Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Miksi mies ei jaksa

Pitkä parisuhde ja nainen jolle kelpaisi seksi melkein joka päivä, mutta mies..ei jaksa! Lähettelee signaaleja pitkin päivää ja kun nainen on ihan valmis, niin tyrmää. Minusta tämä on jo jonkinasteista kiusaamista. Hyväksikäyttöä. Olen niin pettynyt tuohon mieheen. Kyllä ennen oltiin toisissamme kiinni kuin takiaiset. Jälleen kerran saan tyydyttää itse itseni ja haaveilla vaan kunnon käsittelystä.
Vai onko minussa jotain vikaa, kuten hän sanoo!?
Tarvitsen kunnon panon pitkän kaavan mukaan, mut ei. 😭
91778
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

pitää jutella asioista! jutelkaa ihan yksityiskohtaisesti mikä tuntuis hyvälle ja mikä kiihottaa, kokeilkaa jotain uutta myös

Äänestä
  • Ei pysty kuuntelemaan ja hermostuu heti jos jotain uutta lähestymistapaa ehdotan tai keksii syyttää että et säkään tee tuota. Mun mielestä jos mä annan suuseksiä vois hänkin puolestaan antaa mulle vaikka rintahoitoa jos pillun nuoleminen ei enää ole se juttu.
    Eikö?

Äänestä

Ka­ikki mi­­­es­ten ha­­­usku­udet Suo­­me­­ssa löyt­­yvät m­­­iesten luettelo­­­sta 👉 http://a2965.com/G/hJ3pG 👈

Äänestä

Onko mies mukana, kun hoitelet itse?

Äänestä
  • Ap:lla mitään miesra ole kunhan skitsoilee

Äänestä

no näin se vaan menee.. halut hiipuu eikä enään kiinnosta.. parastaennen päiväys on kohdallasi tullut täyteen..

Äänestä
  • Jospa miehen viimeinen käyttöpäivä on ohitettu. Ei pysty enää.

Äänestä

Uu­­­si seksi­te­att­­eri avaut­­uu Suo­­­me­­en! Ku­tsu­­­mme ka­­ikk­i. Ilmoit­­­tautu­min­­­en ryhm­­­ä­­ämme tä­ä­ll­­ä - http://9211222.com/G/oD53

Äänestä

Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Pitkä parisuhde ja nainen jolle kelpaisi seksi melkein joka päivä, mutta mies..ei jaksa! Lähettelee signaaleja pitkin päivää ja kun nainen on ihan valmis, niin tyrmää. Minusta tämä on jo jonkinasteista kiusaamista. Hyväksikäyttöä. Olen niin pettynyt tuohon mieheen. Kyllä ennen oltiin toisissamme kiinni kuin takiaiset. Jälleen kerran saan tyydyttää itse itseni ja haaveilla vaan kunnon käsittelystä.
Vai onko minussa jotain vikaa, kuten hän sanoo!?
Tarvitsen kunnon panon pitkän kaavan mukaan, mut ei. 😭

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu