Onko kaikki pivavip paikat epärehellisiä?

Anonyymi

Vai mite asia on? Voiko jostai ottaa lainaa?

7

1142

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen kun tietäis.Tarttisin kans lainaa.

• Anonyymi

Pankista saa lainaa.

• Anonyymi

Eivät ole. Ne vaan unonhtaa sanoa, että laina on suunniteltu maksettavaksi ensikuun palkkapäivästä kokonaan.

Jos haluaa useamman kuukauden lainan niin sitä varten on vaikka luottokortti ja pidempiaikaisille lainoille sitten pankkilaina.

• Anonyymi

En tiedä epärehellisyydestä, mutta kaikkien tarkoitus on maksimoida omat tuotot heikkojen ihmisten kustannuksella.

• Anonyymi

Ja heikko ihminen ei kykene lukemaan lainaehtoja loppuun asti ja jos lukeekin
        niin ei ymmärrä niitä. Sitten luullaan että firmat huijaavat vaikka kulut ja korot ovat selkeästi näkyvissä lainaehdoissa. Otetaan vaan sutena kallista lainaa ja jälkeenpäin itketään.
        Olen elämässäni maksanut monta lainaa pois täsmällisesti määräpäivään mennessä eikä minulla ole ikinä ollut ongelmia lainojen kanssa. Ja tarvittaessa on saanut uutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja heikko ihminen ei kykene lukemaan lainaehtoja loppuun asti ja jos lukeekin
        niin ei ymmärrä niitä. Sitten luullaan että firmat huijaavat vaikka kulut ja korot ovat selkeästi näkyvissä lainaehdoissa. Otetaan vaan sutena kallista lainaa ja jälkeenpäin itketään.
        Olen elämässäni maksanut monta lainaa pois täsmällisesti määräpäivään mennessä eikä minulla ole ikinä ollut ongelmia lainojen kanssa. Ja tarvittaessa on saanut uutta.

Hyvä kommentti. Lainaehdoissa voi olla myös esimerkki kuukausilyhennyksen summasta, mutta kuten kirjoitit: ei niitä lueta.

• Anonyymi

Myös naisen tarkoitus on maksimoida oma viehättävyytensä heikon miehen kustannuksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1373
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1071
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      869
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      78
      708
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      632
    Aihe