Moikka, olen hieman kimurantissa tilanteessa, pystyn osoittamaan maksukykyni kohtuullisen luotettavasti, voidaan tehdä velkakirjat jne. Olen työssäkäyvä opiskelija. Jos sinua kiinnostaa tarttua auttamaan ja tienaamaan siinä sivussa niin laita viestiä.
Tarvitsen lainaa 2k, maksan takaisin 2,5k
5
598
Vastaukset
- Anonyymi
UUdellamaalla asuntojen hinnat romahtavat reilusti myykäää pois jos voitte jopa
-40 % - Anonyymi
Ihminen tarvitsee 2000€ lainaa ja lupaa 500€ korkoa. Lisäksi pystyy osottamaan maksukykynsä. Joku ei mene nyt oikein. Järjetön korko, nopea takaisinmaksu tai maksukyky.
Joku menee tuohon vipuun ja saa ikuisen vipittäjän.
50€ kk säästöllä saa 2000€ 20kk aikana säästöön - Anonyymi
Se on muuten paleontologi, ei palentologi.
Paleontologia = muinaiseläinten ja -kasvien tutkimus. - Anonyymi
Tarvitsen 20miljoonaa, maksain takaisin biljoonan
- Anonyymi
Tehdään diili! Tämä kuulostaa reilulta kusetukselta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741