Rosatom maksaa Fennovoima järjestämään majoittamiset valmiisiin Pyhäjoen voimala-alueen tuhansiin asuntoihin Ukrainasta evakkoon tulevat tulijat. Siellä on tilaa.
Ukrainasta Pyhäjoen voimala alueelle.
10
823
Vastaukset
- Anonyymi
Outoa, tuota rakennetaan, vaikkei ole vielä edes virallista lupaa koko laitokselle, eikä tule lupaa. Venäjän Putin muuten on uhannut, ellei tuota rakenneta, saa sen tänne tavalla tai toisella. Eli pelko persiissä kun tuota rakennetaan ilman lupaa.
- Anonyymi
Ei sitä rakenneta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä rakenneta.
Käyppä kahtoon, perustuksia, tietä jne rakennetaan koko ajan, on pohja raudotuskin tehty jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyppä kahtoon, perustuksia, tietä jne rakennetaan koko ajan, on pohja raudotuskin tehty jo.
Ihan sama, rosatom ei saa lopullista rakennuslupaa. Hallinto-, huolto-, ym. sivuhökkeleitä voi kyllä rakentaa, mutta voimala jää jonkun muun tehtäväksi. Palataan asiaan 2040-luvulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitos rakenteita ei rakenneta. Kaikkea muuta kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitos rakenteita ei rakenneta. Kaikkea muuta kyllä.
Putin on kertonut, että rakennetaan kaikesta huolimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aivan sama mitä se horisko höpöttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putleri on pian sivussa.
- Anonyymi
Kyllö Suomi tarttee ehdottomasti puhdasta,saasteetonta energiaa. Pyhäjoelta virtaa!
- Anonyymi
Nytpä tuli rakennuksille hyötykäyttöä! Ja halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917462
- 403602
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32923Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652