Aloitusopas verkkomarkkinoinnin online-esiintymiseen

Tämän e-kirjan tehtävänä on laatia perussuunnitelma MLM-yrityksen hoitamiseksi verkossa.

https://payhip.com/b/HvuE

Tämä e-kirja on tarkoitettu aloittelijoille, jotka haluavat rakentaa MLM-yritystä verkossa. Se antaa sinulle kaikki taidot ja tiedot, joita tarvitaan menestyäksesi verkossa MLM:ssä.

Näiden yksinkertaisten 14 vaiheen ja 27 tehtävän avulla menestyt verkkomarkkinointiliiketoiminnassasi

E-kirjojen tavoitteena on antaa verkkomarkkinoijalle toimiva suunnitelma.

https://payhip.com/b/HvuE

4

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisiko joku kertoa muutaman hyvän moraalin verkostomarkkinointifirman jonka tuotteet ovat hintalaadultaan erinomaisia? Usein tätä on täällä kysytty mutta vastaukset ovat aina jääneet hieman epäselviksi.

      • Anonyymi

        Onpassive on sellainen. SIihen kannattaa liittyä. Se on hyvän moraalin verkostomarkkinointifirma


      • Anonyymi

        Niihin tuskin voi vastatakaan, koska mainitsemasi asiat ovat jokaisen ihmisen oman kokemuksen varassa. Se mitä toinen pitää moraalittomana, niin jollekin se ei sitä ole. Samoin hintalaatusuhde. Joku pitää tuotetta x tällaisena, joku toinen taas kokee sen täysin pa..kaksi. Eli ei ole väärin vaikka tähän ei kukaan vastaakaan. Jokaisen tulisi itse muodostaa käsitys tässäkin asiassa, kuten muutenkin elämässä. Ei kukaan toinen voi sanoa sinulle, mitä sinun tulee ajatella tai kokea erilaista asioista. Itse sinä muodostat omien kokemustesi perusteella mielipiteitä elämästä ja sen eteen tuomista asioista.

        Sen takia jaksan aina ihmetellä tämän palstan vääntöä, joka on täysin turhaa ja älytöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niihin tuskin voi vastatakaan, koska mainitsemasi asiat ovat jokaisen ihmisen oman kokemuksen varassa. Se mitä toinen pitää moraalittomana, niin jollekin se ei sitä ole. Samoin hintalaatusuhde. Joku pitää tuotetta x tällaisena, joku toinen taas kokee sen täysin pa..kaksi. Eli ei ole väärin vaikka tähän ei kukaan vastaakaan. Jokaisen tulisi itse muodostaa käsitys tässäkin asiassa, kuten muutenkin elämässä. Ei kukaan toinen voi sanoa sinulle, mitä sinun tulee ajatella tai kokea erilaista asioista. Itse sinä muodostat omien kokemustesi perusteella mielipiteitä elämästä ja sen eteen tuomista asioista.

        Sen takia jaksan aina ihmetellä tämän palstan vääntöä, joka on täysin turhaa ja älytöntä.

        Kyllä, kommentointi täällä (TÄÄLÄ) on täysin älytöntä. Mutta se ei ole turhaa. Se tuottaa suurta huumoria.

        Sen sijaan verkostomarkkinointi kokonaisuudessaan on täysin turhaa ja älytöntä. Verkostomarkkinointi on maailman tehottomin markkinointimuoto. Hyvän moraalin verkostomarkkinointifirmaa ei määritelmän mukaan voi olla olemassa, sillä verkostomarkkinoinnin ydin on verkoston rakentaminen, ei tuotteiden myynti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe