Jos Ukraina olisi nyt Nato-maa, niin mikä tilanne olisi?

Anonyymi

Olisiko Ukrainassa nyt sotimassa kymmeniä tuhansia Naton sotilaita eri maista, olisiko hävittäjiä ja koptereita, se tässä olisi mielenkiintoista tietää.

Jos Putin uhkaa taktisilla ydiniskuilla muita Nato-maita jos nämä sekaantuvat asiaan, niin kyllä se pistää nieleskelemään. Mites se virolaisprofessori sanoi, että ei Putin hullu ole vaan toimii edelleen täysin rationaalisesti ja tietää, että lännen kantti ei kestä kun vedetään ydinaseet esiin. Tarvitsee vain uhata, ja se riittää.

17

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kato Putte olis omassa lätissään röhkimässä.Niiden örkki sotilaat himassa ja nää Puten trollit olis työttömänä Pietarissa lätissään kärsät paskassaan.Putte on niile kato ruuan takia elin ehto.Six ne palvoo Puttea ja koittavat kexiä jotain joka olis niiden komisaariolle joka vastaa ropakannasta tyytyväinen.Sit jos on niin saa lätissä kaukallunsa kaalisoppaa.Ja iltasin on kärsät kohti Putte possun kuvaa ja alkavat yhteis röhkinnät .Joo kyl nyt olis niinku EI SOTAA tilanne.Olgarkit sais rauhassa ryöstää Puten avustuxella lättiään Ja pitää båskinsa ym.Ja ei olis noita kuolleita molemminpuolin ym--Eikä Putte uhois lätissään mitä' meidän maamme tekisi.Natoon ei ilmeisesti liityttäis.Mutta Putte halusi meidät sinne AI MITEN NIIN??? Jo jos se olisi pitänyt kärsäsä kiinni ja lobbaisia meitä NATOON .Sen röhkiminen ja nää tääläkin Pietarin lätyssä olevat trollit auttoivat NATOON asian puolesta Suomalaisia NATO linjalle.Kiitos muuten siitä trollilleille.Teitä ja teidän paskaa Puten ropakantaa typerät kirjoituxet lätistänne Pietarista ovat olleet hyvän työn tehneille kiitoxet NÖF NÖF teille

    • Anonyymi

      Sotaa ei olisi koskaan syttynyt.

      • Ehdottomasti näin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Jos Ukraina olisi ollut Natossa, niin siellä olisi sama tilanna kuin Latviassa, Liettuassa, Virossa ja Puolassa, eli venäjän naapurimaissa jotka ovat Natossa. Ei olisi mitään sotaa.


    • Anonyymi

      Putin veisasi itkuvirsiä Valko-Venäjällä kanss kun historialinen Suuri Venäjän Keisarikunta toteutuu vain haaveissa. Paitsi saisi itkee itsekseen jos Valkovenäjäkin olisi Nato jäsen

      • Anonyymi

        Tuskinpa se kalsarimyrkyttäs salaisten agenttien avulla ukrainan laillisen johdon. Sitten hirveillä miljardi summilla tukisi venäjämielisten johtajien valtaannousua. Jos vääriä henkilöitä tulisi valituksi ne kalsarimyrytettäs tai niille tapahtuisi outoja kuolemaanjohtavia onnettomuuksia niin kauan kunnes ukrainassa olisi venäjämielinen johto.

        Siis toimisi niinkuin länsimaatkin toimii näissä asioissa.
        Ehdokashan saattaa haukkua ja yleensä haukkuukin esimerkiksi venäjän/putinin alimpaan helvettiin (vaikka todellisuudessa olisi erittäin venäjämielinen) Ehdokkaiden jotka kansalle lupailee ei tarvi lupauksista kiinni pitää edes suomessa. Kansa suomessakin harvemmin päättäjiä tappaa vaikkei niiden "lupaukset" toteutuisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa se kalsarimyrkyttäs salaisten agenttien avulla ukrainan laillisen johdon. Sitten hirveillä miljardi summilla tukisi venäjämielisten johtajien valtaannousua. Jos vääriä henkilöitä tulisi valituksi ne kalsarimyrytettäs tai niille tapahtuisi outoja kuolemaanjohtavia onnettomuuksia niin kauan kunnes ukrainassa olisi venäjämielinen johto.

        Siis toimisi niinkuin länsimaatkin toimii näissä asioissa.
        Ehdokashan saattaa haukkua ja yleensä haukkuukin esimerkiksi venäjän/putinin alimpaan helvettiin (vaikka todellisuudessa olisi erittäin venäjämielinen) Ehdokkaiden jotka kansalle lupailee ei tarvi lupauksista kiinni pitää edes suomessa. Kansa suomessakin harvemmin päättäjiä tappaa vaikkei niiden "lupaukset" toteutuisikaan.

        Ennemmin tai myöhemmin rupeaa nato maista päättäjiä kuolemaan kalsari-myrkytyksiin. Näiden tilalle kansan pakko valita joku? Tuossa hyvä huomata että se saattaa puhua mitä sattuu ja esiintyä jopa venäjä vastaisena päästäkseen valtaan. Valtaan päästyään nämä haluavat erota natosta ja liittyä venäjän federaattioon... Kansalta harvemmin kysytään edustuksellisessa demokratiassa?
        200 palkkaorjaa suomessakin voi päättää mitä tahansa kansalta kysymättä?


    • Anonyymi

      Jos Ukraina olisi Nato maa, niin Putin olisi hyökännyt johonkin muuhun Venäjän naapurimaahan joka ei ole Natossa.

      • Anonyymi

        Tässä kohtaa vois melkein sanoa että onneksi Ukraina ei ollut NATO maa sillä siinä tapauksessahan Venäjän agressiot olisivat voineet vaikka osua... Niin mihinköhän?


    • Anonyymi

      Jos Ukraina olisi Nato-maa, niin siellä ei olisi sotaa. Tajuatko?? Häh??

      • Anonyymi

        Ei voi varmaksi tietää.


    • Anonyymi

      Niin ei olisi mitään. Ei nato ole ajatellutkaan hyökätä Venäjälle, ainakin Euroopassa se on ollut vain turva Venäjän hyökkäyksiltä. Siksi oli kiire Ukrainaan, muuten olisi myöhästynyt. Eikä kukaan Euroopassa ole venäläisiä vihannut niin että olisi halunnut hyökkäillä. Päinvastoin.

      • Anonyymi

        Putinin kompelksi on siinä, että Venäjä ilman ydinaseita ei ole mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Putinin kompelksi on siinä, että Venäjä ilman ydinaseita ei ole mitään.

        Kyllä. Sillä on vain raaka-aineet, energia ja ydinaseet, ja kaksi ensimmäistä ei vielä nosta valtiota kehitysmaan tasolta.

        Ei tosin välttämättä nosta ydinaseetkaan, ellei niitä ole paljon ja isoja. Onhan Pakistanillakin muutama ja luultavasti Pohjois-Korealla myös.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Kyllä. Sillä on vain raaka-aineet, energia ja ydinaseet, ja kaksi ensimmäistä ei vielä nosta valtiota kehitysmaan tasolta.

        Ei tosin välttämättä nosta ydinaseetkaan, ellei niitä ole paljon ja isoja. Onhan Pakistanillakin muutama ja luultavasti Pohjois-Korealla myös.

        Kuka sanoo kellä on oikeat ja kellä mukamas. Täyttä varmuutta ei ole.


    • Koko Ukrainan tilannetta ei olisi, eikä tulisi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe