhukset eivät täällä ole nöyriä ja nuorempien käskyvallassa?
        Miksi minun ja muiden ikäisteni pitäisi hyväksyä oletus, että emme pysty samaan kuin meitä nuoremmat kirjoittajat?

Mitä tulee Nojatuoli-palstaan, niin se uusitaan n. 200 kirjoituksen jälkeen vanhan perinteen mukaisesti, paitsi kerran, kun sen valtasi anonyymien trollijoukko, joka räkätti siihen yli 700 typerää heittoa ihan ilman "vanhusten" apua.
        Kuten aina korostetaan, palstoille saa kirjoittaa kuka tahansa, ja sen vuoksi muistutan, että myös 80 ikäisillä kirjoittajilla on aivan samat oikeudet, omalla ikäpalstallaan.

• Anonyymi
        Makriina kirjoitti:

7.3.22: 17:50 Anonyymi.

"Kun ketjuun tulee 200 viestiä. eivät vanhukset osaa kelata ketjua alaspäin. . . . NOJATUOLEJAKIN on tarjolla jo monta, vanhukset aloittavat uuden, kun taidot loppuvat."

Minusta on huonoa käytöstä ja epäkohteliasta tulla palstalle arvostelemaan ja ällistelemään toisia kirjoittajia, joten katsoin, että minulla on myös oikeus kommentoida.
        Anonyymi ei kestä vastaustani, koska hän mielestään on oikeutettu ivaamaan nimettömänä palstan muita käyttäjiä ja nimittää heitä nokkavasti vanhuksiksi.
        80 henkilöt ovat ihmisiä, jotka ikänsä puolesta katsotaan vanhusväestöön kuuluvaksi.
        Siksi on mielestäni käsittämätöntä, että palstalle tullaan arvostelemaan vanhusten taitoja toimia. En tosiaan ymmärrä.
        Yllättääkö se, että vanhukset eivät täällä ole nöyriä ja nuorempien käskyvallassa?
        Miksi minun ja muiden ikäisteni pitäisi hyväksyä oletus, että emme pysty samaan kuin meitä nuoremmat kirjoittajat?

Mitä tulee Nojatuoli-palstaan, niin se uusitaan n. 200 kirjoituksen jälkeen vanhan perinteen mukaisesti, paitsi kerran, kun sen valtasi anonyymien trollijoukko, joka räkätti siihen yli 700 typerää heittoa ihan ilman "vanhusten" apua.
        Kuten aina korostetaan, palstoille saa kirjoittaa kuka tahansa, ja sen vuoksi muistutan, että myös 80 ikäisillä kirjoittajilla on aivan samat oikeudet, omalla ikäpalstallaan.

Mak miksi et osoita arvostelujasi suoraan palstan alaikäisille joiden nimet ovat
        tiedossasi kuin että tulet moittimaan meitä anoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Mak miksi et osoita arvostelujasi suoraan palstan alaikäisille joiden nimet ovat
        tiedossasi kuin että tulet moittimaan meitä anoja.

Luulin, että vain yksi ano kirjoitti mainitsemani kirjoituksen.

• Anonyymi
        Makriina kirjoitti:

7.3.22: 17:50 Anonyymi.

Kuulehan sie.
        Se ano joka tuli Nojatuolin viereen ja sanoi, että ette osaa kelata viestejä, oli ja on nytkin yli 80 vuotias! Tuntee Suomi24 palstoja jo sieltä kymmenien vuosien takaa, oli mukana, mutta ei näytellyt merkittävää roolia, eikä jäänyt roikkumaan mukana, kuten näyttää moni niin tehneen. Ei rekattu, eikä rokotettu.

Sanon edelleenkin, että joka ei kykene kuin 200 viestiä avaamaan, on jättänyt erään oppimisvaiheen läpikäymättä.

Kun olette tuolissanne tyytyväisiä, tehkää se minkä osaatte!
        Te siinä loukkannuitte, en minä!

Ukkometso!

• Anonyymi

On anteeksiantamatonta ja pöyristyttävää kommentoida Nojatuoli-"kermaa".

"Johan nyt on käsittämätöntä, että palstalle tullaan arvostelemaan VANHUSTEN taitoja toimia".

• Anonyymi

Omistavatko jotkut suomi24:n yksinoikeudella ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omistavatko jotkut suomi24:n yksinoikeudella ?

Näköjään omistavat. Ja osallistuvat ikäpalstalla ketjuihin, joihin ei saisi 80 porukka tulla, Heidän pitää pysytellä siinä yhdessä ketjussa, joka aloitetaan aina uudelleen ja uudelleen, kun ne 200 kirjoitusta ovat tulleet täyteen.

Ikääntyneet torjutaan ja katsotaan, ettei heillä ole sen vertaa tietotaitoa, että kelpaisivat anojen joukkoon.

Ja kuten huomataan, anojen näkemyksiä ei saa arvostella.
        Mkr.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään omistavat. Ja osallistuvat ikäpalstalla ketjuihin, joihin ei saisi 80 porukka tulla, Heidän pitää pysytellä siinä yhdessä ketjussa, joka aloitetaan aina uudelleen ja uudelleen, kun ne 200 kirjoitusta ovat tulleet täyteen.

Ikääntyneet torjutaan ja katsotaan, ettei heillä ole sen vertaa tietotaitoa, että kelpaisivat anojen joukkoon.

Ja kuten huomataan, anojen näkemyksiä ei saa arvostella.
        Mkr.

No tulihan se arvostelija tännekin! Arvasin oikein, opettaja saapuu ja lukee lakia, mutta taisi osua liian nuoriin, kun 80 ovat niin hillittyjä naisia Nojatuolissaan, ettei heitä saa arvostella, ei edes urokset.
        Pyydän puolestani, pysytelkää tukevasti tuolillanne!
        Kaikilla on oikeus sanoa mielipiteensä, pitävät muut siitä tai ei.
        Hölmö saa olla, mutta sitä ei saa sanoa.

• Anonyymi

Onko täällä laki koskemattomuudesta yhtä kova kuin noiden entisten naisten kohdalla.
        Täällä ei saa sanallakaan kajota eliittiin, Spede on saanut raiskausyritys syytteitä, vaikka on maannut haudassa erinäisiä vuosia.
        Montakohan vuotta täällä on viestiketjuun koskemattomuus aikaraja?

• Anonyymi

Tasapuolisuus on täällä sitä, että yksi porukka haluaa pysyä rauhassa, mutta itse sotkeutuvat joka ketjuun viisaine ohjeineen siitä, kuinka pitää keskustella.
      Jos kirjoitat ihan asiallisen kannanoton johonkin itseäsi kiinnostavaan asiaan, ei pirtin polulle, vaan ihan vaikka anon aloituksiin, saat sieltä eliitiltä viisaita ohjeita!
      Tämä foorumi maistuu puulle, on eliittiryhmä ja ne muut, joita pitää opettaa. Yksi rouva on kovin innokas, vastaa tietysti tähänkin anona.
      En tänne liikoja kurkistelemaan ole innoissani tullut, ettei eliitti vaivaannu.
      Luulotauti on pahin tauti syövän jälkeen, molemmat kiduttavat salakavalasti, eikä potilas itse näe tautiaan.

• Anonyymi

Oletko niin oppimaton ja alkeellinen, että toisten tavallisen keskustelun otat opetuksena itsellesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko niin oppimaton ja alkeellinen, että toisten tavallisen keskustelun otat opetuksena itsellesi?

et taida ymmärtää lukemaasi!

• Anonyymi

Eliitti yliarvoi itsensä. Varsinkin martiarkka puuttuu joka asiaan,
        vaikkei aina asiasta ymmärtäisi.
        Hänen pitää kuitenkin yrittää osoittaa, että minä olen ainoa joka täällä tiedän jotain.

• Anonyymi

Tarkoitatko, että ikäryhmälle on annettu täällä vain yksi ketju, johon saavat kirjoittaa, ja jos tunkevat muualle, se on väärin?
        Jospa ne ikäihmiset ovatkin sen verran enemmän elämää kokeneita, että pystyvät sinuakin opastamaan, niin eikö se ole hyvä asia?
        Olet kuitenkin mukana tällä ikäpalstalla, joten ehkä kaipaat niitä hyviä neuvoja.

• Anonyymi

Olipa vaikea nousta sängystä, oikea käsi oli puutunut nukkuessa ihan tunnottomaksi, tuntui kuin sitä olisi ollenkaan. Tunti meni ennen kuin alkoi tomimaan he he hyvä näin kun molemmat kädet toimii.

• Anonyymi

Kaunis pieni lumisade on naisten päivänä täällä Helingin lähiökin.Rakastan tuo maisema tauluni: Isot ikunat vuokra asunossani. Mieleläni mainitsen vuokra asunto. Kun monelle tärkeää se omistusasunto mainita arkisessa elämässä kun vanha! Mitä tulee toisten tekstien arvostelu? Voi olla ylempänä kuin ne ,olla heitä arvostelematta. Jokin syy on heidän pahaan olon,siloinhan puhe tekstikin on negativista,eikö? Tyhjästä paha olo ei tule?purkavat siten tällä.niin viellä tuohon omistus asunto. meillä on paljon Itä-Helsinki mahdolisuus osaketalot vuokrata asunto.Niin yksin asuvat eläkeläisnaiset asuu nissä vuokralaisina ja julistavat kovaan ääneen on oma asunto eläkellä.Mikä se on tehnytkin nin heikon itse tunnon vanhoihin yksin eläviin eläkeläisnaisin?Itsekin asun yksin ja katselen ilmasta maisema tauluani.Isoista ikunoista ulos ,arvo tauluihin kun ei varaa. nautin suomen vuoden ajat ja luonto.Jota kerrostalo lähiökin on!Hyvää naisten päivää Itä-Helsinki 8.3.22. Kaunista mieltä ja ajatusta kaikille.

• Anonyymi

Ihminen ei ole huonompi muita, vaikka asuu vuokra asunnossa. Pieni asunto, pieni vuokra, niin jää rahaa muuhunkin elämiseen.
        Mutta ne isot vuokrat ja asumistuet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen ei ole huonompi muita, vaikka asuu vuokra asunnossa. Pieni asunto, pieni vuokra, niin jää rahaa muuhunkin elämiseen.

Kadehditko köyhääkin ? Asumistukia saavia ? Asumistukea saa köyhä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on jokin vanhakantainen ajatus, että omakotitalo tai vähintään huoneisto täytyy omistaa.
        Etelä-Euroopassa on enemmän vallallaan vuokra-asuminen. Tokihan nyt Suomeenkin on rantautunut edullisten vuoka-asuntojen yhä kasvava rakentaminen. Hyvä niin, maailma muuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kadehditko köyhääkin ? Asumistukia saavia ? Asumistukea saa köyhä.

Anonyymi
        08.03.2022 09:16
        Sinäkään et osaa käsittää mitä luet, kun heti luulet kirjoittajan kirjoittajan kirjoittaneen jotain muuta, sellaista kai, mikä hivelee mieltäsi, sitä kateellista puoltasi!

Kirjoittaja ei puhunut kateudesta, mutta sinä luit sellaista.
        Voi herra isä millaista tyhmyyttä!!! Lukee näkymätöntä ja kehtaa sen vielä julkituoda!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on jokin vanhakantainen ajatus, että omakotitalo tai vähintään huoneisto täytyy omistaa.
        Etelä-Euroopassa on enemmän vallallaan vuokra-asuminen. Tokihan nyt Suomeenkin on rantautunut edullisten vuoka-asuntojen yhä kasvava rakentaminen. Hyvä niin, maailma muuttuu.

Minä olen omistanut monta kiinteistöä ja osakehuoneistoa, mutta pettynyt aina tehtyäni vuokrasopimuksen sellaisen ihmisen kanssa joka saa asumistukea!!!!
        Jättävät oman osuutensa maksamatta ja häätökin tulee maksamaan.
        En ota yhtään asumistukea saavaa vuokralaista, pidän mieluummin tyhjänä kämpät.
        Asun omassa, ja joku muukin asuu!

Kateellinen en ole asioista, enkä tuista, mutta itse en niitä tarvitse, en ikinä ole edes kysymään joutunut, mutta en vuokraa tukien saajille asuntojani.

Älä sitten vääristele minunkin sanomaani!
        Ole itse niin viisas kuin olet.
        Tyhmyyteni on minun ominaisuuteni, mutta sinun sanomallasi en muutu tämän tyhmemmäksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen omistanut monta kiinteistöä ja osakehuoneistoa, mutta pettynyt aina tehtyäni vuokrasopimuksen sellaisen ihmisen kanssa joka saa asumistukea!!!!

Kateellinen en ole asioista, enkä tuista, mutta itse en niitä tarvitse, en ikinä ole edes kysymään joutunut, mutta en vuokraa tukien saajille asuntojani.

Tyhmyyteni on minun ominaisuuteni, mutta sinun sanomallasi en muutu tämän tyhmemmäksi!

Osoititko kirjoituksesi minullr?
        Ano 9:26.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole parempi kuin toinen, eikä aina niinkään hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Suomeenkin on rantautunut edullisten vuoka-asuntojen yhä kasvava rakentaminen"
        Kerro heti minne niitä on rakennettu ? Muutan välittömästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehu lisää omaisuudellasi ano 10:41

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole parempi kuin toinen, eikä aina niinkään hyvä.

Moni höpsähtänyt omahyväinen pitää itseään parempana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Telkkarissa uutisoitiin n. 3-4 kk sitten. Oli kuvaa Helsingin Sörnaisista. Kysymyksessä nimenomaan yksiöistä ja pienistä kaksioista. Haastateltiin opiskelijaa, jolla oli "varaa" muuttaa edulliseen yksiöön soluasunnon sijaan. Haastateltiin myös rakennuttajaa, joka mainitsi muutaman vuoden olleen trendinä kohtuuhintaisten pienten asuntojen (1-2 h) rakentaminen ja kysyntään on vastattu. Olettaisin, että suurimmissa kaupungeissa ainakin.

Tosin hiljattain, taas telkkarista, tuli ohjelmaa missä maaseudulle, taajamaan, oli rakennettu pieniä, edullisia vuokrakoteja. Paikkakuntaa en muista, mutta jäi mieleen erään haastatellun maininta, että "näin voi kokeilla maaseudulla asumista eikä tarvitse suurta pääomaa. Jos ei tykkääkään, niin on helppo päästä pois".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osoititko kirjoituksesi minullr?
        Ano 9:26.

Et sitten vastannut. Kysyn miksi osoitat minulle tällaisen tekstin:

"Älä sitten vääristele minunkin sanomaani!
        Tyhmyyteni on minun ominaisuuteni, mutta sinun sanomallasi en muutu tämän tyhmemmäksi!"

En ole sinun sanomiasi vääristellyt, en tiedä olenko aiemmin lukenutkaan. Tuo 10:41 näyttää kohdentuvan minun kommenttiini. Nähdäkseni oli tarkoitettu toiselle.

Ano 9:26

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annetaan vuokralle kun oikeus asumistukeen esitetään. Ei työssäkäyville

Käytän tätä mainoksena niin saan var memman vuokralaisen

Memman mania

Sosdem- SAK tuo maahan matuja poimimaan sossua ja nostaa niiden asumistuet Kojamoon jne verottomana tukena veronmaksajien maksaessa läskipresejohtajille SAKssa matuköyhien asumistuet verotonta tuloa niille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matuille. Sak Kojamo tuo matuja ja nostaa asumistuet verotta

• Anonyymi
      • Anonyymi

H Jallis sai tukea 12 miljoonaa veronmaksajilta jäähalliinsa.
        Myi hallin venäläisille oligarkeille. Teitä vedätettiin. Rahanne meni,
        ette mitään saaneet vastineeksi Hjallikselta. Ette yhtä ilmaista lippuakaan.

• Anonyymi

Joka paikassa on pyrkyreitä, moni sai tukirahoja ja katosi ulkomaille euroineen, vain velat jäivät. ( Uros Tampereella)
      Missit saivat rahaa pinnalla pysyäkseen, kun pelkkä alastomuus ei elätä.
      VVO on suurin huijari asuntomarkkinoilla: Kalliit vuokrat, yritys ei maksa normaaleja veroja, kun luetaan yleishyödylliseksi. Muutamalla herralla on hyvät vuositulot, huijareita riittää silläkin työmaalla.

Onneksi eivät vie minun eurojani.

• Anonyymi

JOka paikassa on mitä vain
      mutta teistä moni äänestää äänesti demaria SAADAKSEEN SOSIAALIPALVELUJA JULKISTA TERVEYSHOITOA samoin kepua ehkä

ne varastavat itselleen ettekä puutu siihen vaan toteatte kaikki varastavat
      aivan kuin putiniassa
      eli samaa juurta tämäkin korruptio niin sielläkin sanotaan putin varastaa oli garkki karkkia mutta kaikki varastavat

putiniassa on vielä erikoispiirre

samassa suvussa on tap pajat ja uhrit joten mitään ei selvitetetä kun A tuki stalinia ja B oli keskityleirillä ja ovat samaa perhettä

eli A on demari ja varasti B:ltä mutta mitään ei selvitetä kun A ja B ovat demareita
      näin se teilläkin menee hyvä näin

• Anonyymi

Persu 12.31

SDP ja Keskusta ovat vuosikymmenien aikana luoneet terveydenhoitoverkoston,
      kouluverkoston ja paljon muuta.

Persuilla ei ole osaa eikä arpaa siihen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4161
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      490
      2305
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      141
      1845
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1204
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe