Bulimiasta parantuminen

Anonyymi

Päätin pari viikkoa sitten että nyt saa loppua en kestänyt enään ja hain apua menin ensiksi psykologille, mulla oli ollu taas yli viikon mittainen ahmimisjakso…
Perjantaina eli huomenna tulee 2vkoa ilman ahmimista ja oksentelua :)
Olen niin ylpeä itsestäni tällähetkellä!

Voin kyllä sanoa että ei ole ollut helppoa, on tehnyt mieli ahmia niin monta kertaa mutta olen vain ”taistellut” lähtenyt liikkumaan yms muuta tekemistä ja hokenut itselleni ”tuut olemaan ylpeä kun meet tänään nukkumaan jos et nyt sorru”. Myös olen motivoinut itseäni sillä että ajattelen haluanko käyttää loppuelämäni siihen että ahmin sairaita määriä ja oksennan.

Onko muilla kokemuksia parantumisesta?
Mikä on motivoinut teitä? Kuinka paljon kaloreita syötte tällähetkellä (vaikka esimerkki päivän ruoat). Oletteko repsahtaneet kertaakaan? Onko paino mennyt mihin suuntaan?

1

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välillä tekisi mieli itekkin hakee apua koska eihän tota ahmimista nyt huvikseen tee. Useimmiten se nyt vaan tuntuu parhaimmalta keinolta ahdistuksen helpottamiseen. Mutta en vaan pysty koska tiiän etten pysty lopettaan :D välillä ihan naurattaa miten on syömässä vaikka ulkona sitten käy oksentamassa ja tulee takasin ihan kun mitään ei olis tapahtunu. Ei vittu. Kamalaahan tää on. En oo pystynyt kertoon kenellekkään koska ei kukaan vaan vois ymmärtää ja sitten kytättäis syömistä ja että meenkö oksentaan. Ootan vaan jotain ihmeparantumista. Painoa haluaisin pois ja mietin sitä joka ikinen päivä. Oon ihan normaalikokoinen ihminen ja tiedostan sen, mutta minkä itelleen voi kun haluaa vaan laihtua ja laihtua. Kaikki laihat ihmiset on pahin triggeri. Jotenki sitä miettii että riittää vasta kun näyttää siltä. Mitä helvettiä, kuulostaa ihan tyhmältä. Pystyykö joku samaistuun? Pääseekö tästä itseinhosta ikinä eroon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe