Aloitusopas verkkomarkkinoinnin online-esiintymiseen

Tämän e-kirjan tehtävänä on laatia perussuunnitelma MLM-yrityksen hoitamiseksi verkossa.

https://payhip.com/b/HvuE

Tämä e-kirja on tarkoitettu aloittelijoille, jotka haluavat rakentaa MLM-yritystä verkossa. Se antaa sinulle kaikki taidot ja tiedot, joita tarvitaan menestyäksesi verkossa MLM:ssä.

Näiden yksinkertaisten 14 vaiheen ja 27 tehtävän avulla menestyt verkkomarkkinointiliiketoiminnassasi

E-kirjojen tavoitteena on antaa verkkomarkkinoijalle toimiva suunnitelma.

https://payhip.com/b/HvuE

4

288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisiko joku kertoa muutaman hyvän moraalin verkostomarkkinointifirman jonka tuotteet ovat hintalaadultaan erinomaisia? Usein tätä on täällä kysytty mutta vastaukset ovat aina jääneet hieman epäselviksi.

• Anonyymi

Onpassive on sellainen. SIihen kannattaa liittyä. Se on hyvän moraalin verkostomarkkinointifirma

• Anonyymi

Niihin tuskin voi vastatakaan, koska mainitsemasi asiat ovat jokaisen ihmisen oman kokemuksen varassa. Se mitä toinen pitää moraalittomana, niin jollekin se ei sitä ole. Samoin hintalaatusuhde. Joku pitää tuotetta x tällaisena, joku toinen taas kokee sen täysin pa..kaksi. Eli ei ole väärin vaikka tähän ei kukaan vastaakaan. Jokaisen tulisi itse muodostaa käsitys tässäkin asiassa, kuten muutenkin elämässä. Ei kukaan toinen voi sanoa sinulle, mitä sinun tulee ajatella tai kokea erilaista asioista. Itse sinä muodostat omien kokemustesi perusteella mielipiteitä elämästä ja sen eteen tuomista asioista.

Sen takia jaksan aina ihmetellä tämän palstan vääntöä, joka on täysin turhaa ja älytöntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niihin tuskin voi vastatakaan, koska mainitsemasi asiat ovat jokaisen ihmisen oman kokemuksen varassa. Se mitä toinen pitää moraalittomana, niin jollekin se ei sitä ole. Samoin hintalaatusuhde. Joku pitää tuotetta x tällaisena, joku toinen taas kokee sen täysin pa..kaksi. Eli ei ole väärin vaikka tähän ei kukaan vastaakaan. Jokaisen tulisi itse muodostaa käsitys tässäkin asiassa, kuten muutenkin elämässä. Ei kukaan toinen voi sanoa sinulle, mitä sinun tulee ajatella tai kokea erilaista asioista. Itse sinä muodostat omien kokemustesi perusteella mielipiteitä elämästä ja sen eteen tuomista asioista.

Sen takia jaksan aina ihmetellä tämän palstan vääntöä, joka on täysin turhaa ja älytöntä.

Kyllä, kommentointi täällä (TÄÄLÄ) on täysin älytöntä. Mutta se ei ole turhaa. Se tuottaa suurta huumoria.

Sen sijaan verkostomarkkinointi kokonaisuudessaan on täysin turhaa ja älytöntä. Verkostomarkkinointi on maailman tehottomin markkinointimuoto. Hyvän moraalin verkostomarkkinointifirmaa ei määritelmän mukaan voi olla olemassa, sillä verkostomarkkinoinnin ydin on verkoston rakentaminen, ei tuotteiden myynti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2867
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2356
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2169
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1796
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      95
      1713
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1591
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      1353
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1110
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      209
      1102
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1059
    Aihe