Päätin pari viikkoa sitten että nyt saa loppua en kestänyt enään ja hain apua menin ensiksi psykologille, mulla oli ollu taas yli viikon mittainen ahmimisjakso…
Perjantaina eli huomenna tulee 2vkoa ilman ahmimista ja oksentelua :)
Olen niin ylpeä itsestäni tällähetkellä!
Voin kyllä sanoa että ei ole ollut helppoa, on tehnyt mieli ahmia niin monta kertaa mutta olen vain ”taistellut” lähtenyt liikkumaan yms muuta tekemistä ja hokenut itselleni ”tuut olemaan ylpeä kun meet tänään nukkumaan jos et nyt sorru”. Myös olen motivoinut itseäni sillä että ajattelen haluanko käyttää loppuelämäni siihen että ahmin sairaita määriä ja oksennan.
Onko muilla kokemuksia parantumisesta?
Mikä on motivoinut teitä? Kuinka paljon kaloreita syötte tällähetkellä (vaikka esimerkki päivän ruoat). Oletteko repsahtaneet kertaakaan? Onko paino mennyt mihin suuntaan?
Bulimiasta parantuminen
1
739
Vastaukset
- Anonyymi
Välillä tekisi mieli itekkin hakee apua koska eihän tota ahmimista nyt huvikseen tee. Useimmiten se nyt vaan tuntuu parhaimmalta keinolta ahdistuksen helpottamiseen. Mutta en vaan pysty koska tiiän etten pysty lopettaan :D välillä ihan naurattaa miten on syömässä vaikka ulkona sitten käy oksentamassa ja tulee takasin ihan kun mitään ei olis tapahtunu. Ei vittu. Kamalaahan tää on. En oo pystynyt kertoon kenellekkään koska ei kukaan vaan vois ymmärtää ja sitten kytättäis syömistä ja että meenkö oksentaan. Ootan vaan jotain ihmeparantumista. Painoa haluaisin pois ja mietin sitä joka ikinen päivä. Oon ihan normaalikokoinen ihminen ja tiedostan sen, mutta minkä itelleen voi kun haluaa vaan laihtua ja laihtua. Kaikki laihat ihmiset on pahin triggeri. Jotenki sitä miettii että riittää vasta kun näyttää siltä. Mitä helvettiä, kuulostaa ihan tyhmältä. Pystyykö joku samaistuun? Pääseekö tästä itseinhosta ikinä eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279