Onpassivea ei julkaista huhtikuussa

Anonyymi

ENNUSTAJA puhuu!

Onpassivea ei julkaista huhtikuussa eikä mitään markkinointikampanjaa tule.

ENNUSTAJA ilmoittaa kyllä ajoissa jos onpassiveen liittyminen muuttuu kannattavaksi. Toistaiseksi jäsenyydestä ei saa mitään etua, joten ei kannata liittyä vielä

165

719

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä ennustan pidemmälle. Onpassivea ei julkaista koskaan. Onpassiven ainoa tuote on onpassiven oma jäsenyys. Muita tuotteita ei ole eikä tule.

      Liittymisraha satanen menee suoraan onpassiven perustajan Ash Mufarehin ja hänen lähipiirinsä taskuun. Ash kiittää. Ash kuulemma ostaa ensi viikolla taas uuden auton.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Luotettava lähde paljastaa:

        Ash on tilannut uuden Lada samaran erikoistilauksena, saanut erikoisvarustellun version ns. "jonon ohi"

        Kaikki tähän asti pyramidista kerätyt rahat siihen hupenivat, mutta kai se sitten on sen arvoista, kun tähän asti on joutunut tyytymään lehmän vetämiin vankkureihin.

        Uskomatonta mutta totta!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotettava lähde paljastaa:

        Ash on tilannut uuden Lada samaran erikoistilauksena, saanut erikoisvarustellun version ns. "jonon ohi"

        Kaikki tähän asti pyramidista kerätyt rahat siihen hupenivat, mutta kai se sitten on sen arvoista, kun tähän asti on joutunut tyytymään lehmän vetämiin vankkureihin.

        Uskomatonta mutta totta!

        ......... https://youtu.be/dY7vLTymNzI........ jotain tähän tyyliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotettava lähde paljastaa:

        Ash on tilannut uuden Lada samaran erikoistilauksena, saanut erikoisvarustellun version ns. "jonon ohi"

        Kaikki tähän asti pyramidista kerätyt rahat siihen hupenivat, mutta kai se sitten on sen arvoista, kun tähän asti on joutunut tyytymään lehmän vetämiin vankkureihin.

        Uskomatonta mutta totta!

        Onko se ......... https://youtu.be/dY7vLTymNzI........ jotain tähän tyyliin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotettava lähde paljastaa:

        Ash on tilannut uuden Lada samaran erikoistilauksena, saanut erikoisvarustellun version ns. "jonon ohi"

        Kaikki tähän asti pyramidista kerätyt rahat siihen hupenivat, mutta kai se sitten on sen arvoista, kun tähän asti on joutunut tyytymään lehmän vetämiin vankkureihin.

        Uskomatonta mutta totta!

        Onpassiven tyyliin...https://youtu.be/n0h5Oll-p24


    • Anonyymi

      Mutta, voi olla että olen väärässä. Kyllä te sen sitten huomaatte.

      • Anonyymi

        Höpsistä, kyllä niitä videolinkkejä tännekin vielä tulee. Usko pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä, kyllä niitä videolinkkejä tännekin vielä tulee. Usko pois

        En sitä tarkoittanut, vaan sitä että voin olla ennustuksissani väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sitä tarkoittanut, vaan sitä että voin olla ennustuksissani väärässä.

        Ai, no mitä sinä sitten olet ennustanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sitä tarkoittanut, vaan sitä että voin olla ennustuksissani väärässä.

        Meidän onpassive ennustaja ei ole koskaan ollut väärässä eikä ole koskaan väärässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän onpassive ennustaja ei ole koskaan ollut väärässä eikä ole koskaan väärässä

        Onpassivella ei ole ennustajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä, kyllä niitä videolinkkejä tännekin vielä tulee. Usko pois

        Ettei ennustus osuisi väärin https://youtu.be/MzCu_VhHtP0


    • Anonyymi

      Kyllä nyt jänskittää, tuleeko meille persaukisille perustajille miljardi vai kaksi ?

      Harvoin rahaa jaetaan, tosin KelaGold kortilla saa ihonvärin mukaan pohjattoman kassan. Murffi olis voinut vaikka tarjota KelaPlatinakorttia, olis uuvatit uskoneet..

      • Anonyymi

        Toiveajattelua, aivan turhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiveajattelua, aivan turhaa.

        Kuitit on turhia.

        Aprillipäivänä loksahtaa leuat.

        En ole ennustaja, mä tiedän ja kuravelliä päälle.


    • Anonyymi

      Ei ole väliä koska julkaisu tapahtuu eikä ole väliä vaikka ei tapahtuisi koskaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos onpassivella on yli miljoona asiakasta niin miksi näillä videoilla on vain satoja tai korkeintaan tuhansia katsomiskertoja? Se mietityttää. Katsomiskertoja pitäisi olla paljon enemmän mikäli väite asiakasmäärästä pitää paikkansa.

      Ennustaja taisi sittenkin olla oikeassa enkä osta o-founder tuotetta vielä koska sen saa hankittua myöhemminkin kun näkee menestyykö onpassive.

      Kummallista kun onpassivella ei ole myynnissä mitään muuta kuin o-founder?!

      • Anonyymi

        Vaikka Onpassive on hyvin yksinkertainen konsepti ihmisillä on vaikeuksia ymmärtää.
        Kokeillaan näin. Onpassive on kuin rakennusprojekti. Rakennetaan maailman suurinta kerrostaloa, ja haemme siihen nyt rakentajia. Jokainen rakentaa itselleen oman kerroksen, mistä myöhemmin tulee saamaan tuloja. Kun talo on valmis siihen pääsee tutustumaan asukkaat/asiakkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka Onpassive on hyvin yksinkertainen konsepti ihmisillä on vaikeuksia ymmärtää.
        Kokeillaan näin. Onpassive on kuin rakennusprojekti. Rakennetaan maailman suurinta kerrostaloa, ja haemme siihen nyt rakentajia. Jokainen rakentaa itselleen oman kerroksen, mistä myöhemmin tulee saamaan tuloja. Kun talo on valmis siihen pääsee tutustumaan asukkaat/asiakkaat.

        "Jokainen rakentaa itselleen oman kerroksen, mistä myöhemmin tulee saamaan tuloja. "

        No mitä sinä olet tehnyt tämän yrityksen eteen? Ja miksi olet koko ajan valehdellut että ei tarvitse tehdä yhtään mitään että saisi tuloja? Mitä muuta valehtelet?

        "Kun talo on valmis siihen pääsee tutustumaan asukkaat/asiakkaat."

        Miksi kukaan ei tiedä yhtään mitään tästä talosta (yrityksestä ja tuotteista? Et edes sinä, vaikka väität olevasi muka joku "perustajajäsen"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka Onpassive on hyvin yksinkertainen konsepti ihmisillä on vaikeuksia ymmärtää.
        Kokeillaan näin. Onpassive on kuin rakennusprojekti. Rakennetaan maailman suurinta kerrostaloa, ja haemme siihen nyt rakentajia. Jokainen rakentaa itselleen oman kerroksen, mistä myöhemmin tulee saamaan tuloja. Kun talo on valmis siihen pääsee tutustumaan asukkaat/asiakkaat.

        Tuo vertaus menee täysin metsään. Ei onpassive rakentajia etsi vaan RAHOITTAJIA. Siinä on suuri ero.

        Onpassiven jäsenyys ei velvoita mihinkään. Eikä onpassivessa ole mahdollistakaan tehdä mitään muuta kuin hankkia uusia jäseniä, eli RAHOITTAJIA. Ei rakentajia.

        Se mihin onpassive RAHOITUSTA tarvitsee jääkin sitten hämärän peittoon. Epämääräisten videoiden perusteella olisi tarkoitus tehdä ohjelmistokehitystä. Mutta kehityskohteet on valittu idioottimaisesti. Se mitä epämääräisistä videoista käy ilmi, kohteena on ohjelmistomarkkinat jotka ovat jo valmiiksi erittäin kilpaillut. Jos siihen joskus tulee onpassivelta jotain valmista, menestymisen mahdollisuudet ovat äärimmäisen pienet.

        Ja ohjelmistokehitystä on tehty jo monta vuotta eikä ole saatu mitään valmista aikaan. Tämä antaa aiheen epäilylle että mitään ohjelmistokehitystä ei olekaan, ja tarkoituksena on vain kerätä ihmisiltä rahat pois.

        Kyllä me ymmärrämme onpassiven konseptin. Täydellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jokainen rakentaa itselleen oman kerroksen, mistä myöhemmin tulee saamaan tuloja. "

        No mitä sinä olet tehnyt tämän yrityksen eteen? Ja miksi olet koko ajan valehdellut että ei tarvitse tehdä yhtään mitään että saisi tuloja? Mitä muuta valehtelet?

        "Kun talo on valmis siihen pääsee tutustumaan asukkaat/asiakkaat."

        Miksi kukaan ei tiedä yhtään mitään tästä talosta (yrityksestä ja tuotteista? Et edes sinä, vaikka väität olevasi muka joku "perustajajäsen"?

        Alaarvoista kutsua minua valehtelijaksi. En voi sille mitään jos ei ymmärretä mitä sanon. Ja sinä voit olla varma siitä että sinä olet viimeinen ihminen kenelle mitään kertoisin. Enough is enough!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo vertaus menee täysin metsään. Ei onpassive rakentajia etsi vaan RAHOITTAJIA. Siinä on suuri ero.

        Onpassiven jäsenyys ei velvoita mihinkään. Eikä onpassivessa ole mahdollistakaan tehdä mitään muuta kuin hankkia uusia jäseniä, eli RAHOITTAJIA. Ei rakentajia.

        Se mihin onpassive RAHOITUSTA tarvitsee jääkin sitten hämärän peittoon. Epämääräisten videoiden perusteella olisi tarkoitus tehdä ohjelmistokehitystä. Mutta kehityskohteet on valittu idioottimaisesti. Se mitä epämääräisistä videoista käy ilmi, kohteena on ohjelmistomarkkinat jotka ovat jo valmiiksi erittäin kilpaillut. Jos siihen joskus tulee onpassivelta jotain valmista, menestymisen mahdollisuudet ovat äärimmäisen pienet.

        Ja ohjelmistokehitystä on tehty jo monta vuotta eikä ole saatu mitään valmista aikaan. Tämä antaa aiheen epäilylle että mitään ohjelmistokehitystä ei olekaan, ja tarkoituksena on vain kerätä ihmisiltä rahat pois.

        Kyllä me ymmärrämme onpassiven konseptin. Täydellisesti.

        Tämä on sinun näkemys asiasta. Minä olen toista mieltä.. Näillä mennään eteenpäin.

        Pistä 97$ likoon ja hämmästele mitä kaikkea sillä saat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo vertaus menee täysin metsään. Ei onpassive rakentajia etsi vaan RAHOITTAJIA. Siinä on suuri ero.

        Onpassiven jäsenyys ei velvoita mihinkään. Eikä onpassivessa ole mahdollistakaan tehdä mitään muuta kuin hankkia uusia jäseniä, eli RAHOITTAJIA. Ei rakentajia.

        Se mihin onpassive RAHOITUSTA tarvitsee jääkin sitten hämärän peittoon. Epämääräisten videoiden perusteella olisi tarkoitus tehdä ohjelmistokehitystä. Mutta kehityskohteet on valittu idioottimaisesti. Se mitä epämääräisistä videoista käy ilmi, kohteena on ohjelmistomarkkinat jotka ovat jo valmiiksi erittäin kilpaillut. Jos siihen joskus tulee onpassivelta jotain valmista, menestymisen mahdollisuudet ovat äärimmäisen pienet.

        Ja ohjelmistokehitystä on tehty jo monta vuotta eikä ole saatu mitään valmista aikaan. Tämä antaa aiheen epäilylle että mitään ohjelmistokehitystä ei olekaan, ja tarkoituksena on vain kerätä ihmisiltä rahat pois.

        Kyllä me ymmärrämme onpassiven konseptin. Täydellisesti.

        Jos minä sanon rakentajia niin tarkoitan rakentajia, huolimatta siitä mitä sinä ajattelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on sinun näkemys asiasta. Minä olen toista mieltä.. Näillä mennään eteenpäin.

        Pistä 97$ likoon ja hämmästele mitä kaikkea sillä saat.

        En ole koskaan ostanut sikaa säkissä. Sellainen on typeryyttä. Ja voin kertoa 100% varmuudella että sillä $97 ei saa yhtään mitään.

        Youtube paljastaa nolosti onpassiven todellisen jäsenmäärän.
        Onpassive videoiden keskimääräinen katsojamäärä on 1500. Jos nyt edes 10% vaivautuisi niitä katsomaan niin onpassiven maailmanlaajuinen jäsenmäärä olisi 15000.

        Tämä lukema käy yksiin sen kanssa ettei kukaan ole koskaan kuullutkaan mistään onpassivesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jokainen rakentaa itselleen oman kerroksen, mistä myöhemmin tulee saamaan tuloja. "

        No mitä sinä olet tehnyt tämän yrityksen eteen? Ja miksi olet koko ajan valehdellut että ei tarvitse tehdä yhtään mitään että saisi tuloja? Mitä muuta valehtelet?

        "Kun talo on valmis siihen pääsee tutustumaan asukkaat/asiakkaat."

        Miksi kukaan ei tiedä yhtään mitään tästä talosta (yrityksestä ja tuotteista? Et edes sinä, vaikka väität olevasi muka joku "perustajajäsen"?

        Ja mitä minä olen tehnyt? Minä olen liittynyt Onpassiveen, ja jakanut tietoa ihmisille että tällainen mahdollisuus on olemassa. Ja tämä ihan vain omasta tahdostani, ei ole mikään pakko jakaa tätä infoa. Eli, kyllä, tienaat tekemättä mitään, jos niin haluat. Eli olen rakentaja. Omassa tiimissäni on 525 ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan ostanut sikaa säkissä. Sellainen on typeryyttä. Ja voin kertoa 100% varmuudella että sillä $97 ei saa yhtään mitään.

        Youtube paljastaa nolosti onpassiven todellisen jäsenmäärän.
        Onpassive videoiden keskimääräinen katsojamäärä on 1500. Jos nyt edes 10% vaivautuisi niitä katsomaan niin onpassiven maailmanlaajuinen jäsenmäärä olisi 15000.

        Tämä lukema käy yksiin sen kanssa ettei kukaan ole koskaan kuullutkaan mistään onpassivesta

        Jos sinä et ole kuullut , se ei tarkoita ettei kukaan ole kuullut . tällä hetkellä meitä on 1 223109 jäsentä yli kahdessasadassa maassa. Sinähän et tätä usko, eikä sillä ole väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaarvoista kutsua minua valehtelijaksi. En voi sille mitään jos ei ymmärretä mitä sanon. Ja sinä voit olla varma siitä että sinä olet viimeinen ihminen kenelle mitään kertoisin. Enough is enough!

        Eli nyt tunnustat sen minkä jokainen muu on jo tiennyt; et tiedä tästä yrityksestä ja sen tuotteista mitään. Mutta miksi hermostut kun tämä nyt selvisi sinulekkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on sinun näkemys asiasta. Minä olen toista mieltä.. Näillä mennään eteenpäin.

        Pistä 97$ likoon ja hämmästele mitä kaikkea sillä saat.

        "Pistä 97$ likoon ja hämmästele mitä kaikkea sillä saat."

        No mitä olet tähän mennessä saanut tuolla rahalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä minä olen tehnyt? Minä olen liittynyt Onpassiveen, ja jakanut tietoa ihmisille että tällainen mahdollisuus on olemassa. Ja tämä ihan vain omasta tahdostani, ei ole mikään pakko jakaa tätä infoa. Eli, kyllä, tienaat tekemättä mitään, jos niin haluat. Eli olen rakentaja. Omassa tiimissäni on 525 ihmistä.

        "Minä olen liittynyt Onpassiveen, ja jakanut tietoa ihmisille että tällainen mahdollisuus on olemassa."

        Ja mikä se mahdollisuus on? Ethän sinä näytä edes tietävän mitään teidän tuotteista, joten miksi kukaan luulisi että tietäisit mitään tästä firmasta ja "mahdollisuudesta"?

        " Eli, kyllä, tienaat tekemättä mitään, jos niin haluat. Eli olen rakentaja. "

        Et ole mitään muuta kuin huijattu tähän huijaukseen, et mitään muuta. Ethän edelleenkään näytä tietävän itse mitään tästä firmasta ja kehtaat syyttää muita tietämättömyydestä. :D

        "Omassa tiimissäni on 525 ihmistä."

        Vai että nyt te kutsutte omia affi verkostoja tiimiksi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä et ole kuullut , se ei tarkoita ettei kukaan ole kuullut . tällä hetkellä meitä on 1 223109 jäsentä yli kahdessasadassa maassa. Sinähän et tätä usko, eikä sillä ole väliä.

        Juuri tuon vähäisen jäsenmäärän takia teillä ei ole mahdollisuutta tulla maailmanlaajuiseksi. Suomalaisilla netti sivuilla on enemmän viikottain kävijöitä kuin teillä on jäseniä. Joten olette aika mitättömän kokoinen.

        Ja maita on muuten vain 196, joten miten teillä voi olla jäseniä maista mitä ei ole olemassa? Mitä muuta valehtet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuon vähäisen jäsenmäärän takia teillä ei ole mahdollisuutta tulla maailmanlaajuiseksi. Suomalaisilla netti sivuilla on enemmän viikottain kävijöitä kuin teillä on jäseniä. Joten olette aika mitättömän kokoinen.

        Ja maita on muuten vain 196, joten miten teillä voi olla jäseniä maista mitä ei ole olemassa? Mitä muuta valehtet?

        Meillä Onpassivessa ei ole rajoja, olemme kaikki yhtä perhettä, mutta jokainen kenellä on oma lippu laskemme myös omaksi maaksi.
        Country flags of the world (list of all 254)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pistä 97$ likoon ja hämmästele mitä kaikkea sillä saat."

        No mitä olet tähän mennessä saanut tuolla rahalla?

        Elämänviisautta monenkertaisena tuon summan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen liittynyt Onpassiveen, ja jakanut tietoa ihmisille että tällainen mahdollisuus on olemassa."

        Ja mikä se mahdollisuus on? Ethän sinä näytä edes tietävän mitään teidän tuotteista, joten miksi kukaan luulisi että tietäisit mitään tästä firmasta ja "mahdollisuudesta"?

        " Eli, kyllä, tienaat tekemättä mitään, jos niin haluat. Eli olen rakentaja. "

        Et ole mitään muuta kuin huijattu tähän huijaukseen, et mitään muuta. Ethän edelleenkään näytä tietävän itse mitään tästä firmasta ja kehtaat syyttää muita tietämättömyydestä. :D

        "Omassa tiimissäni on 525 ihmistä."

        Vai että nyt te kutsutte omia affi verkostoja tiimiksi. :D

        En voi muuta sanoa kun että olet toivoton tapaus. Onneksi en ole sun kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuon vähäisen jäsenmäärän takia teillä ei ole mahdollisuutta tulla maailmanlaajuiseksi. Suomalaisilla netti sivuilla on enemmän viikottain kävijöitä kuin teillä on jäseniä. Joten olette aika mitättömän kokoinen.

        Ja maita on muuten vain 196, joten miten teillä voi olla jäseniä maista mitä ei ole olemassa? Mitä muuta valehtet?

        No , se nähdään kun alkaa tapahtumaan. Olen onnellinen että olen mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä Onpassivessa ei ole rajoja, olemme kaikki yhtä perhettä, mutta jokainen kenellä on oma lippu laskemme myös omaksi maaksi.
        Country flags of the world (list of all 254)

        "Meillä Onpassivessa ei ole rajoja, olemme kaikki yhtä perhettä"

        ja silti laskette maita. Ja senkin onnistutte tekemään väärin. :D

        "..oma lippu laskemme myös omaksi maaksi."

        Miksi? Eikö tuo ole aika typerä tapa laskea maita koska kukaan muu ei käytä sitä. Mistä muista asioista te olette yhtä pihalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämänviisautta monenkertaisena tuon summan.

        Eli et mitään. Miksi sitten valehtelet että tähän kannattaa tuhlata rahansa jos sillä rahalla ei saa mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi muuta sanoa kun että olet toivoton tapaus. Onneksi en ole sun kaveri.

        No samat voi sanoa sinulle. kun et edes pysty selittämään mikä tämä mahdollisuus on mitä mainostat. Jos et kerta pysty selittämään sitä, niin miksi rupeat taas herjaamaan muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No , se nähdään kun alkaa tapahtumaan. Olen onnellinen että olen mukana.

        Miksi nähtäisiin, kun sen näkee jo nyt? Oletko oikeasti näin sokea että et näe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meillä Onpassivessa ei ole rajoja, olemme kaikki yhtä perhettä"

        ja silti laskette maita. Ja senkin onnistutte tekemään väärin. :D

        "..oma lippu laskemme myös omaksi maaksi."

        Miksi? Eikö tuo ole aika typerä tapa laskea maita koska kukaan muu ei käytä sitä. Mistä muista asioista te olette yhtä pihalla?

        Jäsen joka liittyy ilmoittaa oman maansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No samat voi sanoa sinulle. kun et edes pysty selittämään mikä tämä mahdollisuus on mitä mainostat. Jos et kerta pysty selittämään sitä, niin miksi rupeat taas herjaamaan muita?

        Olen moneen kertaan selittänyt. Se on varmaan liian yksinkertainen että ymmärtäisitte. Tervetuloa asiakkaiksi kun se aika tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nähtäisiin, kun sen näkee jo nyt? Oletko oikeasti näin sokea että et näe?

        Koska teille avautuu totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäsen joka liittyy ilmoittaa oman maansa.

        Mutta teille voi ilmoittaa maaksi jopa sellaisia mitä ei oikeasti ole olemassa. Eikä teidän softissa ole yksinkertaista maa tarkistusta niin kuin muilla?

        Olisi hauska nähdä miten tämä menee niin kuin lain mukaan. Mutta ettehän te noudata mitään lakeja koska olette huijaus. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen moneen kertaan selittänyt. Se on varmaan liian yksinkertainen että ymmärtäisitte. Tervetuloa asiakkaiksi kun se aika tulee.

        Et ole selittänyt. Mutta se on ymmärrettävää koska selvästi sinulla ei ole mitään tietoa itselläsi.

        Mutta voit nyt kertoa tähän miten tämä on mikään mahdollisuus, koska;
        - Teillä ei ole vieläkään mitään myytävää
        - Se mitä teidän tuotteista on tihkunut tietoja, ei ne ole kovin laadukkaita
        - Te onpassiven tyypit jäätte jatkuvasti kiinni valehtelusta, joten ei ole kovin uskottavaa porukkaaa ukana.
        - Ja tämähän on selvä huijaus! ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska teille avautuu totuus.

        Mikä ihmeen totuus? Tunnutte koko ajan olevan enemmän ja enemmän kultti kuin toimiva yritys. Kannattaa pysyä kaukana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen liittynyt Onpassiveen, ja jakanut tietoa ihmisille että tällainen mahdollisuus on olemassa."

        Ja mikä se mahdollisuus on? Ethän sinä näytä edes tietävän mitään teidän tuotteista, joten miksi kukaan luulisi että tietäisit mitään tästä firmasta ja "mahdollisuudesta"?

        " Eli, kyllä, tienaat tekemättä mitään, jos niin haluat. Eli olen rakentaja. "

        Et ole mitään muuta kuin huijattu tähän huijaukseen, et mitään muuta. Ethän edelleenkään näytä tietävän itse mitään tästä firmasta ja kehtaat syyttää muita tietämättömyydestä. :D

        "Omassa tiimissäni on 525 ihmistä."

        Vai että nyt te kutsutte omia affi verkostoja tiimiksi. :D

        Mahdollisuus on se että liityt Onpassive O-founderiksi, vielä kun aikaa on. Hyvin yksinkertaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meillä Onpassivessa ei ole rajoja, olemme kaikki yhtä perhettä"

        ja silti laskette maita. Ja senkin onnistutte tekemään väärin. :D

        "..oma lippu laskemme myös omaksi maaksi."

        Miksi? Eikö tuo ole aika typerä tapa laskea maita koska kukaan muu ei käytä sitä. Mistä muista asioista te olette yhtä pihalla?

        Me teemmekin asiat erilailla kuin muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta teille voi ilmoittaa maaksi jopa sellaisia mitä ei oikeasti ole olemassa. Eikä teidän softissa ole yksinkertaista maa tarkistusta niin kuin muilla?

        Olisi hauska nähdä miten tämä menee niin kuin lain mukaan. Mutta ettehän te noudata mitään lakeja koska olette huijaus. ;)

        Me olemmekin erilaisia. Annamme jokaiselle mahdollisuyden. valita oman maansa.
        Jos joku niin Onpassive seuraa lait ja määräykset varmaan paremmin kuin muut. Se on meillä ykkösasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole selittänyt. Mutta se on ymmärrettävää koska selvästi sinulla ei ole mitään tietoa itselläsi.

        Mutta voit nyt kertoa tähän miten tämä on mikään mahdollisuus, koska;
        - Teillä ei ole vieläkään mitään myytävää
        - Se mitä teidän tuotteista on tihkunut tietoja, ei ne ole kovin laadukkaita
        - Te onpassiven tyypit jäätte jatkuvasti kiinni valehtelusta, joten ei ole kovin uskottavaa porukkaaa ukana.
        - Ja tämähän on selvä huijaus! ;)

        Sinulta on ehkä mennyt ohi että Onpassive ei ole vielä julkaistu maailmalle. Siksi ei ole vielä tuotteita myynnissä. Mutta odota rauhassa, kyllä sinä tulet niitä saamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemmekin erilaisia. Annamme jokaiselle mahdollisuyden. valita oman maansa.
        Jos joku niin Onpassive seuraa lait ja määräykset varmaan paremmin kuin muut. Se on meillä ykkösasia.

        "Annamme jokaiselle mahdollisuyden. valita oman maansa."

        Miksi? Tuo on vain tuo teille hankaluuksia tulevaisuudessa, jos ette pysty todentamaan mistä mielikuvitusmaasta teidän jäsenet ovat. Tulee lakien kanssa hankaluuksia. Taas yksi syy pysyä kaukana tästä selvästä huijauksesta.

        "Jos joku niin Onpassive seuraa lait ja määräykset varmaan paremmin kuin muut. Se on meillä ykkösasia."

        No miksi sitten ette ole saaneet tuotteita tai edes teidän nettisivuja EU säädösten mukaan. Joten miksi taas valehtelet? Ja itsekin sanot että kuka tahansa voi valita maakseen minkä haluaa. Joten miten te voitte tietää kuka on esimerkiksi EU alueelta ja teidän pitää säilyttää EU:ssa asuvien ihmisten tiedot EU alueella. Missä te säilytätte näitä tietoja?

        Onnistuit taas jälleen kerran puhumaan itsesi pussiin, koska ethän sinä näytä tietävän mitään tästä aiheesta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta on ehkä mennyt ohi että Onpassive ei ole vielä julkaistu maailmalle. Siksi ei ole vielä tuotteita myynnissä. Mutta odota rauhassa, kyllä sinä tulet niitä saamaan.

        "...Onpassive ei ole vielä julkaistu maailmalle. "

        Ja mitä sitten? Luulisi olevan kova hinku esitellä niitä nyt jo maailmalle, jotta myynti lähtisi rytinällä käyntiin. Nyt näyttää siltä että niitä ei näytetä koska ei ole mitään mitä näyttää. Toinen mahdollisuus on se että onpassivessa ei tiedetä mitä he tekevät, vähän kuin sinä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...Onpassive ei ole vielä julkaistu maailmalle. "

        Ja mitä sitten? Luulisi olevan kova hinku esitellä niitä nyt jo maailmalle, jotta myynti lähtisi rytinällä käyntiin. Nyt näyttää siltä että niitä ei näytetä koska ei ole mitään mitä näyttää. Toinen mahdollisuus on se että onpassivessa ei tiedetä mitä he tekevät, vähän kuin sinä. ;)

        Markkinointikampanjat ovat pian alkamassa. Sitten saatte tietoa. Heillä on oma strategiansa ja tietävät kyllä mitä ovat tekemässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta teille voi ilmoittaa maaksi jopa sellaisia mitä ei oikeasti ole olemassa. Eikä teidän softissa ole yksinkertaista maa tarkistusta niin kuin muilla?

        Olisi hauska nähdä miten tämä menee niin kuin lain mukaan. Mutta ettehän te noudata mitään lakeja koska olette huijaus. ;)

        Meille ei ole maat, eikä edes nimetkään tärkeitä. Sähköpostiosoite on ainoa tärkeä osa.
        Rahaliikenteen tulee hoitamaan 3 osapuoli joka kyllä tulee vaatimaan kaikilta KYC, n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me teemmekin asiat erilailla kuin muut.

        No todellakin teette; päin honkia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markkinointikampanjat ovat pian alkamassa. Sitten saatte tietoa. Heillä on oma strategiansa ja tietävät kyllä mitä ovat tekemässä.

        "...tietävät kyllä mitä ovat tekemässä."

        No ei tämä sekoilu kyllä siltä näytä että he tietäisivät mitä ovat tekemässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille ei ole maat, eikä edes nimetkään tärkeitä. Sähköpostiosoite on ainoa tärkeä osa.
        Rahaliikenteen tulee hoitamaan 3 osapuoli joka kyllä tulee vaatimaan kaikilta KYC, n.

        "Meille ei ole maat, eikä edes nimetkään tärkeitä."

        Eli nyt tunnustat että nämä tuotteet eivät ole EU säännösten mukaisia. Miksi sitten aikaisemmin valehtelit että kaikki teidän tuotteet olisivat? Mistä muusta valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No todellakin teette; päin honkia. :D

        Ehkä niitten mielestä jotka eivät muuta osaa. Onpassive tekee asiat omalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meille ei ole maat, eikä edes nimetkään tärkeitä."

        Eli nyt tunnustat että nämä tuotteet eivät ole EU säännösten mukaisia. Miksi sitten aikaisemmin valehtelit että kaikki teidän tuotteet olisivat? Mistä muusta valehtelet?

        Lopeta nyt jo se kinuminen valehtelusta. Kukaan ei ole valehdellut mitään. Se on korvien välissä vika jos ei ymmärretä kirjoitettua sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta nyt jo se kinuminen valehtelusta. Kukaan ei ole valehdellut mitään. Se on korvien välissä vika jos ei ymmärretä kirjoitettua sanaa.

        No selvästi valehtelit että teidän tuotteet muka noudattaa EU säädöksiä, mutta selvästi ne eivät noudata. Vai voitko kertoa missä te säilytätte EU kansalaisten tiedot, kuten esimerkiksi tämän sähköposti osoitteen joka kuulu näiden säädöksien alle? Voitk okertoa missä voin tutusta siihen miten onpassive toteuttaa GDPR säännöksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Annamme jokaiselle mahdollisuyden. valita oman maansa."

        Miksi? Tuo on vain tuo teille hankaluuksia tulevaisuudessa, jos ette pysty todentamaan mistä mielikuvitusmaasta teidän jäsenet ovat. Tulee lakien kanssa hankaluuksia. Taas yksi syy pysyä kaukana tästä selvästä huijauksesta.

        "Jos joku niin Onpassive seuraa lait ja määräykset varmaan paremmin kuin muut. Se on meillä ykkösasia."

        No miksi sitten ette ole saaneet tuotteita tai edes teidän nettisivuja EU säädösten mukaan. Joten miksi taas valehtelet? Ja itsekin sanot että kuka tahansa voi valita maakseen minkä haluaa. Joten miten te voitte tietää kuka on esimerkiksi EU alueelta ja teidän pitää säilyttää EU:ssa asuvien ihmisten tiedot EU alueella. Missä te säilytätte näitä tietoja?

        Onnistuit taas jälleen kerran puhumaan itsesi pussiin, koska ethän sinä näytä tietävän mitään tästä aiheesta. :D

        Kysy täältä [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy täältä [email protected]

        Kysyin. Sähköpostiosoite ei ole käytössä. Onko sinulla antaa toimiva sähköpostiosoite?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy täältä [email protected]

        Miksi minun pitää niitä kysyä kun nämä tiedot pitäisi olla yleisesti saatavilla? Tässä hyvä esimerkki siitä miten tätä hommaa pyörittää amatöörit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pistä 97$ likoon ja hämmästele mitä kaikkea sillä saat."

        No mitä olet tähän mennessä saanut tuolla rahalla?

        Sillä rahalla Onpassive markkinoi webb sivustoni 12 kuukautta, siitä päivästä alkaen kun Onpassive avaa ovensa maailmalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä rahalla Onpassive markkinoi webb sivustoni 12 kuukautta, siitä päivästä alkaen kun Onpassive avaa ovensa maailmalle.

        Huvittavaa miten muuten nämä teidän lupaukset ovat muuttuneet aika paljon;
        enää ei luvata tuloja ilman töitä, vaan ovat jopa laittaneet ison popupin nettisivuille kertomaan että onpassive ei takaa mitään yhtään mitään tuloja.

        Ja nyt "sopimus" onkin enää 12 kuukautta. Yksi syy miksi kannattaa pysyä kaukana tästä huijauksesta; et tiedä mitä saat rahoille vastinetta kun lupaukset vaihtuvat koko ajan.

        Tämä myös tarkoittaa että kukaan ei ole tehnyt mitään sopimusta onpassiven kanssa, koska he voivat näin yksipuolisesti muuttaa ehtojaan. Eli kannattaa pysyä kaukana tästä huijauksesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä rahalla Onpassive markkinoi webb sivustoni 12 kuukautta, siitä päivästä alkaen kun Onpassive avaa ovensa maailmalle.

        Mitä sillä Webb sivustolla näytetään tai markkinoidaan? Tai onko sillä merkitystä? Pystyykö siihen itse vaikuttamaan mitä Webb sivustolla näytetään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavaa miten muuten nämä teidän lupaukset ovat muuttuneet aika paljon;
        enää ei luvata tuloja ilman töitä, vaan ovat jopa laittaneet ison popupin nettisivuille kertomaan että onpassive ei takaa mitään yhtään mitään tuloja.

        Ja nyt "sopimus" onkin enää 12 kuukautta. Yksi syy miksi kannattaa pysyä kaukana tästä huijauksesta; et tiedä mitä saat rahoille vastinetta kun lupaukset vaihtuvat koko ajan.

        Tämä myös tarkoittaa että kukaan ei ole tehnyt mitään sopimusta onpassiven kanssa, koska he voivat näin yksipuolisesti muuttaa ehtojaan. Eli kannattaa pysyä kaukana tästä huijauksesta!

        Juu, jokainen tekee omat valintansa tässä elämänsä aikana. Jotkut voivat olla hyviä, toiset vieläkin parempia, ja sitten on niitä huonoja. Olemme jokainen vastuussa omasta valinnastamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sillä Webb sivustolla näytetään tai markkinoidaan? Tai onko sillä merkitystä? Pystyykö siihen itse vaikuttamaan mitä Webb sivustolla näytetään?

        Jos sinulla on oma yritys niin pystyy, muuten Onpassive markkinoi omat tuotteensa siinä.
        Mutta Onpassive ei hoida sinun omia tuotteiden myyntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavaa miten muuten nämä teidän lupaukset ovat muuttuneet aika paljon;
        enää ei luvata tuloja ilman töitä, vaan ovat jopa laittaneet ison popupin nettisivuille kertomaan että onpassive ei takaa mitään yhtään mitään tuloja.

        Ja nyt "sopimus" onkin enää 12 kuukautta. Yksi syy miksi kannattaa pysyä kaukana tästä huijauksesta; et tiedä mitä saat rahoille vastinetta kun lupaukset vaihtuvat koko ajan.

        Tämä myös tarkoittaa että kukaan ei ole tehnyt mitään sopimusta onpassiven kanssa, koska he voivat näin yksipuolisesti muuttaa ehtojaan. Eli kannattaa pysyä kaukana tästä huijauksesta!

        Mitään ehtoja ei ole muutettu. Onpassive ei ole koskaan luvannut mitä rahasummia, vaan takaa menestyksesi. Sopimus on aina ollut 12 kk, sen jälkeen se on taas uusittavissa vuodeksi kerrallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään ehtoja ei ole muutettu. Onpassive ei ole koskaan luvannut mitä rahasummia, vaan takaa menestyksesi. Sopimus on aina ollut 12 kk, sen jälkeen se on taas uusittavissa vuodeksi kerrallaan.

        Hihi nyt jouduit taas valehtelemaan kun nämä muuttuivat onpassiven puolesta. Ja olet tällä palstalla puhunut koko ajan varmasta rahan tulosta ja nyt se onkin menestystä. Menestystä missä? Huijatuksi tulemisessa? Ja miksi aikaisemmin valehtelit ja et puhunut mitään tästä 12 kuukaudesta? Johtuisiko se siitä et oikeasti tiedä mitään tästä firmasta? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, jokainen tekee omat valintansa tässä elämänsä aikana. Jotkut voivat olla hyviä, toiset vieläkin parempia, ja sitten on niitä huonoja. Olemme jokainen vastuussa omasta valinnastamme.

        Ja toiset valehtelevat jatkuvasti kuten sinä ;)


    • Anonyymi

      Sinä olet rahoittaja, et rakentaja.

      Rahoittaja antaa rahaa tekemättä mitään muuta.

      Rakentaja tekee jotain muutakin kuin antaa rahaa.

      Sinä et tee mitään muuta kuin annat rahaa.

      Jo aikaisemmin sanoin että uusien jäsenten hankinta tai sen edesauttaminen on ainoa mitä jäsen voi onpassiven eteen tehdä. Jos kutsut tätä rakentamiseksi olet todellakin VALEHTELIJA ja HARHAANJOHTAJA.

      Kaikki muu mitä edellä totesin onpassivesta on täyttä totta ja tämän todistaa se ettet yrittänytkään kumota niitä. Etkä pystyisikään

      • Anonyymi

        Sinä olet varmaan ollut kauemmin kuin minä Onpassivessa, koska sinähän tiedät enemmän kuin minä. Minä olen ollut vasta 3 vuotta mukana. Koska sinä olet liittynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet varmaan ollut kauemmin kuin minä Onpassivessa, koska sinähän tiedät enemmän kuin minä. Minä olen ollut vasta 3 vuotta mukana. Koska sinä olet liittynyt.

        "Minä olen ollut vasta 3 vuotta mukana. "

        Olet ollut näin kauan mukana etkä vieläkään tiedä tästä yrityksestä tai sen tuotteista mitään?


      • Anonyymi

        Miten voisin olla rahoittaja kun minulla ei ole rahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen ollut vasta 3 vuotta mukana. "

        Olet ollut näin kauan mukana etkä vieläkään tiedä tästä yrityksestä tai sen tuotteista mitään?

        Paljon enemmän kuin sinä sanousin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon enemmän kuin sinä sanousin.

        No miksi tämä sinun "tietämys" sitten ei näy mitenkään kun ihmiset kysyvät näistä tuotteista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi tämä sinun "tietämys" sitten ei näy mitenkään kun ihmiset kysyvät näistä tuotteista?

        Tuotteet tulevat myöhemmin, nyt tarjoamme mahdollisuutta liittyä mukaan megaluokan bisnekseen, tyliin microsoft, apple, google, amazon ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotteet tulevat myöhemmin, nyt tarjoamme mahdollisuutta liittyä mukaan megaluokan bisnekseen, tyliin microsoft, apple, google, amazon ym.

        "...nyt tarjoamme mahdollisuutta liittyä mukaan megaluokan bisnekseen,"

        Millä perusteella teistä muka tulisi samanlainen yritys kun näistä? Eihän teistä ole kukaan kuullut, eikä teillä ole kuin 1.2 miljoonaa "jäsentä". Ei noin pienellä määrällä mitään maailmaa valloiteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...nyt tarjoamme mahdollisuutta liittyä mukaan megaluokan bisnekseen,"

        Millä perusteella teistä muka tulisi samanlainen yritys kun näistä? Eihän teistä ole kukaan kuullut, eikä teillä ole kuin 1.2 miljoonaa "jäsentä". Ei noin pienellä määrällä mitään maailmaa valloiteta.

        Koska me vaan voimme. Yksinkertaista. Ja meidän johdossa olevat tietävät mitä ovat tekemässä. Eivät ole ensimmäistä kertaa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska me vaan voimme. Yksinkertaista. Ja meidän johdossa olevat tietävät mitä ovat tekemässä. Eivät ole ensimmäistä kertaa mukana.

        "Koska me vaan voimme. "

        Eli sinulla ei ole mitään perusteluja tälle täysin tyhjästä vedetylle väitteelle. Tuota kutsutaan myös valehteluksi. ;)

        "Eivät ole ensimmäistä kertaa mukana."

        No ei todellakaan, kaveri joka tätä vetää on tunnettu muistakin huijauksista. :D


    • Anonyymi

      " Onpassivessa, koska sinähän tiedät enemmän kuin minä. Minä olen ollut vasta 3 vuotta mukana"

      Kouluakin voi käydä kolme vuotta oppimatta mitään.

      Et ole yrittänytkään kumota todistamiani väitteitä, joten olemme siis samaa mieltä seuraavista asioista:
      -Onpassiven jäsenmäärä maailmanlaajuisesti on 15-20000
      -Onpassiven jäsenyys on sama asia kuin onpassiven rahoittaja
      -Onpassivella ei ole mitään muuta todettua toimintaa kuin varojen kerääminen jäseniltä

      Kiitos kun vahvistit nämä vaikenemalla!

      • Anonyymi

        Koitat typerästi olla itsevarma, Ilet täysin metsässä väittämiesi kanssa. Enkä välitä vaikka siihen jäisit. Minä nautin auringosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitat typerästi olla itsevarma, Ilet täysin metsässä väittämiesi kanssa. Enkä välitä vaikka siihen jäisit. Minä nautin auringosta.

        No nyt varmaan sitten voit kumota nämä väittämät, vai valehteletko taas?


      • Anonyymi

        Väittämiäsi ovat täyttä kevätlannoitetta.


    • Anonyymi

      "Omassa tiimissäni on 525 ihmistä"

      Tämä on palturia. Facebook ryhmässännekin on vain 20 jäsentä. Minusta tuntuu että lasket tuohon lukumäärään jokaisen jolle olet edes maininnut onpassivesta ja olet kertonut summan vähintään kymmenellä.

      Sivustolla https://www.onpassive.com on ollut helmikuussa 140 000 kävijää. Tämä käy yksiin väitteen "onpassiven jäsenmäärä on 15-20000" kanssa. Sen sijaan väite "jäseniä on yli miljoona" on jyrkässä ristiriidassa tämän helposti todennettavan kävijämäärän kanssa. Sen voit varmistaa usealta eri toimijalta.

      Harmittaako sinua kun onpassive on näin helposti osoitettavissa huijaukseksi?

      • Anonyymi

        Miksi minua harmittaisi? Minä olen Onpassivessa. Monelle muille tulee aika olla harmissaan. Mukavaa kevään jatkoa.

        Something BIG is coming!


      • Anonyymi

        Meidän sivusto onkin. ofounders.net. Onpassive ei ole vielä aloittanut.


    • Anonyymi

      "Koitat typerästi olla itsevarma, Ilet täysin metsässä väittämiesi kanssa"

      Tämä on tyypillistä näille uskovaisille. Heidän vastaväittämänsä ovat aina "... olet pihalla ..." jne. mutta tämä ei huomannut heittää legendaarista OTA-SELVÄÄ-ASIOISTA korttia. Erikoista. Mutta se ei ole erikoista, että hän(kään) ei esitä ensimmäistäkään vasta-argumenttia.

      Eikä sekään ole erikoista, että vaikka minulla on vankkumattomat todisteet jokaiselle väitteelleni, hän ei noteerannut niitä. Eikä varmasti ymmärtänytkään.

      Sivustolla ofounders.net oli helmikuussa kävijoitä 1.1 miljoonaa, mikä antaisi pontta väitteelle että jäseniä voisi todella olla 20000 luokkaa. Mutta esim. sataantuhanteen jäseneen ei tälläkään vierailijamäärällä päästä, kaukana siitä!

      • Anonyymi

        Ja vaikka heillä olisi tuo väitetty 1.2 miljoonaa jäsentä, ei se ole yhtään mitään kun puhutaan maailmanlaajuisesta bisneksestä.


      • Anonyymi

        Tosiasioita vastaan on mahdotonta argumentoida. Ei silti, ei tämä uskovainen argumentointiin pystyisikään vaikka mahdollisuus olisi. Hän ei edes tiedä mitä sellainen tarkoittaa. Ei hän muuten onpassivessa olisikaan, MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka heillä olisi tuo väitetty 1.2 miljoonaa jäsentä, ei se ole yhtään mitään kun puhutaan maailmanlaajuisesta bisneksestä.

        Onpassive ei ole avannut ovensa maailmalle. Odotamme ottavamme ensimmäisen vuoden aikana 100 miljoonaa uutta asiakasta.
        Ja tämä perustuu siihen että tiedämme käyttäjämäärät samantapaisilla tuotteilka mitä meillä tulee olemaan. Uskomme ittavan noin 10 % markkinoista, koska meillä on modernisemmat ja halvemmat tuotteet mitä muilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpassive ei ole avannut ovensa maailmalle. Odotamme ottavamme ensimmäisen vuoden aikana 100 miljoonaa uutta asiakasta.
        Ja tämä perustuu siihen että tiedämme käyttäjämäärät samantapaisilla tuotteilka mitä meillä tulee olemaan. Uskomme ittavan noin 10 % markkinoista, koska meillä on modernisemmat ja halvemmat tuotteet mitä muilla.

        Täyttä pötyä. Näille väitteille ei ole mitään perusteita. Ne eivät ole edes epäuskottavia, vaan täysin fantasiaa. Niin kaukana ne ovat reaalimaailmasta. Hullunhoureita joita kukaan ei kuuntele vakavissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpassive ei ole avannut ovensa maailmalle. Odotamme ottavamme ensimmäisen vuoden aikana 100 miljoonaa uutta asiakasta.
        Ja tämä perustuu siihen että tiedämme käyttäjämäärät samantapaisilla tuotteilka mitä meillä tulee olemaan. Uskomme ittavan noin 10 % markkinoista, koska meillä on modernisemmat ja halvemmat tuotteet mitä muilla.

        Millä perusteella onpassiven tuotteet ovat modernisempia kuin muiden tuotteet? Eihän niitä tuotteita ole kukaan missään nähnyt.

        Voisiko joku onpassiven jäsen rehellisesti sanoa pääseekö back officessa näkemään ja kokeilemaan näitä tuotteita? Tämän henkilön väitteitä ei kukaan usko joten voisiko joku vahvistaa? Ovatko ne modernisempia ja halvempia kuin muiden tuotteet? Hintaa ei tarvitse kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpassive ei ole avannut ovensa maailmalle. Odotamme ottavamme ensimmäisen vuoden aikana 100 miljoonaa uutta asiakasta.
        Ja tämä perustuu siihen että tiedämme käyttäjämäärät samantapaisilla tuotteilka mitä meillä tulee olemaan. Uskomme ittavan noin 10 % markkinoista, koska meillä on modernisemmat ja halvemmat tuotteet mitä muilla.

        "Odotamme ottavamme ensimmäisen vuoden aikana 100 miljoonaa uutta asiakasta. Ja tämä perustuu siihen että tiedämme käyttäjämäärät samantapaisilla tuotteilka mitä meillä tulee olemaan. Uskomme ittavan noin 10 % markkinoista, koska meillä on modernisemmat ja halvemmat tuotteet mitä muilla."

        Eli teillä ei ole mitään perusteita, ainoastaan haaveita ja uskomuksia. No tämähän nyt on tullut selväksi jo ajat sitten ettei teillä ole mitään biosnessuunnitelmaa. Eihän huiojaukset sitä tarvitse.

        Via että 100 miljoonaa asiakasta. Kertoo hyvin miten pihalla nämä onpassiven hörhöt ovat todellisuudesta. Omine sanojesi mukaan tämä on kiinnostanut ainoastaan 1.2 miljoonaa ihmistä, joten ei teillä ole mitään mahdollisuutta kasvaa noin isoksi.


      • Anonyymi

        Sinulla nyt ei ole yhdellekään sunväittämällesi todisteita. Luulet vain omassa ässäsi että sinulla on. En voi sua auttaa, en ole lääkäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä pötyä. Näille väitteille ei ole mitään perusteita. Ne eivät ole edes epäuskottavia, vaan täysin fantasiaa. Niin kaukana ne ovat reaalimaailmasta. Hullunhoureita joita kukaan ei kuuntele vakavissaan.

        Harmittaako noin kovasti? Tule mukaan, vielä ehtii 97 dollarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella onpassiven tuotteet ovat modernisempia kuin muiden tuotteet? Eihän niitä tuotteita ole kukaan missään nähnyt.

        Voisiko joku onpassiven jäsen rehellisesti sanoa pääseekö back officessa näkemään ja kokeilemaan näitä tuotteita? Tämän henkilön väitteitä ei kukaan usko joten voisiko joku vahvistaa? Ovatko ne modernisempia ja halvempia kuin muiden tuotteet? Hintaa ei tarvitse kertoa.

        Olemne rakentaneet ne itse. Ei kopioutuja eikä matkittuja. Niihin on sisäänrakennettua tekoälyä ja toimivat automaattisesti. Ja kaikki tuotteet yhdellä sisäänkirjautumisella, eli kaikki samasta paikasta. Toimivat keskenään
        Ja huomattavasti hal emmalla kun mistään muualta. Yritykset haluavat mielellään säästää rahaa, js vieläjodsaavat paremmat tuotteet. Joten kenellä uskotte että on myyntiä. Ei tarvitse vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella onpassiven tuotteet ovat modernisempia kuin muiden tuotteet? Eihän niitä tuotteita ole kukaan missään nähnyt.

        Voisiko joku onpassiven jäsen rehellisesti sanoa pääseekö back officessa näkemään ja kokeilemaan näitä tuotteita? Tämän henkilön väitteitä ei kukaan usko joten voisiko joku vahvistaa? Ovatko ne modernisempia ja halvempia kuin muiden tuotteet? Hintaa ei tarvitse kertoa.

        Voivat olla moderneja vaikka niitä ei ole kukaan nähnyt, tai ehkä siksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemne rakentaneet ne itse. Ei kopioutuja eikä matkittuja. Niihin on sisäänrakennettua tekoälyä ja toimivat automaattisesti. Ja kaikki tuotteet yhdellä sisäänkirjautumisella, eli kaikki samasta paikasta. Toimivat keskenään
        Ja huomattavasti hal emmalla kun mistään muualta. Yritykset haluavat mielellään säästää rahaa, js vieläjodsaavat paremmat tuotteet. Joten kenellä uskotte että on myyntiä. Ei tarvitse vastata.

        Ette todellakaan ole rakentaneet niitä itse, vaan käytettä yleisesti saatavilla olevia open source ohjelmia jotka forkkaatte omiksi "tuotteiksi". Joten ei mitään uutta.

        "Niihin on sisäänrakennettua tekoälyä ja toimivat automaattisesti. "

        Ja tämä hyödyntää miten? Ja mitä nämä tuotteet tekevät automaattisesti? Ja miksi väität että teette mitään paremmin? Olihan teidän "osaamisesta" jo surkea näytös tämä url lyhennys palvelu. Jos teidän muut tuotteet ovat samaa tasoa, voitte unohtaa kättelyssä maailman valloituksen.

        Mutta tämä sinun vastauksesi on hyvä esimerkki siitä että et tiedä mistä puhut, vaan toistat sen mitä sinun on käsketty toistamaan. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivat olla moderneja vaikka niitä ei ole kukaan nähnyt, tai ehkä siksi.

        Voivat olla, mutta ei ole merkkiäkään siitä että olisivat.


      • Anonyymi

        Ja tällaiset kirjoitukset ovat tyypillisiä niiltä jotka harmittavat uuden ja mahtavan tuloa. En vaan ymmärrä miksi pitäisi olla. Mukaan vaan, sillä se "vitutus" helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Odotamme ottavamme ensimmäisen vuoden aikana 100 miljoonaa uutta asiakasta. Ja tämä perustuu siihen että tiedämme käyttäjämäärät samantapaisilla tuotteilka mitä meillä tulee olemaan. Uskomme ittavan noin 10 % markkinoista, koska meillä on modernisemmat ja halvemmat tuotteet mitä muilla."

        Eli teillä ei ole mitään perusteita, ainoastaan haaveita ja uskomuksia. No tämähän nyt on tullut selväksi jo ajat sitten ettei teillä ole mitään biosnessuunnitelmaa. Eihän huiojaukset sitä tarvitse.

        Via että 100 miljoonaa asiakasta. Kertoo hyvin miten pihalla nämä onpassiven hörhöt ovat todellisuudesta. Omine sanojesi mukaan tämä on kiinnostanut ainoastaan 1.2 miljoonaa ihmistä, joten ei teillä ole mitään mahdollisuutta kasvaa noin isoksi.

        Meillä on tutkittua tietoa , ja ammattilaiset tekemässä. Ja nyt en puhu itsestäni. Minä olen vaan liittynyt mukaan hyvään aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette todellakaan ole rakentaneet niitä itse, vaan käytettä yleisesti saatavilla olevia open source ohjelmia jotka forkkaatte omiksi "tuotteiksi". Joten ei mitään uutta.

        "Niihin on sisäänrakennettua tekoälyä ja toimivat automaattisesti. "

        Ja tämä hyödyntää miten? Ja mitä nämä tuotteet tekevät automaattisesti? Ja miksi väität että teette mitään paremmin? Olihan teidän "osaamisesta" jo surkea näytös tämä url lyhennys palvelu. Jos teidän muut tuotteet ovat samaa tasoa, voitte unohtaa kättelyssä maailman valloituksen.

        Mutta tämä sinun vastauksesi on hyvä esimerkki siitä että et tiedä mistä puhut, vaan toistat sen mitä sinun on käsketty toistamaan. ;)

        Näet sitten kun tuotteet tulevat markkinoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivat olla, mutta ei ole merkkiäkään siitä että olisivat.

        Juu ei varmaan, koska eivät ole vielä saatavilla markkinoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näet sitten kun tuotteet tulevat markkinoille.

        Eli nyt sitten tunnustat sen tosiasian että et tiedä näistä tuotteista mitään. Taas jäit valehtelusta kiinni :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on tutkittua tietoa , ja ammattilaiset tekemässä. Ja nyt en puhu itsestäni. Minä olen vaan liittynyt mukaan hyvään aikaan.

        "ammattilaiset tekemässä. Ja nyt en puhu itsestäni."

        No kyllähän se on huomattu että et ole mikään ammatilainen oikeastaan yhtään missään. Ethän edes tiedä mitään näistä tuotteista ja silti kehtaat väittää että ne olisivat jotenkin parempia kuin muiden.

        "Minä olen vaan liittynyt mukaan hyvään aikaan."

        Miten niin hyvään aikaan? Ethän ole vielä hyötynyt yhtään mitään tästä huijauksesta.


    • Anonyymi

      Ennustaja on lausunut, että ei ole mitään kiirettä ostaa o-founder tuotetta.

      Se on myynnissä niin kauan kuin onpassive on toiminnassa joten kannattaa ensin odottaa saako onpassive muita tuotteita koskaan myyntiin ja ostaako niitä kukaan. Sen jälkeen vasta kannattaa liittyä onpassiven perustajajäseneksi. Ei aikaisemmin.

      • Anonyymi

        Onpassive tuotteita ei pysty edes vielä ostamaan. Joten odottakaa rauhassa.


    • Anonyymi

      "Voisiko joku onpassiven jäsen rehellisesti sanoa pääseekö back officessa näkemään ja kokeilemaan näitä tuotteita? "

      Voin vahvistaa että back officessa ei pääse kokeilemaan mitään tuotteita. En tiedä mistä tämä henkilö tietää että onpassiven tuotteet ovat modernisempia kuin muiden tuotteet.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä! Taas (huom! TAAS!!! JÄLLEEN!!!) jäi helmanni kiinni valehtelusta. Ei onpassivella mitään tuotteita ole, vaan pelkkiä kuvitelmia. Vai muka "modernisempia", MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA


      • Anonyymi

        Hän on seurannut mitä Onpassivessa tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä! Taas (huom! TAAS!!! JÄLLEEN!!!) jäi helmanni kiinni valehtelusta. Ei onpassivella mitään tuotteita ole, vaan pelkkiä kuvitelmia. Vai muka "modernisempia", MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA

        Onpassive tulee "omistamaan" Internetin.


      • Anonyymi

        Eli et ole founderi.


    • Anonyymi

      Huumoria tulee roppakaupalla ... bongaa alta onpassiven tuotteiden USKO-MATTO-MAT ominaisuudet!!! JUMALEISHÖN! JUMALEISHÖN!

      "Olemne rakentaneet ne itse. Ei kopioutuja eikä matkittuja. Niihin on sisäänrakennettua tekoälyä ja toimivat automaattisesti. Ja kaikki tuotteet yhdellä sisäänkirjautumisella, eli kaikki samasta paikasta. Toimivat keskenään
      Ja huomattavasti hal emmalla kun mistään muualta"

      -"OLEMME rakentaneet ne itse"
      ==>JUMALEISHÖN, jos tämä miekkonen on ollut mukana rakentamassa jotain, jokainen tajuaa PYSYÄ KAUKANA, MUAHAHAHAAA

      -"toimivat automaattisesti"
      ==>JUMALEISHÖN! Tietokoneohjelma joka toimii automaattisesti! JUMALEISHÖN! Toimiiko se ihan oikeasti TIETOKONEESSA! JUMALEISHÖN!! Ja AUTOMAATTISESTI! JUMALEISHÖN! JUMALEISHÖN!

      -"Ja kaikki tuotteet yhdellä sisäänkirjautumisella"
      ==> JUMALEISHÖN! Tällaista ei ole ennen keksitty! JUMALEISHÖN!!!!

      -"eli kaikki samasta paikasta"
      ==> Ennenkuulumatonta! JUMALEISHÖN! Ihanko varmasti KAIKKI SAMASTA PAIKASTA?!? JUMALEISHÖN!!!!

      -"Toimivat keskenään"
      ==> JUMALEISHÖN!!! Ei VOI olla totta! JUMALEISHÖN! Ennenkuulumatonta! Toimivat oikein KESKENÄÄN?!? JUMALEISHÖN!!!!

      -"Ja huomattavasti hal emmalla kun mistään muualta"
      ==> JUMALEISHÖN!!! Miten voi olla HALVEMMALLA!! JUMALEISHÖN! JUMALEISHÖN! JUMALEISHÖN!

      JUMALEISHÖN! Miten voi olla totta? JUMALEISHÖN!

    • Anonyymi

      En itse asiassa tiedä minkä takia tuhlaan aikani täällä puolustamassa Onpassive, ei sitä tarvitse puolustella. Se on tulossa, ja ryminällä. Ei ole väliä mitä jotkut ihmiset ajattelevat. Jokaisella menestystarinalla onollut vastustajansa. Jotkut uskovat menestykseen ja toiset jäävät epäröimään. Tämä on maailman menoa.

      • Anonyymi

        Ahaa, kohta on taas uhriutumispoistuminen lähellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, kohta on taas uhriutumispoistuminen lähellä

        Niinhän ne uskovaiset aina tekevät kun heidän kuvitelmansa on lyöty murskaksi. Uskovainen on vähän aikaa hämmentynyt mutta katseltuaan taas muutaman uskonvahvistusvideon hän palaa takaisin uhoamaan. Samoilla väittämillä kuin aikaisemminkin. Tämä on maailman menoa.


      • Anonyymi

        Ei sinua kukaan usko.

        Onpassive on ollut tulossa ... montakos vuotta siitä jo onkaan, MUAHAHAHAAAA

        Noille puheille nauraa jo naurismaan aidatkin, MUAHAHAHAAAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua kukaan usko.

        Onpassive on ollut tulossa ... montakos vuotta siitä jo onkaan, MUAHAHAHAAAA

        Noille puheille nauraa jo naurismaan aidatkin, MUAHAHAHAAAAAA

        Suunniteltu matka. Isot asiat vie aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne uskovaiset aina tekevät kun heidän kuvitelmansa on lyöty murskaksi. Uskovainen on vähän aikaa hämmentynyt mutta katseltuaan taas muutaman uskonvahvistusvideon hän palaa takaisin uhoamaan. Samoilla väittämillä kuin aikaisemminkin. Tämä on maailman menoa.

        Miksi puhua niille joilla ei ole edes aikomustakaan ymmärtää. Löytyy parempaakin seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhua niille joilla ei ole edes aikomustakaan ymmärtää. Löytyy parempaakin seuraa.

        Löytyy sellaista seuraa joka uskoo mustan valkoiseksi eikä kysele hankalia kysymyksiä niinkö? Sellaisia jotka nielevät kaiken ilman kritiikkiä ja joiden mielestä kritiikin esittäminen on pyhäinhäväistys, niinkö? Sellaisia joilla on esittää hyvät perusteet väitteilleen, mutta joiden väitteet ikävä kyllä sotivat omaa uskoa vastaan, niinkö?

        Miksi et mieluummin esittäisi perusteita väitteillesi? Mutta eihän teikäläiset koskaan lähde sellaiseen keskusteluun. Voisi käydä niin että itsekin huomaa tulleensa kusetetuksi.


    • Anonyymi

      Taas uhriutumispoistuminen, MUAHAHAAAA

      Miksi meitä onpassivelaisia aina pilkataan, BYÄÄÄÄÄÄH

      Miksi meitä onpassivelaisia aina pidetään niin tyhminä, BYÄÄHÄÄÄÄH

      Miksi meitä onpassivelaisia ei koskaan uskota, BYÄBYÄÄÄÄÄÄH

      Miksi meille onpassivelaisille aina nauretaan, BYÄÄÄÄÄÄÄH

      On se niin väärin, BYÄÄÄÄÄH

    • Anonyymi

      keskiviikkona 30 pv. voitte tulla todistamaan TO THE TOP

      • Anonyymi

        Minä luotan ENNUSTAJAAN. Hän on jo kertonut, että maaliskuussa eikä huhtikuussa tapahdu onpassivessa mitään. Minkähän vuoden ja kuukauden keskiviikko 30. päivästä lienee kysymys?

        Mutta sen tiedämme, että kysymys ei ole maaliskuusta eikä edes kuluvasta vuodesta.

        Ei siis kannata ostaa onpassiven o-founder tuotetta koska sen myyntiaika on rajaton, tai kestää niin kauan kuin onpassive on pystyssä (kuinkahan kauan vielä jatkuu? Ennustaja?)


      • Anonyymi

        30.03.2022 yleisön ensitapaaminen Onpassiveen.

        Tapahtuma live striimataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        30.03.2022 yleisön ensitapaaminen Onpassiveen.

        Tapahtuma live striimataan.

        Oletko valmis lyömään 100 euroa vetoa että mikään ei muutu tuon jälkeen? Kukaan ei edelleenkään tiedä mitään onpassivesta, eikä teille tule 100 miljoonaa jäsentä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko valmis lyömään 100 euroa vetoa että mikään ei muutu tuon jälkeen? Kukaan ei edelleenkään tiedä mitään onpassivesta, eikä teille tule 100 miljoonaa jäsentä?

        Tulet näkemään Onpassive avaruudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulet näkemään Onpassive avaruudesta.

        Eli et ole valmis lyömään vetoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole valmis lyömään vetoa?

        Miten anonyymin kanssa pystyy vetoa lyömään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten anonyymin kanssa pystyy vetoa lyömään?

        No selvitetään se sitten jos uskallat lähteä tähän vetoon mukaan. Kyllä niitä keinoja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selvitetään se sitten jos uskallat lähteä tähän vetoon mukaan. Kyllä niitä keinoja on.

        Kasvotusten todistajan läsnäolleessa olen valmis lyömään vetoa vaikka 100 000 edestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvotusten todistajan läsnäolleessa olen valmis lyömään vetoa vaikka 100 000 edestä

        Heh mutta kun sinulla ei ole tuollaisia rahoja. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh mutta kun sinulla ei ole tuollaisia rahoja. :D

        On huomattavsti enemmänkin. Sulla ei taida sitä satastakaan olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On huomattavsti enemmänkin. Sulla ei taida sitä satastakaan olla.

        Hihi ei ole. Koska lähdet näköjään helposti vetoihin joissa häviät. :D


    • Anonyymi

      MUAHAHAHAHAAAAAA

      Onpassivea ei "julkaista" koskaan, sehän nyt on selvää kaikille, paitsi muutamalle paukapäälle jotka a) uskovat kaiken mitä puhutaan ja b) ovat käsittämättömän ahneita ja c) tietämättömiä.

      MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA
      (se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa ja se nauru oli tässä)

    • Anonyymi

      "See You at THE TOP"
      "30.03.2022 yleisön ensitapaaminen Onpassiveen. Tapahtuma live striimataan."

      Jaaha, ja taas mitäänsanomaton webinaari, sama sisältö kuin ennenkin: ei mitään.

      Hönöt hurraa taas pari päivää ennen ja jälkeen webinaarin kunnes kaikki palaa ennalleen: mitään julkaisua ei tule, mitään markkinointikampanjaa ei ala eikä tule.

      Katsotaan taas ja todetaan ennustajan olleen 100% oikeassa!!!

    • Anonyymi

      Pummasin etuottoa (Kottia) OnPasiivesta, vielä ei ole tullut vastausta, pyysin vaatimatonta 10000 euroa tililleni.
      Jos duunareille ostellaan autoja, kyllä perustajille pitää kanssa maksaa.

      Onneksi Intia on euun ulkopuolinen valtio ei tarvii maksaa veroa.

      • Anonyymi

        Minä taas kysyin [email protected] saako sioituksestani rahat takaisin mutta tuli vastaus että sähköpostiosoite ei ole käytössä. Tietääkö kukaan onko onpassivella mitään toimivaa sähköpostiosoitetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas kysyin [email protected] saako sioituksestani rahat takaisin mutta tuli vastaus että sähköpostiosoite ei ole käytössä. Tietääkö kukaan onko onpassivella mitään toimivaa sähköpostiosoitetta?

        Ehkä he käyttävät sähköposteihin omia softia ja tässä lopputulos. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas kysyin [email protected] saako sioituksestani rahat takaisin mutta tuli vastaus että sähköpostiosoite ei ole käytössä. Tietääkö kukaan onko onpassivella mitään toimivaa sähköpostiosoitetta?

        Sinun pitäisi itse tietää jos olet kerran maksanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi itse tietää jos olet kerran maksanut.

        Etkö sinä sitten tiedä? Ilmeisesti et tiedä koska et kerro. Onpassivella ei näköjään ole yhtään toimivaa sähköpostiosoitetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä sitten tiedä? Ilmeisesti et tiedä koska et kerro. Onpassivella ei näköjään ole yhtään toimivaa sähköpostiosoitetta.

        Huonosti olet läksysi lukenut. Anna tilin sähköposti ja salasana, niin lunastan liittymäsi 97 dollarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti olet läksysi lukenut. Anna tilin sähköposti ja salasana, niin lunastan liittymäsi 97 dollarilla.

        Tai kysy Ennustajalta ostaako hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas kysyin [email protected] saako sioituksestani rahat takaisin mutta tuli vastaus että sähköpostiosoite ei ole käytössä. Tietääkö kukaan onko onpassivella mitään toimivaa sähköpostiosoitetta?

        Onpassive ei ole sijoitus. Jos olet maksanut liittymismaksusi sinun piäisi tietää mistä se haetaan takaisin. Customer Success Departmentilta... Legal Department ei hoida rahaasioita. Mutta ethän voinut tietää koska et ole o-founderi.


      • Anonyymi

        Perustajille maksetaan kun kaupankäynti alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpassive ei ole sijoitus. Jos olet maksanut liittymismaksusi sinun piäisi tietää mistä se haetaan takaisin. Customer Success Departmentilta... Legal Department ei hoida rahaasioita. Mutta ethän voinut tietää koska et ole o-founderi.

        ” Onpassive ei ole sijoitus.”

        Ei olekaan, vaan selvä huijaus. ;)


    • Anonyymi

      Tämä tuli nyt selväksi. Onpassivella ei ole toimivaa sähköpostiosoitetta. Sitä on kysytty jo moneen kertaan mutta vastaukseksi tulee vain kiertelyitä "pitäisi sinun tietää". Eivät siis tiedä itsekään toimivaa sähköpostiosoitetta.

      Tähän ne varmaan vastaavat, että ei ole ollut tarvetta lähettää sähköpostia onpassiveen. Kätevää, sen tähden ei siis tarvitakaan toimivaa kontaktia onpassiveen, MUAHAHAHAAAA hönöt

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso https://onpassive.com tällä sivulla löytyy : contact us

        En kysynyt mitään contact us. Kysyin onko toimivaa sähköpostiosoitetta. Se on nyt jo nähty ettei sellaista ole koska kukaan onpassivelainenkaan ei tunne sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kysynyt mitään contact us. Kysyin onko toimivaa sähköpostiosoitetta. Se on nyt jo nähty ettei sellaista ole koska kukaan onpassivelainenkaan ei tunne sellaista.

        No onhan se tullut jo ajat sitten selväksi ettei nämä onpassivelaiset oikeasti tiedä mitään tästä firmasta tai heidän tuotteistaan. Sen näkee siitä miten he alkavat kiemurtelemaan jos joku kysyy jotain jommasta kummasta. Yleensä he käskevät etsimään tietoa itse, koska heillä ei sitä ole. :D


    • Anonyymi

      Tein itse äsken koelähetyksen ilman ongelmia. joten en usko teidän höpinöihin.
      Tiedoksi vain, lankapuhelimella niitä ei voi lähettää. osoite on edelleen [email protected]

      • Anonyymi

        Mikä on lankapuhelin? Joku onpassiven tuote?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on lankapuhelin? Joku onpassiven tuote?

        Lankapuhelin on lasten lelu jossa erillinen kuuloke on kierrelangalla kiinni rungossa. Siitä tulee lelun nimi, lankapuhelin.

        Onpassivelainen luuli että joku yrittää lähettää sähköpostia lasten lelulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on lankapuhelin? Joku onpassiven tuote?

        Kysy vanhemmiltasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lankapuhelin on lasten lelu jossa erillinen kuuloke on kierrelangalla kiinni rungossa. Siitä tulee lelun nimi, lankapuhelin.

        Onpassivelainen luuli että joku yrittää lähettää sähköpostia lasten lelulla

        Miten niin luuli. Sitähän ne yrittivät ja sähköpostiosoitetta ei löytynyt.


    • Anonyymi

      Löysin tämmöisenkin. Ennustaja on jo kaksi viikkoa sitten tiennyt täydellisesti asiat onpassiven osalta. Aivan nappiin taas!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe