Olen 17v mies ja koko ikäni asunut samassa kaupungissa ja kesällä 2020 kaupungilta purettiin tai siirrettiin (en oo varma) erään risteyksen viereltä vanha omakotitalo ja ei siin mitää mut ku mä näen sen talon yhä sivusilmällä! Monesti ohi pyöräillessä tai ajaessa näen talon silmäkulmassa niin kuin aina ja vasta kun käännyn katsomaan niin huomaan tyhjän tontin😳 itseä lievästi kuumottaa tää koska se näky on niin todellinen ja mä aina säikähdän ku näen sen. Oonko mä hullu vai onko jollain muulla jotain tän tapaista?
Olenko oikeesti hullu?
2
101
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin väittänyt, ettet ole mies, vaan pikemminkin poika. Sen verran nuori olet. Joka tapauksessa eiköhän kuvaamasi ilmiö ole ihan luonnollinen. Näkemisessä tarvitaan silmän ohella aivoja. Eli aivot oppivat tulkitsemaan ympäristöään ja näkemäänsä. Aivot myös ennakoivat. Todennäköisesti selitys piilee jossakin sellaisessa asiassa. Ihmisen oppimisessa ja aivojen ennakoinnissa. Samasta syystä jotkut näkövammaiset eivät huomanneet näköalueensa kapeutumista. Aivot täydensivät puuttuvan kuvan kokonaiseksi. Väärin näkeminen ei ole aina hulluutta.
- Anonyymi
En usko että hullu olet samanlaisen ilmiön olen kokenut kun lemmikki lopetettiin oli jo ollut 15v täällä kaveri. Jonkin aikaa oli sellaista kuin olisi sen edelleen nähnyt tai kuullut sen mutta meni ohi jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780