Löytyisikö porukkaa töhön hommaan? Yritän löytää kaveriporukkaa joka haluaisi yrittää rouvani kännikimppahoroksi tekemistä. Autan porukkaa kaikin tavoin homman onnistumisessa ja mielelään järjestän session missä miehet pääsee katselemaan sen kuvia ja voidaan suunnitella homman toteuttamista.
Ilmoitelkaa jos homma kiinnostaa
Vaimostani kimppahoro?
12
601
Vastaukset
- Anonyymi
Voin aukaista session, ketkä haluu mukaan?
- Anonyymi
Ei kukaan täysjärkinen
- Anonyymi
jotain tämmöistä olisi kiva saada aikaan https://www.imagefap.com/photo/1090980101/?pgid=&gid=10111899&page=3
- Anonyymi
tulkaa juttelemaan hommasta ja katselemaan rouvan kuvia. jospa se alkaa kiinnostaamaan miesporukoita. huom! osallistukaa keskusteluun kommentoimalla ja ehdottamalla homman toteutusta
- Anonyymi
siellä on rouvani tavara esillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellä on rouvani tavara esillä
Homeinen lörtsy se on yök 🤑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homeinen lörtsy se on yök 🤑
kyllä siitä vielä ihan hyvät kyydit saa
- Anonyymi
laita viestiö [email protected]
- Anonyymi
me kans kokeiltiin 3kaveria nussi koko illan vaimo valitti että paikat oli kipeet monta päivää hänen kosto oli mahtava sitoi minut kiinni toi 3isokaluista nuorta miestä jotka nussivat koko illan peppuani kyllä aamulla ymmärsin miks valitti että paikat on kipeet
- Anonyymi
Kyllä aamulla paska lensi ku varpus parvella
- Anonyymi
jostain syystä linkit tuonne unsee.cc:n eivät säily täällä kuin muutaman minuutin, miksiköhän? jos homma kiinnostaa ja sulla olisi porukkaa hommaan niin laita mailai [email protected]
Kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345688Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972602JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t81741Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291468En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171139Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4937- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194817