Sairastan heterofobiaa

Anonyymi

Hei sinne. Minulla on voimakkaita vihantunteita heteroseksuaaleja kohtaan. Varsinkin kun katson elokuvia joissa on heteroseksuaalisia kohtauksia ja vannon että niitä on paljon ja usein minulla tekee mieli särkeä televisio ja ryhtyä riehumaan.
Minä en voi sietää heteroseksuaalisia ihmisiä. Minusta tulee hyvin ärtynyt ja vihantunteet kiehuvat yli. Tämä ongelma on vain kasvanut iän myötä ja minusta tuntuu että en pysty enää itse hallitsemaan tätä heterofobiaa. Sairastaako muut heterofobiaa ja onko mitään kerhoja ja ryhmiä heterofobikoille?

6

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa omaperäistä.

      Keksitkö juuri äsken tämän ihan itse sen jälkeen kun näit Cristal Snown ilmoittavan kärsivänsä heterofobiasta FARMI- ohjelmassa?

      Fobiat eivät kuulu seksuaalisen väkivallan otsikon alle. Joten voit ehkä mennä vinkumaan ongelmiasi mielisairastelupalstoille.

      • Anonyymi

        Sivuhuomiona voisit kysyä miksi Cristal Snown nimestä ei ole koskaan noussut kohuotsikoita? Sekä "cristal" että "snow" viittaavat koviin huumeisiin.

        Eikai vaan homoseksuaalit nauti erityissuojelua?

        Jos heteroseksuaali käyttäisi itsestään taiteilijanimeä Piri Polle, millainen haloo siitä nousisikaan, osaatko yhtään kuvitella?

        Mutta tämäkään ei liity seksuaaliseen väkivaltaan mitenkään joten jätän sinut pohdiskelemaan tätä keskenäs.


    • Anonyymi

      Kyllä muitakin ihmisiä on joilla on heterofobiaa. Et ole ainoa.

    • Anonyymi

      Heterofobia on todella ikävä sairaus. Heterofobiaan sairastuu jo teini ikäisenä ja yleensä se puhkeaa silloin kun vanhemmat ryhtyvät kyselemään tyttöystävän tai poikaystävän perään ja itse haluaakin ihan jotain muuta. Kaikista räikein ja tyypillisin esimerkki on kun "pojasta ryhdytään tekemään miestä" ja pakotetaan teini-ikäinen poika ottamaan vastaan palvelua maksulliselta naiselta. Tällainen toiminta on erittäin vaarallista ja voi johtaa jopa itsemurhaan. Heterofobia siis on erittäin ikävä ja jopa lopun elämää kestävä ahdistava ja masentava sairaus joka lisääntyy vaan kun sairastunut henkilö kokee "heterotuputusta" kaikkialla.

      • Anonyymi

        Ja tuosta jäi pois että kun teini-poika "pakotetaan ottamaan vastaan palvelua maksulliselta naiselta" niin siinä syntyy siis rikos joka on ilmoitettava poliisille jonka on ryhdyttävä tutkimaan asiaa ja otettava nämä rikolliset kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuosta jäi pois että kun teini-poika "pakotetaan ottamaan vastaan palvelua maksulliselta naiselta" niin siinä syntyy siis rikos joka on ilmoitettava poliisille jonka on ryhdyttävä tutkimaan asiaa ja otettava nämä rikolliset kiinni.

        Ja tuohan ei mitenkään liity heteroseksuaalisuuteen. Mutta senhän sinä jo tiesitkin.

        Tyhmää jorinaa vakavaa aihetta koskevalla palstalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1874
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      234
      1538
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      243
      1497
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      50
      1379
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1318
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1179
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1142
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1131
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1123
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe