Eläkeikäisten äänestäminen

Anonyymi

Itse olen elääkkeellä ja olen jo vuosien ajan äänestänyt seuraavan sukupolven ikäisiä ehdokkaita. Tuli vaan mieleen, kun katsoin televisiosta erään kaupungin aluevaltuuston kokousta, kun tuli mieleen, että olikohan kuvaajat käyneet jossain palvelutalossa kuvaamassa.

0

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
        Ikävä
        63
        1770
      2. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
        Ikävä
        110
        1446
      3. Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä

Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        173
        1419
      4. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
        Ikävä
        78
        1250
      5. Miten musta tuntuu

että sä teet niitä mulle :) Olen katsonut rivien välistä ja ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Olemme samalla viivalla ja täysiä idiootteja jos me ei yhdis
        Ikävä
        42
        837
      6. Valtamedia VALEHTELI Oodin tapahtumista, paikalla ollut pastori kertoo totuuden

Eli ainoa joka häiriköi oli naiseksi pukeutunut mies(sairasta), joka töni ja jopa löi pastoria ja haastoi kaksintaisteluun. Youtubelta löytyy video j
        Maailman menoa
        235
        768
      7. Helteet paljastaa.

Sumin naiset on kyllä aika läskejä, osa ihan yököttää ku vähissä vaatteissa kauppaa lyllertävät, läskit tursuu ja sit koittavat viel pitää tiukkoja va
        Suomussalmi
        50
        758
      8. Jos en olisi rakastunut sinuun

voisin sentään tapailla muita. Rakastumalla sinuun tuomitsin itseni yksinäisyyteen.
        Ikävä
        57
        722
      9. En halua elää ilman sinua

Mutta ei sinun kanssakaan voi elää. Miten tästä voisi päästä yli..
        Ikävä
        47
        707
      10. Miten reagoisit

Jos heräisitkin aamulla palstalaisen vierestä?
        Sinkut
        128
        694
      Aihe