Väyrynen ei ole missään mukana enää ollut vuosiin.
DDR röllit turhaa enää kaivaa hautaa.
Väyryselle sama mitä sanoo tai ei sano, ei noteeraamisen arvoista mitenkään.
Mutta DDR röllit saattaa sillä omaa itsetuntoaan nostaa kun laittamalla etsien Väyrysen lausuntoja Neuvotoliitosta kuten DDR röllit itsekkin ajatelleet.
Jos Tarja Haloselta kysyt, ei kantansa DDR.stä ole muuttuneet, edelleen menee selkään ampujat keulille mielessään. Erkki Tuomioja myös ikuinen Stalinisti, ei siellä mielet muutu. Nämäkin jo alkaa olla niissä kymmenissä että sama kumpi pää puhuu, kunhan varovat ettei lusikallista pierun mukan kulkeudu housuun. Heillä jo vaikeaa kun ihanteensa kaatui Putinin hahmossa. Heidän vaikea puhua entistä hyvällä.
Stasilista vain pysyy kiinni, luulisi jo avautuvan Tarja olisi kuumilla hiilillä
1
82
Vastaukset
- Anonyymi
siinä on nuokin nimet j jos saataisiin lasikaappiin kaikki näiden luurangot ja muut pahuudet olisihan siinä nielemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?4535127Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä783412- 3882067
Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.241397Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401330Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la137963Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N7943Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132918Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll70895- 46877