jotka kirjoittavat täyttäpuutaheinääjapsskaa...
Toivottavasti löytävät itsensä helevetistä.
Huomaatteko, tällekin palstalle on ilmestynyt venäläisiä trolleja
14
92
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kohtalo trolleilla kuin putlerilla, hirhäjäiset
- Anonyymi
Kommentistasi näkyy hyvin kommunismin ihmisvihamielinen ja uskonnollinen ydin
- Anonyymi
Tilturollit on ilmeisesti kiristetty jollain tapaa tekemään työtä putinille.
Ei kukaan suomalainen vapaaehtoisesti tuollaisia Moskovan Tilturollityperyyksiä kirjoittelisi.
Niiden työpaikka on Internet Research Agency Pietarissa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Internet_Research_Agency - Anonyymi
Palstalla häärii kokoajan matalatasoinen vakooja tehden havaintoja kommentoijista ja puolustellen Venäjän hyökkäystä, Ukrainaan.
- Anonyymi
Olisiko komu?
- Anonyymi
Näyttää siltä että Venäjä poistuu maailmamnkartalta tämän sodan jälkeen.
Sitten maailma on mukavampi ja turvallisempi paikka elää.
Kiitos siitä. - Anonyymi
Venäjä jaetaan osaksi naapuri valtioita. Kommunismi kielletään
- Anonyymi
Venäjä tulee olemaan Kiinan vasalli ja raaka-aineaitta. Putin ja Xi puhuivat ennen Pekingin kisailuja siitä miten pistävät kimpassa pystyyn uuden maailmanjärjestyksen, oikean "demokratian". Nyt sitä ovat saaneet kokeilla Ukrainalaiset ja samalla muukin Eurooppa sivusta, eikä tämä näytä lainkaan tavoiteltavan arvoiselta ihmisten elämältä.
Kiinalle on lyötävä tavalla tai toisella luu kurkkuun, jollei maailma halua kommunistien diktatuuriin.- Anonyymi
Jospa kommarit pystyisivät suitsimaan porvarien sotahimoa?
Eiköös niille riitä se "ryssänhelvetti" eli leiritys Siperiassa 20 vuotta! Noinhan ne armeliaisuuttaan tuomitsivat ennenkin väärinajattelijoille!
- Anonyymi
Persut ovat kuulemma ryhtyneet etsimään vanginvartijoita ryssille.
Torilla puhuttiin näin. Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat kuulemma ryhtyneet etsimään vanginvartijoita ryssille.
Torilla puhuttiin näin.Sinähän ne persusi tunnet!
- Anonyymi
Extyökkäri on pahin venäläisten porvarien trolli.
- Anonyymi
Kremliin pölypilvi ja paikalle kraateri
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279