Pitäkää silmällä ympäristöänne. Mikäli havaitsette tunnuksettomia vihreitä miehiä liikkuvan epämääräisissä toimissa lähiseudullanne niin välittömästi yhteys keskusvalvomoon.
Tunnuksettomat vihreät miehet
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Irlannin juhlapäivä.
- Anonyymi
Tokmannin edessä oli yksi vihreään Sastan-pukuun pukeutunut henkilö.
- Anonyymi
Maksetaanko niistä tapporahaa? Tuodaanko vaikka korva todisteeksi keskusvalvomoon?
- Anonyymi
Asiassa sen verran vakavoituen, että voisivathan ihmiset pitää silmällä venäläisomistuksessa olevissa kiinteistöissä liikehdintää. Jos muutoin on ollut hiljaista tähän vuoden aikaan niin onko nyt ilmennyt aktiviteettia. Siitä voisi jotain päätellä.
- Anonyymi
Ei venakoista niinkään väliä... Vai uskooko joku venäläisvastainen olevansa "uskottava"?
- Anonyymi
En tarkoita, että kansalaiset normaalisti harrastaisivat kyttäystä, mutta eihän täällä päin liiku edes naapurin metsästyskoira huomaamatta. Venäläisille sama varmaan vielä hiukan vaikeampaa.
- Anonyymi
Entä jos näkee kovaa ääntä ylinopeutta kiitäviä audeja ja ralliauton kokoisia, joissa on keltapohjainen mustateksti -rekistelilaatta, pitääkö ilmoittaa ylikomentajalle.
Pitääkö niistä irroittaa rekisterikilpi todisteeksi? - Anonyymi
Kai ne vihreät miehet naamioituvat. Kelpaako musta palttoo ja rotu, josta ei näin vaatimattomalla Itä-Euroopassa liikkumisella ota selvää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569