Löytiskö yhtään

Anonyymi

Niin,löytyykö yhtään BMW autoa joka pärjää kisassa mun Toyota Yaris T-Sportille? Kisa milloin vain..

32

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äläs nyt lähde kisaamaam kun noissa jarpoissa on se jarruongrlma. Parempi olisi että Toyota ottaa BMW:n esikuvakseen niinnkuin toinen japsimerkki näyttäis jo tehneen

      • BMW vois ottaa mallia Audilta miten tehdään tehokas auto ja vielä älykäs neliveto ja laatikko.


    • Anonyymi

      Oot väärällä palstalla, riisikupille löytynee oma.

      • Anonyymi

        Jep. Nyt ollaan sentään Braatwursti palstalla.


    • Anonyymi

      Riippu kilpailusta jos kisataan rumimmasta autosta Varis varsin korkealla

    • Anonyymi

      Kyllähän tuo seiska sun Yarppas pieksee mennen tullen mutta en halua autooni Toyotan kiertokangen tekemää reikää! Saat kuule huudattaa Tojottimellas sen 8000 rpm ihan vaan keskenäs! Juuri tuon takia menen wokkipannuista vauhdilla ohi ja pidän reilun välimatkan! Eipähän japseista irtoilevat romuosat lentele päin maalipintaa!

      • Anonyymi

        Hauska päiväuni sulla! 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska päiväuni sulla! 😆

        Sun taas kannattas vaihtaa vaippas. Ellet sit tykkää vaippaihottumasta tai peräpukamista. Pahoin pelkään että on täynnä tavaraa ihan normi liikenteen jäljiltä. On se hurja paikka wokkipannulle yrittää pysyä muiden vauhdissa!


    • Anonyymi

      Bemulla voi lähteä vaikka WRC kisaan, kun se jättää varikset raakkumaan linjoille, mennen tullen?

      • Anonyymi

        Vielä hauskempi uni sulla! 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä hauskempi uni sulla! 😆

        Melkoinen vaippaihottuma


    • Anonyymi

      Ihan nolottaa sun puolestas, jolppi. Ajellaan ihan rauhallisesti vaan. Mee radalle jos haluat kaahata.

    • Anonyymi

      Ei sulla mitään ole. Tuo Yaris on kovin naurettava lelu.

    • Anonyymi

      Mun bemu menee melkeen kahtasataa

    • Tuskin, AMG 4matic ja kun tikku paskaan.

      • Jäät.


      • Anonyymi
        Jereeh kirjoitti:

        Jäät.

        On lähteneet jo vapun aikaan.


    • Bemari yliarvostettu romu, saksan mosse, surkein premium maailmassa, halvin ja huonoin.

    • Halvalla tehty, kalliilla myyty.

    • Verrataan 3 sarjaa ja c sarjaa, testattu, 3 sarjalla pääsi pakkasessa 14km, c sarjalla 40km.

    • Ja silti C tappaa tuon vielä kiihtyvyydessä.

      • Anonyymi

        Alakierroksilla Kolmonen saattaa olla nopeampi kuin C sarjalainen 180 sky-X 0-100 7,7s. Alakierroksilla ja 186hp Sky-X 0-100 7,5 s.


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan onko toyota yaris 08 1,3 polttoainesuodatinta? En ole sellaista omastani löytänyt,

    • Anonyymi

      mulla 1.8 civic.. moni bemari jää..330d tosin meni ,että musta erittäin musta pilvi jäi..
      eikä näkyny..

      • Anonyymi

        Hahah , säälittävää.... Mazda 3 jopa 1.5 moottorilla murskaa 1.8 civiccikin.


    • Anonyymi

      Mun Corolla hybrid 1.8 touring super sportin kanssa yksikään bemari ei ole uskaltanut kisaan.
      Se on meinaan alle 10 sekkaa 0-100, joten kyllä siinä jää bemarit vaan nuolemaan haavojaan.
      Viimeksikin kun lähdin keravan rampista jäi bemari pieneksi pisteeksi sinne jonnekin, kun painoin kaasun pohjaan.

      • Anonyymi

        Minulla menee BMW 225xe:llä, pienellä tila-autolla, siihen alle 7 sekuntia, mutta on noloa kilpailla Corollan kanssa. Antaa pojan kuvitella.


    • Anonyymi

      Jumauta, voiko bemarikuskit tuntea joskus jopa sääliä??

      • Anonyymi

        En tiedä mutta heitä kohtaan tunnetaan sääliä, varsinkin naisten makuuhuoneissa. Mutta se olikin jo yleisesti tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mutta heitä kohtaan tunnetaan sääliä, varsinkin naisten makuuhuoneissa. Mutta se olikin jo yleisesti tiedossa.

        Yleensä ne vehtaa miesten makuuhuoneissa.


      • Anonyymi

        Se on aika yleinen tunne, kun joku mopoauto yrittää valoissa haastaa kisaan. Kuvittelee kyykyttäneensä kun ei saakaan leikkii mukaan. Kisat käydään radalla, eikä liikenteessä.


    • Anonyymi

      Tohota voittaa ainakin ruostumisessa. Liike teessä kisaaminen saa jäädä nuoremmille ba tyhmemmille.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe