sodassa Venäjää vastaan...
Nyt Nato-anomuskin on ruotsalaisille liian iso riski, eivät missään nimessä tukisi Suomea
14
61
Vastaukset
- Anonyymi
HBL tänään 9.3.2022
- Anonyymi
Ruotsalaiset odottaa vain suomalaisten suojaavan heitä.
- Anonyymi
Ullatus!
- Anonyymi
Yksin ollaan ilman natoa.
- Anonyymi
Suomi antautuu, saa osavaltion edut Venäjän turvatakuin (pääsemme toki sotimaan Georgiaa jne. vastaan).
Olemme toki osaorjuudessa, ja pakkovenäjä voi hyvinkin tulla kouluun, ja tuurilla pakkoruotsi silloin poistetaan.
Historia kirjoitetaan osin uudelleen, sikäli sillä on merkitystä nykyaikana paitsi, jos tulee Venäjän imperiumin muuri, niinkuin Venäjällä ja Kiinassa.
Venäjää ei varsinaisesti kiinnosta Ruotsi, varsinkaan Nato:n naapurina. Tämä on Suomen kohtaloa, johon ainoa vaihtoehto on hyökkäys Venäjälle Ukrainan sodan aikana.- Anonyymi
Karua.
Kannatan natoa silti.
- Anonyymi
Puolustusta rakennettaessa unohdetaan se Ruotsi.
- Anonyymi
Muistelkaa, että talvisodassa virallinen Ruotsi käänsi selkänsä Suomelle.
Estivät suoraan brittien ja ranskalaisten pääsyn Suomen avuksi. Tuskin mikään on tälläkään kertaa muuttunut. 😂
- Anonyymi
Sven-Håkan kirjoitti:
Estivät suoraan brittien ja ranskalaisten pääsyn Suomen avuksi. Tuskin mikään on tälläkään kertaa muuttunut. 😂
Tuskin mikään muuttunut
- Anonyymi
Niin, ei kannata odottaa...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264