Bulimiasta parantuminen

Anonyymi

Päätin pari viikkoa sitten että nyt saa loppua en kestänyt enään ja hain apua menin ensiksi psykologille, mulla oli ollu taas yli viikon mittainen ahmimisjakso…
Perjantaina eli huomenna tulee 2vkoa ilman ahmimista ja oksentelua :)
Olen niin ylpeä itsestäni tällähetkellä!

Voin kyllä sanoa että ei ole ollut helppoa, on tehnyt mieli ahmia niin monta kertaa mutta olen vain ”taistellut” lähtenyt liikkumaan yms muuta tekemistä ja hokenut itselleni ”tuut olemaan ylpeä kun meet tänään nukkumaan jos et nyt sorru”. Myös olen motivoinut itseäni sillä että ajattelen haluanko käyttää loppuelämäni siihen että ahmin sairaita määriä ja oksennan.

Onko muilla kokemuksia parantumisesta?
Mikä on motivoinut teitä? Kuinka paljon kaloreita syötte tällähetkellä (vaikka esimerkki päivän ruoat). Oletteko repsahtaneet kertaakaan? Onko paino mennyt mihin suuntaan?

1

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Välillä tekisi mieli itekkin hakee apua koska eihän tota ahmimista nyt huvikseen tee. Useimmiten se nyt vaan tuntuu parhaimmalta keinolta ahdistuksen helpottamiseen. Mutta en vaan pysty koska tiiän etten pysty lopettaan :D välillä ihan naurattaa miten on syömässä vaikka ulkona sitten käy oksentamassa ja tulee takasin ihan kun mitään ei olis tapahtunu. Ei vittu. Kamalaahan tää on. En oo pystynyt kertoon kenellekkään koska ei kukaan vaan vois ymmärtää ja sitten kytättäis syömistä ja että meenkö oksentaan. Ootan vaan jotain ihmeparantumista. Painoa haluaisin pois ja mietin sitä joka ikinen päivä. Oon ihan normaalikokoinen ihminen ja tiedostan sen, mutta minkä itelleen voi kun haluaa vaan laihtua ja laihtua. Kaikki laihat ihmiset on pahin triggeri. Jotenki sitä miettii että riittää vasta kun näyttää siltä. Mitä helvettiä, kuulostaa ihan tyhmältä. Pystyykö joku samaistuun? Pääseekö tästä itseinhosta ikinä eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2405
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1373
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe