654767567657
04.05.2017 10:52
Mitäs luulet resuperse kohta 20 vuotta naimisissa thaikun kanssa , useita vuosia täällä mihin tietoni perustuvat, oma auto ja moottoripyörä, bensa ja löpö on halpaa...
Aina vaan naimisissa 20 vuotta.
40
54
Vastaukset
- Anonyymi
Eilen tuo resupetteri ei tiennyt minä vuonna on mennyt naimisiin. Melkoinen ilmaisen rakkauden romantikko.
- Anonyymi
Kertoisitko saaripallo lisää omasta autosta ja moottoripyörästä.
- Anonyymi
Samalla voi kertoa Camry hybridistä ja Rolls Royce-projektin etenemisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla voi kertoa Camry hybridistä ja Rolls Royce-projektin etenemisestä.
Ketä olet ajatellut ajatella tänään, huomenn ja loppuelämäsi?
Mitä sinun elämääsi kuuluu muuta kuin nuo hiekkalaatikkotasoiset nimittelyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä olet ajatellut ajatella tänään, huomenn ja loppuelämäsi?
Mitä sinun elämääsi kuuluu muuta kuin nuo hiekkalaatikkotasoiset nimittelyt?Hei tasomies! Miten vaikeaa se on vastata kysymyksiin että missä on Camry hybrid, missä on kolme moottoripyörää, missä on Rolls Royce, missä on jahdit, missä on Harley Davidsonit, missä on Mopar, missä supervesijetit, missä sähkövene, missä Paraisten honkahuvila, missä uimahyppytornit, missä Indian jonka lennätit lentorahtina Chiang Maihin, missä lentokapteenin diplomi, missä Cha amin rantatontti, missä Nanan miljoonacondo ja muut sijoitusasunnot?
Eikös se ole aika hiekkalaatikkotasoista kuuskymppiselle keksiä tuollaisia satuja omaisuudestaan ja puhua niistä vuodesta toiseen totena? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei tasomies! Miten vaikeaa se on vastata kysymyksiin että missä on Camry hybrid, missä on kolme moottoripyörää, missä on Rolls Royce, missä on jahdit, missä on Harley Davidsonit, missä on Mopar, missä supervesijetit, missä sähkövene, missä Paraisten honkahuvila, missä uimahyppytornit, missä Indian jonka lennätit lentorahtina Chiang Maihin, missä lentokapteenin diplomi, missä Cha amin rantatontti, missä Nanan miljoonacondo ja muut sijoitusasunnot?
Eikös se ole aika hiekkalaatikkotasoista kuuskymppiselle keksiä tuollaisia satuja omaisuudestaan ja puhua niistä vuodesta toiseen totena?Ahdistaako
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei tasomies! Miten vaikeaa se on vastata kysymyksiin että missä on Camry hybrid, missä on kolme moottoripyörää, missä on Rolls Royce, missä on jahdit, missä on Harley Davidsonit, missä on Mopar, missä supervesijetit, missä sähkövene, missä Paraisten honkahuvila, missä uimahyppytornit, missä Indian jonka lennätit lentorahtina Chiang Maihin, missä lentokapteenin diplomi, missä Cha amin rantatontti, missä Nanan miljoonacondo ja muut sijoitusasunnot?
Eikös se ole aika hiekkalaatikkotasoista kuuskymppiselle keksiä tuollaisia satuja omaisuudestaan ja puhua niistä vuodesta toiseen totena?Se ei ole ainoastaan vaikeaa vastata, vaan se on mahdotonta.
By BunTollo, 61v Dui Hai Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole aika hiekkalaatikkotasoista kuuskymppiselle keksiä tuollaisia satuja omaisuudestaan ja puhua niistä vuodesta toiseen totena?Hei kukkuinen, huomaan sinulla olevan "vaikeita" kysymyksiä, joten .....
Meidän perheellä on veneitä 2 sähkövene ja jetit Phuketissa.
Paraisten honkahuvila on Paraisilla.
Mainitsemasi tieliikenteessä olevat on täällä Chiang Maissa.
Cha Amin rantatontti on Cha Amissa.
Uimahyppytorni oli vitsi tarkoituksella että se iskostuu mileesi ja onnistuin.
Jos tahdot tulla tänne Chiang Maihin kyselemään enemmän, niin tervetuloa kun räpsräps.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Hei kukkuinen, huomaan sinulla olevan "vaikeita" kysymyksiä, joten .....
Meidän perheellä on veneitä 2 sähkövene ja jetit Phuketissa.
Paraisten honkahuvila on Paraisilla.
Mainitsemasi tieliikenteessä olevat on täällä Chiang Maissa.
Cha Amin rantatontti on Cha Amissa.
Uimahyppytorni oli vitsi tarkoituksella että se iskostuu mileesi ja onnistuin.
Jos tahdot tulla tänne Chiang Maihin kyselemään enemmän, niin tervetuloa kun räpsräps.Tottakai on röps röps! Siksi oletkin jo postittanut kuvat silakkalaatikosta ja nuudelipussista ja yhdessä kuvassa peräti olit ottanut kuksasi mukaan Makkaratalon edustalle mukaan Helsinkiin samalla kun todistit olevasi oikein Suomen isolla kirkolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai on röps röps! Siksi oletkin jo postittanut kuvat silakkalaatikosta ja nuudelipussista ja yhdessä kuvassa peräti olit ottanut kuksasi mukaan Makkaratalon edustalle mukaan Helsinkiin samalla kun todistit olevasi oikein Suomen isolla kirkolla.
Isosta kirkosta kirjoittelee juntit, ei muut.
Olen vaasalainen joka päätyi työ- ja myös parisuhdeasioiden johdosta Hesaan aikoinaan, jne. josta elämäpolku jatkui tänne Chiang Maihin.
Kuvilla on ollut tarkoituksensa ja ne näyttänee jääneen hyvin mieleesi.
Olet tervetullut hankkimaan kaipaasi todistelut räps ja räps sekä tiedoksesi että kyseisen kaltaisilla kirjoituksillasi ei ole mitään merkitystä muuta kuin sinun tarpeittesi tyydyttämiselle.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isosta kirkosta kirjoittelee juntit, ei muut.
Olen vaasalainen joka päätyi työ- ja myös parisuhdeasioiden johdosta Hesaan aikoinaan, jne. josta elämäpolku jatkui tänne Chiang Maihin.
Kuvilla on ollut tarkoituksensa ja ne näyttänee jääneen hyvin mieleesi.
Olet tervetullut hankkimaan kaipaasi todistelut räps ja räps sekä tiedoksesi että kyseisen kaltaisilla kirjoituksillasi ei ole mitään merkitystä muuta kuin sinun tarpeittesi tyydyttämiselle.
SRöps röps jos olisit päivänkin Suomen rajojen ulkopuolella niin näkisimme siitä sata kuvaa täällä heti. Mutta ei. Et ole vuosiin ollut missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Röps röps jos olisit päivänkin Suomen rajojen ulkopuolella niin näkisimme siitä sata kuvaa täällä heti. Mutta ei. Et ole vuosiin ollut missään.
Sinun kuvasi ..... ?
- Anonyymi
Naimisiin 20/4-1979 ...... vielä yhdessä :-*
Khrap- Anonyymi
Suurella kunnioituksella vaimoasi ja sinua kohtaan, hän on napannut saaliin joka arvostaa naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurella kunnioituksella vaimoasi ja sinua kohtaan, hän on napannut saaliin joka arvostaa naista.
Se on sensei vähän muustakin kiinni se pitkä suhde kuin naisen arvostuksesta. Katsos kun siinä suhteessa on kaksi osapuolta. Tiedän myös pitkään yhdessä olevia joiden elämä on yhtä helvettiä. Alistamista, hyötytarkoitus, pettäminen, ollaan vaan lasten takia yhdessä, väkivaltaa, huumeita, viinaa, masennusta, yksinäisyyttä jne. Mikään ole niin karseeta kuin olla yksin parisuhteessa. Heidän siis olisi kannattanut erota jo aikoja sitten mutta ei uskalleta tai pystytä monista eri syistä.
Ei se ole mikään itseisarvo olla ikuisesti yhdessä jos se ei toimi. Jos toimii niin onneksi olkoon. Onhan se silloin helppoa. Talous on myös iso asia. Isompi kuin esimerkiksi ulkonäkö. Ei paljoa lohduta komea ulkomuoto jos on nälkä ja kuljet bussilla, kun naapuri käynnistää kaukosäätimellä Teslansa keittiön ikkunasta sinulle hymyillen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sensei vähän muustakin kiinni se pitkä suhde kuin naisen arvostuksesta. Katsos kun siinä suhteessa on kaksi osapuolta. Tiedän myös pitkään yhdessä olevia joiden elämä on yhtä helvettiä. Alistamista, hyötytarkoitus, pettäminen, ollaan vaan lasten takia yhdessä, väkivaltaa, huumeita, viinaa, masennusta, yksinäisyyttä jne. Mikään ole niin karseeta kuin olla yksin parisuhteessa. Heidän siis olisi kannattanut erota jo aikoja sitten mutta ei uskalleta tai pystytä monista eri syistä.
Ei se ole mikään itseisarvo olla ikuisesti yhdessä jos se ei toimi. Jos toimii niin onneksi olkoon. Onhan se silloin helppoa. Talous on myös iso asia. Isompi kuin esimerkiksi ulkonäkö. Ei paljoa lohduta komea ulkomuoto jos on nälkä ja kuljet bussilla, kun naapuri käynnistää kaukosäätimellä Teslansa keittiön ikkunasta sinulle hymyillen.reppana millähän meriiteillä sinäkin näitä juttuja kirjoittelet, äitisi on varmaan kertonut, kuules nyt poju, tuo tesla juttu on kaikista hauskin luuletko että kaupungin vuokra-asunnossa asuu kovinkaan montaa henkilöä jolla on varaa teslaan, lisäksi 30 asteen pakkasilla tuo teslan käyntiin lähtö kaukosäätimestä on varsin epätodennäköistä, minäkin tunnen muutamia pariskuntia jotka ovat olleet yhdessä niin kauan kun lapset on alle 18 vuotiaita, sitten ovat eronneet, mutta kumpikin pariskunta on palannut takaisin vanhaan suhteeseen...
On sinulla poika jutut, pattaya palstalla... todellinen ihmissuhde asiantuntija, pattayapalstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
reppana millähän meriiteillä sinäkin näitä juttuja kirjoittelet, äitisi on varmaan kertonut, kuules nyt poju, tuo tesla juttu on kaikista hauskin luuletko että kaupungin vuokra-asunnossa asuu kovinkaan montaa henkilöä jolla on varaa teslaan, lisäksi 30 asteen pakkasilla tuo teslan käyntiin lähtö kaukosäätimestä on varsin epätodennäköistä, minäkin tunnen muutamia pariskuntia jotka ovat olleet yhdessä niin kauan kun lapset on alle 18 vuotiaita, sitten ovat eronneet, mutta kumpikin pariskunta on palannut takaisin vanhaan suhteeseen...
On sinulla poika jutut, pattaya palstalla... todellinen ihmissuhde asiantuntija, pattayapalstalla.Sattuu siis edelleen kun vaimosi lähti? Olisit noudattanut omia ohjeitasi ja kunnioittanut häntä ja pitänyt hänestä huolta, mutta tuollainen ihminen joka ei osaa pitää edes itsestään huolta ei pidä kenestäkään muustakaan huolta. Siksi se vaimosi lähti vittumaisen nettiaddiktin luota ja edes lapsesikaan eivät pidä sinuun yhteyttä. Olet ansainnut kaiken itse, eikä se ole kenenkään muiden syytä. Minä olen asunut omistusasunnoissa 19 vuotiaasta lähtien ja naisia on ollut aina tarpeen mukaan. Pisin suhde 14 vuotta. Sinunkaltaisille reppanoille nainen on säästö ja hyötymistarkoituksessa hommattu. Sinulla kun itselläsi ei läskipää ole mitään annettavaa kellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuu siis edelleen kun vaimosi lähti? Olisit noudattanut omia ohjeitasi ja kunnioittanut häntä ja pitänyt hänestä huolta, mutta tuollainen ihminen joka ei osaa pitää edes itsestään huolta ei pidä kenestäkään muustakaan huolta. Siksi se vaimosi lähti vittumaisen nettiaddiktin luota ja edes lapsesikaan eivät pidä sinuun yhteyttä. Olet ansainnut kaiken itse, eikä se ole kenenkään muiden syytä. Minä olen asunut omistusasunnoissa 19 vuotiaasta lähtien ja naisia on ollut aina tarpeen mukaan. Pisin suhde 14 vuotta. Sinunkaltaisille reppanoille nainen on säästö ja hyötymistarkoituksessa hommattu. Sinulla kun itselläsi ei läskipää ole mitään annettavaa kellekään.
Mitä sinulla on kenellekään antaa, anna tulla vaan meriittejä rohkeasti, kaupungin vuokrakämppä, vai asutko vielä äitisi kanssa ei vaiko molemmat kaupungin vuokrakämpässä äitisi kanssa... Olen ollut aviossa kaksi kertaa ensimmäinen kaksi lasta 14 vuotta, toinen ei lapsia, aviossa 22 vuotta... Tulee juhannuksena. Siinä on sinulle riittävästi meriittejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinulla on kenellekään antaa, anna tulla vaan meriittejä rohkeasti, kaupungin vuokrakämppä, vai asutko vielä äitisi kanssa ei vaiko molemmat kaupungin vuokrakämpässä äitisi kanssa... Olen ollut aviossa kaksi kertaa ensimmäinen kaksi lasta 14 vuotta, toinen ei lapsia, aviossa 22 vuotta... Tulee juhannuksena. Siinä on sinulle riittävästi meriittejä.
Kerro nyt noista sinun autoista ja moottoripyöristä!! Kun ne kerran on vielä omia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuu siis edelleen kun vaimosi lähti? Olisit noudattanut omia ohjeitasi ja kunnioittanut häntä ja pitänyt hänestä huolta, mutta tuollainen ihminen joka ei osaa pitää edes itsestään huolta ei pidä kenestäkään muustakaan huolta. Siksi se vaimosi lähti vittumaisen nettiaddiktin luota ja edes lapsesikaan eivät pidä sinuun yhteyttä. Olet ansainnut kaiken itse, eikä se ole kenenkään muiden syytä. Minä olen asunut omistusasunnoissa 19 vuotiaasta lähtien ja naisia on ollut aina tarpeen mukaan. Pisin suhde 14 vuotta. Sinunkaltaisille reppanoille nainen on säästö ja hyötymistarkoituksessa hommattu. Sinulla kun itselläsi ei läskipää ole mitään annettavaa kellekään.
Kun pisin suhde on ollut 14 vuotta niin se tarkoittaa että ihmissuhde-expertillä ei ole kokemusta avioliitossa kasvatetusta ainoastakaan lapsesta ilman eroa äidistä.
Kouluesimerkki myös alkoholismista ja pettämisestä on NeitiNevalainen 2010. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt noista sinun autoista ja moottoripyöristä!! Kun ne kerran on vielä omia!
Kerro sinä niistä sinun meriiteistä, no tuleeko vai jääkö kaikki tietämys äitiisi, minä kysyin sinun meriittejä, ei ole kuulunut, älä vaihda puheenaihetta, kulkuneuvot on tuossa pihalla vaikka ei ne asiaan mitenkään liity, kaiketi sinulla on jotain sanojesi vakuudeksi... muutakin kuin tuulenhuuhtoma peräpää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä niistä sinun meriiteistä, no tuleeko vai jääkö kaikki tietämys äitiisi, minä kysyin sinun meriittejä, ei ole kuulunut, älä vaihda puheenaihetta, kulkuneuvot on tuossa pihalla vaikka ei ne asiaan mitenkään liity, kaiketi sinulla on jotain sanojesi vakuudeksi... muutakin kuin tuulenhuuhtoma peräpää
NeitiMeriitillä on ainoastaan ääriesimerkkejä kaikesta mielipiteensä tueksi ja on jo luettu tuhat kertaa tuo että vain ja ainoastaan raha ratkaisee kaiken parisuhteessa, koska Urpå ei ymmärrä mitään muuta kuin omaa mielipidettään.
2010 on ääriesimerkki tapauksesta 2 exää jätetty rintaruokintavaiheessa, vaan ei expertti neitiin viittaa, voidaan pohtia miksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos skidisi oli kaksi vuotta sitten 26v ja sinä olit ollut Thain kanssa aviossa silloinkin 20 vuotta niin sinun lapsesi oli eron hetkellä korkeintaan kuusivuotias ja tuskin sinä samana päivänä menit thain kanssa naimisiin kun tapasitte? Joten lapsesi oli vielä pienempiä kun jäit kiinni Pattayalla maksullisia harrastamisesta, eikös niin? Vaimosi ei siitä ilahtunut ja tuskin olet nähnyt lapsiasi sen jälkeen. Ei ne lapsesi tule juhannuksena, valehtelit asiasta jo aiemmin etkä tiennyt käytännöistä mitään ennen googlettamista.
Kaikki mitä puhut on höpönlöpöä etkä sinä ole oikea henkilö puhumaan lasten kasvattamisesta. - Anonyymi
Käytä nyt hieman järkeäsi. 2010 ei ole minä. Minä tulin Thaimaahan 28. helmikuuta ja tämä 2010 on ollut koko ajan Buriramissa, josta hänen kuvat ja kuitit on otettu. Millä ihmeellä minä olisin voinut olla siellä Buriramissa samaan aikaan kun olen ollut kaksi vuotta Suomessa matkustelematta mihinkään rajojen ulkopuolelle ennen mainittua päivämäärää?
Kerro minulle tämä? En ole myöskään mikään muukaan nimimerkki ja en ole asunut Lahdessa enkä Jyväskylässä. Olen autojen maahantuonnin parissa ja asunut Espoossa jo 14 vuotta. Sitä ennen Seinäjoella. Voit lopettaa väärien tietojen levittelemisen tai ryhdyn toimenpiteisiin.
Sairaspohkeinen mies, Pattaya - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytä nyt hieman järkeäsi. 2010 ei ole minä. Minä tulin Thaimaahan 28. helmikuuta ja tämä 2010 on ollut koko ajan Buriramissa, josta hänen kuvat ja kuitit on otettu. Millä ihmeellä minä olisin voinut olla siellä Buriramissa samaan aikaan kun olen ollut kaksi vuotta Suomessa matkustelematta mihinkään rajojen ulkopuolelle ennen mainittua päivämäärää?
Kerro minulle tämä? En ole myöskään mikään muukaan nimimerkki ja en ole asunut Lahdessa enkä Jyväskylässä. Olen autojen maahantuonnin parissa ja asunut Espoossa jo 14 vuotta. Sitä ennen Seinäjoella. Voit lopettaa väärien tietojen levittelemisen tai ryhdyn toimenpiteisiin.
Sairaspohkeinen mies, PattayaHei sairaspäinen "Mies".
Oletko nähnyt valokuvan Eedenistä jossa 2010 on kuvassa?
Facekaverit on kivoja.
Toimenpiteitä .... vedä hanskaan .... wuuf taas alkaa paniikkia pukkaamaan ja autoa starttailemaan rapujuhliin, dingdong. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kehunut omistavani mitään mutta sinä kehuit. Kerro ihmeessä lisää autoistasi ja moottoripyöristäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos skidisi oli kaksi vuotta sitten 26v ja sinä olit ollut Thain kanssa aviossa silloinkin 20 vuotta niin sinun lapsesi oli eron hetkellä korkeintaan kuusivuotias ja tuskin sinä samana päivänä menit thain kanssa naimisiin kun tapasitte? Joten lapsesi oli vielä pienempiä kun jäit kiinni Pattayalla maksullisia harrastamisesta, eikös niin? Vaimosi ei siitä ilahtunut ja tuskin olet nähnyt lapsiasi sen jälkeen. Ei ne lapsesi tule juhannuksena, valehtelit asiasta jo aiemmin etkä tiennyt käytännöistä mitään ennen googlettamista.
Kaikki mitä puhut on höpönlöpöä etkä sinä ole oikea henkilö puhumaan lasten kasvattamisesta.resupetteri, sinun piti kertoa omat meriittisi, onko niitä, kun olet noin kiinnostunut tyttäreni oli silloin neljä vuotias ja poikani kuusi vuotias, kun muutin pois ex-vaimoni luota, asuimme kuitenkin lähekkäin lapseni oli vuoroviikot minun ja ex:ni kanssa, tosin kun olin töissä se ei aina toiminut, mutta kuitenkin...
etkö just aikaisemmin kertonut että ei kannata olla huonossa parisuhteessa, olin muuten muutaman vuoden ihan yksin, tai ilman parisuhdetta...
kunnes löysin nykyisen vaimoni, enkä löytänyt häntä pattayalta vaan phuketista, jossa tapasimme muutaman kerran, ennenkuin hommasin hänet suomeen, siitä on aikaa nyt 23 vuotta noin suunnilleen, voi olla 24 vuottakin, minulla ja ex:llä on nykyään erinomaiset välit, paremmat kuin aviossa koskaan, ex oli mustasukkaista tyyppiä ja ihan turhaan...
Luulen että olen ammattinipuolesta varsin pätevä puhumaan lastenkasvattamisesta siis sen ensimmäisen, olin alle 18 vuotiaana jo nuorisoohjaaja, joka teki paljon nuorisotyötä, yleensä iltaisin ja viikonloppuisin mutta se on toinen tarina se.
Olen muuten saanut punaiselta ristiltä myös huippukoulutuksen, EARJK, sekä PEPA... ota selvää mitä nämä ovat, kaikki noin 20 vuotiaana, siis yli 40 vuotta sitten.
Nyt voi kertoa omat meriittisi...
By NumBall HHN 61v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
resupetteri, sinun piti kertoa omat meriittisi, onko niitä, kun olet noin kiinnostunut tyttäreni oli silloin neljä vuotias ja poikani kuusi vuotias, kun muutin pois ex-vaimoni luota, asuimme kuitenkin lähekkäin lapseni oli vuoroviikot minun ja ex:ni kanssa, tosin kun olin töissä se ei aina toiminut, mutta kuitenkin...
etkö just aikaisemmin kertonut että ei kannata olla huonossa parisuhteessa, olin muuten muutaman vuoden ihan yksin, tai ilman parisuhdetta...
kunnes löysin nykyisen vaimoni, enkä löytänyt häntä pattayalta vaan phuketista, jossa tapasimme muutaman kerran, ennenkuin hommasin hänet suomeen, siitä on aikaa nyt 23 vuotta noin suunnilleen, voi olla 24 vuottakin, minulla ja ex:llä on nykyään erinomaiset välit, paremmat kuin aviossa koskaan, ex oli mustasukkaista tyyppiä ja ihan turhaan...
Luulen että olen ammattinipuolesta varsin pätevä puhumaan lastenkasvattamisesta siis sen ensimmäisen, olin alle 18 vuotiaana jo nuorisoohjaaja, joka teki paljon nuorisotyötä, yleensä iltaisin ja viikonloppuisin mutta se on toinen tarina se.
Olen muuten saanut punaiselta ristiltä myös huippukoulutuksen, EARJK, sekä PEPA... ota selvää mitä nämä ovat, kaikki noin 20 vuotiaana, siis yli 40 vuotta sitten.
Nyt voi kertoa omat meriittisi...
By NumBall HHN 61v.Noilla meriiteillä ei ole mitään tekemistä lastenkasvatuksen kanssa. Vanha totuus on että miespuoliset kasvatus ja hyväntekeväisyysalalle hakeutuvat ovat monesti pikkupojista tykkääviä pervoja. Näin kerto Unicefin johtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla meriiteillä ei ole mitään tekemistä lastenkasvatuksen kanssa. Vanha totuus on että miespuoliset kasvatus ja hyväntekeväisyysalalle hakeutuvat ovat monesti pikkupojista tykkääviä pervoja. Näin kerto Unicefin johtaja.
Sairaspäisellä mukavaa puuhaa suomiforkalla thaimaastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla meriiteillä ei ole mitään tekemistä lastenkasvatuksen kanssa. Vanha totuus on että miespuoliset kasvatus ja hyväntekeväisyysalalle hakeutuvat ovat monesti pikkupojista tykkääviä pervoja. Näin kerto Unicefin johtaja.
Niinkö ainakin 40 vuotta sitten en tavannut esimmäistäkään pedaria, samoissa hommissa kuin minäkin, johtuen siitä että valtaosa alalla oli naisia, joka oli huono asia koska naisvaltaisilla aloilla liksat oli huonot, ei niillä perhettä elätetä, siksi piti vaihtaa ammattia.
Niin sinä voit laittaa omat meriittisi viivalle, katsotaan kunnalla on kovemmat meriitit sosiaali ja kasvatyspuolelle.
EIkö noista pattayan kävijöistä liiku huhuja että riski pedariin on moninkertainen, kun verrataan vaikkapa pattayan savoon, liikkuvia pattayarakkaisiin.
Voit laittaa vielä omat meriitit noinhin parisuhde asioihin, mutta jäät tässäkin hopealle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö ainakin 40 vuotta sitten en tavannut esimmäistäkään pedaria, samoissa hommissa kuin minäkin, johtuen siitä että valtaosa alalla oli naisia, joka oli huono asia koska naisvaltaisilla aloilla liksat oli huonot, ei niillä perhettä elätetä, siksi piti vaihtaa ammattia.
Niin sinä voit laittaa omat meriittisi viivalle, katsotaan kunnalla on kovemmat meriitit sosiaali ja kasvatyspuolelle.
EIkö noista pattayan kävijöistä liiku huhuja että riski pedariin on moninkertainen, kun verrataan vaikkapa pattayan savoon, liikkuvia pattayarakkaisiin.
Voit laittaa vielä omat meriitit noinhin parisuhde asioihin, mutta jäät tässäkin hopealle.Hienoa että olet täydellinen mutta miksi vaimosi lähti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että olet täydellinen mutta miksi vaimosi lähti?
Voitko kertoa minne, en ole tietoinen asiasta, aamulla se tästä vierestä heräsi, sinulta ei taida niitä meriittejä löytyä, en minä ole täydellinen, tosin erittäin hyvä, eiks joku niin laulanut,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoa minne, en ole tietoinen asiasta, aamulla se tästä vierestä heräsi, sinulta ei taida niitä meriittejä löytyä, en minä ole täydellinen, tosin erittäin hyvä, eiks joku niin laulanut,
ja muuten ihan noin tiedoksi minun alkuperäinen motiivi noihin hommiin oli naiset, tai paremmin 16-18 vuotiaat tytöt, kun minulla oli työpaikka ja rahaa, ja avaimet kaikkiin kolmeen nuorisotilaan kotkassa, olin kovaa valuuttaa tyttöjen keskuudessa, lisäksi ohjasin omat "tytöt" aina takaovesta tai jonon kautta sisään, miten milloinkin.
Toimin nuokkarilla, kinemassa ja työskillä... työskillä pääsin näkemään ilmaiseksi kaikki sen ajan bandit, tai sain siitä vielä massia muutama tonni kuukaudessa, siksi oli varaa autoonkin, joka ei ollut lada, vaan open kadett. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja muuten ihan noin tiedoksi minun alkuperäinen motiivi noihin hommiin oli naiset, tai paremmin 16-18 vuotiaat tytöt, kun minulla oli työpaikka ja rahaa, ja avaimet kaikkiin kolmeen nuorisotilaan kotkassa, olin kovaa valuuttaa tyttöjen keskuudessa, lisäksi ohjasin omat "tytöt" aina takaovesta tai jonon kautta sisään, miten milloinkin.
Toimin nuokkarilla, kinemassa ja työskillä... työskillä pääsin näkemään ilmaiseksi kaikki sen ajan bandit, tai sain siitä vielä massia muutama tonni kuukaudessa, siksi oli varaa autoonkin, joka ei ollut lada, vaan open kadett.Open kadet tietenkin. Kuningasauto. Pedareista sen verran että vuosien 2005-2022 Suomessa on tuomittu 18000 ihmistä lapsiin sekaantumisesta, kun Pattayalla on samana ajanjaksona tuomittu yksi suomalainen mies samasta. Toinen paljastui lavastukseksi kiristyksen yhteydessä.
Suomessa on siis prosentuaalisesti 1800000% enemmä. pedofiliaa kuin Pattayalla.
1,8 miljoonan prosentin ero on aika paljon. Kerroin tuon siksi koska mittasuhteiden ymmärtäminen on sinulle vaikeaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Open kadet tietenkin. Kuningasauto. Pedareista sen verran että vuosien 2005-2022 Suomessa on tuomittu 18000 ihmistä lapsiin sekaantumisesta, kun Pattayalla on samana ajanjaksona tuomittu yksi suomalainen mies samasta. Toinen paljastui lavastukseksi kiristyksen yhteydessä.
1,8 miljoonan prosentin ero on aika paljon. Kerroin tuon siksi koska mittasuhteiden ymmärtäminen on sinulle vaikeaa.No mittasuhdevertailija ..... mites monta prosenttia noista 1800000 prosentista kuuluu ryhmään ...... PATTAYA ON PARATIISI ..... ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mittasuhdevertailija ..... mites monta prosenttia noista 1800000 prosentista kuuluu ryhmään ...... PATTAYA ON PARATIISI ..... ?
Saanen jatkaa .....
Mikäli totuudet perustuu tuomioihin, niin mihin ryhmään ja monellako prosentilla Neiti katutappelija sadalla tappelullaan ja kahdella pahoinpitelytuomiolla sijoittuu ... ?
Montako prosenttia suomalaisista yleensä hankkii edes yhden katutappelukokemuksen saatika pahoinpitelytuomion .... ?
Entä mikä on prosentuaalinen todennäköisyys että kyseisen kaltaiset väkivaltaiset harrastavat myös alkoholia prosentuaalisesti enemmän kuin tervepäiset ... ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Open kadet tietenkin. Kuningasauto. Pedareista sen verran että vuosien 2005-2022 Suomessa on tuomittu 18000 ihmistä lapsiin sekaantumisesta, kun Pattayalla on samana ajanjaksona tuomittu yksi suomalainen mies samasta. Toinen paljastui lavastukseksi kiristyksen yhteydessä.
1,8 miljoonan prosentin ero on aika paljon. Kerroin tuon siksi koska mittasuhteiden ymmärtäminen on sinulle vaikeaa.No eipä tuo sinunkaan looginen päätelmä ole kovinkaan osuva ja paikkansa pitävä, pattayalla väkiluku oli vuonna 2019 noin 120.000 asukasta, suomessa vastaava luku on vajaa seitsemän miljoonaa, suomessa asiasta jää kiinni ja joutuu poseen, pattayalla taas ei joudu, kunhan on varaa maksaa, saa kulkea vapaasti...
- Anonyymi
Mitä ihmettä, onko Amalia ollut naimisissa jo 20 vuotta?
- Anonyymi
Poistuu heti kirjoitukset joissa mainitaan huihain miehen menneisyys MP palstalla jossa hän esiintyi HD-naisena chiangmaista vuosikaudet.
- Anonyymi
Perjantain hauska 18 miljoonan prosentin idiootilta ... löytyy tästä maailmasta 7,6 miljardia ihmistä .... kuinkahan monta prosenttia noista miljardeista ajattelee kuten ikuinen käteen vetävä rakkaamme, että parisuhde perustuu miehen massiin?
Vittumikäidiootti.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.32512202Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4183446Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951888- 921683
- 831633
- 951139
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411101Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73937Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21933Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e251908