Seuraava elämä?

Anonyymi

Täälläkin varmaan moni miettii onko seuraavaa elämää ja millaista se on.

Elämä Suomessa on ollut helvetti niin kirkosta eronneen on aika vaikea nähdä taivasta tai helvettiä enää tämän paskan päälle.

Mihin uskotte tai mihin toivotte pääsevänne vai onko se vain valot pois?

Kiire jo pois vai kestät kidutuksen loppuun lääkkeiden ja muun avun kautta?

14

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se voi olla ainakaan paskempi kuin tämä?

      • Anonyymi

        Olet jumittautunut paskassa päässäsi uskomukseen että elämäsi on helvettiä, joten ongelmasi on vain sinun asenteesi. Aina voi olla huonommin.


      • Anonyymi

        Suomalaiset ovat maailman onnellisin kansa. https://yle.fi/uutiset/3-12363449
        Täällä kannattaa yrittää elää hyvin kun ulkoiset mahdollisuudet ovat erinomaiset.


    • Anonyymi

      Kestettävä tämä vaan on, ja katsottava filmi loppuun asti.
      Itse en usko enkä toivo mitään, jos ja kun loppu tulee.

      Turhaa miettiä jotain seuraavaa elämää tms., koska kukaan ei tiedä, onko sellaista edes.
      Parempi keskittyä tähän päivään ja tähän aikaan, huomisesta ei tiedä.

    • Anonyymi

      Toivottavasti siellä rajan toisella puolen on jotakin parempaa, valoisampaa, kauniimpaa ja rauhaisampaa, kuin mitä täällä.

      Oma elämäni on ollut täyttä helvettiä ja kärsimystä jo ainakin viimeiset viisi vuotta. Eikä tämä tilanne näytä kovin kehuttavalta maailmanrauhankaan kannalta ajateltuna.

      Joskus olen niin väsynyt tähän kaikkeen, että haluaisin jo todella, oikeasti pois. Se, että jaksanko ja pystynkö toteuttamaan sen itse, eli yksin, en tiedä.

    • Anonyymi

      Vaikka ei olisi köyhä ja ei tarvitsisi osallistua tähän tappavan rumaan kulttuuriin niin silti en usko elämän iloon täällä eli ei toivoa täällä.

    • Anonyymi

      Mitä siellä olisi? Kun keho kuolee, kuolevat aivot, kaikki aisti-elimet jne. Et näe, kuule etkä voi funtsia asioita. Se on vain ikuinen pimeys, olemattomuus, ikään kuin nukkuisi ilman unen näkemistä.

      Kannattaa siis elää tämä lahjaksi saatu niin kauan kuin voi.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei mitään Suomen kaltaista vaan joko tyhjyys tai oikeaa elämää tämän kamaluuden päälle.

    • Anonyymi

      Ei tätä Suomi24:ää turhaan sanota suoli24:ksi. Ihan täyttä hevonpaskaa koko foorumi.

    • Anonyymi

      Meneekö moni täällä nukkumaan joka ilta täynnä vihaa ja katkeruutta?

      Melkein toivoen ettei heräisi uuteen päivään ainakaan tänne?

      Jos näin niin et ole yksin.

      • Anonyymi

        Mulla riittäisi aiheita vihaan ja katkeruuteenkin, mutta en halua tuntea niitä, syystä että, elämä olisi tosi kurjaa, jos olisi nuo tunteet jatkuvasti päällä.
        Oma mieli pysyy parempana, kun ei anna tuollaisille tunteille ylivaltaa.

        Oon myös sitä mieltä, että oma paha olo, jos sellainen on, ei poistu mihinkään, jos muuttaisi paikkakuntaa tai maata.
        Omaa itseään kun ei pääse karkuun millään tavoin.


    • Anonyymi

      ei ole siellä mitään. Valot pois ja radio kiinni.

    • Anonyymi

      Mitä tahansa kunhan ei Suomessa.

      • Anonyymi

        Muuta pois. Ja jos valitat köyhyyden olevan esteenä niin tee asialle jotain. Muutoin valitat aivan turhasta ja olet asemasi ansainnut. Laiska, saamaton ja vielä katkerakin. Mitään noin paskaa kohtaloa en toivoisi kellekään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe