Anna Waaramo?

Anonyymi

Onko kenelläkään kokemusta Anna Waaramosta? Näkeekö oikeasti vai onko pelkkää arvailua? Kaverille oli jotain pikkujuttuja kuulemma joskus ennustanut oikein.

14

1817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soitin vuonna 2011 kun olin sinkkuna. Näki että tapaan kaivinkoneyrittäjän . No ei tullut, tohtorismies löytyi. Enkä ole kaivinkonemiestä ikinä tavannut.

    • Anonyymi

      Gynekologi on eräänlainen kaivaja myös...

    • Anonyymi

      Joskus muutama vuosi sitten hänelle soitin. Jotkut pienemmät asiat vaikutti näkevän hyvin tai sitten vaan onnistui ne arvaamaan. Annan näkemistä elämän isoista asioista ei ole toteutunut mikään.

    • Anonyymi

      Ei ole nähnyt kuin jotain. Ja yhden ison asian täysin väärin. En kovin soittelisi tai luootaisi hänen ennustuksiin. Lämmin ja helpisti lähestyttävä ja empaattinen , auttavainen on kyllä.

    • Anonyymi

      Mistä näitä tyyppejä tänne vedellää...? Jostai hatusta? Ole koskaa kuullukkaa tommotteestakaa.

      Onko kenelläkää kokemusta Esteristä...? Meinaa kun mainittu että sataa kun Esterin sieltä.... että onko pitänny paikkansa ? Onko siollaikkii satanu josai.

      • Anonyymi

        Waaramo on vuosikausia tehnyt tätä hommaa, ei pidä meteliä itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Waaramo on vuosikausia tehnyt tätä hommaa, ei pidä meteliä itsestään.

        Ei niillä taidoilla oikeen kannattasi pitääkkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Waaramo on vuosikausia tehnyt tätä hommaa, ei pidä meteliä itsestään.

        No ei paljon niillä "taidoin" kannata pitääkkään. mikä ikinä se homman nimi nyt onkaan.


    • Anonyymi

      Näkee kyllä! Mistä numerosta saa nykyään kiinni? Tietääkö joku?

      • Anonyymi

        Mknäkkn kysyn. Tietääkö joku, saako Waaramon jostain kiinni?


    • Anonyymi

      Luin vanhoja ennusteita ja olen kysynyt tältä vuosia sitten. Mikään ei ole toteutunut.

    • Anonyymi

      Onko Waaramo sama kuin ennustukset.comin Anna?

      Haluaisin soittaa, jos hänet tavoittaa. Ei pitkistä puhelua ja on kannustava. Pikkuasiat ovat usein osuneet ehkä pienellä viiveellä. Isot asiat eivät vielä, mutta eihän se mahdotonta ole...

    • Anonyymi

      Usein todetaan, että jotkut näkee pikkuasioita. Mitä väliä noiden arvaamisella/näkemisellä edes on. Olet tulevana kesänä veden äärellä. Oho, enpäs olisi arvannutkaan, että Suomessa tulee oltua veden äärellä ja vielä jossain tapahtumassakin käytyä, sus siunatkoon.

      Olen täällä jossain aiemminkin kommentoinut, että vain yksi näkijä (Kristiina itäisestä Suomesta) on nähnyt konkreettisia tapahtumia ja niiden ajoituksen suunnilleen oikein. Hänkään ei nähnyt ihmissuhdeasioihin kovin takasti, mutta parhaiten silti niihinkin. Soitin hänelle vuosina 12 ja 14. Hän ei ole katsonut enää vuosiin, mikä on harmi.

      Täällä palstalla muita kehuttuja on turha suositella, eivät näe minulle. Parhaatkin muut nähneet vain ns. yleisten energioiden/mielentilan muutoksen. Mitäpä mä tuolla tiedolla teen, koen kyllä itsekin kun alkaa helpottaa joidenkin asioiden suhteen. Nuo muutokset positiivisempaan ja ns. vapautumisen tunne on jotenkin nähty rakkaussuhteen alkamisena. Nyt jälkiviisaana voin todeta, ettei noilla energiamuutoksilla ole välttämättä mitään tekemistä muiden ihmisten kanssa. Näkijät rahastaa ja vastaa siihen, mitä kysyt ja siihen peilaten.

      • Anonyymi

        En tarkoittanut ihan noin yleisiä kuin tapahtumassa käyminen ja veden äärellä oleminen , vaan kohtaamisia, niiden paikkoja ja työhön liittyviä muutoksia.

        Arvailusta minullakin on kokemusta, sanoin siitä, että arkisen helpotuksen tunne tulkitaan romantiikaksi.

        Pitkälti olen samaa mieltä kuin ed. kirjoittaja. Jos jotakuta kiinnostaa, voin silti vinkata pari hyvää näkijää, jotka ihan oikeasti näkevät minulle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe