Vaimolle. Vierasta.

Anonyymi

Miten saisi vaimon innostumaan kimppaan!

12

1840

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koeta saada vaimollesi turvallinen olo niin että vaimosi luottaa ettei mitään pahaa tapahdu jälkeenpäinkään.
      Hyvässä luottavaisessa liitossa kimppa voi lujittaa liittoa mutta hajoavaa liittoa kimppa ei korjaa.

      • Anonyymi

        Älä viitti höpöttää, tämä ei ole mitään vaimon
        alistamista tai pilkkaamista, koska vaimo varmasti haluaa sitä yhtä paljon, kui mieskin.
        Että vieraat miehet ukot porukalla, Köyrii jynkyttävät vaimoo Pitkät viikonloput, Tämä on varmasti täydellinen elämän täyttymys, miltä tämä tuntuu kun oikeesti saa kaiken nähdä miten vaimoo otetaa Jyystetää.


    • Anonyymi

      Meillä kävi kivuttomasti.
      Ehdotin kimppaa vaimolle keskiviikkona ja hän suostui pienen keskustelun jälkeen.
      Sain luvan järjestää hänelle kimppa miehen.
      Soitin yhdelle kaverilleni ja perjantaina pantiin vaimoa kimpassa.
      Vaimoa jännitti kunnes huomasi että hän saa nauttia täysin myös vieraan kanssa pannessaan.

      • Anonyymi

        Sinulla on mukava ymmärtävä vaimo, tuo tekee tosi helvetin hyvän tuntee teille kaikille, siitä on helppo jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on mukava ymmärtävä vaimo, tuo tekee tosi helvetin hyvän tuntee teille kaikille, siitä on helppo jatkaa.

        Ollaan jatkettukin ja kaverista on tullut vakkari vaimolleni.
        Meillä on jakamaton perikunta.
        Oltiin viime kesänä perikunnan mökillä ja kavrri oli mukana.
        Kaveri pani vaimoani takaapäin kun siskoni mies tuli sisään.
        Siskonmies,katsoi kun kaverin kalu oli vaimoni pillussa eikä vaimo yrittänyt edes peitellä itseään vaan oli siskoni miehen katseltavana ihan avoimesti.
        Siskoni mies sai myös panna vaimoani ja on pannut muutaman kerran jälkeenpäin myös häntä.


    • Anonyymi

      Tämä on asia mitä ei voi kiirehtiä, josko vaimosi innostuisi. Meilläkin meni reilu puoli vuotta, kun ensimmäinen kerta juteltiin niin vaimo ei oikein
      sen takia että mitä miehet ajattelisi tälläisestä
      vaimosta joka antaisi vieraille miehille. Niin keskusteltuamme että miehet jos on tuntemattomia, niin sitte voisi vaimo suostua.
      Mietimme päätimme lähteä laivalle ruotsi risteilylle, niin alkoholi auttoi asiaan ja kuinka vaimo sai tanssia miesten kanssa jotka oli todella vailla naista vailla naiselta Vittua. Tämä vaimon kanssa juteltiin että kun olemme M 47v N 49v
      niin miksi meidä pitäisi pihdata, meillä ei ole mitää syytä siihen enää, että nyt voimme alottaa nauttimaan siitä että vieraat miehet saa ottaa vaimolta vittua, siitä ei voi Vittu mitenkää pahemmaksi mennä tai kärsiä. , niin päädyimme siihen että risteilyllä vieraita miehiä oli meidä hytissä tämä risteily Vkl oli 3 Miestä jotka Nai pani vaimoo, voimme todeta vain, vaimo oli tosi tyytyväine nainen haarojensa Välii tämä viikon lopu jälkee, ja tämän jälkee meillä on miehiä ollut Vaimo pääsi vieraitte mieste Kyrpää saamaa. Tästä on 4v aikaa kun olimme laivalla, ja sen jälkee nyt voimme kertoo, tämä 4v aikaa miehiä on Vaimolla ollut noin 180 eri vierasta miestä, on paljon miehiä jotka ovat käyneet aivan vakituisee
      naimassa vaimoo, ja on ollut 3/4 miehen ryhmiä
      Joitte yhteis naine vaimo on aina pitkä Vkl.
      Me osaamme tästä nauttia että vaimo saa nyt täysillä vieraita miehiä. Olemme tyytyväisiä.

    • Anonyymi

      Me Avioparina olemme sitä mieltä, että kimppa sexi nainti, että vaimoo köyritää porukalla, se on
      täydellinen elämän täyttymys, ja olemme kyllä sitä mieltä, että vaimo kyllä voi ja pitää suostua siihen, jos avio mies haluaa että vaimo antaisi myös vieraille miehille, koska me ainakin niin ajatella jokaisen naise velvollisuus on omalta osaltaan hoitaa sitä juttua, että ymmärtää antaa miehille haarojensa väliä. Mikä olisi muka syy, sillä on tosi asia sitä varten Naisella on Vittu, että sitä nussitaa, ja se ei kuulu kellekkää. Olemme Avioparina sitä mieltä, olemme 52v Plus. Ja takuulla nautitaa siitä mitä vaan halutaa tehdä.
      Ja Annetaa toistenkin nauttia.

    • Anonyymi

      Vaimon vittuun kuuluu silloin tällöin vieras kyrpä. Kotona huomaa kun vieras kyrpä on tehnyt taikojaan. Rupeaa oman miehenkin kalu kiinnostamaan. Ei ole tuttavapiirissä ketään mistä joka olisi teini-iän jälkeen pistänyt vaimojen seikkailuja pahakseen.

