Hei! 25v mies etsii vanhempaa naista seuraksi. Ikä sais olla 45-70v
Laita viestiä tulemaan ;)
Vanhaa naista
129
3523
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko tosissasi? Ilman miestä kolmisen vuotta, miehen pois menon vuoksi. Olen tälläinen pyöreämpi ja muutma makkarakin löytyy. Ihoni on sileä ikäiseksi myös seksiin paikkani vielä toimii hyvin. Pidempi tuttavuus kiinnostais jossa luottamus molemmin puolin. T. Leski 67
- Anonyymi
Missäpäin leski67 asut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin leski67 asut?
Asun Mikkelissä omakoti talossa. T. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun onneksi aika lähellä :) T 25v mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun onneksi aika lähellä :) T 25v mies.
Pohdinkin oletko kaukanakin Mikkelistä. Olethan terve täysin eikä alko ongelmaa. Seurusteletko vai sinkkuna juuri nyt. Itse olen eläkkeellä joten aikaa vietän paljon kotona. Vaidoin juuri uuden leveämmän sängyn jossa mahtuu kaksi nukkumaankin jos yö vieraita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohdinkin oletko kaukanakin Mikkelistä. Olethan terve täysin eikä alko ongelmaa. Seurusteletko vai sinkkuna juuri nyt. Itse olen eläkkeellä joten aikaa vietän paljon kotona. Vaidoin juuri uuden leveämmän sängyn jossa mahtuu kaksi nukkumaankin jos yö vieraita.
Tässä 50km päässä. Sinkku olen ja täysin terve. Miten saan sinuun yhteyden muuten ku täältä?
T.25v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Olen tosissani! 😊 laita sähköpostia. [email protected]
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä 50km päässä. Sinkku olen ja täysin terve. Miten saan sinuun yhteyden muuten ku täältä?
T.25v miesSuksi jo hevon vittuun hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.25v miesTänne tulee näitä ala arvoisia viestejä kun seurannut keskusteluja ei kannata kommentoida jättää sikseen.
Olisitko valmis ajelee jos sovitaan päivä vaikka abc:lle tulisin autolla vastaan. Mentäis siitä kotiani kahviteltais ennen sänkyyn menoa.
Turhaan et joudu tulee jos haluat seksiä ikäiseni kanssa olen ollut pitkään ilman ja kaipaan miehen vehjettä sisääni josta voin nauttia myös leikkiä suussani ja helliä koko vartaloa. Tätä tulet samaan kun tavataan. Leski 67 - Anonyymi
Voi sua reppanaa! Voisin olla työ elämässä täysillä mukana 67v elää parasta elämää. Rahaa riittämiin oma talo eikä velkaa. Leski 67v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne tulee näitä ala arvoisia viestejä kun seurannut keskusteluja ei kannata kommentoida jättää sikseen.
Olisitko valmis ajelee jos sovitaan päivä vaikka abc:lle tulisin autolla vastaan. Mentäis siitä kotiani kahviteltais ennen sänkyyn menoa.
Turhaan et joudu tulee jos haluat seksiä ikäiseni kanssa olen ollut pitkään ilman ja kaipaan miehen vehjettä sisääni josta voin nauttia myös leikkiä suussani ja helliä koko vartaloa. Tätä tulet samaan kun tavataan. Leski 67Kuulostaa hyvältä. Miten ois lauantaina aamupv esimerkiksi? T 25V mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Miten ois lauantaina aamupv esimerkiksi? T 25V mies
Tuleva lauantai olen sukuloimassa Lahdessa. Tarkoitit varmaan yleenssäkkin lauantai päiviä.Sopii minulle kun sinulla aikaa eikä kiirettä tavattaessa. Haluan eka tapaamisella nauttia susta rauhassa jospa tykkäisit tavata toistekkin. Kerron olen intohimoinen suutelija yhdynnässä ollessa. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleva lauantai olen sukuloimassa Lahdessa. Tarkoitit varmaan yleenssäkkin lauantai päiviä.Sopii minulle kun sinulla aikaa eikä kiirettä tavattaessa. Haluan eka tapaamisella nauttia susta rauhassa jospa tykkäisit tavata toistekkin. Kerron olen intohimoinen suutelija yhdynnässä ollessa. Leski 67
Muutkin päivät käy ku lauantait. Mut sovitaan.
Nautin varmasti! :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko tavata 33v miestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voisin tulla vaikka tänään ja jäädä yöksi jotta voitaisiin rauhassa nauttia toisistamme.
T. 33v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutkin päivät käy ku lauantait. Mut sovitaan.
Nautin varmasti! :)Sovitaan maanantaina mikä päivä sinulle sopii. Uskoisin et molemmat nautimme kun tykkäät ikäisistäni myös itse ekaa kertaa sun ikäistä saan. Vaikkakin mielessäni miettinyt nuorempaa kanssani. Huomaan miten kiihottunut olen viestitellessä. Toivottavasti tykkäät isoista rinnoistani, nännit ulkonevat tykkään kun imet kunnolla. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan maanantaina mikä päivä sinulle sopii. Uskoisin et molemmat nautimme kun tykkäät ikäisistäni myös itse ekaa kertaa sun ikäistä saan. Vaikkakin mielessäni miettinyt nuorempaa kanssani. Huomaan miten kiihottunut olen viestitellessä. Toivottavasti tykkäät isoista rinnoistani, nännit ulkonevat tykkään kun imet kunnolla. Leski 67
Koitan päästä maanantaina.
Todellakin tykkään isoista rinnoista! Ihana päästä imemään.
Pitäskö meidän viestitellä muuta kautta? T25v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voisin tulla vaikka tänään ja jäädä yöksi jotta voitaisiin rauhassa nauttia toisistamme.
T. 33v miesVoi kulta😍 olen juuri lähdössä Lahteen auto pakattu. Olisinpa tiennyt aamulla ilmoitin juuri lähden ajaa. Toivoinkin jos jäisit yöksi halun todella nauttia susta, saada useita orgasmeja yön aikana. Ymmärrät varmaan kolme vuotta pitkä aika ilman yhdyntää. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kulta😍 olen juuri lähdössä Lahteen auto pakattu. Olisinpa tiennyt aamulla ilmoitin juuri lähden ajaa. Toivoinkin jos jäisit yöksi halun todella nauttia susta, saada useita orgasmeja yön aikana. Ymmärrät varmaan kolme vuotta pitkä aika ilman yhdyntää. Leski 67
Voi harmi. Minua kovasti kiihottaa vanhemmat naiset ja haluaisinkin antaa nautintoa teidän kyltymättömille haluille.
3 vuotta on pitkä aika ilman ja siksi haluaisinkin jäädä pidemmäksi aikaa kuin vain hetkeksi. Milloin sinua voisi päästä tapaamaan?
T. 33v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi harmi. Minua kovasti kiihottaa vanhemmat naiset ja haluaisinkin antaa nautintoa teidän kyltymättömille haluille.
3 vuotta on pitkä aika ilman ja siksi haluaisinkin jäädä pidemmäksi aikaa kuin vain hetkeksi. Milloin sinua voisi päästä tapaamaan?
T. 33v miesLuin kiireessä viestisi, luulin vastanneeni aloittajalle. Toivotaan ettei hän loukkaantunut kyllähän mie voisin tavata teitä molempia jos molemmille sopii. Tapaan kuiteskin ensin alottajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin kiireessä viestisi, luulin vastanneeni aloittajalle. Toivotaan ettei hän loukkaantunut kyllähän mie voisin tavata teitä molempia jos molemmille sopii. Tapaan kuiteskin ensin alottajan.
Mitä olet mies 25v mieltä? Olisiko tämä sinulle ok?
Minä mielellään tapailisin Leski67 ihanaa naista myös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskö meidän viestitellä muuta kautta? T25v miesAnteeks kun luin lähtöhötäkässä väärin. Sovitaan maanantaina mikä päivä tuut luokseni🙂 terkuin Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskö meidän viestitellä muuta kautta? T25v miesKiva kuulla et tykkäät imeä. Olen juuri ajamassa. T. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noloa vanha haaska tyrkyttää itteensä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin kiireessä viestisi, luulin vastanneeni aloittajalle. Toivotaan ettei hän loukkaantunut kyllähän mie voisin tavata teitä molempia jos molemmille sopii. Tapaan kuiteskin ensin alottajan.
Buuaahaa mikä hupiakka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla et tykkäät imeä. Olen juuri ajamassa. T. Leski 67
Ajelehan varovasti! T25 v mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks kun luin lähtöhötäkässä väärin. Sovitaan maanantaina mikä päivä tuut luokseni🙂 terkuin Leski 67
Huonenta! Pääsitkö perille? Laita viestiä :)
T25v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonenta! Pääsitkö perille? Laita viestiä :)
T25v miesKiitos huolenpidosta🙂 perillä juuri aamu kahveella. Nukuin pätkittäin varmaan pitkän hiljaiselon jälkeen viestein yhteys mies puoliseen herätti hormoonit. T. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olet mies 25v mieltä? Olisiko tämä sinulle ok?
Minä mielellään tapailisin Leski67 ihanaa naista myös.Paranee kun molemmat käytte painaa vuorotellen. Pillu pitkään ilman kyrvän hankausta.T. vanhempi setä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos huolenpidosta🙂 perillä juuri aamu kahveella. Nukuin pätkittäin varmaan pitkän hiljaiselon jälkeen viestein yhteys mies puoliseen herätti hormoonit. T. Leski 67
Sehän on kiva kun hormoonit hyrräää ;)
Oletko missä päin lahtea? Milloin tulet pois?
T25v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on kiva kun hormoonit hyrräää ;)
Oletko missä päin lahtea? Milloin tulet pois?
T25v miesTyttäreni ihmeissään kun selaan puhelinta. Täällä maaseudulla lähellä Nastolaa. Maanantaina ajelen takasin. Miten jaksat odottaa🙂 Suukkoja sinulle Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttäreni ihmeissään kun selaan puhelinta. Täällä maaseudulla lähellä Nastolaa. Maanantaina ajelen takasin. Miten jaksat odottaa🙂 Suukkoja sinulle Leski 67
Hyvää kannattaa odottaa ;)
Nams :) - 25v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nams :) - 25v miesToivottavasti et pety🙂 Ainakin lupaan saat olla kanssani niin pitkään kun haluat. Mitä mietit kun vastasin toiselle sinun sijastasi. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et pety🙂 Ainakin lupaan saat olla kanssani niin pitkään kun haluat. Mitä mietit kun vastasin toiselle sinun sijastasi. Leski 67
En varmasti pety. No ei mua se haitannu ku lupasit siinä ensin tavata mut :)- 25v mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nams :) - 25v mies-mitäs meinasit touhuta viikonloppuna? kyselee vanha nainen hunningolla.....vain elämää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-mitäs meinasit touhuta viikonloppuna? kyselee vanha nainen hunningolla.....vain elämää
Ajattelin ottaa rennosti ja saunoa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En varmasti pety. No ei mua se haitannu ku lupasit siinä ensin tavata mut :)- 25v mies
Olet empaattinen nuori mies😀 Kivan tuntuinen tämä 33v myös, käsittääkseni asui myös Mikkelissä. Havahduin miten nuoremmat haluaa seksiä ikäiseni kanssa joka sopii tässä iässä kun asuin kumppania hakemassa en toistaiseksi etsi. Sukulaiset kyllä naljailivat enkö kaipaa miestä edes iloitteluun, sanoin ikäisiäni en huoli jos enerkisen nuoremman sattuisin löytää. Enpähän tartte selitellä vaikka naapurit alkais laverrella vieraista joita kotona käy. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet empaattinen nuori mies😀 Kivan tuntuinen tämä 33v myös, käsittääkseni asui myös Mikkelissä. Havahduin miten nuoremmat haluaa seksiä ikäiseni kanssa joka sopii tässä iässä kun asuin kumppania hakemassa en toistaiseksi etsi. Sukulaiset kyllä naljailivat enkö kaipaa miestä edes iloitteluun, sanoin ikäisiäni en huoli jos enerkisen nuoremman sattuisin löytää. Enpähän tartte selitellä vaikka naapurit alkais laverrella vieraista joita kotona käy. Leski 67
Moikka leski67. Täällä kirjoittelee vielä 33v mies. Kyllä tottakai saatte tavata ensiksi 25v miehen kanssa koska olette keskuteluyhteyden ensiksi saaneet. :) mutta mielellään sinut olisin halukas näkemään.
Käy lukemassa täällä "varttuneempi nainen" kirjoitus. Se on minun luoma. Voit vastailla sinne jos sinua vielä minä kiinnostan. 😘
T. 33v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta nuori 25v🙂 Tänään kotia kohti, upea viikonloppu takana. Kävisikö sinulle tapaaminen perjantaina tai lauantaina. Pakko vähän huilia reissun jälkeen. Voisin sopia tapaamisen tän 33v innokkaan kaverin kanssa sunnuntaiksi, saisin nauttia teistä molemmista perä jälkeen. Suukko täältä Leskeltä 67💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta nuori 25v🙂 Tänään kotia kohti, upea viikonloppu takana. Kävisikö sinulle tapaaminen perjantaina tai lauantaina. Pakko vähän huilia reissun jälkeen. Voisin sopia tapaamisen tän 33v innokkaan kaverin kanssa sunnuntaiksi, saisin nauttia teistä molemmista perä jälkeen. Suukko täältä Leskeltä 67💋
Huomenta Leski 67
Täällä kirjoittelee 31w empaattinen, erittäin ihana, halukas sinkku mies.
Oisin todella kiinnostunut seurastasi. Ihanaa kun tykkään näin paljon nuoremmasta seurasta ;) Ois niin ihanaa tavata / tutustua sinuun =) 190cm/88kg
Terveisin Kalle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leski 67! Tämä toinen 33v kaveri todella kiimassa. Etsii useamalla ilmoituksella vanhempaa pantavaksi. Toivotaan ei feikkaa ja pääsette tapaa saat kunnolla kyrpää mitä haetkin. Setä 78v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta Leski 67
Täällä kirjoittelee 31w empaattinen, erittäin ihana, halukas sinkku mies.
Oisin todella kiinnostunut seurastasi. Ihanaa kun tykkään näin paljon nuoremmasta seurasta ;) Ois niin ihanaa tavata / tutustua sinuun =) 190cm/88kg
Terveisin KalleIhana viesti Kalle🙂 katsotaan ilmestyvätkö miehet paikalle sovitusti. Tykkään nuoremmista, ikäisilläni ongelmia monasti yhdynnän kanssa, suu seksi kyllä toimii. Oletko kaukanakin vai Mikkelistä. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana viesti Kalle🙂 katsotaan ilmestyvätkö miehet paikalle sovitusti. Tykkään nuoremmista, ikäisilläni ongelmia monasti yhdynnän kanssa, suu seksi kyllä toimii. Oletko kaukanakin vai Mikkelistä. Leski 67
Hei leski67
Olen sunnuntaina Mikkelissä joten minulle onnistuu tapaaminen ainakin silloin. Sovitaanko jo valmiiksi tärskyt johonkin.
T. 33v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leski 67! Tämä toinen 33v kaveri todella kiimassa. Etsii useamalla ilmoituksella vanhempaa pantavaksi. Toivotaan ei feikkaa ja pääsette tapaa saat kunnolla kyrpää mitä haetkin. Setä 78v
Aamulla kiinnitin samaan huomion kyllä haen jaksavaa miestä. Aika alkaa nauttia seksin tuomasta hyvästä olosta kehossa. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei leski67
Olen sunnuntaina Mikkelissä joten minulle onnistuu tapaaminen ainakin silloin. Sovitaanko jo valmiiksi tärskyt johonkin.
T. 33v miesOdotinkin vastaatko 33v🙂 Tuukkalan ABC voitaisiin tavata ei pitkä matka kotiani. Nuorempi ei vielä vastannut ehkä tuli katupäälle. Eihän sinulla kiirettä kun nähdään. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotinkin vastaatko 33v🙂 Tuukkalan ABC voitaisiin tavata ei pitkä matka kotiani. Nuorempi ei vielä vastannut ehkä tuli katupäälle. Eihän sinulla kiirettä kun nähdään. Leski 67
Ei tietenkään ole kiire. Olisiko mihin aikaa sopiva? Illemmasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miuelle sopii mihin aikaan vaan, jäisitkö yö kuntiin. Voidaan saunoa ja maistaa kuohuvaa. Ihana saada miestä kunnolla pitkän tauon jälkeen.😍 Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttääpi siltä että leski suap kunnolla kyrpää viikonloppuna. Hyvä niin.. Setä 78v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttääpi siltä että leski suap kunnolla kyrpää viikonloppuna. Hyvä niin.. Setä 78v
Todella ihanaa tuntea miehuus ja nauttia siitä. Toivottavasti mieskin nauttii olla kanssani.🤩 Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miuelle sopii mihin aikaan vaan, jäisitkö yö kuntiin. Voidaan saunoa ja maistaa kuohuvaa. Ihana saada miestä kunnolla pitkän tauon jälkeen.😍 Leski 67
Voin jäädä yöksi. Saadaan tutustua rauhassa toisiimme. 😘
T. 33v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki voin tulla aikaisemminkin jos et saa 25v mieheen yhteyttä.
T. 33v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki voin tulla aikaisemminkin jos et saa 25v mieheen yhteyttä.
T. 33v miesKatsotaan vastaako voisit tulla perjantaina jos kuulu mitään. Oletko alerginen jollekin ruualle. Voin varmaan kysyä onko sinulla joku lempi asento josta nautit sänkyssä. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan vastaako voisit tulla perjantaina jos kuulu mitään. Oletko alerginen jollekin ruualle. Voin varmaan kysyä onko sinulla joku lempi asento josta nautit sänkyssä. Leski 67
Upeeta kun alat nauttia elämästä vastoin käymisten jälkeen. Seksi kuuluu isona osana siihen kuvioon. Rva 51v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan vastaako voisit tulla perjantaina jos kuulu mitään. Oletko alerginen jollekin ruualle. Voin varmaan kysyä onko sinulla joku lempi asento josta nautit sänkyssä. Leski 67
Se olisi mahtavaa. En ole allerginen. Minulla on monta lempiasentoa ja toki tykkään mielellään kokeilla uusiakin. Onko meillä mahdollista keskustella muualla kuin täällä? Voitaisiin tarkemmin keskustella asioista.
T. 33v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin jäädä yöksi. Saadaan tutustua rauhassa toisiimme. 😘
T. 33v miesVittu oon kade..pääsispä itte nussii ton ikästä puuttees olevaa. Kade 54
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi mahtavaa. En ole allerginen. Minulla on monta lempiasentoa ja toki tykkään mielellään kokeilla uusiakin. Onko meillä mahdollista keskustella muualla kuin täällä? Voitaisiin tarkemmin keskustella asioista.
T. 33v miesSanoin heti alussa ei tänne numeroa voi laittaa. Voihan täällä aika avoimesti jutella kun jättää toisarvoiset kommentit sikseen. Kysyin kun nuoremmista ei kokemusta, itse tykkään kyllä kokeilla vähän kaikkea. Olen ikäiseikseni aika notkea ei selkä ongelmia. Koskaan en ollut sidottuna en pistäis vastaan jos tykkäät. Onhan meillä koko viikon loppu aikaa jos viihdyt kanssani. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upeeta kun alat nauttia elämästä vastoin käymisten jälkeen. Seksi kuuluu isona osana siihen kuvioon. Rva 51v
Todella seksiä kaivannut viimeisen vuoden, koronan vuoksi matkailu estynyt kontagtit jäänyt pois. Ehkä täältä löydän miehen ystäväksi jonka kanssa seksi sujuu. Tää 33v kaveri ainaskin tykkää vanhemmista naisista jospa pidempi ystävyys onnistuis ilman mustasukkaisuutta. Itseäni ei haittaa vaikka hänellä muitakin naisia kunhan peitto heiluu tavatessa ja pitää terveydestä huolta. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin heti alussa ei tänne numeroa voi laittaa. Voihan täällä aika avoimesti jutella kun jättää toisarvoiset kommentit sikseen. Kysyin kun nuoremmista ei kokemusta, itse tykkään kyllä kokeilla vähän kaikkea. Olen ikäiseikseni aika notkea ei selkä ongelmia. Koskaan en ollut sidottuna en pistäis vastaan jos tykkäät. Onhan meillä koko viikon loppu aikaa jos viihdyt kanssani. Leski 67
Eiköhän me kaikenlaista kivaa keksitä yhdessä.
Minä en ole mustasukkaista tyyppiä. Toki mukavaa olisi jos saisi yhden pitkäaikaisen ystävyyden jonka kanssa nauttia toisistamme. Ja terveydestä sekä hygieniasta olen tarkka.
T. 33v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän me kaikenlaista kivaa keksitä yhdessä.
Minä en ole mustasukkaista tyyppiä. Toki mukavaa olisi jos saisi yhden pitkäaikaisen ystävyyden jonka kanssa nauttia toisistamme. Ja terveydestä sekä hygieniasta olen tarkka.
T. 33v miesToivon meistä voisi tulla sellaiset jossa seksiä ei tarvii kerjätä. Olet parhaassa iässä harrastaa seksiä kyllä mies tarttee säännöllisesti purkaa paineet. Kiva kuulla olet tarkka silloin toisesta voi nauttia aidosti.Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon meistä voisi tulla sellaiset jossa seksiä ei tarvii kerjätä. Olet parhaassa iässä harrastaa seksiä kyllä mies tarttee säännöllisesti purkaa paineet. Kiva kuulla olet tarkka silloin toisesta voi nauttia aidosti.Leski 67
Minulta ei tarvitse seksiä kerjätä. Olen melko aktiivinen seksin suhteen. Olisikin kiva löytää ihminen joka olisi myös aktiivinen.
T 33v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana viesti Kalle🙂 katsotaan ilmestyvätkö miehet paikalle sovitusti. Tykkään nuoremmista, ikäisilläni ongelmia monasti yhdynnän kanssa, suu seksi kyllä toimii. Oletko kaukanakin vai Mikkelistä. Leski 67
Olen kilpakeilaaja.
Voisin tulla mikkeliin kisaamaan, ja jäädä sun luo yöksi, jos sinuu kiinnostaa =) Vaikka viikoksi <3 Kiinnostaisko? Reilun tunnin ajomatka ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella seksiä kaivannut viimeisen vuoden, koronan vuoksi matkailu estynyt kontagtit jäänyt pois. Ehkä täältä löydän miehen ystäväksi jonka kanssa seksi sujuu. Tää 33v kaveri ainaskin tykkää vanhemmista naisista jospa pidempi ystävyys onnistuis ilman mustasukkaisuutta. Itseäni ei haittaa vaikka hänellä muitakin naisia kunhan peitto heiluu tavatessa ja pitää terveydestä huolta. Leski 67
Oisin myös kiinnostunut..
31w mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä kiinnostunut tapamaan sinut, jos vaan seura myös mun kanssa kiinostaa..
Olen erittäin mukava, empaattinen, rehellinen, sosiaalinen, tuun todella hyvin vanhempien ihmisten kanssa toimeen =) Haaveena ois et pääsisin sun kanssa joskus rakastelee <3
Oot ihana herkku ;) Grrr =)
Terveisin Kalle 31w - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Kyllä se käy loppuviikosta erittäin hyvin :)
Torstaista asti olen vapaalla jo ,) T25v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei leski67.
No joko olet päättänyt milloin nähdään. Minulla on koko tämä viikko aikaa.
T. 33v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei leski67.
No joko olet päättänyt milloin nähdään. Minulla on koko tämä viikko aikaa.
T. 33v miesMoi leski67 <3
Oisin kiinnostun seurastasi =)
Kun oot nää kaks nuorta tavannu, niin sen jälkeen voin kyllä tulla kylään, jos seura kiinnostaa =) Rakastan pitää yli 60w naisii hyvänä. Ootte niin halukkaita :P
Terveisin Kalle 31w - Anonyymi
Hei leski67.
Olen huomenna tulossa Mikkeliin. Olen siellä aamu 9. Hoidan asioita aamupäivän mutta sitten olisin vapaa sinulle. Vieläkö haluat tavata?
T. 33v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon meistä voisi tulla sellaiset jossa seksiä ei tarvii kerjätä. Olet parhaassa iässä harrastaa seksiä kyllä mies tarttee säännöllisesti purkaa paineet. Kiva kuulla olet tarkka silloin toisesta voi nauttia aidosti.Leski 67
Hei Leski67
Olisitko vielä halukas näkemään? Minulle onnistuisi tänään iltapäivästä/illemmasta.
T. 33v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olis kivaa tutustua,, vanhemmat naiset kiinnostaa. poika 22
- Anonyymi
Olet minun unelmien nainen. Haluan todella vanhempaa jatukevaa naista
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://9205555.com/H/Am9O 👈
- Anonyymi
mitää
- Anonyymi
Moi.....missäs päin sä vaikutat? Täällä olis yks vanha nainen hunningolla....
- Anonyymi
missäpäin vanha nainen hunninngolla??? täällä ois viiskymppinen vapaaehtoinen leikkikaluksi!! olis kiva päästä tekemään tuttavuutta...
- Anonyymi
Moi! Lahden alueella :) T 25v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missäpäin vanha nainen hunninngolla??? täällä ois viiskymppinen vapaaehtoinen leikkikaluksi!! olis kiva päästä tekemään tuttavuutta...
Olen Jyväskylän seutuvilla. No jos haluat tavata ....eikä matka ole rasite? Niin tuumasta toimeen nimimerkki KEVÄTTÄ MOLEMMISSA RINNOISSA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Jyväskylän seutuvilla. No jos haluat tavata ....eikä matka ole rasite? Niin tuumasta toimeen nimimerkki KEVÄTTÄ MOLEMMISSA RINNOISSA
Matka ei ole este ;) voisin ajella joku päivä sinne jkl :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka vanha nainen hunningolla.
Täällä olisi m33 jota kiinnostaisi kovasti vanhemmat naiset. Ollaan samalta suunnalta.
M33 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
22 vuotias miehen alku löytyisi jyväs seudulta jos kiinnostaa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisi ihanaa päästä hyväilemään ihania keväisiä rintojasi ;) JKL:stä löytyisi kielitaitoinen 180/90 kokeilunhaluinen mies.. [email protected] ... viestitellään lisää ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisi ihanaa päästä hyväilemään ihania keväisiä rintojasi ;) JKL:stä löytyisi kielitaitoinen 180/90 kokeilunhaluinen mies.. [email protected] ... viestitellään lisää ;)
JKL:n kokeilunhaluisia neitoja / Rouvia? 😘
- Anonyymi
..no tulihan se jo selväksi...kun kaikki viestit luin. Mut palataan jos kiinnostaa..en minäkään ole kaukana.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://89775.com/H/Td0J 👈
- Anonyymi
Etsin vanhemppaa isoa ja rehevää naista,
- Anonyymi
Asko haluaa vanhempaa ja lihavaa naista.
- Anonyymi
Kyllä vanhempi nainen on seksikäs. Itse nelikymppisenä tykkään ikäistäni vanhemmista.
Ensiksi; ovat eronneita ja tottuneet seksiin ja ovat kokeneita. Toiseksi; itse tykkään itseäni
vanhemmista naisista, vanhin rakastelemani nainen on 76 vuotias. Ihana nainen, viriili.- Anonyymi
Oikeesti nauttivat kyrvästä joka työnnöllä syvä henkäys naisen suusta kuuluu.
- Anonyymi
Itse ensikerta oli armeijan harmaissa. Sotaharjoitus Rovajärvellä. Sotkun myyjä n. 55 vuotias ns. ikäneito. Hänellä oli siellä väliaikainen asunto. Olin kuljetuksen alikersantti ja
ajoin hänen tarpeitaan Rovaniemelle puolustusvoimien lukuun. Muistan, miten olin huolissani, kun eka kerralla laukesin hänen sisäänsä ja pelkäsin hänen saavan lapsen.
Hän nauroi minulle ja kertoi sen olisi toivottavaa, mutta mahdotonta hänelle enää.
Hän opetti, kuinka suuseksiä annetaan naiselle ja ettei pidä kiirettä yhdynnässä.- Anonyymi
Samoin kävi meikäläiselle armeijassa lennostossa Rissalassa. Tulin raukista tehtäväni keittiön esimies. Järjestettiin tansiaiset jonne tuli naisia kahdella pussilla. Olin pitänyt silmä pelia ruokalan yli 50v vaaleen naisen kaa pitkän aikaa. Sinä iltana päädyimme punkkaan, kiimasin nainen mitä siihen mennessä nuori mies kokenut. M. 66v
- Anonyymi
Tämä leski taisi olla trolli.
Ei kuulunut eikä näkynyt. Turhaa ajelin mikkeliin muka tapaamaan. Harmmillista ku pitää täällä sivostolla trollata..-T25v mies- Anonyymi
Taisi olla trolli. Ei ole kuulunut.
T. 33v mies - Anonyymi
Miksi tälläinen viesti☹ Palattuani Lahdesta palattuani yöllä tulin kuumeseen varasin ajan vastaanotolle jossa otettiin korona testi. Eilen iltapäivällä sain tuloksen joka positiivinen. Tyttäreni ilmoitti illalla hänen miehellä myös korona. Mies taksi yrittäjä joku asiakkaista ollut kantaja. Eilen ensimmäisenä ei mielessä viestien seuraaminen, kuulun ikäni takia riski ryhmään. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tälläinen viesti☹ Palattuani Lahdesta palattuani yöllä tulin kuumeseen varasin ajan vastaanotolle jossa otettiin korona testi. Eilen iltapäivällä sain tuloksen joka positiivinen. Tyttäreni ilmoitti illalla hänen miehellä myös korona. Mies taksi yrittäjä joku asiakkaista ollut kantaja. Eilen ensimmäisenä ei mielessä viestien seuraaminen, kuulun ikäni takia riski ryhmään. Leski 67
Ymmärrän. T25 mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. T25 mies
Kirjoitit että ajelit tänne Mikkeliin eilen, mehän sovittiin alustavasti perjantaista. Sinusta ei kuulunut hetkeen, keskustelin 33v miehen kanssa jolle kerroin odotan siulta vastausta. Toisaalta yritän ymmärtää vanhempana kommentiasi niin, virtaa kehossasi paljon jonka haluat purkaa. Aina kannattaa miettiä vähän aikaa miten asian pukee sanoiksi. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit että ajelit tänne Mikkeliin eilen, mehän sovittiin alustavasti perjantaista. Sinusta ei kuulunut hetkeen, keskustelin 33v miehen kanssa jolle kerroin odotan siulta vastausta. Toisaalta yritän ymmärtää vanhempana kommentiasi niin, virtaa kehossasi paljon jonka haluat purkaa. Aina kannattaa miettiä vähän aikaa miten asian pukee sanoiksi. Leski 67
Ai tarkoitatko nyt perjantaita? T25v mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tarkoitatko nyt perjantaita? T25v mies
Tarkoitin koska viime viikonlopun olin Lahdessa. Tilanne nyt toinen makaan sänkyn pohjalla. Karanteenissa viikko siitä kun testi negatiivinen. Yllätys itselle kolmesti rokotettu, kyllä tästä selviän olen hyvässä kunnossa enkä käytä mitään lääkkeitä. Harmittaa vietävästi odotin tapaavani teidät molemmat.
Leski 67💋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin koska viime viikonlopun olin Lahdessa. Tilanne nyt toinen makaan sänkyn pohjalla. Karanteenissa viikko siitä kun testi negatiivinen. Yllätys itselle kolmesti rokotettu, kyllä tästä selviän olen hyvässä kunnossa enkä käytä mitään lääkkeitä. Harmittaa vietävästi odotin tapaavani teidät molemmat.
Leski 67💋Eiköhän me keretä tavata vielä :) T25v mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leski 67💋Moro leski 67! Harmittaa juuri nyt. Kyllä sä kyrpää tuut samaan täällä näkkyy olevan useempi tyrkyl. Sairauvelle voi mittää leeppee nyt.
T.Savon mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moro leski 67! Harmittaa juuri nyt. Kyllä sä kyrpää tuut samaan täällä näkkyy olevan useempi tyrkyl. Sairauvelle voi mittää leeppee nyt.
T.Savon miesAito Savon mies😀 Toivon myös saavani kunnolla "kyrpää" niinkuin ilmaisit asian. Liian pitkään vietin suru aikaa vaikkakin viimeisen vuoden kehoni kaivannut miestä. Uskon myös miehen sekä kyrvän nauttivan kanssani, paikkani kimmoisat myös kireät miehen nautintoa silmällä pitäen. Hauskaa päivää sinulle Savon mies🙂 Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän me keretä tavata vielä :) T25v mies
Toivon ainaskin et tavattais. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito Savon mies😀 Toivon myös saavani kunnolla "kyrpää" niinkuin ilmaisit asian. Liian pitkään vietin suru aikaa vaikkakin viimeisen vuoden kehoni kaivannut miestä. Uskon myös miehen sekä kyrvän nauttivan kanssani, paikkani kimmoisat myös kireät miehen nautintoa silmällä pitäen. Hauskaa päivää sinulle Savon mies🙂 Leski 67
Haluisin niin tavata sinut Leski 67 <3
Terveisin 31w ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leski 67💋Ois niin ihanaa tulla sinuu hoivaamaan ;) Jos ei ois koronaa ;)
Terveisin 31w mies =) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois niin ihanaa tulla sinuu hoivaamaan ;) Jos ei ois koronaa ;)
Terveisin 31w mies =)Olin vastaamassa sinulle jo aamulla kun ihania viestejä kirjoitat. Koronassa makailen sänkyssä yksin🙂 Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin vastaamassa sinulle jo aamulla kun ihania viestejä kirjoitat. Koronassa makailen sänkyssä yksin🙂 Leski 67
Oon oikeesti kiinnostun seurastasi =)
Voisin kuvitella sun kanssa ihan seurustella <3
Haluisin niin päästä sun luokse <3
Ja tutustua rauhassa. Mulle ikä on numero.
Oon haaveillu sinuu monta päivää jo <3
Terveisin 31w - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin 31w mies =)Tykkäisitkö hoivata mun yli suuria rintoja, itse nautisin valtavasti siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin 31w mies =)Viestini lähti vahinkossa en kerennyt laittaa nimimerkkiä😘 Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito Savon mies😀 Toivon myös saavani kunnolla "kyrpää" niinkuin ilmaisit asian. Liian pitkään vietin suru aikaa vaikkakin viimeisen vuoden kehoni kaivannut miestä. Uskon myös miehen sekä kyrvän nauttivan kanssani, paikkani kimmoisat myös kireät miehen nautintoa silmällä pitäen. Hauskaa päivää sinulle Savon mies🙂 Leski 67
Oispa mukavoo upottaa kyrpä sellaiseen vittuun ja jyystää kunnolla orgamiin sut. Savon miäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäisitkö hoivata mun yli suuria rintoja, itse nautisin valtavasti siitä
Todellakin tykkäisin <3 Saisit sellaisen käsittelyn et oksat pois Aaah ;)
Minkä kokoiset rinnat sulla on?
Oon saannu tänään jo 7 orgasmia kun sinuu oon haaveillu muru <3 Anonyymi kirjoitti:
Oon saannu tänään jo 7 orgasmia kun sinuu oon haaveillu muru <3Minäkin unohdin laittaa nimimerkin perään. <3
Terveisin 31w- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäisitkö hoivata mun yli suuria rintoja, itse nautisin valtavasti siitä
Mitä haluisit et tekisin sun muhkeille rinnoille. Aaah kun tekee sinuu mieli <3
Terveisin 31w - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin vastaamassa sinulle jo aamulla kun ihania viestejä kirjoitat. Koronassa makailen sänkyssä yksin🙂 Leski 67
Mitä kivaa sulla on päällä, kun sängyssä makoilet / lepäilet? =)
Terveisin 31w - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestini lähti vahinkossa en kerennyt laittaa nimimerkkiä😘 Leski 67
Hei leski67
Olen nyt Mikkelissä.
T. 33v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka, voimia sulle Leski 67 sinne sairasvuoteelle 🤗 Täällä myös tutustumiseen halukas Mies 40. Olisi mukava saada sinut terveeksi ja kokea läheisyytesi. Sitä voin antaa myös sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon saannu tänään jo 7 orgasmia kun sinuu oon haaveillu muru <3Huomenta 31w😀 Nukuin koko illan kun kuume korkeella. Oletko tosissasi 7 kertaa lauennut kun mietit mua😍😍 aika söpöä. Rintani kuppi C siloiset ei repeämiä ja nännit ulkonevavat. Käsittelyä kaipaan miksi etsinkin nuorempia. Terkuin Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oispa mukavoo upottaa kyrpä sellaiseen vittuun ja jyystää kunnolla orgamiin sut. Savon miäs
Samoin tuntea toisin päin naisena. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka, voimia sulle Leski 67 sinne sairasvuoteelle 🤗 Täällä myös tutustumiseen halukas Mies 40. Olisi mukava saada sinut terveeksi ja kokea läheisyytesi. Sitä voin antaa myös sinulle.
Kiitos empatiasta sinulle💝 Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta 31w😀 Nukuin koko illan kun kuume korkeella. Oletko tosissasi 7 kertaa lauennut kun mietit mua😍😍 aika söpöä. Rintani kuppi C siloiset ei repeämiä ja nännit ulkonevavat. Käsittelyä kaipaan miksi etsinkin nuorempia. Terkuin Leski 67
Huomenta Leski 67 <3 Haluisin niin olla hoivaamassa sinuu <3 Olen tosissani ;) Oon aina ihan kovan, kun luen täällä näit sun viestejä <3
Mitä tarkoittaa C- kuppi ? Tarkoittaako se et sun kuppi on esim F tai G -kuppi? Vai jotain muuta ;) Minä oisin ihan hulluna sun rintoihin. Jestas kuinka haluisin sun muhkeit rintoi käsitellä <3
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta Leski 67 <3 Haluisin niin olla hoivaamassa sinuu <3 Olen tosissani ;) Oon aina ihan kovan, kun luen täällä näit sun viestejä <3
Mitä tarkoittaa C- kuppi ? Tarkoittaako se et sun kuppi on esim F tai G -kuppi? Vai jotain muuta ;) Minä oisin ihan hulluna sun rintoihin. Jestas kuinka haluisin sun muhkeit rintoi käsitellä <3
Terveisin 31w ;)Iltaa 31w😀 Päivällä yritin laittaa viestiä mutta sivut ei toimineet. Rintaliivejä käytän eri kokoja, pinimmillään D 68 kun käyn lenkillä. Kokko F ja G välissä kun vapaana ovat. Huomaan kiihotun itsekkin kun tiedän sinun kiihottuvan minusta noin paljon. Niinkuin kerroin kiihotun kun mies imee nännejäni ja sivelee rintojani. Leski 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltaa 31w😀 Päivällä yritin laittaa viestiä mutta sivut ei toimineet. Rintaliivejä käytän eri kokoja, pinimmillään D 68 kun käyn lenkillä. Kokko F ja G välissä kun vapaana ovat. Huomaan kiihotun itsekkin kun tiedän sinun kiihottuvan minusta noin paljon. Niinkuin kerroin kiihotun kun mies imee nännejäni ja sivelee rintojani. Leski 67
Hyvää iltaa Leski 67 =)
Uuh ihana kuulla =) Aina kun luen sun lähettämiä viestejä, oon ihan kovan sulle ;)
Oisin kiinnostun seurastasi vakavissani ;)
Ihanaa, haluisin niin pitää sun muhkeita rintoja hyvänä ja pitkään ;) Imee, näykkii, hyväillä, puristella sun rintoi ;) Voi kun tekis taas niin mieli.
Voitaisko joku viikko nähdä ;) Oisin kiinnostunu <3
Anonyymi kirjoitti:
Iltaa 31w😀 Päivällä yritin laittaa viestiä mutta sivut ei toimineet. Rintaliivejä käytän eri kokoja, pinimmillään D 68 kun käyn lenkillä. Kokko F ja G välissä kun vapaana ovat. Huomaan kiihotun itsekkin kun tiedän sinun kiihottuvan minusta noin paljon. Niinkuin kerroin kiihotun kun mies imee nännejäni ja sivelee rintojani. Leski 67
Moro mitä kuuluu leski 67? Haluisitko tavata minut joku viikonloppu esim?
Oisin kiinnostunu seurastasi =)
Terveisin 31w ;)
- Anonyymi
Upeat rinnat sulla varmasti. Onhan jalkovälisi luonnollinen eli et ole ajellut?
- Anonyymi
Jalkojen välini ajamaton nykyään kun miespuolisia tapaillut kolmeen vuoteen. L 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jalkojen välini ajamaton nykyään kun miespuolisia tapaillut kolmeen vuoteen. L 67
Nainen kuuluu näyttää luonnosille. Hyvä ettet ole ajellut 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen kuuluu näyttää luonnosille. Hyvä ettet ole ajellut 🥰
Lueskellut kommenteja moni mies tykkää karvattomasta. Itse tykkään myös miehellä karvat, ehkä oon vanhan sukupolven ihminen. Miehet nykyään ajaa kaikki karvat kehosta jota vieruksun. Kavainen mies iholla saa kihelmöimään koko kehoni. L 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueskellut kommenteja moni mies tykkää karvattomasta. Itse tykkään myös miehellä karvat, ehkä oon vanhan sukupolven ihminen. Miehet nykyään ajaa kaikki karvat kehosta jota vieruksun. Kavainen mies iholla saa kihelmöimään koko kehoni. L 67
Kyllä kyrvän painan mieluiten karvaiseen kiimaseen pilluun. M 60
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait kaluni jäykäksi kun mietin karvaista tuheroasi 😘 Rinnat saa myös huulteni kosketuksen 😋
- Anonyymi
Mä olen nyt 69, mun seksikumppani on 29 v nuorempi, ihanasti menee..
Ketjusta on poistettu 236 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850