Kokkola aiheena

Lukee myös, että katso mitä muut ajattelevat...

Joskus sain palautteena, että on mennyt juttu ohi aiheen. Vastasin, ettei pienestä kaupungista voi löytyä niin paljon asiaa, että sitä riittäisi loputtomiin. Aloituksen voi kylläkin aloittaa Kokkola-aiheisella asialla, mutta ainahan ihmisten keskustellessa asiat karkaa vähän yhteen sun toiseen.

Mikseihän nämä kaupunkipalstat voisi luokitella vaikkapa kaupunkilaisten omaksi keskustelualueeksi ilman, että on juuri juteltava jostain kaupunkiin liittyvästä? Täällä kuitenkin monet aloitusten asiat on aika hajanaisia.

Miten sitä voidaan edes eritellä mikä on kaupunkiasiaa? Jos minä kirjoitan vaikkapa mun puutarhasta, niin onhan sekin tässä kaupungissa :)

Mitäs mieltä on täällä oleilevat keskustelijat?

Toinen asia, joka tuli tänään itselle, eli tuleeko teille näin kevään ollessa edessäpäin, että tekee mieli myllätä koko huusholli ja heittää pois kaikkea turhaa? Samalla myös tekee mieli siivota kunnon kevätsiivous :)

113

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet aivan oikeassa mitä sydän on täynnä siitä suu puhuu tässä tapauksessa näppäimistö,

      • Nii, ei sitä muutenkaan jauheta yhtä ja samaa kasvotustenkaan.

        Joskus sitä jutellessa jää asiat kesken, ku aloittaa jo toista :)


    • Anonyymi

      Ihanaa:) teeppäs se kevätsiivous kaikessa rauhassa ei kiirettä yhtään mihinkään:) puunaa oikein huolella kaikki paikat kiirettä ei mihinkään:) moikka

      • Anonyymi

        Onpas siinä perin vlttumalnen ihminen, jospas itse ryömit luolaasi ja jatkat siellä ikävää elämääsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpas siinä perin vlttumalnen ihminen, jospas itse ryömit luolaasi ja jatkat siellä ikävää elämääsi.

        Semmosta se on, kun ainoa huoli on yhden ihmisen kirjottelut...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Semmosta se on, kun ainoa huoli on yhden ihmisen kirjottelut...

        Muikkelilla on putkinäkö jonka toisessa päässä on muuan T-L, kateellinen se on suosiostasi ja sen takia parkuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muikkelilla on putkinäkö jonka toisessa päässä on muuan T-L, kateellinen se on suosiostasi ja sen takia parkuu.

        Muikkeli??


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Muikkeli??

        Selvennyksenä että tuo urputtaja on naikkonen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvennyksenä että tuo urputtaja on naikkonen.

        Ai, mä oon jotenki aatellu mieheks.


    • Anonyymi

      Ounastelin semmoista että 'Artsista' ja nuoresta neitosesta tulee pari, kun aikaa kuluu. Vaan antoi nuori mies periksi. Älkääs sanoko että hanki pappa elämä, tämmöistä se on, kun juoksut on juostu.

      • Vai semmosta olit ajatellut...

        No, Artsilla on nyt toiseen suuntaan uuni lämpiämässä :))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Vai semmosta olit ajatellut...

        No, Artsilla on nyt toiseen suuntaan uuni lämpiämässä :))

        Koittaa taatusti saada merenneitonikkiä astumaan mustasukkaisuusansaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koittaa taatusti saada merenneitonikkiä astumaan mustasukkaisuusansaan.

        Kannattaisko hillitä mielikuvitusta pikkasen..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kannattaisko hillitä mielikuvitusta pikkasen..

        No en mä leiki kenenkään tunteilla.


      • artagnan kirjoitti:

        No en mä leiki kenenkään tunteilla.

        No et varmasti.
        Vaikutat kyllä niin rehdiltä ja kunnolliselta ihmiseltä.


    • Anonyymi

      No onpas tuo jotakin jos ohi aiheen kirjoittamisesta rankaistaan vaan sinua. Nytkin etusivulle mahtuu tukku aiheita joilla ei ole mitään tekoa Kokkolan kanssa.

      • Anonyymi

        9 avausta 20:stä ei käsittele Kokkolaa.


      • Minusta se kuulosti kyllä teennäiseltä poistosyyltä. Oli tietysti ilmiannettu monta kertaa ja sitten noudatettiin sitä.
        Minä ku annan palautetta, niin sieltä kyllä tulee tekstiä .


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Minusta se kuulosti kyllä teennäiseltä poistosyyltä. Oli tietysti ilmiannettu monta kertaa ja sitten noudatettiin sitä.
        Minä ku annan palautetta, niin sieltä kyllä tulee tekstiä .

        Voi ei taas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei taas

        Hanki elämä!


    • Eikös tällainen juttelu ole ihan hyvää ja mukavaa?

      • Anonyymi

        On toki, te naiset piristätte päivää:) Tsemppiä kevääseen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        On toki, te naiset piristätte päivää:) Tsemppiä kevääseen!

        Kiitos! Minusta vain hyvä että täällä on porukkaa juttelemassa.


      • On se. Tää rupattelu saa välillä ajatukset pois arkielämästä ja sen koukeroista.
        Mun nuppi touhuaa kaikenlaisten asioiden kanssa nii kauheesti, että välillä toivoo että päässä olis nappi, jolla vois sulkea kaiken.


    • Tuli tuosta mieleen, kun kirjoitin Kittielle, että nupissa pyörii aina miljoonia, niin miten te rentoudutte? Miten saatte itsenne unohtamaan arki/ muut huolet?

      Usein kun stressaa asioita hirveesti, niin se väsyttää ihan henkisestikin :{

      • Nupissa pyörii miljoonia???
        Siis miljoonia asioita :}


      • Anonyymi

        Saunon, keitän kahvit pullan kera ja tartun mieluisaan kirjaan.


      • Katso hyvä leffa tai sarja? Lue kirjaa, leiki lemmikin kanssa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saunon, keitän kahvit pullan kera ja tartun mieluisaan kirjaan.

        Hyviä kikkoja. Varsinkin tuo pulla kahvin kanssa on sellainen pieni ilo :)


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Katso hyvä leffa tai sarja? Lue kirjaa, leiki lemmikin kanssa..

        On kyllä todella kauan aikaa, ku mä oon kokonaista elokuvaa kattonu. Oon kertonukki usein, että nuo tosielämän rikosjutut on sellasia, jotka saa mut tuijottamaan silmät tapillaan. Välillä ne on nii jännittäviä, että pitää vaihtaa kanavaa hetkeks. Varsinki sellaset, ku nainen pakkaa vähän kamoja mukaan lähteäkseen ennenku mies tulee takas kotia. Se on jännä juttu, että vaikka se nainen itse ilmielävänä kertoo sitä tarinaansa, niin sitä kumminki jännittää, että ehtiikö se häipymään :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On kyllä todella kauan aikaa, ku mä oon kokonaista elokuvaa kattonu. Oon kertonukki usein, että nuo tosielämän rikosjutut on sellasia, jotka saa mut tuijottamaan silmät tapillaan. Välillä ne on nii jännittäviä, että pitää vaihtaa kanavaa hetkeks. Varsinki sellaset, ku nainen pakkaa vähän kamoja mukaan lähteäkseen ennenku mies tulee takas kotia. Se on jännä juttu, että vaikka se nainen itse ilmielävänä kertoo sitä tarinaansa, niin sitä kumminki jännittää, että ehtiikö se häipymään :}

        Onhan nuo rikosjutut kiinnostavia, myös kirjana.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Onhan nuo rikosjutut kiinnostavia, myös kirjana.

        Niimpä. Rikosjutut ova tosi mielenkiintoisia. Laki varsinkin. Paljon sivuja ja kohtia Suomen laissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä. Rikosjutut ova tosi mielenkiintoisia. Laki varsinkin. Paljon sivuja ja kohtia Suomen laissa.

        Oukkei.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Onhan nuo rikosjutut kiinnostavia, myös kirjana.

        Mulla on jäänyt tuo kirjojen luku vähemmälle. Ennen olin kirjaston suurkuluttaja...
        Täytyis varmaan lämmitellä uudestaan tuokin juttu. Mä luin kylläkin aikoinaan aina sellasia rakkausromaaneja ym.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mulla on jäänyt tuo kirjojen luku vähemmälle. Ennen olin kirjaston suurkuluttaja...
        Täytyis varmaan lämmitellä uudestaan tuokin juttu. Mä luin kylläkin aikoinaan aina sellasia rakkausromaaneja ym.

        Minulla on aina kirja luettavana, kun yksi loppuu, niin aloitan uuden. Luen omia kirjoja ja kirjaston kirjoja.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minulla on aina kirja luettavana, kun yksi loppuu, niin aloitan uuden. Luen omia kirjoja ja kirjaston kirjoja.

        Mulla on jääny kesken kirja, joka kertoo tositarinan keskitysleirillä olleesta miehestä.
        Mulla ei vain ole riittänyt keskittyminen, kun oman elämän jutut pyörii alvariinsa mielessä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mulla on jääny kesken kirja, joka kertoo tositarinan keskitysleirillä olleesta miehestä.
        Mulla ei vain ole riittänyt keskittyminen, kun oman elämän jutut pyörii alvariinsa mielessä.

        Oletko käyttänyt äänikirjoja? Olen joskus kokeillut, ihan jees. Mutta luen kuitenkin enemmän.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Oletko käyttänyt äänikirjoja? Olen joskus kokeillut, ihan jees. Mutta luen kuitenkin enemmän.

        No en ole kokeillut, kun tiedän että keskittyisin siihen vieläki vähemmän.

        Joutuisin varmaan aloittamaan koko ajan alusta, kun miettisin jo muuta :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en ole kokeillut, kun tiedän että keskittyisin siihen vieläki vähemmän.

        Joutuisin varmaan aloittamaan koko ajan alusta, kun miettisin jo muuta :)

        Okei. Joskus väsyneenä olen sulkenut silmät ja lepään sohvalla, samalla olen kuunnellut YouTubesta tositarinoita mitä ihmisille on tapahtunut.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Okei. Joskus väsyneenä olen sulkenut silmät ja lepään sohvalla, samalla olen kuunnellut YouTubesta tositarinoita mitä ihmisille on tapahtunut.

        Minäkin oon joskus kuunnellu tuollasen tyyppisiä. Ovat vain joskus niin äärettömän surullisia, että jää pitkästi jälkikäteen sellainen ikävä tunne.

        Etkö sä nukahda, jos väsyneenä ja makoillen olet?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Minäkin oon joskus kuunnellu tuollasen tyyppisiä. Ovat vain joskus niin äärettömän surullisia, että jää pitkästi jälkikäteen sellainen ikävä tunne.

        Etkö sä nukahda, jos väsyneenä ja makoillen olet?

        No, noita tarinoita YouTubessa on monenlaisia. Toki nukahdan niitä kuunnellessa välillä, ei haittaa, hyvä vaan minun levätä ja rentoutua välillä.


      • No mä soitan skittaa tai sit poikkihuiluu. Lähden vääntämään rautaa, uimaan tai sit otan vaan nokoset :)


      • artagnan kirjoitti:

        No mä soitan skittaa tai sit poikkihuiluu. Lähden vääntämään rautaa, uimaan tai sit otan vaan nokoset :)

        Sulla on useampia rentoutumiskeinoja :)

        Joskus tuli kans käytyä salilla, mut se jäi. Se fiilis on kyllä upea, kun ensin rehkii ja sit suihkuun.


    • Hyvin männöö...

      Tein testin siitä, että mikä on todellinen ikäni?

      Vastaus: Kuulut senioriluokkaan!! 😳

      • 😆 No, noita testejä tehdessä saa usein hyvät naurut! 😆


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        😆 No, noita testejä tehdessä saa usein hyvät naurut! 😆

        No tuo mun testin tulos ekaks pöyristytti ja jälkeenpäin vasta nauratti :}


      • Ei kandee välittää ku whatsapp-ryhmän parikymppiset daamit duunasi noita samoi testei ja hekin oli vastausten perusteella seniorei :D


      • artagnan kirjoitti:

        Ei kandee välittää ku whatsapp-ryhmän parikymppiset daamit duunasi noita samoi testei ja hekin oli vastausten perusteella seniorei :D

        Ai jaa... :}

        No sittenhän tässä ei ole mitään hätää. Meinasin jo varata paikan vanhainkodista...


    • Tuota yhtä aloitusta lukiessani vain varmistui se asia, että onpa tänne kerääntynytkin tosi ihania ihmisiä rekatuilla nimmareilla, ja moni ilman rekisteröityä nimimerkkiä, jotka tulee juttelemaan meidän kanssa. Koko porukka on tosi symppistä, empaatista ja mukavaa porukkaa. Meiltä syntyy juttua, jossa on huumoria, asiaa ja sydämen hyvyyttä ❤

      En ehkä ole korkeasti koulutettu, kaikista maailman asioista perillä oleva, mutta mä olen silti iloinen, että olen juuri tällainen kuin olen. Mä kelpaan itselleni ja läheisilleni ja monille muillekkin ihan omana itsenäni 💞

      • Anonyymi

        Noh, jos sanotaan suoraan, tarviiko tästä tehdä mitään asiantuntijoiden tyyssijaa? Viitaten mainitsemaasi avaukseen jossa kritisoitiin kovin sanoin sinisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, jos sanotaan suoraan, tarviiko tästä tehdä mitään asiantuntijoiden tyyssijaa? Viitaten mainitsemaasi avaukseen jossa kritisoitiin kovin sanoin sinisiä.

        Sanos muuta...

        Etusivulle mahtuu kymmeniä aloituksia. Kuka estää kirjoittamasta omia asioitaan, jos haluaa muuta keskustelua. Minusta on ihan tekosyitä tuollaset, että muka yhden rekatun aloitus estää kaiken "viisaan" kirjoittelun ja ihmiset muka katoaa täältä, kun rekattu kirjoittaa yhdessä aloituksessaan.

        Eipä nuo niin viisaita ole, että ymmärtäisivät, ettei "tyhmiä" aloituksia ole pakko avata ja lukea :)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Sanos muuta...

        Etusivulle mahtuu kymmeniä aloituksia. Kuka estää kirjoittamasta omia asioitaan, jos haluaa muuta keskustelua. Minusta on ihan tekosyitä tuollaset, että muka yhden rekatun aloitus estää kaiken "viisaan" kirjoittelun ja ihmiset muka katoaa täältä, kun rekattu kirjoittaa yhdessä aloituksessaan.

        Eipä nuo niin viisaita ole, että ymmärtäisivät, ettei "tyhmiä" aloituksia ole pakko avata ja lukea :)

        Heppu voisi laittaa mm. iltapäivälehdet boikottiin koska vakavien uutisten lisäksi samasta osoitteesta löytyy hömppääkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heppu voisi laittaa mm. iltapäivälehdet boikottiin koska vakavien uutisten lisäksi samasta osoitteesta löytyy hömppääkin.

        Näinpä...

        Tuo nyt on oikeasti vaa sitä, että yrittää esittää nyt niin tärkeää ja fiksua ihmistä, vaikka on kaikkea muuta.


      • Hyvin sanottu! On se kummaa kun noita "viisaita" niin häiritsee meidän juttelut, kun ne tosiaankin voi sivuuttaa jos haluaa..

        No, näkyy olevan pakkomielle ja uteliaisuus "viisailla kuitenkin meitä kohtaan.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Hyvin sanottu! On se kummaa kun noita "viisaita" niin häiritsee meidän juttelut, kun ne tosiaankin voi sivuuttaa jos haluaa..

        No, näkyy olevan pakkomielle ja uteliaisuus "viisailla kuitenkin meitä kohtaan.

        Meidän jutut on varmasti nii mukavia ja kiinnostavia, että on pakkoki lukea ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Meidän jutut on varmasti nii mukavia ja kiinnostavia, että on pakkoki lukea ;)

        No näköjään! 😆


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Meidän jutut on varmasti nii mukavia ja kiinnostavia, että on pakkoki lukea ;)

        Onhan se toisten haukkuminen mukavaa varmasti. :)))))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se toisten haukkuminen mukavaa varmasti. :)))))

        Oletko nähnyt, että rekatut olisivat suuremmin menneet toisten aloituksiin moittimaan?
        Et ole.

        Jos tulet irvailemaan rekatun aloitukseen ja saat takaisin samalla mitalla, niin ihmetteletkö vastaanottoa?

        Turha odottaa päänsilittelyä, jos ei itse käyttäydy nätisti. Pätee vanha sanonta, niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oletko nähnyt, että rekatut olisivat suuremmin menneet toisten aloituksiin moittimaan?
        Et ole.

        Jos tulet irvailemaan rekatun aloitukseen ja saat takaisin samalla mitalla, niin ihmetteletkö vastaanottoa?

        Turha odottaa päänsilittelyä, jos ei itse käyttäydy nätisti. Pätee vanha sanonta, niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

        Missä puhutaan, että rekatut olisivat menneet muiden aloituksia moittimaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä puhutaan, että rekatut olisivat menneet muiden aloituksia moittimaan?

        Ei missään, mutta annetaan ymmärtää niinku me täällä vain riideltäisiin siellä täällä. Omissa aloituksissa pysytään, eikä ketään mennä moittimaan mistään.
        Miksei muut voi käyttäytyä samoin ja kirjoitella omissa jutuissaan mitä tykkää...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei missään, mutta annetaan ymmärtää niinku me täällä vain riideltäisiin siellä täällä. Omissa aloituksissa pysytään, eikä ketään mennä moittimaan mistään.
        Miksei muut voi käyttäytyä samoin ja kirjoitella omissa jutuissaan mitä tykkää...

        Ihan samoin olisin kirjoittanut, eli samaa mieltä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se toisten haukkuminen mukavaa varmasti. :)))))

        Eipä se sinun käyttäytymisesi ole järkevää myöskään..

        Olemme nyt jutelleet täällä rauhassa,sinä olet täällä ollut häiritsemässä.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ihan samoin olisin kirjoittanut, eli samaa mieltä!

        Oletteko haukkuneet muita ihmisiä pelkkänä hupina niinkuin jotkut ovat väittäneet? Ovatko väitteet siis peräättömiä vai pelkkää riidan kylvämistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko haukkuneet muita ihmisiä pelkkänä hupina niinkuin jotkut ovat väittäneet? Ovatko väitteet siis peräättömiä vai pelkkää riidan kylvämistä?

        Hohhoijaa...


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Hohhoijaa...

        Korjaus. Oletteko siis haukkuneet muita ihmisiä pelkkänä hupina niinkuin jotkut ovat väittäneet? (aspa ja ressu.) Ovatko väitteet siis peräättömiä vai pelkkää riidan kylvämistä (Heiltä)?


      • Meneppäs pesemään suu saippualla ja laita laastari pipiin vapaaseen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus. Oletteko siis haukkuneet muita ihmisiä pelkkänä hupina niinkuin jotkut ovat väittäneet? (aspa ja ressu.) Ovatko väitteet siis peräättömiä vai pelkkää riidan kylvämistä (Heiltä)?

