Gigantin kodinkoneasennus TODELLA huono

Anonyymi

Oletteko tilanneet Gigantista kodinkoneen asennettuna?

Itse olen tilannut vuoden sisällä kaksi kertaa - ensin pyykinpesukoneen ja myöhemmin astianpesukoneen.

Pyykinpesukoneen asennus jäi kesken kun asentajilla ei ollut sovitetta hanan ja letkun välille - jouduin hoitamaan itse homman loppuun. Onneksi ei mitään vahinkoa kuitenkaan, mutta asennushinta meni täysin hukkaan.

Astianpesukoneen asennus sen sijaan ei mennyt noin "hyvin" vaan asentajat rikkoivat keittiöhanan liitinputken ja jouduin tilaamaan putkimiehen vaihtamaan hanan. Kaiken huipuksi Gigantti ei ole suostunut korvaamaan korjauskustannuksia eli paljon huonommin homma ei olisi voinut mennä.

ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA OSTAKO GIGANTISTA KODINKONEEN ASENNUSTA!!!! Asentajat ovat kuljetusliikkeen apumiehiä ja "hyvällä" tuurilla rikkovat paikat.

16

3427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Tilaa kone tilanteista Bonita kiitos kaskituktia eri kassoilla
      Ei ikinä timanttien jonottamaan ja kouluttamaantuoteta ei saa ulos vaikka jo maksettu tuote jonottamatya paria tuntui

Ihan paskaa verkkokaupasta saat tuotteen ajalaan

• Anonyymi

Minulle Gigantin asiakaspalvelu löi luurin korvaan kun olin tilannut pyykinpesukoneen ja asennuksen mikä jäi kesken eikä otettu edes kuljetustukia rummusta irti

• Anonyymi

Muuton yhteydessä sovittiin muuttomiehen kanssa pesukoneen siirrosta ja liittämisestä uudessa paikassa. Homma hoituikin itse asiassa hyvin - mitään välineitä ei miehellä kylläkään ollut vaan tämä teki pakkausmuovista tollon ja ujutti sen lattiakaivoon suoraan putken päästä ilman turhia liittimiä. Homma on nyt tainnut jo toimia 15 vuotta ilman ongelmia!

• Anonyymi

Just ja jos se kone aiheuttaa vesivahingon niin kotivakuutus ei taatusti korvaa mitään kun kyseessä on tollanen purkkaviritys.

• Anonyymi

Tolla tuskin on mitään tekemistä Gigantin kanssa, koska eihän se mikään muuttofirma ole.

• Anonyymi

gigantissa maksoi tiskikone 300euroa ja asennus 200euroa, hitto mitä riistoa!!!

• Anonyymi

Kyllä samoja ongelmia ja asiakaspalvelu on nolla. Eivät kanna vastuuta virheistä !!!!

• Anonyymi

En voi suositella Giganttia todellakaan. Tilasin integroidun astianpesukoneen asennuksen ja vanhan kuljetuksen pois. Asentaja ei suostunut asentamaan sitä. Aloin näyttämään hänelle että hän voi tehdä asennuksen nykyisistä läpivienneistä ja sillä välin asentaja luikki pois. Hän oli jättänyt koneen ulko-oven eteen niin että asunnosta ei päässyt ulos. Gigantti suostui hyvittämään vain asennuksen ja kuljetuksen mutta mitään muuta vaivaa ei hyvitetty. Nyt edelleen rikkinäinen kone paikallaan, jalkalista makaa maassa irti revittynä ja uusi pesukone paketissa.

• Anonyymi

Gigantin kuljettajat ovat asiakaspalvelun mukaan heidän omaa henkilökuntaa, joten ostokuitin tiedot voi antaa heille, mutta ei tavaran lahjaksi saaneelle tietoturvasyistä. Takuukorjaukseen vaaditaan ostokutti, jota lahjaksi saadusta laitteesta ei tietenkään löydy mistään Gigantin järjestelmästä.

• Anonyymi

Suurin osa kuskeista on alihankkijoita.

• Anonyymi

Kyllä olen. Ostin joitakin vuosia sitten Boschin tiskikoneen Gigantista ja täysin ongelmitta ne sen asenti. Mitään ongelmia ei asennuksessa ollut eikä ole ollut muutenkaan ongelmia snäiden vuosien aikana kun tiskikonetta olen käyttänyt. Eli omalla kohdallani homma kyllätoimi hienosti.

T. miksuh

• Anonyymi

Lisäyksenä se, että samalla kun asensivat uuden koneen veivät vanhan pois. Eli tuoltakin osin itselläni toimi ihan ongelmitta.

T. miksuh

• Anonyymi

Gigantin kodinkoneen asennus todella huono...tää nyt ei ihan liity keskusteluun. Mutta kävin Lahden gigantista ostaa ilmakypsemtimen, oli hyvä tarjous. Sivukassalla kun maksoin, myyjä alkoi tivaamaan minulta puhelinliittymä asiota. Sanoin että ne on kunnossa. Ei kun vaan läräs tietokonettaan ja kysyi puh numeroa, totes onkohan nää nyt niin kunnossa.
      Sanoin että minulla asiat aina kunnossa, minulla on määräaikainen sopimus voimassa.
      Meinas mennä hermot.

• Anonyymi

"Sivukassalla kun maksoin, myyjä alkoi tivaamaan minulta puhelinliittymä asiota."

Minulla on hieman samanlaisia kokemuksia. Kun maksoin kortilla tietokoneeseen liitettävää optista asemaa, myyjä kysyi olinko DNA:n asiakas. Vastasin myöntävästi, jolloin myyjä halusi nähdä henkilöllisyystodistukseni.

Kun kysyin syytä tähän, myyjä sanoi: "Saamme joskus tarjouksia DNA:lta." Miksi Gigantin täytyy tarjouksia saadakseen nähdä minun henkilöllisyystodistukseni? Sanoin myyjälle, että nyt Gigantin tarjoukset jäävät saamatta, sillä henkilöllisyystodistustani en aio hänelle näyttää.

Suostui sentään myymään optisen tallentimen ilman papereitanikin.

• Anonyymi

Älkää ostako Gigantista yhtään mitään. Se on oikea markkinatalouden vastaus huonoon palveluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      152
      8953
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2669
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2450
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      52
      2449
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1855
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1733
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1275
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe