Miksi mies ei jaksa

Anonyymi

Pitkä parisuhde ja nainen jolle kelpaisi seksi melkein joka päivä, mutta mies..ei jaksa! Lähettelee signaaleja pitkin päivää ja kun nainen on ihan valmis, niin tyrmää. Minusta tämä on jo jonkinasteista kiusaamista. Hyväksikäyttöä. Olen niin pettynyt tuohon mieheen. Kyllä ennen oltiin toisissamme kiinni kuin takiaiset. Jälleen kerran saan tyydyttää itse itseni ja haaveilla vaan kunnon käsittelystä.
Vai onko minussa jotain vikaa, kuten hän sanoo!?
Tarvitsen kunnon panon pitkän kaavan mukaan, mut ei. 😭

12

1474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      pitää jutella asioista! jutelkaa ihan yksityiskohtaisesti mikä tuntuis hyvälle ja mikä kiihottaa, kokeilkaa jotain uutta myös

      • Anonyymi

        Ei pysty kuuntelemaan ja hermostuu heti jos jotain uutta lähestymistapaa ehdotan tai keksii syyttää että et säkään tee tuota. Mun mielestä jos mä annan suuseksiä vois hänkin puolestaan antaa mulle vaikka rintahoitoa jos pillun nuoleminen ei enää ole se juttu.
        Eikö?


    • Anonyymi

      Ka­ikki mi­­­es­ten ha­­­usku­udet Suo­­me­­ssa löyt­­yvät m­­­iesten luettelo­­­sta 👉 http://a2965.com/G/hJ3pG 👈

    • Anonyymi

      Onko mies mukana, kun hoitelet itse?

      • Anonyymi

        Ap:lla mitään miesra ole kunhan skitsoilee


    • Anonyymi

      no näin se vaan menee.. halut hiipuu eikä enään kiinnosta.. parastaennen päiväys on kohdallasi tullut täyteen..

      • Anonyymi

        Jospa miehen viimeinen käyttöpäivä on ohitettu. Ei pysty enää.


    • Anonyymi

      Uu­­­si seksi­te­att­­eri avaut­­uu Suo­­­me­­en! Ku­tsu­­­mme ka­­ikk­i. Ilmoit­­­tautu­min­­­en ryhm­­­ä­­ämme tä­ä­ll­­ä - http://9211222.com/G/oD53

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe