Wau C40 kaunein Volvo ikinä

Anonyymi

Tänään näin livenä. Oli juuri varmasti pesty vehje kun kiilti niin hienosti. Kaunein ikinä mitä olen nähnyt.

11

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruma auto.....

    • Anonyymi

      Omituinen maku.
      S60 on nätein Volvo.

      • Anonyymi

        No onhan sinunkin makusi erilainen kuin esimerkiksi minun. Onko se omituinen sillä perusteella. Ei S60 ole ole nätein Volvo.

        Väreistäkin voisimme olla eri mieltä? Helmiäismusta on paras, valkoiset ovat kaameita.
        V70 III on nätein Volvo sitten 960 jälkeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan sinunkin makusi erilainen kuin esimerkiksi minun. Onko se omituinen sillä perusteella. Ei S60 ole ole nätein Volvo.

        Väreistäkin voisimme olla eri mieltä? Helmiäismusta on paras, valkoiset ovat kaameita.
        V70 III on nätein Volvo sitten 960 jälkeen!

        Minunkin mielestä helmiäisetmuata on nätein väri


    • Anonyymi

      Amazon on nätti, samoin P1800.
      C40 ruma möhkäle.

    • Anonyymi

      Venäläisten kavereiden kiinalaisten omistama paska. Miltä tuntuu antaa rahaa kiinalaisille?

    • Anonyymi

      Nätein auto on nykyään Mazda 3 miun mielestä.....!

    • Anonyymi

      Ruma möykky kuten kaikki "katumaasturit".

    • Anonyymi

      Vaihdoin juuri S60 T8 polestar engineeredin tähän kyseiseen C40 volvoon. Suurimmat syyt oli auton käyttökulut, sähkö C40 reilusti parempi kiihtyvyys tosielämässä sekä ulkonäkö ja käytettävyys tavaroiden kanssa. Kontti helppo lastata vs S60. S60 neliveto kuin eri paria kun toisella akselilla sähkö ja toisella bensa.

      408hv tehoa C40 ja 405hv oli S60. Erona vaan se että S60 tuo on vain huipputeho kun C40 tämä on koko ajan tämä 408hv. Eli tätä tarkoitan että tosielämässä nopeampi. S60 polestar engineered pääsi nipinnapin alle 6 sekunnissa 0-100 kun tämä C40 on kaikkien testien mukaan paperiarvoja nopeampi ja siltä se myös tuntuu.

      • Anonyymi

        Moni ei tätä ymmärrä, tuijottavat vain huipputehoa.


    • Anonyymi

      C40 on kriitikoiden ylistämä ja auto enthuaistien palvoma taideteos. Raketin lailla kiihtyvä ja niin kaunis että pitää katsoa uudelleen ja uudelleen kun kävelee pois autolta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe