Pidän ainoastaan

Anonyymi

suunnilleen samanikäisistä miehistä kuin itse olen. Aika näyttää mitä tapahtuu, löydänkö joskus uuden kumppanin. Olisin voinut jo löytää jos tärkein haaveeni olisi aikoinaan toteutunut. Kukaan ei kysynyt silloin mitä elämältäni haluan. Muut luulivat tietävänsä paremmin. Kaikki sen jälkeen tapahtunut on rikkonut paljon.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi hoet tuota samanikäisistä?

      • Anonyymi

        Älä lue provoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lue provoja

        Okei, kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, kulta

        Kiitos 🖤


    • Anonyymi

      No ei kysynyt minultakaan.

      Itsekkin piteisin suunnilleen ikäisistäni naisista mutta niillä on jo niitä muksuja,,,, minulle niitä ei ole tarkoitettu.

      Piäni ei vuoan kestä sellaista.

      Olisi pitänyt aikoinoon uskoa kun mulle niin sanottiin.

      Muualta taholta.

      Tavallaan tiesin sen kyllä itsekkin mutta koska olin pettynyt tuollaiseen vastaukseen elämän tärkeimmässä asiassa, ei ollut muutakkoon vaihtoehtoa kuin kokeilla ' nyt sitten kumminkin ' , onnea.

    • Anonyymi

      Mä en ikää tuijottele. Yleensä ovat olleet keskimäärin 4 v vanhempia. Ihastuin nyt 8v vanhempaan 😅 Sopiva ikä. Meitä on monenlaisia ja se on rikkaus. Kannattaa kriteerien sijasta mennä vain tunteella ja rohkeasti. Se tärppää jos antaa mahdollisuuden. Ei silloin, jos alat liikaa tuijotella turhia seikkoja.

      • Anonyymi

        Se ikä kysymys on monelle kompastuskivi.

        Ei se aina tosioon näy naamasta ja muutenkin, ei ihmisestä koskoon voi tietee mitä hän.on käynyt läpi.


    • Anonyymi

      Niin arvelinkin..

    • Anonyymi

      Niin että annoit muiden päättää elämästäsi ja nyt syytät heitä siitä.🙄
      Katso peiliin. Mitä näkyy?🤔

    • Anonyymi

      Aloittaja toivottovasti löydät samanikäisen kumppanin ja hyvän sellaisen. Toivon että sinulle löytyy miellyttävä ja hyvä mies elämääsi. Sellaisen ihmisen jokainen haluaa elämäänsä, jota kohtaan tunteen paljon tunteita. Ennen kaikkea Rakkautta ja kaikkea mitä siihen kuuluukaan. Toivottavasti löydät sydän valittusi.

    • Anonyymi

      Ehkä gay deittisivustoilta löytyy samanikäinen? Tuskin täältä.

    • Anonyymi

      Aloittaja olet nainen joka haluaa viestittää jollekin miehelle että jättää sinut rauhaan. Aloittaja niin se pitää ollakin ei mikään väkisin tehty toimi. Toivottavasti löydät sopivan ikäisen kumppanin itsellesi, ja olkoon mies sinun arvoinen. Eli olkoon hän hyvä mies sinulle, ja että löytäisit onnellisen elämän. Eikö se ole yksi tärkeimmistä asioista elämässä, herätä aina uuteen päivään onnellisena. Minä aloittaja kun ihastuin ja Rakastuin häneen, siihen Kaunis kasvoiseen Kaunottareen en tullut ajatelleeksi mitään ikä tematiikkaa enkä matematiikkaa. Minä vain Rakastuin häneen erittäin paljon. Hänen takiaan tulin tänne dorka palstalle, en tullu ovet paukkuen enkä lähde pois ovet paukkuen. Vaan lähden yhtä hiljaa kuin tulin tänne. En, koskaan kirjoittelut tänne vihan enkä kiukun vallassa, vain Rakkaus häneen ollut mielessäni koko ajan. Mutta aloittaja minä osaan aina iroittaa otteen, vaikka se kuin tuskallista onkin, kun huomaan että sen aika on tullut. Ettei minua enää tarvita, silloin lasken viimeisen kerran esiripun alas. Mutta sydämessäni häntä jota Rakastan eniten kannan mukani loppuun asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe