Aiheet vähissä?
Miksi täällä ei ole enää hyviä keskusteluja?
12
70
Vastaukset
- Anonyymi
Aiheita olisi vaikka kuinka paljon, mutta "kunnon" keskustelut pilataan aina v-ittuilu kommentteilla.
- Anonyymi
Totta, naantali palstalla ei saa järkevää keskustelua aikaiseksi, näin on. Täällä puhutaan yksinpuheluita Siitoin ym.asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, naantali palstalla ei saa järkevää keskustelua aikaiseksi, näin on. Täällä puhutaan yksinpuheluita Siitoin ym.asioista.
Olen samaa mieltä, aina tulee patsastyypit mukaan ja tukahduttaa aiheen
- Anonyymi
ihan hyvin voisi keskustella esimerkiksi eräästä naantalilaisesta hengen tieteilijästä ja kansallisdemokraattisen puolueen poliittisesta aktivistista
- Anonyymi
Käärmetalossa vesivahinko. Muutama asunto remonttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käärmetalossa vesivahinko. Muutama asunto remonttiin.
Makasiinipolku vai karvetinkatu?
- Anonyymi
Loistava idea. Joku voisi avata asiasta muutaman otsakkeen pikaisesti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loistava idea. Joku voisi avata asiasta muutaman otsakkeen pikaisesti!
Taas se alkaa,patsaspuhe ......
- Anonyymi
Näin on, aiheet kadonneet. Miten on naantalissa kaupungin vuokrataloissa,onko homeongelmaa esiintynyt kenelläkään. Mihin voi epäilyn Ilmoittaa?
- Anonyymi
Siis muualle kuin vuokranantajalle,niitä ei hetkauta asuinolot,vaan maksut vuokratuloista.
- Anonyymi
tos hyvä aihe kun seuraa erään talon tapahtumia ei tuu päivälläkään
aika pitkäksi katon ovisilmästä ellen kerkiä ikkunasta kattoo kun ,,
kuulen ääntä joka ei tule ainakaan minun korvien välistä- Anonyymi
Asut sitte samassa talossa,vai. Tääl on yks valkopäinen äijä ...kyttääjä.,inhoit..tava tyyppi,eik ees tajua itse omia paska touhujaan. Yrittää olla vitsikäs,ei tajua ettei Toiset jaksa sen kanssa puhua,olisi hiljaa ja antaisi ihmisten kulkea rauhassa...mutta ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231