Kansa haluaa Natoon - Vasemmistoliitto on hyvin yksin

Anonyymi

Jotain VKK:ta ei kannata edes laskea.

Jotain putinistia tuntuun kovasti haittaavan se kun persujen Taviokin on vaihtanut Nato-kantansa myönteiseksi. Mutta kysely kertoi esim. sen, että suurin osa demarivaikuttajistakin on nyt Natoon liittymisen kannalla.

60

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kommarit on.

    • Anonyymi

      Mitä sanoo anarkisti Andersson?

      • Anonyymi

        Marin haluaa Natoon, lähteekö Li hallituksesta jos Natoon mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin haluaa Natoon, lähteekö Li hallituksesta jos Natoon mennään.

        Demarien kelkka kääntyi Naton suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarien kelkka kääntyi Naton suhteen.

        Miksi siitä ollaan hiljaa?


      • Anonyymi

        Kovin hiljaa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin haluaa Natoon, lähteekö Li hallituksesta jos Natoon mennään.

        Kyllä kai siellä eduskunnassa on muutamia tervejärkisiä. Sopeutumiseläkkeet loppuvat siihen kun Putiliini hyökkää tänne. Siksi Natoon, sanoo Kimmo Kiljunenkin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Marin haluaa Natoon, lähteekö Li hallituksesta jos Natoon mennään.

        Tuskin. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Demarien kelkka kääntyi Naton suhteen.

        Ja persujen. Sekä kepun.


      • Anonyymi

        Kitisee...


    • Anonyymi

      Turtiainen on venäjän hyödyllinen idiootti.

      • Anonyymi

        Ei vaikuta terveeltä tyypiltä.


      • Anonyymi

        VKK puolueen puheenjohtaja Ano Turtiainen on malliesimerkki hyödyllisestä idiootista. Putinin viidennen kolonnan miesten ei tarvitse syöttää hänelle propagandaansa Suomessa, sillä hän jakaa omalle Facebook-sivulla täysin kritiikittömästi Putinin omia propagandapuheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VKK puolueen puheenjohtaja Ano Turtiainen on malliesimerkki hyödyllisestä idiootista. Putinin viidennen kolonnan miesten ei tarvitse syöttää hänelle propagandaansa Suomessa, sillä hän jakaa omalle Facebook-sivulla täysin kritiikittömästi Putinin omia propagandapuheita.

        Ihme äijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme äijä.

        Typeryyden huippu tässä tapauksessa ulkonäkö vastaa saatua vaikutelmaa


      • Idiootti ehkä, mutta ei koskaan hyödyllinen.

        Totuuspuolueen ”presidenttiehdokas” Prinsessa Jaana on toinen vastaava, ellei vielä pöhkömpi.


    • Anonyymi

      Vas.liitto on äärivasemmistolainen puolue, ja Venäjään kallellaan.

      • Anonyymi

        SKDL:n pohjalle perustettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SKDL:n pohjalle perustettu.

        Arhinmäelle lisää viinaa, ihan Sotsin malliin, niin kyllä senkin Nato-kanta selviää.


    • Onko joku puolue vastustanut Natoon liittymistä?

      Oikea tapa tehdä Nato-päätös on päivittää ulko- ja turvallisuuspoliittinen selonteko ja tehdä sen pohjalta hyöty/riskiarvio Natoon liittymisestä ja Naton ulkopuolella pysymisestä ja tehdä sitten päätös.

      Asia on kauaskantoinen, vakava ja iso päätös ja eri kansanedustajien tai puolueiden julkinen kyllä/ei -huutoäänestys ei ole oikea tapa tehdä tästä päätöstä.

      • Anonyymi

        Kyllä vasurit vastustaa, ääripää varsinkin.


      • Anonyymi

        Ja mikä on kantasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vasurit vastustaa, ääripää varsinkin.

        Laita linkki johonkin lausumaan, jossa Natoon liittymistä on vastustettu.

        Ulko- ja turvallisuupoliittinen selonteko, jossa sanotaan, että Suomi varaa itselleen mahdollisuuden liittyä natoon, jos turvallisuustilanne Suomen ympäristössä muuttuu on ainakin kaikkien nykyisten hallituspuolueiden hyvälsymä.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Laita linkki johonkin lausumaan, jossa Natoon liittymistä on vastustettu.

        Ulko- ja turvallisuupoliittinen selonteko, jossa sanotaan, että Suomi varaa itselleen mahdollisuuden liittyä natoon, jos turvallisuustilanne Suomen ympäristössä muuttuu on ainakin kaikkien nykyisten hallituspuolueiden hyvälsymä.

        Kyllä siellä vastustusta on, turha epäillä vaikka sosse oletkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä vastustusta on, turha epäillä vaikka sosse oletkin.

        Eli osaa mitenkään perustella, mutta inttää pitää.


      • Anonyymi

        Galluppeja ei pidä tehdä tällaisessa Venäjän ja Ukrainan erillissodan tilanteessa. Tilanne on järkyttävä. Siitä huolimatta ei millään järkevällä medialla ole syytä kytkeä Ukrainan sotaan suomalaisia gallupeilla. Se mittaa lähinnä sitä shokkia joka järkyttää maailmanlaajuisesti. Valtiojohto ei ole tiettävästi hoitanut Suomen asioita provosoiden tai tehden Suomesta osapuolta. Joten Venäjän ja Ukrainan erillissodan ei pidä vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Eli osaa mitenkään perustella, mutta inttää pitää.

        Etkä sinä uskalla kertoa kantaasi.


      • Selonteosta tuleen taas ympäripyöreää liirum,laarumi liturgiaa jos esim. Tuomioja pääse sen sisältöön vaikuttamaan. Eli Venäjää ei saa mainita nimeltä uhkana ym... Kremlille negatiivistä viestintää....


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Selonteosta tuleen taas ympäripyöreää liirum,laarumi liturgiaa jos esim. Tuomioja pääse sen sisältöön vaikuttamaan. Eli Venäjää ei saa mainita nimeltä uhkana ym... Kremlille negatiivistä viestintää....

        Näin voi käydä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Galluppeja ei pidä tehdä tällaisessa Venäjän ja Ukrainan erillissodan tilanteessa. Tilanne on järkyttävä. Siitä huolimatta ei millään järkevällä medialla ole syytä kytkeä Ukrainan sotaan suomalaisia gallupeilla. Se mittaa lähinnä sitä shokkia joka järkyttää maailmanlaajuisesti. Valtiojohto ei ole tiettävästi hoitanut Suomen asioita provosoiden tai tehden Suomesta osapuolta. Joten Venäjän ja Ukrainan erillissodan ei pidä vaikuttaa.

        Venäjän hyökkäys naapurimaahansa kytkeytyy väkisin kansalaisten mielissä Suomen turvallisuustilanteeseen ja milksi ei kytkeytyisi?


      • ciccero kirjoitti:

        Selonteosta tuleen taas ympäripyöreää liirum,laarumi liturgiaa jos esim. Tuomioja pääse sen sisältöön vaikuttamaan. Eli Venäjää ei saa mainita nimeltä uhkana ym... Kremlille negatiivistä viestintää....

        Ulko- ja turvallisuuspoliittiset selonteot ovat minusta konkretisoituneet vuosien mittaan. En usko että nyt kierrellään ja kaarellaan.

        En tiedä mihin perustuu väite esimerkiksi Tuomiojan halu tehdä ympäripyöreitä lausumia. Hän oli ulkoministeri kun Venäjä laittomasti miehitti Krimin ja hän oli ensimmäinen merkittävä poliitikko joka sanoi heti tapahtuman jälkeen hyvin suoraan, että kyse on kansainvälisten lakien vastaisesta toisen valtion alueen miehityksestä. Tuomiojan jälkeen muutkin uskalsivat sanoa suoraan mistä oli kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vasurit vastustaa, ääripää varsinkin.

        Vassut ovatkin aina vastaan. Tampereella kunnallisvaaleissa vassujen ehdokas Taina Repo piti poliittisina esikuviaan fasismin vastaisia taistelijoita. Siellä Ukrainassa se Putiini taistelee Ukrainan sikafasisteja vastaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vassut ovatkin aina vastaan. Tampereella kunnallisvaaleissa vassujen ehdokas Taina Repo piti poliittisina esikuviaan fasismin vastaisia taistelijoita. Siellä Ukrainassa se Putiini taistelee Ukrainan sikafasisteja vastaan...

        Kysyin onko joku puolue ilmoittanut olevansa Nato-jäsenyyttä vastaan ja vastaukseksi tulee tarinoita nimettömästä tamperelaisesta vatipäästä.


    • Anonyymi

      En ole ennen ollut Naton kannalla, mutta nyt olen.

    • Anonyymi

      En usko, että Natoon nyt kuitenkaan mennään, vaikka yhteistyö syvenee.

      • Anonyymi

        Jännä tilanne.


      • Anonyymi

        Yhteistyön syventäminen suomen ruotsin ja norjan kesken aivan oleellista jottei eräs taho provosoidu liikaa.Kukin maa vastaa omista suhteistaan eri suuntiin.Tarkka paikka.


      • Anonyymi

        Mennään. Muuten putiini tulee ja tappaa, kuten vanäjän partisaanit pistimin suomalaisia lapsia.


    • Anonyymi

      vasurit on pulueena tullut tiensä päähän.....

      • Anonyymi

        1918 ohiammuttujen jälkeläisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1918 ohiammuttujen jälkeläisiä.