      • Anonyymi

        On vain niin tosi, että vaimo haaroje välii vittuu kuulu saada vierasta Kyrpää, Vaimo on 54v itse olen 49v sen kyllä päättänyt, että vaimo saa haarojensa välii miehiä töihin. Vaimosta olen huomannut joka Vkl kun lähestyy käy vaimo levottoma kärttyseksi, olen sopinut eri mies porukoiden kanssa, että torstai - sunnunt välisenä
        aikana meillä on 6/8 miestä käy kylässä ja näistä miehistä 4/5 miestä on myös yötäkin.vaimon kanssa tehdää töitä. Kyllä Vaimo on tähän miesten käsittelyy hyvinkin alistunut, ymmärtää sen että Vittu on miehiä varten. Olen vaimo kanssa tästä puhunut, kun tämä kunnia asia meinaa vaivata vaimoo, että hän olisi siveellinen kiltti vaimo rva hamee alta pyllystää. Tämä on puhuttu kun olemme tuolla kaupungilla asioita hoitamassa,
        kukaa ei tiedä mikä Rva olet perseestäsi mekon alta. Voit esittää viksuja sivellistä Rva, mutta täällä kotona, olet täysin tuosta Isosta perseestäsi Lihv Reisiesi haarojesi välistä, täysi HUORAN LUTKA NARTTU, Vittustasi vittusi häpypy lihoista.Että älä missä vaiheessa esitä viatonta sivellistä Rva, kun meillä on mies vieraita, sillä olen näille miehille kertonut mikä Rva vaimo sinä olet, kun olen sopinut näitte miesten tulon meille.
        Vaimo sanoi että tämä on erittäi hyvä että olet kertonut minusta miehille, että miehet tietää minkälaiset naise luokse tulvat. Vaimoni sanoi että hän tätä ajatteli jo, kuinka irstaa rivosti nää miehet on minulta vaatteita riisunut, ja se tuska kun Alushousut otetaa perseestä Vitun Haaroista,
        Silloi ovat sanonu ketkistä Vitun Isoperse Huora Reisiä auki kiskotaan Lihv haaroje välistä alushousut pois. Tämä vaan tuntu joskus pahalta,
        mutta Vittumaise kiimaselta, kuinka Miehet on suoraa sanonu tämän, että olen täysin herkku lihanen Iso retku perse huoran lutka, Kiimane Huora olen vitustani Nussittavaksi. Tämä vaan kaikki miehet on sanonu. Kyllä vaimoni on tähän alistunut, ja tätä työtä nyt tehdää. Olen tämän Vaimolle todennut mitä varten Vittu on haaroje välissä, olet täysi Huora kotona, mutta kodin ulkopuolella olet viksu rva perseestäsi.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vain niin tosi, että vaimo haaroje välii vittuu kuulu saada vierasta Kyrpää, Vaimo on 54v itse olen 49v sen kyllä päättänyt, että vaimo saa haarojensa välii miehiä töihin. Vaimosta olen huomannut joka Vkl kun lähestyy käy vaimo levottoma kärttyseksi, olen sopinut eri mies porukoiden kanssa, että torstai - sunnunt välisenä
        aikana meillä on 6/8 miestä käy kylässä ja näistä miehistä 4/5 miestä on myös yötäkin.vaimon kanssa tehdää töitä. Kyllä Vaimo on tähän miesten käsittelyy hyvinkin alistunut, ymmärtää sen että Vittu on miehiä varten. Olen vaimo kanssa tästä puhunut, kun tämä kunnia asia meinaa vaivata vaimoo, että hän olisi siveellinen kiltti vaimo rva hamee alta pyllystää. Tämä on puhuttu kun olemme tuolla kaupungilla asioita hoitamassa,
        kukaa ei tiedä mikä Rva olet perseestäsi mekon alta. Voit esittää viksuja sivellistä Rva, mutta täällä kotona, olet täysin tuosta Isosta perseestäsi Lihv Reisiesi haarojesi välistä, täysi HUORAN LUTKA NARTTU, Vittustasi vittusi häpypy lihoista.Että älä missä vaiheessa esitä viatonta sivellistä Rva, kun meillä on mies vieraita, sillä olen näille miehille kertonut mikä Rva vaimo sinä olet, kun olen sopinut näitte miesten tulon meille.
        Vaimo sanoi että tämä on erittäi hyvä että olet kertonut minusta miehille, että miehet tietää minkälaiset naise luokse tulvat. Vaimoni sanoi että hän tätä ajatteli jo, kuinka irstaa rivosti nää miehet on minulta vaatteita riisunut, ja se tuska kun Alushousut otetaa perseestä Vitun Haaroista,
        Silloi ovat sanonu ketkistä Vitun Isoperse Huora Reisiä auki kiskotaan Lihv haaroje välistä alushousut pois. Tämä vaan tuntu joskus pahalta,
        mutta Vittumaise kiimaselta, kuinka Miehet on suoraa sanonu tämän, että olen täysin herkku lihanen Iso retku perse huoran lutka, Kiimane Huora olen vitustani Nussittavaksi. Tämä vaan kaikki miehet on sanonu. Kyllä vaimoni on tähän alistunut, ja tätä työtä nyt tehdää. Olen tämän Vaimolle todennut mitä varten Vittu on haaroje välissä, olet täysi Huora kotona, mutta kodin ulkopuolella olet viksu rva perseestäsi.,

        Sama kirjoitustaidoton spede juttelee itsensä kanssa.


    • Anonyymi

      VAIMONI INNOSTUI EKAKERRASTA NYT PAINVASTOIN ON PDATELTAVA KATSOTAAN NYT VAPPUA VAATII KUNNON ORGUT TERVEISET ELLALLE.

    • Anonyymi

      SIITIN TEKEE VAIMOLLENI HYVAA SISAAN JA SYVALLE

    Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe