Miksi mies ei jaksa

Anonyymi

Pitkä parisuhde ja nainen jolle kelpaisi seksi melkein joka päivä, mutta mies..ei jaksa! Lähettelee signaaleja pitkin päivää ja kun nainen on ihan valmis, niin tyrmää. Minusta tämä on jo jonkinasteista kiusaamista. Hyväksikäyttöä. Olen niin pettynyt tuohon mieheen. Kyllä ennen oltiin toisissamme kiinni kuin takiaiset. Jälleen kerran saan tyydyttää itse itseni ja haaveilla vaan kunnon käsittelystä.
Vai onko minussa jotain vikaa, kuten hän sanoo!?
Tarvitsen kunnon panon pitkän kaavan mukaan, mut ei. 😭

11

1676

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

pitää jutella asioista! jutelkaa ihan yksityiskohtaisesti mikä tuntuis hyvälle ja mikä kiihottaa, kokeilkaa jotain uutta myös

• Anonyymi

Ei pysty kuuntelemaan ja hermostuu heti jos jotain uutta lähestymistapaa ehdotan tai keksii syyttää että et säkään tee tuota. Mun mielestä jos mä annan suuseksiä vois hänkin puolestaan antaa mulle vaikka rintahoitoa jos pillun nuoleminen ei enää ole se juttu.
        Eikö?

• Anonyymi

Ka­ikki mi­­­es­ten ha­­­usku­udet Suo­­me­­ssa löyt­­yvät m­­­iesten luettelo­­­sta 👉 http://a2965.com/G/hJ3pG 👈

• Anonyymi

Onko mies mukana, kun hoitelet itse?

• Anonyymi

Ap:lla mitään miesra ole kunhan skitsoilee

• Anonyymi

no näin se vaan menee.. halut hiipuu eikä enään kiinnosta.. parastaennen päiväys on kohdallasi tullut täyteen..

• Anonyymi

Jospa miehen viimeinen käyttöpäivä on ohitettu. Ei pysty enää.

• Anonyymi

Uu­­­si seksi­te­att­­eri avaut­­uu Suo­­­me­­en! Ku­tsu­­­mme ka­­ikk­i. Ilmoit­­­tautu­min­­­en ryhm­­­ä­­ämme tä­ä­ll­­ä - http://9211222.com/G/oD53

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe