https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008669179.html
Kentän tulee sisältää muutakin kuin linkkejä.
Teboilin takana
11
1553
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa ihan kuin virtain kuntapolitiikalta...
- Anonyymi
Älkää ostako TB,n putinbensaa.
- Anonyymi
Joo ajakaa naton pensoilla ei kannata mutta jos on vekselivetoiset koneet niin silloin pitää sannan ottaa velkaa millä nämä yrittäjä ressukat vielä saisi leikkiä liikemiestä.
- Anonyymi
Mää ainakin ostan tb.tä
- Anonyymi
Mitä enemmän pumppuja kylässä, sitä enemmän kilpailua pensan hinnassa.
- Anonyymi
Mitä!? Ootsie ihan mäntti vai luulet sie et muut on?
- Anonyymi
Tankkaa sinäkin Teboililla. Tuet samalla Venäjän sotaa Ukrainassa. Jokainen pienikin teko on tarpeen Venäjän fasistisen hirmuhallinnon tukemiseksi.
- Anonyymi
vasemmistoako nämä yrittäjä persut ja keskusta hemmot tarviikin. ota näistä nyt selvää. sanna joutuu ottaan lisää velkaa näille yrittäjille.
- Anonyymi
Huom. teboililla sotaa ei saa missään nimessä kutsua #SODAKSI#
- Anonyymi
Usa yritti kaapata ukrainan mutta erehty.
- Anonyymi
Vaikka kuva on Nokian renkaiden mainoksesta, niin tuommoista jälkeä sitä tehdään Teboilinkin voitoilla:
https://img.ilcdn.fi/Yc5iWjyDAw2y8jTWN1yXQfE_CnI=/full-fit-in/612x0/img-s3.ilcdn.fi/420f921252f7f8851e61780500bda795187042f3377b88c950fad6b65548924b.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223071
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1922786Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1691775Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2561456- 1101253
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs411088Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461027- 138924
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32914- 43804