        Hyvin sanottu.


    • Anonyymi

      Entäs Tuomioja?

      • Anonyymi

        Tuomioja menee parturiin, ryhdistäytyy ja äänestää Natoa.... Ja jatkaa vasemmistopolitiikkaansa turvallisessa Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomioja menee parturiin, ryhdistäytyy ja äänestää Natoa.... Ja jatkaa vasemmistopolitiikkaansa turvallisessa Suomessa.

        😅😅😅😅😅⚒️⚒️⚒️🇷🇺🇷🇺👍


    • Anonyymi

      Joko vasuriliitto on potkittu hallituksesta voiko tulla potkimaan lisää vauhtia

    • Anonyymi

      Aloittaja levittää disinformaatiota kuten joku Puuttin...

    • Anonyymi

      Vasemmisto mielissään, venäjä kansallistaa=ryöstää Fazerin, Pauligin ja Valion

    • Anonyymi

      Se oli muistaakseni maaseudun tulevaisuus-lehti, joka kysyi tammikuussa jokaiselta kansanedustajalta erikseen mielipidettä Natoon liittymisestä. Silloin oli vain kahdessa puolueessa 100 kannatus toisesta tai toisesta vaihtoehdosta. Kokoomus puolesta ja vas-liitto vastaan. Nyt tiedän varmasti, että on niitä, jotka vastustivat silloin, ovat kääntymässä toiselle kannalle, mutta asiaa valmistellaan. Heillä on sellaista tiedustelutietoa, jota meillä taviksilla ei ole. Antaa heidän hoitaa tämä asia ihan rauhassa.

    • Anonyymi

      Ei sillä puolueella ole merkitystä, kaikki ajaa samaa agendaa uutta maailmanjärjestystä.

    • Jako tuskin menee vain puolueiden välillä vaan paljolti puolueiden sisällä.

      Vasemmistoliitossakin on myös Naton kannattajia, demaraissa on sekä että, Keskustassa on paljon Kekkosen ajan suomettumista kaipaavia. Vihreät kallistunee Naton kannalle, mutta ei ihan yksimielisesti, Kokoomuksessa Naton kannattajilla on selvä enemmistö samoin RKP:ssä. Perussuomalaisissa näyttää nyt olevan Nato-myönteisillä enemmistö, mutta yksimielisyyttä sielläkään tuskin tulee.

      Tämäkin puoltaa nopeaa Nato-päätöstä, koska useimmat puolueet haluavat asian pois päiväjärjestyksestä ennen ensi vuoden eduskuntavaaleja, jotta Natosta ei tule vaalikysymys. Pelko puolueilla on, että Nato-teema karkottaa omasta puolueesta vähemmistöön Nato-kantoineen jääneitä äänestäjiä, jos siitä meuhkataan vielä vaalien aikaan.

      • Anonyymi

        Älykkyys korreloi Nato-kriittisyyden kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älykkyys korreloi Nato-kriittisyyden kanssa.

        Positiivisesti vai negatiivisesti?


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Positiivisesti vai negatiivisesti?

        älykkyysosamäärä ja raha ei korreloi keskenään. Esim. Eino Leino; kirjaton karjaton mies.
        Sitten Pohjois-Korea.
        Natsit on älykkäitä keksimään kaasukammioita ja hyvin koulutettuja. Mutta empatia vaje on suuri.
        Einstein sanoi:"Järki ei korvaa moraalia. Luojan kiitos!"


    • Anonyymi

      Nato ei auta kun irtopäitä lentelee, se ei ole mielipide, kylmä rauta tekee kylmäksi, siina mielipidettä tarvita, se aika on ohi ja kylmä tosiasia.
      Miksi Armeija-väki on hiljaa huluaako ne sotaa? - Prenikoita rintaan.

    • Anonyymi

      Enemmistö vasemmistoliittolaisistakin kanattaa Natoa. Uuden mirlipidetutkimuksen mukaan naton kannattajilla on enrmmistö kaikissa eduskuntapuolueissa VKK:ta lukunottamatta.

    • Anonyymi

      Vasemmistoliitto hajonnee Eurovasemmistoon ja Yrttiaholaisiin. Jälkimmäinen voi sitten yhdistyä VKK:n kanssa, yhteiseksi ääripäiden Putinistipuolueeksi

    • Anonyymi

      Sieltä paljastui ne todelliset venäjän ystävät vaikka persuja ovat mollanneet. Mutta totuushan on ollut kaikkien tiedossa.

    • Anonyymi

      Vasemmistoliitto on ruotsalaisuus siipi, joka hajottaa enemmän kuin kokoaa työläisiä.

      Naot tietää Suomelle sotaa.
      Puskuri ruotsille, katsokaa karttaa!

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe