Suomen Paras Pankki?

Anonyymi

Mikä on teidän mielestä hyvä/paras pankki suomessa ja miksi?
Kertokaa myös huonot puolet jos sellaisia on

17

1982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sellaista ole Suomessa. Kaikissa pankeissa "palvelu" maksut vaan nousee ja "palvelu" ajat lyhenee pariin tuntiin. Lisäksi varmistetaan talletuspako nostorajoituksilla, käteispalvelujen poistolla ja vaikeuttamalla kaikin mahdollisin keinoin kyselyillä / selvityksilä. On sitten helppo lyödä bitteinä olevat varat jäihin tulevan pankkikriisin saapuessa. Varat olisi kaikkein järkevintä siirtää muualle vielä kun voi. Kansaa tullaan rauhoittelemaan talletussuojalla, jokainen asiaan perehtynyt tietää sen olevan ISO kusetus. Nykyään pankeilla ei ole kuin alamäkeen meneviä osakesalkkuja...

    • Anonyymi

      Ålandsbanken tarjoaa ylivoimaisesti parasta palvelua.

      Valtakunnallisista Nordea on ihan siedettävä, mutta on sekin mennyt koko ajan hiljalleen alamäkeä.

    • Anonyymi

      Riippuu mitä hakee. Itsellä Op ja kaikki hoitunut mutkattomasti. Asuntolainat, luottokortin muutokset, lapsen tilit, omat tilit, verkkopalvelut jne. En oikeastan keksi tällä hetkellä syytä vaihtaa.

    • S-pankki ehdottomasti. Muut askeleen perässä. OP sata metriä jäljessä.

      • Anonyymi

        Sulla on aikamoiset op vainot menossa siihen nähden, että se on 1 nykyaikaisimmista pankeista Suomessa ja esimerkiksi mainitsemasi S-pankki hakee etsii edelleen itseään tarjoten välillä yksityispanveluita, yrityspalveluita, kulutusluottoja ja asuntolainoja. Koskaan et tiedä katsomatta päivän valikoimaa. Se ei sovellu muuksi kuin halvaksi perheen taloustiliksi.


    • Anonyymi

      'Mikä on teidän mielestä hyvä/paras pankki suomessa ja miksi?
      Kertokaa myös huonot puolet jos sellaisia on'

      Niinsanottu kivijalkapankeissa Säästöpankki, esim Nooa on luotettava. Verkkopankki toimii, mobiilisoftat pelaa, kellomaksutuki Garmin Pay, Fitbit Pay, mobiilimaksutuki Google Pay & Apple Pay. Käteispalvelut automaateilla (OTTO / OTTOPlus, TalletusOTTO, Nosto.... Osta&Nosta).

      Neopankeissa N26 & Wise varmoja toiminnaltaan. Revolut paukuu kuten S-Pankki toisinaan. S-Pankilta varoittamatta tippuu tunnistus pois päältä. Siihen tarvitaankin verkkopankki tunnukset, salasanat & pahvikortti aktivointiin.
      .,.
      Nykyisellään mikään neopankki ei tue talletuspalveluita automaateilla tai kaupoissa. N26 Cash toimii vain Saksassa, Itävallassa, Espanijassa, Italiassa & Kreikassa.

      • Anonyymi

        Minä åidän S-pankista. Pääsee ihmisen puheille nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä åidän S-pankista. Pääsee ihmisen puheille nopeasti.

        Siis pidän S-pankista


      • Anonyymi

        N26 ja wise ovat kuitenkin lähinnä pankkikorttipalveluita eikä pankkeja. Aika hiljaista on hakea jotain asp-lainaa/ tehdä osakesijoituksia. Luottotiedottomalle kuitenkin mahdollisuus saada ulkomainen timi, josta ei ulosotto löydä rahoja ihan niin nopeasti.

        Suosittelen rehdille nuorelle esim OP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis pidän S-pankista

        Ei jokaista asiaa kannata opetella koneella hoitamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis pidän S-pankista

        Sen verkkopankkikin toimii toisinaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N26 ja wise ovat kuitenkin lähinnä pankkikorttipalveluita eikä pankkeja. Aika hiljaista on hakea jotain asp-lainaa/ tehdä osakesijoituksia. Luottotiedottomalle kuitenkin mahdollisuus saada ulkomainen timi, josta ei ulosotto löydä rahoja ihan niin nopeasti.

        Suosittelen rehdille nuorelle esim OP

        'N26 ja wise ovat kuitenkin lähinnä pankkikorttipalveluita eikä pankkeja. Aika hiljaista on hakea jotain asp-lainaa/ tehdä osakesijoituksia. Luottotiedottomalle kuitenkin mahdollisuus saada ulkomainen timi, josta ei ulosotto löydä rahoja ihan niin nopeasti.'

        Lainapalvekut toimii ainakin N26 & Revolut puolelta, eivät vain auki suomeen koska positiivinen luottotietopalvelu ei suomessa ole.

        Osakepalveluissa DeGiro ei neopankkeja hyväksy mutta Interactive Broker, eToro hyväksynee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis pidän S-pankista

        Se on tärkeätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N26 ja wise ovat kuitenkin lähinnä pankkikorttipalveluita eikä pankkeja. Aika hiljaista on hakea jotain asp-lainaa/ tehdä osakesijoituksia. Luottotiedottomalle kuitenkin mahdollisuus saada ulkomainen timi, josta ei ulosotto löydä rahoja ihan niin nopeasti.

        Suosittelen rehdille nuorelle esim OP

        OP? Eikö rehdille nuorelle kannattaisi loogisesti suositella jotain rehtiä pankkia?


    • Anonyymi

      Se on ihan kokemus mikä on hyvä ja huono! Mielestäni Suomessa ei ole kuin viisi pankkia. Pankki in hyvä just niin pitkään kun se ajattelee asiakkaan kanssa samalailla kuin asiakas.

      Enemmän mietin olenko itse hyvä.

    • Anonyymi

      Norwegian Bank, ei kitise eikä natise, kaikki toimii.

    • Anonyymi

      Ainakin Suomessa toimivat pikkupankit ovat aika haavoittuvaisia muuttuvissa markkinatilanteissa, värkeissä ei ole yksinkertaisesti varaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1906
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      412
    Aihe