Nuori yrittäjä tarvisi rahaa laskuihin

Anonyymi

Tarvitsin rahaa laskuihin koska pääurakoitsijan firma kaatu ja samalla mulla hommat, seuraavat keikat vasta kuukausien päästä eli hommaa mutta ei nytten

Tarvitsin noin 1000e lainaa niin pärjäisin muutaman kuukauden ainakin siihen asti et seuraavat hommat alkaa.

Itsestäni sen verra että oon todella sitkee mutta hommaa ei vaan löydy juuri nytten
Ikää 19v

5

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pankista saa sitkee nuori yrittäjä lainaa.

    • Anonyymi

      Laskes uudelleen. 1000€ ei riitä edes viikoksi. Mieti mitä tarvitset ja miten maksat sen takaisin jne. Jos firma ei ole toiminimi niin anna vaikka mennä konkkaan ja menet palkkatöihin. Ei tuollaista ”minullenon varmasti kuukausien päästä keikkoja, mutta ei nyt” -tilannetta ole olemassa

    • Anonyymi

      Kun minulla yrittäjäuran aikana tuli talousongelmia niin tonniilla ei tehyt mitään. minimi oli 10 000€.
      Tosin minun alalla hiljaisen talven jälkeen raha pakeni maailmalle parhaillaan yli 100 000€ ja palasi loppukesästä korkojen kanssa takaisin.
      Joskus tuo maailmalle pakeneva summa yllätti.
      maailmalle pakeneva suma = materiaalihankinnat, palkat yms. liittyen maksuviiveisiin / urakoiden valmistumisiin.

    • Anonyymi

      1000 euroa on HYVIN pieni raha mllä ei oel nykyelintason kustannuksien puitteissa paljon ihmispoloinen autettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe