Minkälaisin oirein sairastit koronan?

Anonyymi

Nyt kun meidän paikkakunnalla on todettu virallisesti yli 500 koronatartuntaa ne jotka väittävät se olleen jotakin muuta,eli eivät halua leimautua tarttuvan taudin kantajaksi eivätkä käy oikeassa testissä vaan tekevät ahkeraan humppa-eli kotitestejä jotka näyttää väärin,minkälaisni oirein sairastitte?Itellä ensin pientä nuhaa,sitten yskää,sitten tosi outo,sairas oli,kova kuume,makuaisti meni joksikin aikaa,palautui sitten.

80

7956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kova ees taas sahaava kuume, järkyttävät lihaskivut, pahhoinvointi, päänsisäisen sirkkelin ajoittainen sointi ja järjen heittäminen. Nyt toipumisvaihe menossa. Lihasheikkoutta ja huonomuistisuutta nyt lähinnä enää.

    • Anonyymi

      Nuhaa ja kuumetta. Nokanpäässä vähän karstaa.

      • Anonyymi

        Mulla oli nokan päässä myös karstaa, mutta myös nokea. Päänsisäinen sirkkeli vonkui hullun lujaa ja vatsahapponikin kiehuivat niin, että savu nousi sieraimista.


    • Anonyymi

      Mulla pakoputki pärisi äänekkäästi niin, ku olis ollu joku vapaasti hengittävä V12 mylly. Välillä pään sisäinen sirkkeli huusi, kuin mikäkin susi niin, että päätä särki. Hauikset olivat heittäytyneet toimimattomiksi. Olin sängyn oma. Kuume sahas edes takaisin kuin pokasaha. Siksi ihmetytti, miksi kuuluu ikävä sirkkelin ääni, että järki meinasi leikkautua kahteen osaan. Eli ikään kuin jakomieliseksi. Nyt sirkkeli on tauonnut, mutta järki on yhä kahtia jakautuneessa tilassa.

      • Anonyymi

        Tuohan on hetken aikaa jo ollutkin nuin..


    • Anonyymi

      Kurkku vähän karheana, kuumeinen olo, ei kuumetta. Vuorokauden tauti, ei jälkioireita. Koti- ja virallinen testi positiivinen.

      • Anonyymi

        Mulla tuli jälkioireina päänsisäisen sirkkelin äänet.


    • Anonyymi

      Mulla mielen valo välkkyi kuin diskolamppu. Sisimmissä keittti kovin. Niin, että höyry nousi molemmista sieraimista. Päänsisäinen sirkkeli vonkui tavattoman kovaa, ettei edes peltorit auttaneet. Ei, koska ääni tuli sisältä päin. Sanoinkuvaamattoman kauhea olotila!

    • Anonyymi

      kyllä sen koronan noista merkeistä tunnistaa - lepoa, panadolia ja kevyttä liikkumista sisätiloissa että veri kiertää, vettä pari litraa päivässä niin vikon sisällä helpottaa

      • Anonyymi

        Oliko sulla päänsisäistä sirkkeliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sulla päänsisäistä sirkkeliä?

        Oli. Mutta en antanu sen häiritä. Panadol, lepo ja kevyt liikkuminen piti sen kurissa.


    • Anonyymi

      Lievä kuume. Väsymys. Limakalvojen heikentyminen ja kirvely. Makuaistin laimistuminen. Pisimmät oireet (maku) hellittivät kahden viikon jälkeen. Ilmeisesti sairastin lievänä johtuen kolmesta rokotteestani. Suurin ongelma olikin se oireiden lievyys. Rokotettuna ehdin ikäväkyllä levittää ketjua eteenpäin, ennenkuin hälyytyskellot oireistani alkoivat soida.
      Niin helpolla selvisin itse, etten kadu rokotuksiani, mutta muistutan rokotettuja, että osa leviämisketjua olemme edelleen.

    • Anonyymi

      Lievä kuume alkuun. Ja vähän yskitti. Sitten luulin parantuneen. Kuume kuitenkin palasi kovempana. Mielialaongelmiakin alkoi olla. Samalla käynnistyi pään sisäinen sirkkeli, jonka lähes tauotonta huutamista en jaksanut kuunnella. Nyt juuri taukosi tuo ärsyttävä meteli, mutta luulen, että se palajaa takaisin, kunhan kuumekin lähtee taas nousuun. Tää on ollu tällaista vuoristorataa jo kohta kaksi viikkoa.

    • Anonyymi

      Mulla pään sisäinen sirkkeli alkoi heti soimaan. Muut oireet tulivat vasta sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Mulla muut oireet tulivat ensin. Vasta taudin loppupuolella sirkkelikin tuli kuvioihin.


    • Anonyymi

      Mulla päänsisäinen sirkkeli alkoi heti huutamaan ja se viipaloi järkeni apauttiarallaa millin paksusiksi siivuiksi. Sitten ne meni silppuriin ja lopputuloksena sahanpurua. Päässäni siis on enää vain sahanpurua ja kahtia jakautunut mieli. Kuumettakin on ja kurkussa karstaa.

    • Anonyymi

      Kuumetta vähän. Lihassärkyä. Polvia kolotti. Päänsisäinen sirkkeli kuitenkin huusi niin lujaa, että meni pää kipeeksi. Ihan kolossaalinen kipu. Ei panadolit, eikä buranat auttanut. Kamalaton päänsärky! 😭

      • Anonyymi

        Mistä bioasepiikeistä oikein höpötät. Ite en ainakaan ottanu rokotteita. Kärsin pahemman koronan, mitä veljeni, joka otti rokotteet. Häneltä puuttui päänsisäisen sirkkelin ääni kokonaan. Kuumetta hänelläkin oli.


    • Anonyymi

      Alkuun ei kovinkaan paha. Lähti maku- ja hajuaistit kokonaan. En haistanut yhtään mitään. Sitten nousi kuume. Ja alko heikottaa. Päänsisäinen sirkkelikin alkoi pitämään mökää. Tuntui, että pää räjähtää. Onneksi sirkkelin äänikin lopulta vaimeni. Nyt kärsitään lähinnä jälkioireista. Heikompi kunto ja lihaksiakin hävinnyt.

    • Anonyymi

      Kuumetta. Limakalvojen kuivumista ja lihaskipuja. Päänsisäinen sirkkelikin käynnistyi.

    • Anonyymi

      Kuume nousi. Samalla päänsisäinen sirkkeli aloitti noin kuudelta aamulla työt. Ei järki leikannut. Sirkkeli kylläkin. Mieli on klapeina.

    • Anonyymi

      Vesi oksennushan siinä lentää jos sil oloa helpottaa

      • Anonyymi

        Oliko sulla päänsisäistä sirkkeliä?


    • Anonyymi

      Mulla oli kohtalaisen kepee olo, vaikka testistä tuli positiivinen. Ihan semisti vain kuumetta, mutta kurkku oli karkeana ja yskitytti. Päänsisäinen sirkkeli oli onneksi mulla suhteellisen hiljainen. Kuulosti siltä, niin ku mulla olis ollut kuulosuojaimet korvilla. Sirkkelin ääni oli silleen piirunverran pehmeämpi.

      • Anonyymi

        Mikä on päänsisäinen sirkkeli???Päänsärkyä,tinnitystä eli sähköinen humina päässäkö?Mulla on sitä edelleenkin vaikka sairastumisesta koronaan on jo aikaa kuukausia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on päänsisäinen sirkkeli???Päänsärkyä,tinnitystä eli sähköinen humina päässäkö?Mulla on sitä edelleenkin vaikka sairastumisesta koronaan on jo aikaa kuukausia.

        Sellanen ikävä ääni, joka muistuttaa kovasti sirkkelin ääntä.


    • Anonyymi

      Kyllä pientä kuumeilua ja päänsärkyä kotona on sairasteltu. Testejä ei ole tehty kotona eikä teekoossa.