        No en ole minä ja muutkaan tuskin huvina ketään haukkuneet. Se että ärsyttää jotkut täällä saa kyllä välillä suuttumaan. Ja silloin ärähtää..

        Rauhallisempaa olisi kun eivät sotkeutuisi avauksiimme, kun ei kerran kiinnosta.. Mutta ei, tänne tulevat välillä kuitenkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus. Oletteko siis haukkuneet muita ihmisiä pelkkänä hupina niinkuin jotkut ovat väittäneet? (aspa ja ressu.) Ovatko väitteet siis peräättömiä vai pelkkää riidan kylvämistä (Heiltä)?

        Tämä taitaa olla KUUNAAMA, haukkua räksyttää välillä rekisteröityneenä, välillä anonyyminä.


      • Anonyymi

        Kyllä se siitä paranee kun lakkaat imemästä sitä, heh:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä taitaa olla KUUNAAMA, haukkua räksyttää välillä rekisteröityneenä, välillä anonyyminä.

        Sama henkilö varmasti. Ja myös monien muiden häiriköinten takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama henkilö varmasti. Ja myös monien muiden häiriköinten takana.

        Samaa mieltä. Tinttu ja kumppanit kyllä laittoivat varsinkin aspalle luun kurkkuun niin ei ole näkynyt pitkään aikaan täällä enää ja hyvä niin. Ressukka se vielä jaksaa jotain, mutta ei me siitä välitetä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus. Oletteko siis haukkuneet muita ihmisiä pelkkänä hupina niinkuin jotkut ovat väittäneet? (aspa ja ressu.) Ovatko väitteet siis peräättömiä vai pelkkää riidan kylvämistä (Heiltä)?

        Ei olla ketään haukuttu syyttä suotta. Kun ovat tulleet natisemaan, niin silloin ovat saaneet takaisin.


      • Kyllä sullaki vika on jossain muussa ku räpylässä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tinttu ja kumppanit kyllä laittoivat varsinkin aspalle luun kurkkuun niin ei ole näkynyt pitkään aikaan täällä enää ja hyvä niin. Ressukka se vielä jaksaa jotain, mutta ei me siitä välitetä.

        No mä en usko, että mihinkää on häipynyt. Pieni tuntuma on siitä, että sama natisija on takana niin asiakasjutuissa ku parkkipaikoissaki. Keksimällä keksittyjä vinkuaiheita.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä en usko, että mihinkää on häipynyt. Pieni tuntuma on siitä, että sama natisija on takana niin asiakasjutuissa ku parkkipaikoissaki. Keksimällä keksittyjä vinkuaiheita.

        Minäkin uskon että aspa juuri noitten takana..


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Minäkin uskon että aspa juuri noitten takana..

        Samaa mietin myös aluksi. Vertasin kuitenkin parkkipaikka tyypin tekstiä hänen omiin niin pientä eroavaisuutta oli kuitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mietin myös aluksi. Vertasin kuitenkin parkkipaikka tyypin tekstiä hänen omiin niin pientä eroavaisuutta oli kuitenkin.

        Okei, no, oli kuka oli, niin outo tyyppi kuitenkin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mietin myös aluksi. Vertasin kuitenkin parkkipaikka tyypin tekstiä hänen omiin niin pientä eroavaisuutta oli kuitenkin.

        Samantyyppinen turhanjankkaaja. Tekee sellaisia vähän provoilevia juttuja.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ei olla ketään haukuttu syyttä suotta. Kun ovat tulleet natisemaan, niin silloin ovat saaneet takaisin.

        Oletko jonkun sortin päällikkö työssäsi, kun täytyy muiden tekemisiä arvostella.
        Päällikköys tulee helposti myös vapaa-ajan harrastuksiin


    • Anonyymi

      Ja ketju vaan senkun jatkuu

    • On tää kyllä ihmemoinen palsta oikeasti. Asiallisesti pysytään omissa aloituksissa, mutta siltikin sitä on kuin tikkatauluna.

      En todellakaan tiedä enää kauanko tätäki viihtii katsoa...

      • Äläs nyt! Toki jotkut täällä välillä ärsyttää, mutta ei tarvitse sinun heidän takiaan lähteä.


      • Anonyymi

        Sivusta seuranneena sanoisin että tuo ei ole normaalien, vaan syvästi häiriintyneiden ihmisten toimintaa. Kannattaa olla välittämättä jos suinkin pystyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta seuranneena sanoisin että tuo ei ole normaalien, vaan syvästi häiriintyneiden ihmisten toimintaa. Kannattaa olla välittämättä jos suinkin pystyy.

        On se kumma, että pitää olla kuin takiaisena häiriköimässä? Ovatko nuo nyt niitä jotka lapsena talloivat aina ne toisten hiekkakakut?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Äläs nyt! Toki jotkut täällä välillä ärsyttää, mutta ei tarvitse sinun heidän takiaan lähteä.

        Välillä vaan ei jaksa tuollasta ajojahtia, ku ovat kuin hyeenat kimpussa.

        Silloin ku on ollu muutenkin stressipäivä, niin ei vaan jaksais.
        Nettikirjoittelu on kuitenkin ihan mukava rentoutumiskeino, kun saa arkihuolet pois hetkeksi mielestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta seuranneena sanoisin että tuo ei ole normaalien, vaan syvästi häiriintyneiden ihmisten toimintaa. Kannattaa olla välittämättä jos suinkin pystyy.

        No eihän normaalit ja fiksut ihmiset noin käyttäydy.

        Ei noi jutut useinkaa hetkauta, mut joskus ei vaan tahdo jaksaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma, että pitää olla kuin takiaisena häiriköimässä? Ovatko nuo nyt niitä jotka lapsena talloivat aina ne toisten hiekkakakut?

        No mulle tuli mieleen, että miten aikuiset ihmiset käyttäytyvät kuin kiusaavat tenavat...
        Jokin täytyy olla pahasti pielessä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Välillä vaan ei jaksa tuollasta ajojahtia, ku ovat kuin hyeenat kimpussa.

        Silloin ku on ollu muutenkin stressipäivä, niin ei vaan jaksais.
        Nettikirjoittelu on kuitenkin ihan mukava rentoutumiskeino, kun saa arkihuolet pois hetkeksi mielestä.

        Juu, ymmärrän että ovat rasittavia. Mutta koetetaan kestää. Onhan täällä mukavaakin porukkaa.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Juu, ymmärrän että ovat rasittavia. Mutta koetetaan kestää. Onhan täällä mukavaakin porukkaa.

        Aika hiljaista on ollut...

        Olo on ku toiselta planeetalta, kun nukuin viime yönä pätkäunta :{

        Nyt on se aika muutes, mikä on piristävää. Aurinko paistoi ja vesi mukavasti tippuili räystäiltä ja kuulin joutsenienkin hölötystä :)


    • Kevät on tulossa ja aurinko paistaa

    • Aurinkoista päivää kaikille ja kevät on tulossa

      • Anonyymi

        Kiitos samoin tinttuliina.


      • Samoin sinulle Ilmannimi.

        Mukava nähdä suakin täällä :)

        Kevät on todellakin tuloillaan :)


    • Täällä kun on näitä ohjeita eläinten vahingoittamiseksi, niin kyllä sitä miettii, että missä meni vikaan?
      Eläimet on mulle sellainen asia, etten ikipäivänä hyväksy mitään, mikä aiheuttaa niille kärsimystä.

      • En tykkää yhtään tuollaisesta avauksesta! Tekee pahaa lukea eläinten vahingoittamisesta...


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        En tykkää yhtään tuollaisesta avauksesta! Tekee pahaa lukea eläinten vahingoittamisesta...

        Just nii!

        Eläimet on viattomia kaikkeen. Miksi vaikkapa kissaa pitää rankaista siitä, että se käyttäytyy siten kuin miksi on syntynyt ...
        Ihmisetkään täydellisiä ole.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Just nii!

        Eläimet on viattomia kaikkeen. Miksi vaikkapa kissaa pitää rankaista siitä, että se käyttäytyy siten kuin miksi on syntynyt ...
        Ihmisetkään täydellisiä ole.

        Niinpä! Kissa on kissa! Meillä kotikotona isä huusi vieraille kissoille, niin osasivat olla tulematta liikoja heidän pihalle.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Niinpä! Kissa on kissa! Meillä kotikotona isä huusi vieraille kissoille, niin osasivat olla tulematta liikoja heidän pihalle.

        Mua ei vieraat kissat silleen haittaa, kun useimmiten vaan haistelevat ja tutkivat, ja sen jälkeen kälppivät muualle :)

        Muistan yhden kesän, kun kävelin vanhan kaupungin alueella. Aurinko paistoi ja kukkaset kasvoivat vanhojen talojen kivijalkojen juuresta. Siinä kisuli köpötteli laiskasti ja rojahti makoilemaan talon edustalle. Oli niin mukava kattella :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mua ei vieraat kissat silleen haittaa, kun useimmiten vaan haistelevat ja tutkivat, ja sen jälkeen kälppivät muualle :)

        Muistan yhden kesän, kun kävelin vanhan kaupungin alueella. Aurinko paistoi ja kukkaset kasvoivat vanhojen talojen kivijalkojen juuresta. Siinä kisuli köpötteli laiskasti ja rojahti makoilemaan talon edustalle. Oli niin mukava kattella :)

        No ei meitä muita perheessä kotikotona kissat häirinnyt, iskä vaan oli tarkka etteivät jää asumaan.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No ei meitä muita perheessä kotikotona kissat häirinnyt, iskä vaan oli tarkka etteivät jää asumaan.

        No juu, eihän tietystikkää olemaan saa jäädä. Sehän vaa kertois, ettei mirrillä ole kotia :{

        Minusta on jotenki hassua, ku puhutaan pissivistä kissoista ym. Tietty ne joskus pissiiki nurkille varsinkin kollikissat keväällä, mutta ku annetaan kuvaa, että ne lorottaa yhtenää.
        Kyllä mä joskus oon huomannu, että saattaa kevään auringon lämmittäessä vähän tuoksahtaa, mutta äkkiäpä tuo haihtuu.


    • Anonyymi

      Ei...............
      ...

    • Onkos meissä samoi geenei? ;) Mä sain just verhoiltuu sellaisen suht mageen nojatuolin olkkarin nurkkaan. Kyl siinä hiukan sormetkin kärsi elikkäs nyt voisivat daamit puhaltaa Artsi-sedän hyppysiin snadin annoksen parantavaa ilmaa ;)

      • Oho... näppärä mies! :)

        No minäpäs puhallan pipin pois... fiuuuuu....
        Eihän satu enää? ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oho... näppärä mies! :)

        No minäpäs puhallan pipin pois... fiuuuuu....
        Eihän satu enää? ;)

        Ai et ku heti parani ;) Mä muutes alan olla tossa duunissa ihan pro et älkääs sit ihmetelkö jos Kaluste-Artsi avaa pikapuolin ovensa ;)

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai et ku heti parani ;) Mä muutes alan olla tossa duunissa ihan pro et älkääs sit ihmetelkö jos Kaluste-Artsi avaa pikapuolin ovensa ;)

        - Artsi

        No hyvä, ku pipi lähti pois ;)

        Me kaikki ollaan sitten oven takana...

        On kyllä upea juttu tolleen, kun osaa laittaa joku huonekalu uusiks :)


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe