Wau C40 kaunein Volvo ikinä

Anonyymi

Tänään näin livenä. Oli juuri varmasti pesty vehje kun kiilti niin hienosti. Kaunein ikinä mitä olen nähnyt.

11

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ruma auto.....

• Anonyymi

Omituinen maku.
      S60 on nätein Volvo.

• Anonyymi

No onhan sinunkin makusi erilainen kuin esimerkiksi minun. Onko se omituinen sillä perusteella. Ei S60 ole ole nätein Volvo.

Väreistäkin voisimme olla eri mieltä? Helmiäismusta on paras, valkoiset ovat kaameita.
        V70 III on nätein Volvo sitten 960 jälkeen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onhan sinunkin makusi erilainen kuin esimerkiksi minun. Onko se omituinen sillä perusteella. Ei S60 ole ole nätein Volvo.

Väreistäkin voisimme olla eri mieltä? Helmiäismusta on paras, valkoiset ovat kaameita.
        V70 III on nätein Volvo sitten 960 jälkeen!

Minunkin mielestä helmiäisetmuata on nätein väri

• Anonyymi

Amazon on nätti, samoin P1800.
      C40 ruma möhkäle.

• Anonyymi

Venäläisten kavereiden kiinalaisten omistama paska. Miltä tuntuu antaa rahaa kiinalaisille?

• Anonyymi

Nätein auto on nykyään Mazda 3 miun mielestä.....!

• Anonyymi

Ruma möykky kuten kaikki "katumaasturit".

• Anonyymi

Vaihdoin juuri S60 T8 polestar engineeredin tähän kyseiseen C40 volvoon. Suurimmat syyt oli auton käyttökulut, sähkö C40 reilusti parempi kiihtyvyys tosielämässä sekä ulkonäkö ja käytettävyys tavaroiden kanssa. Kontti helppo lastata vs S60. S60 neliveto kuin eri paria kun toisella akselilla sähkö ja toisella bensa.

408hv tehoa C40 ja 405hv oli S60. Erona vaan se että S60 tuo on vain huipputeho kun C40 tämä on koko ajan tämä 408hv. Eli tätä tarkoitan että tosielämässä nopeampi. S60 polestar engineered pääsi nipinnapin alle 6 sekunnissa 0-100 kun tämä C40 on kaikkien testien mukaan paperiarvoja nopeampi ja siltä se myös tuntuu.

• Anonyymi

Moni ei tätä ymmärrä, tuijottavat vain huipputehoa.

• Anonyymi

C40 on kriitikoiden ylistämä ja auto enthuaistien palvoma taideteos. Raketin lailla kiihtyvä ja niin kaunis että pitää katsoa uudelleen ja uudelleen kun kävelee pois autolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1349
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1026
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      678
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      641
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      597
    Aihe