    • Anonyymi

      Ei ole vielä kevät ja polttopuitten teko vauhdissa, sitten alkaa kuulua sirkkelin ääniä, samoin kun alkaa koko ajan haista paska oli sitten sisällä tai ulkona? Mukava tietää että se on vain koronaa ollut koko iän... Tuulimyllyt kanssa aiheuttaneet viikonloppuaamuisin jyskyttävää päänsärkyä?

      • Anonyymi

        Nyt jos kuulee sirkkelin ääntä, tietää ettei se voi tulla muualta, kuin pään sisältä. Tähän aikaanhan ei ulkoiset sirkkelit vielä laula.


    • Anonyymi

      Eikö ne ole näihin aikoihin ahavatuulet, ja polttopuiden kuivamiseen ihanteelliset olot, ainakin vanhojen uskomusten mukaan? Taitaa vaan tuo lumen määrä vielä hankaloittaa ranteelle pääsyä.

    • Anonyymi

      Samanlaisia oireita sekä rokotetuilla että rokottamattomilla. Piikit oli aivan turhia. Toivottavasti meni kaaliin.

      • Anonyymi

        Ilman piikkejä voisit olla Tehoosastolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman piikkejä voisit olla Tehoosastolla.

        Ilman piikkiä sairastin koronan pois tiehesä kotona.


    • Anonyymi

      Alkoi kovalla kuumeella jota kesti pari vuorokautta. Sen jälkeen ei enää kuumetta mut heikko olo vielä toiset 2 päivää, jonka jälkeen normi olo muuten mut yskäkohtauksia parin viikon ajan etenkin puhumisen yhteydessä.

      • Anonyymi

        Alkoi kurkkukivulla yöllä,jatkui siten että nenä vuoti kuin seula,sitte tuli kova yskä,ja limaa irtoili keuhkoista,niin ja kuumetta piti öisin viikon ajan..sitten vielä noro virus iski..rokottamaton..testit näytti negatiivistä koko ajan,tein useita.En usko noihin humppa testeihin muutenkaan,nyt se vielä vahvistui,kun oireilu sopi noin hyvin koronaan.


    • Anonyymi

      No kuolemaa tein monta viikkoa, jakyllä se voi vieläkin tulla, jos ei ennemmin, niin joskus myöemmin!

    • Anonyymi

      Ei pärinää, ei srkkeleitä kuumeesta puhumattakaan. Luojan kiitos etten ottanut piikkejä!!!

    • Anonyymi

      En oo ottanu rokotteita ja koronakin tuli. Ei vaikuttanu millään tavalla. Pikkusen lämpöä ja ei sen kummempaa. Korona testikin oli epämiellyttävämpi. Puski sitä puikkoa nokkaan niin että vesi tuli silmistä. Tyly oli hoitsu muutenki. Korona on feikkijuttu ja sillä tehään rahhaa niinku urpilainen kreikan lainoilla.

      • Anonyymi

        Miksi penteleessä minä sitten sain vakavan koronan???!!!
        Mikä tämä ihme tauti oli, jos se ei ollut koronaa?
        Se on kuule venäläistä rulettia tämä rokotteista kieltäytyminen. Joidenkin kohdalle vain napsahtaa se vakavampi muoto!


    • Anonyymi

      No räkä juoksi viikon ja kävin silloin tällöin kurapaskalla!

    • Anonyymi

      Kohtalaisen vakavana. Oli kovaa ja korkeaa kuumetta pitkään. Se välillä sahas, niin kuin sahamies jotain paksua mäntytukkia. Sen lisäksi kurkku oli kuin santapaperia. Mieli heijas, eli oli mielenterveydellisiä ongelmia. Olin toisin sanoen aika sekaisin välillä ja päässä siritti, kuin tuhat heinäsirkkaa epävireisillä viuluillaan. Muutamalla oli rummutkin, joita ne eivät kyllä osanneet soittaa. Ai pentele se päänsisäinen melu otti korvaan - sisältä päin. Meinasin pimahtaa. Kun paranin koronasta, päälle pamahti long covid, joka vaivaa yhä. Se näkyy mm alakulona, mielen osittaisena jakautumisena ja tinnittävinä korvina. Tätä on jatkunut nyt kuukausi tolkulla, mutta tämän kanssa on eletetävä. Sain vakavan koronan, vaikken edes ottanut rokotteita.

      • Anonyymi

        Sama homma mulla,vaikka on kohta vuosi kun sairastin,pahasta korvatulehduksesta jäi tinnity joka vaivaa yhä-En ottanut rokotteita minäkään.Sairastin varmaan jo toiseen kertaa alkusyksystä mutta lievempänä,viikon verran oli öisin kuumetta,nenä valui,oli väsynyt olo.


    • Anonyymi

      Vaimolla oli korona, pari päivää väsynyt, mutta ei kuumetta. Mullakin se saattoi olla, kun nukuttiin ja lemmiskeltiin ihan tavallisesti. Jos mulla oli korona, niin se oli vain yhden päivän silmien karvastelu ja kutina, ei muuta. En tehnyt testiä ja kuljin töissä ihan normaalisti. Maskia en ole käyttänyt koskaan.

      • Anonyymi

        Aika vastuutonta toimintaa. Toki osa ei ajattele muuta kuin itseään. Se rapauttaa yhteiskuntaa kun luottamus menee toisiin mutta eihän nämä tajua.


    • Anonyymi

      Sairastuin hiljattain. Alkoi sirityksellä ja pääkivulla. Nyt hemmetinmoinen päänsisäinen sirkkeli huutaa niin lujaa, että järki lähtee.

    • Anonyymi

      Minullekin sitten napsahti positiivinen tulos. Aloin epäillä koronaa, kun päätäni särki ja aivan, ku joku päänsisäinen sirkkeli olisi alkanut vonkumaan ihan järjettömän kovalla äänellä. Kuume nousi, muttei ole vielä sahannu, eli nytkin mennään 39-asteessa. Toivottavasti tästä ei tuu pitkä tauti mun kohdalla.

    • Anonyymi

      Mulla oli 2021 kamalattoman kova korona tosa kevväällä. Yritin loiventaa sitä kirkkahilla, mutta päänsisäinen sirkkeli alko huutaa vain kahta kauhiampaa. Piti menhä alkoon ostamhan lissää viinaa, mutta pentele tuo pannahisen sirkkeli seuras peräsä. Alkosa mut napathin kii ja viethin kuule putkaan, mutta sole poka mikhän, ku annoin sirkkelin laulaa, jotta kalterit hajos ja sitä rattaa. Ja vappaalle kuulkaa pääsin.

      • Anonyymi

        Mullaki alako kovana. Luulin krapulaksi. Kamalaton jyskytys ja keuhkot ihan lysmyssä. Helvetimmoinen päänsisäisen sirkkelin kamalaton vonkuna! Vittu, ku meinasivat mennä järjet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullaki alako kovana. Luulin krapulaksi. Kamalaton jyskytys ja keuhkot ihan lysmyssä. Helvetimmoinen päänsisäisen sirkkelin kamalaton vonkuna! Vittu, ku meinasivat mennä järjet!

        Joo on se semmonen tauti että olo on tosi sairas,ei ole moista olotilaa ikinä ennen kokenut!


    • Anonyymi

      Lievää lämpöilyä pari päivää. Nuhaa ja yskää noin viikon. Vähän väsynyt olo. Vähällä taisin päästä ainakin tällä kertaa. Monet on sairastaneet koronan jo kahteen kertaan, joten seuraavaa satasia odotellaan..

      • Anonyymi

        No ei satasia vaan satsia. Toki satasetkin kelpaisi :-)


    • Anonyymi

      Sain ennen koronaa lievän aivotärähdyksen joten hankala sanoa mikä osa liittyy siihen, mikä osa koronaan. Aloin aivotärähdyksen jälkeen haistaa satunnaisesti metallin hajua nenässä. Se oli viikkoa ennen koronaoireiden alkua joten hankala sanoa kumpaan liittyy. Minulla on ollut tätä metallinhaju vääristymää nenässä koronan aikanakin

      Ekana koronassa iski hirvittävä päätä halkaiseva päänsärky johon yhdistyi pahoinvointi ja hermosto kävi ylikierroksilla eli leposyke lähemmäs satasen ja seisomaannoustessa hurjia lukemia. Siksi makasin lähes kokoajan. Aluksi unet lähti mutta sitten tuntuu että on nukkunut kokoajan väsymyksen takia.Tuli vilunväreitä. Sitten iski monen päivän kuume 38 astetta. Niska tuntui jäykältä ja kipeältä, heikotti ja huimasi. Kuiva yskä päällä. Sähköiskumaisia tuikkaisevia kipuja ja pistelyä käsissä ja jaloissa.

      Sitten lähti haju- ja makuaisti. Kaikki maistui pahvilta ja vaikka nenän eteen laittoi jonkun hajun, ei haista. Esin pesuaineet, ruoat, mausteet, hajusteet haisee siltä kuin ne haisee ihan vaimeasti vain. Jotkut hajut on ihan pois, esim en haista jotain mausteita vaikka laittaisi suoraan nenän eteen. Jotkut hajut aiheuttaa etomista mitkä yleensä ihania esim paistetun ruoan haju ja ne haisee vääristyneelle.

      Hiljalleen n.20 prosenttia hajuaistista palautunut mutta se aaltoilee. Makuaisti suurelta osin kateissa edelleen. Eilen en maistanut taaskaan suolaa normaalisti, muutama päivä sitten maistoin jo paremmin. Aaltoilua on. Aromeita ei haista/maista, vain perusmaut maistuu. Rasva, suola, makea, tekstuuri. Chili maistuu ihme kyllä.

      Olen ottanut sinkkiä(sen puute voi vaikuttaa haju- ja makuaistiin), tehnyt suolavesinenähuuhteluita Sarvikuonolla ja hajuharjoittelua ohjeiden avulla auttaakseni hajuaistia paranemaan. Lieköhän mikään auttanut. Ahdistava on kyllä tuo hajuaistin alenema koska tämä ei ole normiflunssa jossa nenä tukossa vaan syy on muu hajuaistin menetyksessä.

      Moni koronaoire helpottanut mutta aivosumu aivan hirveä. Tuntuu tyhmältä. Sanat kateissa. Käyn hitaalla. Päänsäryt jatkuu lievempinä mutta häiritsevinä. Edelleen huimaa ja lihakset heikot. Kaksi viikkoa koronan alkamisesta. Toivon että koronaoireet ei pitkity. :(

      Tämä on ensimmäinen koronani ja ollut sellainen kuin kuvittelinkin. Hankalampi kuin flunssa mutta ehkä lievempi kuin influenssa. Haju- ja makuaistin menetys on ollut todella ikävää. Myöskin aivosumu on aivan kamala oire.

      • Anonyymi

        Minulla on entuudestaan jo tinnitys ja se on koronan myötä ollut pahempana IIIIIII. Toisinaan on tuntunut kuin korvat tukkoisen tuntuiset.

        En ole ottanut rokotteita eli sairastin koronan luomuna. Kamala tauti on kyllä, ei ole kieltäminen. Ne jotka vähättelee koronaa ja sanovat nuhaksi eivät tajua mistä puhuvat. Toki koronaakin on eriasteista, kaikille ei tule pahempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on entuudestaan jo tinnitys ja se on koronan myötä ollut pahempana IIIIIII. Toisinaan on tuntunut kuin korvat tukkoisen tuntuiset.

        En ole ottanut rokotteita eli sairastin koronan luomuna. Kamala tauti on kyllä, ei ole kieltäminen. Ne jotka vähättelee koronaa ja sanovat nuhaksi eivät tajua mistä puhuvat. Toki koronaakin on eriasteista, kaikille ei tule pahempi

        Ekaoireeni koronassa oli ehkä lievä kurkkukipu jota oli jo päiviä ennen koronan alkua ja vähän koronan aikanakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on entuudestaan jo tinnitys ja se on koronan myötä ollut pahempana IIIIIII. Toisinaan on tuntunut kuin korvat tukkoisen tuntuiset.

        En ole ottanut rokotteita eli sairastin koronan luomuna. Kamala tauti on kyllä, ei ole kieltäminen. Ne jotka vähättelee koronaa ja sanovat nuhaksi eivät tajua mistä puhuvat. Toki koronaakin on eriasteista, kaikille ei tule pahempi

        Mullaki tinnitti korvat, joka lopulta paljastu päänsisäisen sirkkelin aiheuttamaksi mekkalaksi.


    • Anonyymi

      Vähä vuoti nenä

    • Anonyymi

      Mulla oli aika kamala korona 2021, ku olin kotona. Saakelinmoista päänsisäisen sirkkelin vonkunaa, että meinas järki leikata kii. Toisessa koronassa sirkkeli oli onneks vähän hiljaisempi.

    • Anonyymi

      Rokottamaton. Tein testin ennen töihin menoa kun työtehtävä tämän edellytti. Positiivinen tuli, ilman mitään oireita. Karanteeniin ja noin 2 päivää positiivisesta oli jaloissa lievää lihassärkyä. Se oli siinä, ei muuta. Jos en olisi tehnyt testiä olisin tietämättäni oireettomana levittänyt kyllä tautia muille. Mietin kuinka paljon oireettomana ihmiset levittävät tahattomasti tautia.

    • Anonyymi

      Kävin kerran kurapaskalla, se loppui siihen tuli varmaan kerralla pois!

    • Anonyymi

      Joulunaika lähdetään kyläilemään, kun ei viittiä kotona olemaan .Ei lähdetä levittämään saurauksia .

    • Anonyymi

      Heikko olo oli. Kuume nousi ja pään sisäinen sirkkeliki alkoi vonkumaan.

    • Anonyymi

      Kiitos rokotusten olen välttänyt taudin.

      • Anonyymi

        Ei rokotukset estä tautia. Rokotus mullakin. Ja nyt korona. Makuaistin menetys inhottavaa. Ei tää siten ihan normi flunssaa ole. Yhdellä tutulla makuaisti myös vääristyi... Pelkkää flunssaa, juu...


    • Anonyymi

      Tärkeä kysymys: PALAUTUIKO haju- ja makuaisti, ja MISSÄ AJASSA

      • Anonyymi

        Kyllä haisee ja maistuu kaikki aivan kuten ennenkin, eikä kuolemasta ole tietoakaan! Muutaman päivän oli vähän väsynyt olo.


      • Anonyymi

        Meleko pian palautui,oisko menny joku päivä


      • Anonyymi

        Meleko äkkiä,muutamassa päivässä,alta viikon..eihän tuota taho muistaa ennää,oli niin paha tauti ja jäi ikävät muistot ja korvat huutaa vielä'ki


    • Anonyymi

      Kamalaton kuume ja olo heilu kahden välillä! Oli meinaan mieli pirstoutua kahdeksi, niin ku Jekyllillä ja Hydellä. Päänsisäinen sirkkeli huusi kovaa, että kuulo meinas lähtä ja mieli sirkkelöityä kahdeksi kappaleeksi!

    • Anonyymi

      Nyt päivä 9 koronassa. Alkoi kurkkukivulla jota seurasi kuume nuha ja limainen erittäin kova yskä. Kuume ja ripuli lähti, mutta nuha ja järjetön limainen yskä edelleen. Tänään alkoi pistää kylkeen yskiessä. Tuli myös ihottuma käsiin ja päänsärky. Ripulikin yrittää palata. Heikotuskohtaukset ovat sellaisia, että saatan tipahtaa lattialle vessareisulla. Sitten vain makaan tajunnan rajamailla tunnin ta kaksi. Tämä päivä on pllut pahin, mutta nyt hetkellisesti piristyin. Syke nousee 110-120 vähän väliä. Olen jo asennoitunut, että tämä ei kotikonstein parane. Happisaturaatio on toistaiseksi normaali.

    • Anonyymi

      V.2020 oli kai korona ,testissä en käynyt. Kotikunnassani oli alkanut hoivakodissa ko. tauti. Tk:sta oli lähtenyt liikkeelle.Attendon hoitolassa vanhuksia kuoli. Meillä oli vain kurkku ja keuhkot oudontuntuiset.Väsytti kovasti. Ei yskää ei nuhaa. Kuume 38c,eli yli 2c normaalin yläpuolella. Kolme päivää kesti,sitten loppui . Oli samanlainen kuin sairastamani myyräkuume,mutta lievempi Myyräkuume vei sairaalaan, kaksi vrk olin ihan unessa,tipassa myös ,vain vessaan ja vettä juomaan heräsin välillä.

    • Anonyymi

      Tää joku uusi variantti, piti oikein rajua päänsärkyä, kurkkukipua, sahaavaa kuumetta yli 2 vrk, lähes 3. Vatsakipu ja löysä vatsa tuli sairauden 2. pv iltana. Kuumeen ajan lihaskivut oli inhottavia, pisteleviä, ihan joka puolella kehoa muttei nivelkipua.
      Vapunseutu: täysin pilalla.
      Oireet rauhoittui jo mutta yhä vaan kotitesti näyttää hyvin nopeasti positiivisen tuloksen.

    • Anonyymi

      Onneksi tartutin monia ihmisiä kulkemalla ilman maskia.

      • Anonyymi

        Niinpä olet voinut tehdä. Teinit ei vielä ymmärrä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä olet voinut tehdä. Teinit ei vielä ymmärrä asioita.

        Alkoi niin kovalla palelemisella, että en moista ole kokenut. Sitten kuume, yskä, kurkkukipu ja yleinen heikkous. Haju- ja makuaistit katosi. Nyt, parin viikon kuluttua kuvittelin, että tauti on ohi. Väsymys ja mielenkiinnonpuute kuitenkin vaivaa, ja viime yönä yllätti
        vielä kovat vatsavaivat, jotka luin myös kuuluvan koronaan. Saas
        nähdä, kuinka kauan oireita vielä ilmenee?


    • Anonyymi

      Sain hiljattain kamalan koronan, vaikka luulin tän olleen jo ohi. Mieli heitti volttia, kuume sahas ees takasi ja pään sisäinen sirkkeli alko huutaa niin julmetusti, että järkeni sahautui klapeiksi. Olen nyt monijakomielinen puusimpanssi.

    • Anonyymi

      Karmeen kuumeen pukkasi.Jotain 39 ja silleen. Siten meni makuaisti niin,että pysty juomaan Etelälahtista nikottelematta.Seuraavana päivänä kauhee ripuli. Karmee tauti.

    • Anonyymi

      Jumalaton kankeus.

    • Anonyymi

      Tämä keskustelu on aloitettu jo ajat sitten, mutta edelleen ajankohtainen. Itse sairastin koronan vappuna 2023. Kuume kävi korkeimmillaan 38.4 asteessa, mutta ei ollut mikään paha tauti. Pahinta on se, että makuaisti on vielä 10 kk taudin jälkeen suurimmaksi osaksi hukassa. Ruokahalu on hyvä, mutta esim. suklaajäätelö ei maistu miltään. Hajuaisti toimii kohtalaisesti. Nielusta on erittynyt keltaista limaa taudin sairastamisesta asti. Epäilen, että sillä on merkitystä siihen, että makuaisti ei ole vielä palautunut. Tuo limaneritys pitäisi saada pois.

      • Anonyymi

        Ei oo mitään koronaa enää vaan influenssaa ja flunssaa. Levy jääny päälle.


    • Anonyymi

      Korona oli huijaus ja testi kuinka helposti lampaat menee vapaaehtoisesti piikille.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe